Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian od strony podwórza budynku głównego oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian od strony podwórza budynku głównego oraz oficyny przy ul. Dworcowej 44 w Inowrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoInowrocław
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-09
  • ZamawiającyMiasto Inowrocław
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00063314
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian od strony podwórza budynku głównego oraz oficyny przy ul. Dworcowej 44 w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian od strony podwórza budynku głównego oraz oficyny przy ul. Dworcowej 44 w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b62c9e94-bd21-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Modernizacja budynku przy ul. Dworcowej 44 (remont elewacji, wymiana okien)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 pn.: Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych. Odnowa części wspólnych budynków wielorodzinnych w Inowrocławiu- II etap

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w swz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.29.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji wraz z dociepleniem ścian, od strony podwórza oraz oficyny, budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 44 w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Budynek mieszkalny dwukondygnacyjny, podpiwniczony, z poddaszem użytkowym, wykonany w technologii tradycyjnej, ujęty jest w gminnej oraz wojewódzkiej ewidencji zabytków, strefa „B” ochrony konserwatorskiej wyznaczona w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.

2. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) zabezpieczenie pęknięć ścian;
2) roboty przygotowawcze, w tym: postawienie rusztowań, osłona okien, skucie luźnych fragmentów tynku, oczyszczenie elewacji, zdjęcie rur spustowych;
3) demontaż i montaż nowych parapetów;
4) wykonanie docieplenia ścian metodą lekką mokrą, w tym: oklejenie ścian styropianem, wzmocnienie powierzchni siatką z włókien szklanych, wzmocnienie narożników, izolacja styropianem ościeży, ocieplenie cokołu styropianem ekstrudowanym;
5) naprawa okapu w tym: uzupełnienie ubytków, szlifowanie, odgrzybianie oraz malowanie;
6) demontaż i montaż nowych rur spustowych;
7) ułożenie tynku mozaikowego w pasie cokołu;
8) malowanie elewacji farbą silikonową;
9) wymiana stolarki okiennej (łącznie 13 szt) oraz stolarki drzwiowej ( łącznie 3 szt.);
10) wykonanie nowego pokrycia papą zgrzewalną na dachach oficyn oraz naprawa kominów w tym: rozbiórka częściowa uszkodzonych kominów wraz z jej uzupełnieniem, uzupełnienie ubytków czapek betonowych;
11) zakup i montaż skrzynek lęgowych typu J ( dla wróbla i jerzyka)- 14 szt. w tym:
- wykonanie z trocinobetonu lub desek drewnianych gr. 2-4 cm zabezpieczonych przed deprecjacją drewna impregnatem nieszkodliwym dla ptaków,
- pokrycie zadaszenia skrzynek drewnianych blachą lub papą, otwierana przednia ścianka;
- optymalne wymiary skrzynki lęgowej – wys. 20-22 cm , głębokości – 18 cm , długości 34 cm, wysokość otworu wlotowego – 3,5 - 4 cm oraz szer. -6-6,5 cm ;
12) zakup i montaż skrzynek lęgowych typu D ( dla kawki) – 1 szt. w tym :
- wykonanie z trocinobetonu lub desek drewnianych gr. 2-4 cm zabezpieczonych przed deprecjacją drewna impregnatem nieszkodliwym dla ptaków,
- pokrycie zadaszenia skrzynek drewnianych blachą lub papą, otwierana przednia ścianka;
- optymalne wymiary skrzynki lęgowej – wys. – 45 szt. , wymiar dna 21cmx21cm, głębokość od wlotu do dna od wewnątrz – 27 cm, średnica otworu wlotowego – 85-90 mm.);
13) naprawa zadaszenia nad wiatrołapem (budynek główny i oficyna);
14) wymiana zadaszeń nad drzwiami do oficyn.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442110-1 - Malowanie budynków

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli dwie roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku, w tym jednego wpisanego do wojewódzkiej lub gminnej ewidencji zabytków;
b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

kosztorys ofertowy który może być sporządzony metodą uproszczoną (musi zawierać zastosowane do obliczenia ceny wskaźniki kalkulacyjne).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

kosztorys ofertowy który może być sporządzony metodą uproszczoną (musi zawierać zastosowane do obliczenia ceny wskaźniki kalkulacyjne).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie:
1) konieczność wprowadzenia robót dodatkowych lub zamiennych lub materiałów zamiennych lub rezygnacji z określonych robót, z możliwością zmiany wynagrodzenia (zmniejszenie lub zwiększenie); podstawą wyceny robót dodatkowych, zamiennych, wycofanych będzie kosztorys ofertowy wykonawcy i podane w nim wskaźniki kalkulacyjne lub KNR (KNNR – y) i ceny materiałów z rynku lokalnego;
2) ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT,
3) zmiana sposobu świadczenia usług w przypadku konieczności zastosowania innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż przewidziane w SWZ;
4) zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez Zamawiającego w SWZ;
5) zmiana terminu realizacji umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) utrudnień spowodowanych stanem epidemii w kraju, które miały wpływ na :
 dostęp do zakupu materiałów budowalnych lub urządzeń,
 transport materiałów lub urządzeń,
 ograniczony czas pracy pracowników,
 ograniczenie dostępu do pracowników,
 przemieszczanie się ludzi i sprzętu,
 wykonywanie części robót przez podwykonawców, jeżeli opóźnienia były spowodowane okolicznościami, o których mowa w niniejszym punkcie.
b) jeżeli wystąpią roboty dodatkowe, wcześniej nieprzewidziane;
c) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie robót zgodnie z przyjętą technologią (np. ciagłe opady deszczu);
d) wstrzymanie robót przez ornitologa;
c) zmianą obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na termin realizacji umowy;
d) konieczna będzie zmiana wymagań Zamawiającego określonych w SWZ;
e) wystąpieniem warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie – termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez wykonawcę, to jest uniemożliwiły wykonawcy terminową realizację przedmiotu zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-09 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-08

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie drzwi w ścianie i zabudowanie ich oraz położeniem tynków - Włocławek
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie drzwi w ścianie i zabudowanie ich oraz położeniem tynków. Mieszkanie ma 33 m.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI