Remont dachów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych we Wrocławiu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dachów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-20
  • ZamawiającyWrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00102925
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Namysłowska 8

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 50-304

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.wm.wroc.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9785daaa-db15-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Platformy: https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy:
a. Specyfikacja połączenia
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.: https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.:

Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18

Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wskazany w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/28/2021/G

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1:
Zakres prac w budynku przy ul. Sępa Szarzyńskiego 59 obejmuje m.in.:
Remont dachu i więźby dachowej wraz kominami w tym:
1) wymiana lub wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
2) oczyszczenie mechaniczne elementów drewnianych, które nie podlegają wymianie, impregnacja więźby środkiem p.poż. przeciwgrzybicznym i przeciwogniowym,
3) demontaż orynnowania i obróbek blacharskich,
4) demontaż istniejącego pokrycia dachu (deskowanie w złym stanie technicznym wraz z pokryciem),
5) wykonanie zabezpieczenia dachu przed opadami na czas prowadzenia robót,
6) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
7) montaż rynien oraz rur spustowych z blachy ocynkowanej,
8) wymiana kominków wentylacyjnych,
9) przemurowanie kominów z cegieł w razie konieczności,
10) wymianę czap kominowych,
11) wymianę stolarki okiennej w rejonie poddasza,
12) skucie i wykonanie nowych tynków na suficie klatki schodowej,
13) wykonanie anteny zbiorczej,
14) wymiana oświetlenia pomieszczeń strychowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2:
Zakres prac w budynku przy ul. Sępa Szarzyńskiego 63 obejmuje m.in.:
Remont dachu i więźby dachowej wraz kominami w tym:
1) wymiana lub wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
2) oczyszczenie mechaniczne elementów drewnianych, które nie podlegają wymianie, impregnacja więźby środkiem p.poż. przeciwgrzybicznym i przeciwogniowym,
3) demontaż orynnowania i obróbek blacharskich,
4) demontaż istniejącego pokrycia dachu (deskowanie w złym stanie technicznym wraz z pokryciem),
5) wykonanie zabezpieczenia dachu przed opadami na czas prowadzenia robót,
6) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
7) montaż rynien oraz rur spustowych z blachy ocynkowanej,
8) wymiana kominków wentylacyjnych,
9) przemurowanie kominów z cegieł w razie konieczności,
10) wymianę czap kominowych,
11) wymianę stolarki okiennej w rejonie poddasza,
12) wykonanie anteny zbiorczej,
13) wymiana oświetlenia pomieszczeń strychowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3:
Zakres prac w budynku przy ul. Sępa Szarzyńskiego 65 obejmuje m.in.:
Remont dachu i więźby dachowej wraz kominami w tym:
1) wymiana lub wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
2) oczyszczenie mechaniczne elementów drewnianych, które nie podlegają wymianie, impregnacja więźby środkiem p.poż. przeciwgrzybicznym i przeciwogniowym,
3) demontaż orynnowania i obróbek blacharskich,
4) demontaż istniejącego pokrycia dachu (deskowanie w złym stanie technicznym wraz z pokryciem),
5) wykonanie zabezpieczenia dachu przed opadami na czas prowadzenia robót,
6) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
7) montaż rynien oraz rur spustowych z blachy ocynkowanej,
8) wymiana kominków wentylacyjnych,
9) przemurowanie kominów z cegieł w razie konieczności,
10) wymianę czap kominowych,
11) wymianę stolarki okiennej w rejonie poddasza,
12) skucie i wykonanie nowych tynków na suficie klatki schodowej,
13) wykonanie anteny zbiorczej,
14) wymiana oświetlenia pomieszczeń strychowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4:
Zakres prac w budynku przy ul. Sępa Szarzyńskiego 65a obejmuje m.in.:
Remont dachu i więźby dachowej wraz kominami w tym:
1) wymiana lub wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
2) oczyszczenie mechaniczne elementów drewnianych, które nie podlegają wymianie, impregnacja więźby środkiem p.poż. przeciwgrzybicznym i przeciwogniowym,
3) wymiana gzymsu okapowego, z zajęciem terenu i wykonaniem rusztowania do wykonania robót,
4) demontaż orynnowania i obróbek blacharskich,
5) demontaż istniejącego pokrycia dachu (deskowanie w złym stanie technicznym wraz z pokryciem),
6) wykonanie zabezpieczenia dachu przed opadami na czas prowadzenia robót,
7) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
8) montaż rynien oraz rur spustowych z blachy ocynkowanej,
9) wymiana kominków wentylacyjnych,
10) przemurowanie kominów z cegieł w razie konieczności,
11) wymianę czap kominowych,
12) wymianę stolarki okiennej w rejonie poddasza,
13) skucie i wykonanie nowych tynków na suficie klatki schodowej,
14) wykonanie anteny zbiorczej,
15) wymiana oświetlenia pomieszczeń strychowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5:
I. Zakres prac w budynku przy ul. Św. Jerzego 21 obejmuje m.in.:
Remont budynku obejmuje elementy, w których występują nieprawidłowości w stanie technicznym wskazane w decyzji PINB nr 660/2021 z dnia 15.03.2021r. w tym:
1) wykonanie izolacji pionowych ścian piwnic,
2) wykonanie opaski wokół budynku,
3) wymianę stolarki okiennej zarówno na kondygnacji strychu jak i piwnic zaopatrzonej w nawietrzaki okienne,
4) naprawę zarysowań nadproży okien oraz zarysowań ścian,
5) wymiana lub wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
6) oczyszczenie mechaniczne elementów drewnianych, które nie podlegają wymianie, impregnacja więźby środkiem przeciwgrzybicznym i przeciwogniowym,
7) uzupełnienie gzymsu okapowego, z zajęciem terenu i wykonaniem rusztowania do wykonania robót,
8) demontaż orynnowania i obróbek blacharskich,
9) demontaż istniejącego pokrycia dachu (deskowanie w złym stanie technicznym wraz z pokryciem),
10) wykonanie zabezpieczenia dachu przed opadami na czas prowadzenia robót,
11) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
12) montaż rynien oraz rur spustowych z blachy ocynkowanej,
13) wymiana kominków wentylacyjnych,
14) przemurowanie kominów z cegieł w razie konieczności,
15) wymianę czap kominowych,
16) wykonanie anteny zbiorczej,
17) wymiana oświetlenia pomieszczeń strychowych.

II. Zakres prac w budynku przy ul. Św. Jerzego 23 obejmuje m.in.:
Remont budynku obejmuje elementy, w których występują nieprawidłowości w stanie technicznym wskazane w decyzji PINB nr 785/2021 z dnia 26.03.2021r. w tym:
1) wykonanie izolacji pionowych ścian piwnic,
2) wykonanie opaski wokół budynku,
3) wymianę stolarki okiennej zarówno na kondygnacji strychu jak i piwnic zaopatrzonej w nawietrzaki okienne,
4) naprawę zarysowań nadproży okien oraz zarysowań ścian,
5) wymiana lub wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
6) oczyszczenie mechaniczne elementów drewnianych, które nie podlegają wymianie, impregnacja więźby środkiem przeciwgrzybicznym i przeciwogniowym,
7) uzupełnienie gzymsu okapowego, z zajęciem terenu i wykonaniem rusztowania do wykonania robót,
8) demontaż orynnowania i obróbek blacharskich,
9) demontaż istniejącego pokrycia dachu (deskowanie w złym stanie technicznym wraz z pokryciem),
10) wykonanie zabezpieczenia dachu przed opadami na czas prowadzenia robót,
11) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
12) montaż rynien oraz rur spustowych z blachy ocynkowanej,
13) wymiana kominków wentylacyjnych,
14) przemurowanie kominów z cegieł w razie konieczności,
15) wymianę czap kominowych,
16) wykonanie anteny zbiorczej,
17) wymiana oświetlenia pomieszczeń strychowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6:
Zakres prac w budynku przy ul. Sępa Szarzyńskiego 61 obejmuje m.in.:
Remont budynku obejmuje elementy, w których występują nieprawidłowości w stanie technicznym wskazane w decyzji PINB nr 1362/2020 z dnia 30.06.2020r. w tym:
1) wymiana i/lub wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
2) oczyszczenie mechaniczne elementów drewnianych, które nie podlegają wymianie, impregnacja więźby środkiem p.poż. przeciwgrzybicznym i przeciwogniowym,
3) wykonanie elementów żelbetowych konstrukcji podparcia dachu – ramy żelbetowe, wieńce żelbetowe
4) wymiana gzymsu okapowego, z zajęciem terenu i wykonaniem rusztowania do wykonania robót,
5) demontaż orynnowania i obróbek blacharskich,
6) wymiana istniejącego pokrycia dachu (deskowanie w złym stanie technicznym wraz z pokryciem),
7) wykonanie zabezpieczenia dachu przed opadami na czas prowadzenia robót,
8) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
9) montaż rynien oraz rur spustowych z blachy ocynkowanej,
10) wymiana kominków wentylacyjnych,
11) przemurowanie kominów z cegieł w razie konieczności
12) wymianę czap kominowych,
13) wymianę stolarki okiennej w rejonie poddasza,
14) skucie i wykonanie nowych tynków na suficie klatki schodowej,
15) wykonanie anteny zbiorczej,
16) wymiana oświetlenia pomieszczeń strychowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7:
Zakres prac w budynku przy ul. Chińska 3A obejmuje m.in.:
Remont budynku obejmuje elementy, w których występują nieprawidłowości w stanie technicznym wskazane w decyzji PINB nr 1413/2020 z dnia 07.07.2020r. w tym:
1) wymiana lub wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
2) oczyszczenie mechaniczne elementów drewnianych, które nie podlegają wymianie, impregnacja więźby środkiem p.poż. przeciwgrzybicznym i przeciwogniowym,
3) demontaż i ponowny montaż gzymsu okapowego, z zajęciem terenu i wykonaniem rusztowania do wykonania robót (w razie potrzeby wymiana),
4) demontaż orynnowania i obróbek blacharskich,
5) przełożenie istniejącego pokrycia dachu (w razie potrzeby uzupełnienie dachówki),
6) wymiana warstwy folii paroprzepuszczalnej
7) wykonanie zabezpieczenia dachu przed opadami na czas prowadzenia robót,
8) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
9) montaż rynien z blachy ocynkowanej,
10) wymiana kominków wentylacyjnych,
11) wymiana okien dachowych i wyłazów
12) prace demontażowe i montażowe wewnątrz lokali mieszkalnych nr 13 i 14 (sufit, podłoga)
13) weryfikacja stanu technicznego konstrukcji stropu lokali mieszkalnych 13 i 14 – ewentualna wymiana/wzmocnienie belek konstrukcyjnych
14) demontaż i ponowny montaż anten
15) sprawdzenie instalacji elektrycznej
16) częściowa wymiana/naprawa instalacji elektrycznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8:
Zakres prac w budynku przy ul. Więckowskiego 21 obejmuje m.in.:
Remont dachu i więźby dachowej wraz kominami w tym:
1) wymiana lub wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
2) oczyszczenie mechaniczne elementów drewnianych, które nie podlegają wymianie, impregnacja więźby środkiem p.poż. przeciwgrzybicznym i przeciwogniowym,
3) demontaż orynnowania i obróbek blacharskich,
4) demontaż istniejącego pokrycia dachu (deskowanie w złym stanie technicznym wraz z pokryciem),
5) wykonanie zabezpieczenia dachu przed opadami na czas prowadzenia robót,
6) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
7) montaż rynien oraz rur spustowych z blachy ocynkowanej,
8) wymiana kominków wentylacyjnych,
9) przemurowanie kominów z cegieł w razie konieczności,
10) wymianę czap kominowych,
11) wymianę stolarki okiennej w rejonie poddasza,
12) skucie i wykonanie nowych tynków na suficie klatki schodowej,
13) wykonanie anteny zbiorczej,
14) wymiana oświetlenia pomieszczeń strychowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9:
Zakres prac w budynku przy ul. Więckowskiego 32 obejmuje m.in.:
Remont dachu i więźby dachowej wraz kominami w tym:
1) wymiana lub wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
2) oczyszczenie mechaniczne elementów drewnianych, które nie podlegają wymianie, impregnacja więźby środkiem p.poż. przeciwgrzybicznym i przeciwogniowym,
3) demontaż orynnowania i obróbek blacharskich,
4) demontaż istniejącego pokrycia dachu (deskowanie w złym stanie technicznym wraz z pokryciem),
5) wykonanie zabezpieczenia dachu przed opadami na czas prowadzenia robót,
6) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
7) montaż rynien oraz rur spustowych z blachy ocynkowanej,
8) wymiana kominków wentylacyjnych,
9) przemurowanie kominów z cegieł w razie konieczności,
10) wymianę czap kominowych,
11) wymianę stolarki okiennej w rejonie poddasza,
12) skucie i wykonanie nowych tynków na suficie klatki schodowej,
13) wykonanie anteny zbiorczej,
14) wymiana oświetlenia pomieszczeń strychowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10:
Zakres prac w budynku przy ul. Sępa Szarzyńskiego 73 obejmuje m.in.:
Remont dachu i więźby dachowej wraz kominami w tym:
1) wymianę stolarki okiennej zarówno na kondygnacji strychu jak i piwnic i toalet na klatce schodowej zaopatrzonej w nawietrzaki okienne,
2) wymiana lub wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
3) oczyszczenie mechaniczne elementów drewnianych, które nie podlegają wymianie, impregnacja więźby środkiem przeciwgrzybicznym i przeciwogniowym,
4) uzupełnienie gzymsu okapowego, z zajęciem terenu i wykonaniem rusztowania do wykonania robót,
5) demontaż orynnowania i obróbek blacharskich,
6) demontaż istniejącego pokrycia dachu (deskowanie w złym stanie technicznym wraz z pokryciem),
7) wykonanie zabezpieczenia dachu przed opadami na czas prowadzenia robót,
8) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
9) montaż rynien oraz rur spustowych z blachy ocynkowanej,
10) wymiana kominków wentylacyjnych,
11) przemurowanie kominów z cegieł w razie konieczności,
12) wymianę czap kominowych,
13) wykonanie anteny zbiorczej,
14) wymiana oświetlenia pomieszczeń strychowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

I. 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w rozdz. VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.
- jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w wymiarze minimum 2 lat; osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy;
- jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w wymiarze minimum 2 lat, osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika robót.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.

UWAGA:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane
W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie, te same osoby spełniające powyższe wymagania mogą być potwierdzeniem spełniania warunku w każdym zadaniu, na które Wykonawca złoży ofertę.

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże,
że w okresie ostatnich pięciu lat, od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu w budynku mieszkalnym lub użytkowym remontu dachu o wartości umowy nie mniejszej:
dla części (zadania) nr 1: 50.000,00 zł brutto;
dla części (zadania) nr 2: 50.000,00 zł brutto;
dla części (zadania) nr 3: 50.000,00 zł brutto;
dla części (zadania) nr 4: 70.000,00 zł brutto;
dla części (zadania) nr 5: 150.000,00 zł brutto;
dla części (zadania) nr 6: 100.000,00 zł brutto;
dla części (zadania) nr 7: 150.000,00 zł brutto;
dla części (zadania) nr 8: 50.000,00 zł brutto;
dla części (zadania) nr 9: 50.000,00 zł brutto;
dla części (zadania) nr 10: 50.000,00 zł brutto.

UWAGA:
W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część (zadanie) te same zamówienia nie mogą być potwierdzeniem spełniania warunku w każdej części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się tymi samymi robotami budowlanymi dla każdego zadania na które Wykonawca składa ofertę tylko w przypadku, gdy umowy na które się powołuje odpowiadają sumie wartości wymaganych dla każdego zadania.

Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs NPB opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu innych danych finansowych.

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
II. Podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, składając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (wzór stanowi zał. do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia za pośrednictwem platformy przetargowej https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

a) wykazu robót budowlanych ,wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór zał. do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór zał. do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa odrębnie i podpisuje każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in.zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 5. Sposób spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej będzie oceniany łącznie (podlega sumowaniu). Spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia będzie oceniane łącznie (podlega sumowaniu).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wskazane w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących zał. do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zamieszczonej pod adresem: https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Namysłowskiej 8, 50-304 Wrocław, adres strony internetowej: www.wm.wroc.pl, reprezentujące na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr31/I/Z/19 z dnia 12 września 2019 r. Gminę Wrocław, Plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław.

II. 1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
2. Przedmiotem zamówienia jest remont dachów i kominów wraz z wykonaniem anteny zbiorczej, wymianą stolarki okiennej na poddaszu i innymi robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych we Wrocławiu.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe przedmioty:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę;
45111000-1 Roboty rozbiórkowe;
45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu;
45262500-6 Prace dotyczące robót murarskich (przemurowania kominów);
45422000-1 Roboty ciesielskie;
45262300-4 Konstrukcje betonowe i żelbetowe;
45261100-5 Roboty impregnacyjne konstrukcji drewnianej;
45261214-7 Wykonywanie pokryć papowych;
45261320-3 Obróbki blacharskie;
45410000-4 Tynkowanie;
45321000-3 Izolacja cieplna, docieplenie stropu;
45421100-5 Instalowanie okien z odróbką tynkarską i malowaniem;
45442100-8 Roboty malarskie;
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
4. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają:
1) dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia (zał. do SWZ), w tym w szczególności: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary robót;
2) projektowane postanowienia umowy (zał. do SWZ).
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.

III. Wykonawca dołącza do oferty:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załączniki do SWZ) w zakresie wskazanym w SWZ.
2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp na formularzu oferty (jeżeli dotyczy).
4) Formularz ofertowy (załącznik do SWZ), kosztorysy ofertowe.
5) Jeżeli dotyczy - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (wzór zał. do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

IV. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zapoznać się z:
Instrukcjami obsługi Platformy przetargowej – dostępnymi pod adresem:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Regulaminem korzystania z Platformy przetargowej – dostępnym pod adresem:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach związanych z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia jest p. Gabriela Słowik; nr tel. 71 323 57 15.
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania.
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI