Remont konserwatorski elewacji frontowej kamienicy mieszkalno – usługowej wraz z

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont konserwatorski elewacji frontowej kamienicy mieszkalno – usługowej wraz z robotami naprawczymi konstrukcji ścian nośnych oraz wymianą stolarki okienno-drzwiowej-ul. Kalwaryjskiej 37 w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-29
  • ZamawiającyZarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00032140
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont konserwatorski elewacji frontowej kamienicy mieszkalno – usługowej wraz z robotami naprawczymi konstrukcji ścian nośnych oraz wymianą stolarki okienno-drzwiowej-ul. Kalwaryjskiej 37 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont konserwatorski elewacji frontowej kamienicy mieszkalno – usługowej wraz z robotami naprawczymi konstrukcji ścian nośnych oraz wymianą stolarki okienno-drzwiowej-ul. Kalwaryjskiej 37 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca192aa8-9c22-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000694/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Kalwaryjska 37 - Remont elewacji frontowych, wzmocnienie konstrukcji ścian wraz z wymianą stolarki okiennej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a. Stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b. Komputer klasyPC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden zsystemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c.Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d. Włączona obsługa JavaScript;e. Zainstalowanyprogram Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 576407,1 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont konserwatorski elewacji frontowych kamienicy mieszkalno – usługowej wraz z robotami naprawczymi konstrukcji ścian nośnych, remontem galerii, remontem balkonów, remontem gzymsów, renowacją balustrad oraz częściową wymianą stolarki okiennej i drzwiowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 149 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień, zgodnych z jego przedmiotem stanowiących nie więcej niż 20% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia (po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą; ceny nie mogą przekroczyć średnich cen czynników produkcji SEKOCENBUD na poprzedni kwartał).

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena – 60 % = 60 pktOkres gwarancji w miesiącach na wykonane roboty budowalne i zamontowaną stolarkę/ślusarkę okienną – 40% = 40 pktUwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na wykonane roboty budowalne i zamontowaną stolarkę/ślusarkę okienną”:

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności b zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu remontu konserwatorskiego elewacji, tj. wymianie tynków, malowaniu elewacji, odtworzeniu elementów architektonicznych na budynku będącym zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych (indywidualną decyzją) w rozumieniu ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami o wartości minimalnej 100.000,00 zł brutto.b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:I - osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone ustawą – Prawo budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia, oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury - zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami II - osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika prac konserwatorskich: a. która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o której mowa w art. 14a ust. 2 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub b. w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa wyżej, osobą która posiada:1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie - oraz która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytków zaliczanych do jednej z kategorii, o której mowa w art. 14 a ust. 2. Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.Zgodnie z art. 37 h ust. 1 i 2 Ustawy wykształcenie i tytuły zawodowe oraz doświadczenie mogą być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dla w/w uprawnień budowlanych Zamawiający uzna odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub równoważnymi do nich, w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce. W przypadku, gdy z przedłożonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wynikać będzie kwota wyrażona w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy ją wg średniego kursu NBP z daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 5 do SWZ.b. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 5A do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) tych podwykonawców (jeżeli są już znani) 5. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem do SWZ "Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówieniapublicznego"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-29 09:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-28

2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Dostarczanie wyrobów medycznych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Remont budynku nr 4 w Krakowie przy ul. Mogilskiej 85
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont budynku administracyjnego ITP MOB w Jaworkach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI