Remont elewacji budynków przy ul. Bawełnianej 18 II /2022.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont elewacji budynków przy ul. Bawełnianej 18 II /2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełchatów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-10-06
  • Zamawiający"EKO-REGION" sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00354669
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji budynków przy ul. Bawełnianej 18 II /2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji budynków przy ul. Bawełnianej 18 II /2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dac4c5c-38a7-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowo opisane w Rozdziale XII i XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę prac remontowych polegających na wyczyszczeniu, naprawie i pomalowaniu elewacji zewnętrznej budynków biurowych zlokalizowanych przy ul. Bawełnianej 18 w Bełchatowie.
2. Przedmiot umowy, o którym mowa w pkt 1 winien być wykonany w oparciu o:
1) umowę,
2) formularz ofertowy Wykonawcy wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi metodą kalkulacji szczegółowej – załącznik nr 1 do umowy,
3) dokumenty, które stanowią załącznik nr 2 do umowy, tj.:
- Projekt techniczny,
- Kosztorys i przedmiar robót,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Uwaga:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przez wykonawcę systemu odprowadzenia skroplin z jednostek klimatyzacyjnych z budynku biurowego (część wspólna z OSP) poprzez poprowadzenie w elewacji rurek i wyprowadzenie ich na zewnątrz (np. do rynny czy rury spustowej). Ułożenie rurek ma nastąpić w styropianie, dlatego miejsce poprowadzenia rurek na skropliny ma być następnie naprawione, a elewacja w tym miejscu odnowiona (dokładny sposób wykonania odprowadzenia skroplin z jednostek klimatyzacyjnych należy ustalić z Zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia). Wartość wykonania systemu odprowadzania skroplin z jednostek klimatyzacyjnych Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wynagrodzeniu za realizację przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w umowie oraz jej załącznikach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45442110-1 - Malowanie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 do wartości 20 % wartości zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Sytuacja ekonomiczno lub finansowa:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 zł.
Uwaga:
Powyższy dokument stanowi potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu i powinien być spełniony na dzień składania ofert.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę obejmującą malowanie elewacji budynku biurowego (budynków biurowych) lub użyteczności publicznej (wykaz z podaniem jej wartości netto, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców), poświadczonej pozytywną referencją inwestora lub innymi dokumentami, o wartości minimum 50 000,00 zł netto każda robota (wymagane do podania w wykazie).
Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Uwaga:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonali poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegółowy wykaz znajduje się w Rozdziale IX SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy wykaz znajduje się w Rozdziale IX SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:  2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowo zostało opisane w Rozdziale XI SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Treść umowy i przesłanki jej zmiany zostały zawarte w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa: www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-06 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wizja lokalna:
- Zamawiający przed złożeniem oferty wymaga od Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu zamówienia, która jest niezbędna celem prawidłowego przygotowania oferty.
- Wizja lokalna może się odbyć: od następnego dnia po publikacji ogłoszenia o zamówieniu do najpóźniej na dwa dni przed terminem składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu chęć przeprowadzenia wizji lokalnej na co najmniej dzień wcześniej na adres e-mail: sekretariat@eko-region.pl.
- Data wizji lokalnej zostanie wyznaczona na dzień następny od wpłynięcia wniosku, pod warunkiem, że dzień ten przypada w dzień pracy zakładu, tj. od poniedziałku do piątku. Godzina przeprowadzenia wizji to 09.00 - 13.00 (dokładna godzina zostanie wyznaczona przez Zamawiającego po wpłynięciu wniosku od Wykonawcy).
- Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej u Zamawiającego. Oferta Wykonawcy, który przed złożeniem oferty nie przeprowadzi wizji lokalnej, zostanie przez Zamawiającego odrzucona zgodnie z art. 226 ustawy Pzp.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa:
a) w art. 108 ust. 1 pkt. 1 Pzp ;
b) w art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp,
c) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia brutto.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wybitej szyby - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania02-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wymianę wybitej szyby - wystawowa, możliwy problem z wysunięciem kraty, wykrzywiona. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI