Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont konserwatorski zabytków na terenie Gminy Dębno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 240
1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont konserwatorski zabytków na terenie Gminy Dębno
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d83f0ef-c67b-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023280/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont konserwatorski zabytków na terenie gminy Dębno
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej na Platformie zakupowej, pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno;
2) Wykonawca na platformie bez zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz
zadać pytanie do Zamawiającego;
3) złożenie oferty w postępowaniu możliwe jest tylko przez wskazaną platformę;
4) zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .jpg, ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W przypadku
niemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się skompresowanie plików do paczki .zip
oraz dołączenie ich do systemu;
5) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę: data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego
Urzędu Miar;
6) w postępowaniu oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane)
składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym
przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis
zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RWI.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem inwestycji jest remont Remont konserwatorski zabytkowej kaplicy Jastrzębskich w Dębnie. Planowane prace konserwatorskie i renowacyjne przy obiekcie obejmują:
- Oczyszczenie ścian z kurzu, pajęczyn itp.
- Oczyszczenie maswerku w ścianie zachodniej- mechaniczne, w razie potrzeby chemicznie
- Usunięcie łuszczącej się farby
- Odsolenie ścian w miejscach, gdzie "odparza" się farba okładami
- Uzupełnienie ubytków masami konserwatorskimi
- Malowanie powierzchni farbami krzemoorganicznymi. Sugeruje się wybór koloru cieplejszej bieli lub zróżnicowanie odcieni dla podkreślenia architektury wnętrza.
a) Remont konserwatorski kamiennej kapliczki słupowej Najświętszej Maryi Panny Wniebowziętej w Łysej Górze.
Planowane prace konserwatorskie i renowacyjne przy obiekcie obejmują:
- Wykonanie prac renowacyjnych cokołu, z wszystkimi jego elementami.
- Demontaż kapliczki.
- Wykonanie prac renowacyjnych figury ceramicznej i istniejącego zadaszenia.
- Renowację płaskorzeźb i detali architektonicznych (amorków, ornamentów roślinnych).
- Wykonanie nowego fundamentu i montaż wszystkich elementów obiektu na fundamencie.
- Usunięcie krzewów ozdobnych z otoczenia kapliczki (tuja, cyprys).
b) Remont konserwatorski kamiennej kapliczki słupowej „Grupa Ukrzyżowania”
w Łoniowej.
Planowane prace konserwatorskie i renowacyjne przy obiekcie obejmują:
- Wykonanie prac renowacyjnych cokołu, z wszystkimi jego elementami
- Demontaż zadaszenia kapliczki i betonowej opaski podstawy cokołu- odsłonięcie kamiennych stopni, demontaż wszystkich elementów kapliczki
- Wykonanie prac renowacyjnych figur wolnostojących wraz z krzyżem i postacią ukrzyżowanego- sklejenie pęknięć i usunięcie metalowej obejmy
- Renowację płaskorzeźb i detali architektonicznych (żabki, rekonstrukcja kwiatonu)
- Renowacja metalowego zadaszenia kapliczki włącznie z odtworzeniem pokrycia zadaszenia
- Wykonanie nowego betonowego fundamentu
- Renowacja kamiennej płyty z inskrypcjami
- Ponowny montaż wszystkich elementów kapliczki na nowym fundamencie.
c) Remont konserwatorski kamiennej kapliczki Matki Bożej Różańcowej w Jastwi.
Planowane prace konserwatorskie i renowacyjne przy obiekcie obejmują:
- Usunięcie sztucznych kwiatów, wstążek, oczyszczenie wstępne z brudu, pajęczyn, mchów całości obiektu
- Wykonanie dylatacji przy fundamentach
- Demontaż zadaszenia na czas konserwacji
- Oczyszczenie z zazielenień specjalistycznym preparatem do usuwania porostów
z jednoczesną funkcją zabezpieczenia kamienia przed ponownym porastaniem
- Poprzedzone próbami usunięcie wtórnej polichromii
- Usunięcie wadliwych uzupełnień ubytków
- Impregnacja kamienia środkiem zawierającym estry kwasu krzemowego
- Uzupełnienie ubytków formy masą renowacyjną do kamienia naturalnego
- Likwidacja szczelin pomiędzy elementami celem likwidacji miejsc gromadzenia brudu i kumulacji wilgoci
- Rekonstrukcja polichromii farbami krzemoorganicznymi
- Hydrofobizacja powierzchni specjalistycznym środkiem
- Rekonstrukcja brakujących elementów ogrodzenia (groty wieńczące pręty), oczyszczenie i malowanie metalowych części ogrodzenia.
d) Remont konserwatorski kamiennej kapliczki słupowej Matki Bożej Różańcowej
w Dębnie.
Planowane prace konserwatorskie i renowacyjne przy obiekcie obejmują:
- Wykonanie prac renowacyjnych cokołu z wszystkimi jego elementami
- Wykonanie prac renowacyjnych kamiennej figury
- Renowacja płaskorzeźb i detali architektonicznych (amorków, ornamentów roślinnych i profili)
- Przemodelowanie isniejących stopni betonowych – wykonanie cienkowarstwowej imitacji piaskowca
- Wykonanie renowacji zachowanego zadaszenia kapliczki.
e) Remont konserwatorski kamiennej kapliczki słupowej „Krzyż” w Niedźwiedzy.
- Usuniecie tynku mineralnego i warstw malarskich z powierzchni obiektu
- Demontaż kapliczki
- Wykonanie prac renowacyjnych cokołu i krzyża: renowacja detali architektonicznych i powierzchni płaskich
- Usunięcie pozostałości czterech pni w otoczeniu kapliczki
- Wykonanie nowego fundamentu i montaż wszystkich elementów obiektu na fundamencie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany umowy opisane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-26 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-26