Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont klatki schodowej z podziałem:
1. Wymiana elementów drewnianych.
2. Renowacja drzwi i elementów drewnianych.
3. Remont (restauracja) ścian klatki schodowej.
4. Renowacja elementów metalowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000708934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legnicka 16
1.5.2.) Miejscowość: Jawor
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 8702033 w. 20
1.5.8.) Numer faksu: 76 8702033
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@mowjawor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mowjawor.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont klatki schodowej z podziałem:
1. Wymiana elementów drewnianych.
2. Renowacja drzwi i elementów drewnianych.
3. Remont (restauracja) ścian klatki schodowej.
4. Renowacja elementów metalowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd2edaa-ef8b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mowjawor.pl/przetargi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mowjawor.pl/przetargi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania podstawowe
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląski Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworze, ul. Legnicka 16, 59-400 Jawor, tel: 76 870 20 33, mail: sekretariat@mowjawor.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w DMOW w Jaworze możliwy jest pod numerem tel. nr 76 870 20 33, listownie: Dolnośląski Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, ul. Legnicka 16, 59-400 Jawor lub adresem email (adres email): iod@mowjawor.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pana/Pani dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pan/Pani:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KZP/PN/1/06/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do n.
2. 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Wymiana elementów drewnianych .
Demontaż (wspólnie z Wykonawcą zadania 4), wymiana elementów drewnianych klatki schodowej: – stopnie, spoczniki (parkiet), biegi (parkiet) , materiał - wszystko dębowe oraz dorobienie brakujących elementów poręczy (bez wykonanych stopni - przyziemie)
2. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Renowacja drzwi i elementów drewnianych .
Renowacja (przygotowanych częściowo) drzwi i elementów drewnianych (parapety) przy klatce schodowej (poza oknami)
2. 3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Remont (restauracja) ścian klatki schodowej .
Remont ścian klatki schodowej.- prace tynkarske i malarskie powierzchni pionowych
2. 4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Renowacja elementów metalowych klatki schodowej (poza przyziemiem) .
Demontaż, oczyszczenie ze starej powłoki malarskiej, pomalowanie oraz montaż elementów metalowych klatki schodowej,
Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji termin
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do n.
2. 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Wymiana elementów drewnianych .
Demontaż (wspólnie z Wykonawcą zadania 4), wymiana elementów drewnianych klatki schodowej: – stopnie, spoczniki (parkiet), biegi (parkiet) , materiał - wszystko dębowe oraz dorobienie brakujących elementów poręczy (bez wykonanych stopni - przyziemie)
2. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Renowacja drzwi i elementów drewnianych .
Renowacja (przygotowanych częściowo) drzwi i elementów drewnianych (parapety) przy klatce schodowej (poza oknami)
2. 3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Remont (restauracja) ścian klatki schodowej .
Remont ścian klatki schodowej.- prace tynkarske i malarskie powierzchni pionowych
2. 4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Renowacja elementów metalowych klatki schodowej (poza przyziemiem) .
Demontaż, oczyszczenie ze starej powłoki malarskiej, pomalowanie oraz montaż elementów metalowych klatki schodowej,
Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji termin
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do n.
2. 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Wymiana elementów drewnianych .
Demontaż (wspólnie z Wykonawcą zadania 4), wymiana elementów drewnianych klatki schodowej: – stopnie, spoczniki (parkiet), biegi (parkiet) , materiał - wszystko dębowe oraz dorobienie brakujących elementów poręczy (bez wykonanych stopni - przyziemie)
2. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Renowacja drzwi i elementów drewnianych .
Renowacja (przygotowanych częściowo) drzwi i elementów drewnianych (parapety) przy klatce schodowej (poza oknami)
2. 3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Remont (restauracja) ścian klatki schodowej .
Remont ścian klatki schodowej.- prace tynkarske i malarskie powierzchni pionowych
2. 4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Renowacja elementów metalowych klatki schodowej (poza przyziemiem) .
Demontaż, oczyszczenie ze starej powłoki malarskiej, pomalowanie oraz montaż elementów metalowych klatki schodowej,
Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji termin
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do n.
2. 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Wymiana elementów drewnianych .
Demontaż (wspólnie z Wykonawcą zadania 4), wymiana elementów drewnianych klatki schodowej: – stopnie, spoczniki (parkiet), biegi (parkiet) , materiał - wszystko dębowe oraz dorobienie brakujących elementów poręczy (bez wykonanych stopni - przyziemie)
2. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Renowacja drzwi i elementów drewnianych .
Renowacja (przygotowanych częściowo) drzwi i elementów drewnianych (parapety) przy klatce schodowej (poza oknami)
2. 3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Remont (restauracja) ścian klatki schodowej .
Remont ścian klatki schodowej.- prace tynkarske i malarskie powierzchni pionowych
2. 4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Renowacja elementów metalowych klatki schodowej (poza przyziemiem) .
Demontaż, oczyszczenie ze starej powłoki malarskiej, pomalowanie oraz montaż elementów metalowych klatki schodowej,
Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji termin
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: w formie elektronicznej e-mail: kierownik@mowjawor.pl; lub w innej formie elektronicznej wskazanej przez Wykonawcę
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-24 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni