Remont Gminnego Ośrodka Kultury w Białośliwiu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont Gminnego Ośrodka Kultury w Białośliwiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałośliwie
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-09
  • ZamawiającyGmina Białośliwie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00063562
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont Gminnego Ośrodka Kultury w Białośliwiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Białośliwie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księdza Kordeckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Białośliwie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-340

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672876910

1.5.8.) Numer faksu: 672875791

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bialosliwie.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialosliwie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont Gminnego Ośrodka Kultury w Białośliwiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ffc88f7-bd22-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003053/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont Gminnego Ośrodka Kultury w Białośliwiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bialosliwie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bialosliwie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zawarte w SWZ na stronie postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/bialosliwie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje zawarte w SWZ na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/bialosliwie

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje zawarte w SWZ na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/bialosliwie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1:Remont Gminnego Ośrodka Kultury w Białośliwiu - wymiana stolarki okiennej i zamurowanie okien, remont sceny. Wymiana stolarki okiennej na sali widowiskowej: demontaż starych okien i parapetów wewnętrznych, montaż nowych okien PCV (6 szt.) i parapetów wewnętrznych wraz z obróbką ościeży. Zamurowanie 6 szt. okien znajdujących się nad oknami do wymiany. Wzmocnienie konstrukcji podłogi scenicznej i wymiana istniejącej nawierzchni podłogi z desek na płyty OSB i wykładzinę PCV. Rozbiórka istniejącego „obramowania” sceny i frontu sceny oraz wykonanie nowej zabudowy scenicznej o konstrukcji systemowej w postaci stelaży systemowych oraz płyt GK.
Szczegółowo przedmiot zamówienia tj. zakres Zadania 1 opisany został w załącznikach do SWZ: opisie technicznym, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarze robót. Opis techniczny zawiera zakres robót niebędących przedmiotem zadania 1, tj. wymianę stolarki drzwiowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2:Remont Gminnego Ośrodka Kultury w Białośliwiu - remont instalacji elektrycznych, dostawa i montaż nagłośnienia. Remont istniejących instalacji elektrycznych w obrębie sceny, w tym: wykonanie instalacji wewnętrznych nagłośnienia oraz oświetlenia sceny i awaryjnego wraz z montażem opraw, wykonanie instalacji wewnętrznej gniazd wtyczkowych, wewnętrznej linii zasilającej, rozdzielnicy energetycznej TR1 wraz z uziomem, połączeń wyrównawczych (ochrona p.poż. i przeciwprzepięciowa) oraz montaż czterech wciągarek elektrycznych i sterownika wciągarek. Wykonanie badań wykonanych instalacji. Dostawa i montaż urządzeń nagłośnienia: głośniki szerokopasmowe (2szt.), głośnik basowy (1szt.), mikser cyfrowy (1szt.), stagebox (1szt.), odtwarzacz Blue-ray pen drive (1szt.) i mikrofony (2szt.). Uruchomienie i sprawdzenie systemu nagłośnienia. Szczegółowo przedmiot zamówienia tj. zakres Zadania 2 opisany został w załącznikach do SWZ: projekcie technicznym, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarze robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SWZ; 2) Pełnomocnictwo - jeżeli zostało udzielone

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a)zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, 2)rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy-wartość zaniechanych robót nie może być wyższa niż 10% wartości zamówienia, 3)zmiany zakresu prac wprowadzonej przez Zamawiającego za zgodą Wykonawcy w porozumieniu z Projektantem np. roboty zamienne-zmiana do wysokości nieprzekraczającej wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, 4)konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki, o których mowa w art.455 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.Zmiana wynagrodzenia w przypadku pkt 1-3 może nastąpić proporcjonalnie do wielkości ograniczenia robót, wartości robót zamiennych, wartości robót dodatkowych oraz o różnicę w podatku VAT. b)zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach: 1)wystąpienia siły wyższej-siła wyższa oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, przy czym Strona może powołać się na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje w formie pisemnej drugą stronę w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia,2) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów, 3)okoliczności i przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót budowlanych przez Zamawiającego, 4)konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli przepisy prawa tego wymagają,5)odmiennych, ale istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, od przyjętych w dokumentacji proj. warunków w obiekcie, niezależnych od żadnej ze Stron umowy, w tym również napotkania podczas prowadzonej inwestycji na urządzenia będące własnością osób trzecich np.: kabli elektrycznych, kabli energ., linii telekom., rur itp. 6)wystąpienia robót dodatkowych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP. Termin realizacji, w sytuacjach opisanych w pkt 1-6, ulegnie przedłużeniu o czas wstrzymania robót z wyżej wymienionych przyczyn nie dłuższy niż czas ich trwania.c)Inne zmiany: 1)zmiana osób wskazanych w umowie po stronie Zamawiającego jak i Wykonawcy, o których mowa w § 4 umowy. 2)zmiana podwykonawców oraz zakresu robót im powierzonych, 3)zmiana spowodowana wystąpieniem zamówień, których łączna wartość jest niższa niż 15% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy,4)zmiana zakresu prac wprowadzona przez Zamawiającego za zgodą Wykonawcy w porozumieniu z Projektantem np. roboty zamienne,5)zmiana umowy spowodowana okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy,6)w sytuacji opisanej w art. 455 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bialosliwie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-09 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-08

2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI