Remont łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Kaliski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-10
  • Numer ogłoszenia609034-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609034-N-2020 z dnia 2020-11-10 r.

Powiat Kaliski: Remont łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Plac Św. Józefa  5 , 62-800  Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail organizacyjny@powiat.kalisz.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.kalisz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.powiat.kalisz.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.powiat.kalisz.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy, kurier, osobiste doręczenie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna nr pokoju 8

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu
Numer referencyjny: ZP.272.1.26.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. „Remontłazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu”.2. Zakres przedmiotu zamówienia określa kosztorys ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykonane zostaną m.in.:- demontaż armatury i drzwi,- skuwanie płytek,- montaż drzwi i armatury,- układanie płytek,- malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian.3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przezWykonawcę lub Podwykonawcę.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszegoPodwykonawcę na podstawie umów o pracę osób biorących udział w realizacjizamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposóbokreślony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r.poz.1320).2) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przezWykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracęosób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polegana wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonujączynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli pracowników fizycznychwykonujących roboty określone pkt 1 -2.3) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosownezapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkichosób wykonujących wskazane wyżej czynności.4) W terminie 7 dni od zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawićZamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności określone pkt 3 pkt 2,zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) wrazz wykazaniem m.in.: imion i nazwisk pracowników, liczby tych osób, rodzaju umowyo pracę, wymiaru etatu oraz stanowiska (zakresu wykonywanych czynności).5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynnościkontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3ppkt 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do :a) żądania wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnieniaww. wymogu i dokonania ich oceny,b) żądania przedłożenia przez Wykonawcę poświadczonych za zgodność oryginałemodpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracęzanonimizowanych, w sposób zapewniający ochronę danych osobnych pracowników,zgodnie z przepisami ustawy z dni 10 maja 2018 r. o ochronie dnach osobowych (tojest w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników), imię i nazwisko niepodlega anonimizacji,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót,d) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przezWykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzaniekontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.6) Sankcje z tytułu niespełnienia wymogu, o którym mowa w pkt 3 ppkt 2:7a) w przypadku nie złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 4 i ppkt 5,Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1 % kwoty brutto określonej w § 4ust. 1 Istotnych postanowień umowy,b) za oddelegowaniem do wykonywana prac na stanowiskach wskazanych w § 6 ust. 2osób niezatrudnionych na podstawie umów o pracę - w wysokości 0,5 % kwoty brutto,o której mowa w § 4 ust. 1 Istotnych postanowień umowy, za każdy stwierdzonyprzypadek.4. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedyniewyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawyo wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz.215) oraz innych przepisów, o ile majązastosowanie.W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czyznaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanieprzedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiającydopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względemparametrów technicznych użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, żezapewnioną uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszejSIWZ i jej załącznikach.5. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje siędo norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodniez art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważneopisywanym.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przezZamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przezniego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymagaod Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacjitechnicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwęproducenta, opis materiałów i ilość – niezłożenie takiego zestawienia oznacza,że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej).6. Zaleca się dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotemniniejszego zamówienia, w celu dokonania oceny dokumentów i informacjiprzekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego orazpozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty.7. Przed rozpoczęciem realizacji robót, Wykonawca przedstawił do akceptacjiZamawiającemu próbki kolorystyczne przewidzianych do wykorzystania materiałów (wszczególności płytek i farb).8. Prace przygotowawcze (m.in. zabezpieczenie miejsca robót, ustawienie urządzeńniezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia), Wykonawca wykona we własnymzakresie i na własny koszt.9. Wykonawca utrzyma ład i porządek na terenie robót, a po ich zakończeniu usunieurządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawi cały teren czysty i nadający siędo użytkowania.10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowaniei sprzątanie odpadów.11. Od daty rozpoczęcia robót do daty obioru końcowego (bez uwag), Wykonawca będzieodpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używanedo realizacji przedmiotu zamówienia.812. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osobyposiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie.13. Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV:45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,45211310-5 roboty budowlane w zakresie łazienek,45450000-6 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe,45430000-0 pokrywanie podłóg i ścian.14. Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej rękojmi za wady na wykonany przedmiotzamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.

II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45211310-5
45450000-6
45430000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 Specyfikacjiistotnych warunków zamówienia).2. Kosztorys ofertowy z cenami netto za wykonanie robót w poszczególnych pozycjachi ogólną wartością robót stanowiącą cenę zamówienia. Wykonawca sporządzi kosztorysofertowy ściśle wg załącznika nr 1 SIWZ przy zachowaniu tej samej kolejności pozycji,tych samych opisów robót w poszczególnych pozycjach i ilości przyjętych robót. Cenaofertowa obliczona kosztorysem ofertowym będzie zawierać wszelkie koszty niezbędnedo zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające z kosztorysu ofertowego i istotnychwarunków zamówienia. Kosztorys należy tak sporządzić, aby cena końcowaodpowiadała cenie oferty.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczyprzypadku o którym mowa w ust. XVI pkt 11). Pełnomocnictwo musi być złożone woryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.4. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowaniaWykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia. Pełnomocnictwomusi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.5. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobachzdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznychinnych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobaminiezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celupisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.6. Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zwartej umowy w stosunku do treści ofertyna podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:1) przedłużenia terminu zakończenia robót, w przypadku konieczności wykonania robótdodatkowych w ramach art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp i zmiany umowy, o której mowaw art.144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp o czas potrzebny na wykonanie tych robót,2) przedłużenia terminu zakończenia robót, w przypadku konieczności wstrzymaniarobót przez organy do tego uprawnione, z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę,o okres tego wstrzymania,3) przedłużenia terminu zakończenia robót, w przypadku okoliczności leżących postronie Zamawiającego, które uniemożliwiły Wykonawcy wykonanie robót – w takimprzypadku termin wykonania umowy zostanie przedłużony o czas powstałej przerwy wpracach,4) w przypadku wystąpienia niezależnie od Wykonawcy warunków uniemożliwiającychprowadzenie robót zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej –w takim przypadku termin wykonania zostanie przedłużony o czas powstałej przerwyw pracach,5) przedłużenia terminu zakończenia robót, w przypadku ogłoszenia stanu klęskiżywiołowej przez właściwy organ, na terenie objętym realizacją robót, powodującąwstrzymanie robót, o czas tego wstrzymania,6) powierzenia realizacji części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazaniaw ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom,7) powierzenia realizacji części zakresu innym Podwykonawcom niż przedstawieni wofercie,8) rezygnacji z Podwykonawstwa,9) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatkuVAT o kwotę wnikającą ze zmiany stawki podatku VAT.10) zmian podyktowanych okolicznościami związanymi z wystąpieniem COVID-19a wpływającymi na należyte wykonanie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniempostępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Powiat Kaliski - StarostaKaliski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Kaliszu Plac Świętego Józefa 5,62-800 Kalisz, nr tel. (62) 501-43-01, email: starosta@powiat.kalisz.pl.2) Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: tel. (62)50 14 233,email: iod@powiat.kalisz.pl , adres do korespondencji - Starostwo Powiatowew Kaliszu Plac Świętego Józefa 5, 62-800 Kalisz.3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda wyrażonapoprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa:a) ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.) i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,b) ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach(Dz.U. z 2020 r. poz. 164).4) Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego będą przechowywane przez czas trwania umowy, a następnie przezokres przechowywania dokumentacji postępowania lub umowy zgodnie z właściwąkategorią archiwalną, a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środkówUE przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacjiw związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o:a) art. 8 ustawy Pzp,b) art. 96 ust. 3 ustawy Pzp,c) art. 139 ust. 3 ustawy Pzp,d) przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępnie do informacji publicznej(Dz. U. z 2019r. Poz. 1429 ze zm.),e) przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiającego.6) Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom,gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.7) Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedyniew szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatnościzgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy Pzp.8) Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego nie jest obowiązkowe ale może być warunkiem niezbędnymdo wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotuzamówienia Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawyPzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych. Konsekwencje niepodaniaokreślonych w tych przepisach danych wynikają z ustawy Pzp np. brak możliwościudziału w postępowaniu.9) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego daneosobowe mogą być przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.10) W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniemo udzielenie zamówienia publicznego przysługują osobie, której dane dotyczą następująceuprawnienia:a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, z tym że skorzystaniez tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawiezamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego lub jego załączników,c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danychnie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawalub w ramach sprawowania władzy publicznej,d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębnemogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).11) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzaniadanych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.13) Prawo dostępu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i uzupełnieniapodlegają ograniczeniu po przekazaniu akt zawierających dane osobowe do archiwumzakładowego, na mocy art. 22b ust. 4 ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowymzasobie archiwalnym i archiwach.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domków jednorodzinnych - Sadogóra
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciężkowicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Konserwacjai przegląd WBK nr 165 w Łasku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI