Remont korytarza i holu II piętra oraz klatek schodowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont korytarza i holu II piętra oraz klatek schodowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • ZamawiającyI LIceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00043418
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont korytarza i holu II piętra oraz klatek schodowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: I LIceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052198326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brukowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-889

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857425772

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ilo@ilo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ilo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Liceum Ogólnokształcące

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont korytarza i holu II piętra oraz klatek schodowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72a621c2-a8b1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005946/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont korytarza i holu II piętra oraz klatek schodowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

ilo.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: pisemny

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku przetwarzaniem danych osobowychniezbędnych do udziału w ogłoszonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,informujemy, iż zgodnie z art. 8a Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych:1.Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 ust 1 RODO) nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania2. Skorzystanie zprawa do sprostowania danych (art. 16 RODO) nie będzie skutkować zmianą wyniku postępowania oudzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy co do istotnych warunkówzamówienia. 3. W przypadku gdy osoba fizyczna zwróci się z żądaniem dostępu do danych (art. 15 ust1-3 RODO), Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania. 4. Powyższeuprawnienia dotyczą wyłącznie oferentów będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymiprowadzącymi działalność gospodarczą oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 185000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pomieszczeń budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Białymstoku obejmujący korytarz i hol II piętra oraz klatek schodowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca :1. dysponuje osobami uprawnionymi do kierowania robotami budowlanymi, któreposiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego.2.udziela na oferowany przedmiot zamówienia gwarancji: min. 36 miesięcy; max. 60 miesięcy.3.posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 185000,00 zł

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowegopotwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub zaświadczenie o uzyskanejprzewidzianej prawem zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert;2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostkiorganizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega zopłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie kierownika budowy o posiadanych uprawnieniach do kierowania robotamibudowlanymi. 2. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 185000,00 zł, wraz z dowodemopłaty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Projekt i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Oferta

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Bialymstoku, ul. Brukowa 2, 15-889 Białystok, pok. 107

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 15:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyburzenie ścian działowych oraz posadzki w mieszkaniu 60 m2 - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyburzenie ścian działowych oraz posadzki w mieszkaniu 60 m2 wraz z utylizacją. Możliwość dłuższej współpracy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI