Remont budynków wraz z ogrodzeniem w Sopocie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynków wraz z ogrodzeniem w Sopocie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2020-08-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg ograniczony
  • ZamawiającySłużba Kontrwywiadu Wojskowego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-07
  • Numer ogłoszenia572043-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572043-N-2020 z dnia 2020-08-07 r.

Służba Kontrwywiadu Wojskowego: Remont budynków wraz z ogrodzeniem w Sopocie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, krajowy numer identyfikacyjny 14067959800000, ul. ul. Wojciecha Oczki  1 , 02-007  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 846 131, 261 841 119, e-mail zamowienia@skw.gov.pl, faks 261 841 377, 261 841 203.
Adres strony internetowej (URL): https://www.skw.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
Biuro Administracyjne Służby Kontrwywiadu Wojskowego ul. Koszykowa 82, 02 - 008 Warszawa

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
elektronicznie poprzez platformę zakupową pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków wraz z ogrodzeniem w Sopocie
Numer referencyjny: ZP-24-SKW-2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Nieruchomość znajduje się na terenie zamkniętym i jest obiektem wpisanym do ewidencji zbytków oraz znajduje się w układzie urbanistyczno – krajobrazowym miasta Sopotu wpisanym do rejestru zabytków.Na terenie znajdują się dwa budynki mieszkalne, pochodzące z lat 20-tych XX wieku. Większość terenu stanowi historyczne założenie parkowe. Teren działki jest w całości ogrodzony. Działka jest w wyraźnym spadku w kierunku południowo-wschodnim, jest zadrzewiona i pokryta zielenią niską. Istniejąca zabudowa przyłączona jest do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej, elektroenergetycznej i teletechnicznej.W ramach zagospodarowania terenu zakres prac obejmuje m. in. rozbiórkę zbędnych elementów zagospodarowania terenu, wykonanie dojść i dojazdów w postaci nawierzchni utwardzonych dla pojazdów i ścieżek spacerowych w terenie wraz z wykonaniem placu manewrowego, wykonanie zadaszonej osłony śmietnika w ogrodzeniu, odtworzenie historycznej bramy i furtek w miejscu istniejącego wejścia i zjazdu na działkę, remont pozostałej części istniejącego ogrodzenia, wymianę altany ogrodowej w konstrukcji drewnianej oraz elementów małej architektury. Ponadto w ramach zadania należy wykonać wycinkę drzew oraz nasadzenia zamienne i projektowane.Na terenie nieruchomości należy wykonać nowe sieci elektroenergetyczne, oświetlenie terenu zewnętrznego, kanalizacje kablowe teletechniczne oraz wymienić instalacje zasilające obiekty w media: wodociągowe, kanalizacyjne, ciepłownicze z lokalnej kotłowni gazowej, gazowe i wykonać kanalizację deszczową ze zbiornikiem na wodę opadową.W ramach remontu budynków należy wykonać m. in. izolacje przeciwwodne i termiczne ścian piwnicznych wraz z wykończeniem cokołu, wykonanie izolacji termicznej ścian nadziemia wraz z wykończeniem elewacji, odsłonięcie i renowację muru szachulcowego poddasza, montaż daszków szklanych nad wejściami zewnętrznymi, wykonanie okładzin schodów zewnętrznych oraz balustrad schodowych, naprawa i oczyszczenie pokrycia dachowego wraz z naprawą lub wykonaniem nowych kominów, wymiana obróbek blacharskich, wymianę i renowację stolarki drzwiowej, wymianę stolarki okiennej. Ponadto w zakresie prac wewnątrz budynków należy m. in. wykonać nowy układ pomieszczeń na danej kondygnacji zgodnie z projektem, wykonać rozbiórki i demontaże, wykonać zamurowania oraz otwory wraz z nadprożami, wykonać reprofilację schodów betonowych oraz nowe schody betonowe, wykonać demontaż schodów drewnianych, wydzielić pomieszczenie kotłowni, wymienić podłogi na gruncie, wymienić warstwy wykończeniowe posadzek, naprawić i wykonać tynki, wymienić stolarkę drzwiową, wykonać izolacje przeciwwilgociowe, termiczne i akustyczne, wykonać nowe ścianki działowe, wykonać nowe okładziny zgodnie z projektem wnętrz. W zakresie robót elektrycznych należy wymienić wszystkie instalacje elektryczne i oświetleniowe wraz z osprzętem oraz odgromowe i uziemiające, wykonać okablowanie strukturalne oraz system sygnalizacji pożaru. W zakresie robót sanitarnych należy wymienić wszystkie instalacje wodociągowe wody zimnej i ciepłej, hydrantowej, kanalizacji sanitarnej, grzewczej i gazowej oraz wykonać instalacje wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji. W zakresie zadania jest również wykonanie kotłowni gazowej wraz z urządzeniami i automatyką.W zakresie prac dotyczących elektronicznych systemów zabezpieczeń należy wykonać m. in. system sygnalizacji włamania i napadu, system monitoringu wizyjnego oraz system kontroli dostępu. Po zakończeniu prac instalacyjnych wykonanie pomiarów oraz wykonanie dokumentacji technicznej powykonawczej zainstalowanych systemów.

II.5) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45231300-8
45231400-9
45231600-1
45231221-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  18   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają w szczególności następujące warunki:a) wykażą, że jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto, która dotyczyła budynku wpisanego do rejestru zabytków, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku, obejmującą zakresem jednocześnie realizację prac w branżach: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej i teletechnicznej, a także, że została wykonana należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona,b) wykażą, że dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum: - 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży budowlanej,- 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży elektrycznej, - 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży sanitarnej, - 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży teletechnicznej, posiadającymi: - stosowne uprawnienia, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2016, poz. 290 z późn. zm.), odpowiednio do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności, potwierdzone:• wpisem, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy Prawo budowlane;• wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności;- stosowne uprawnienia, o których mowa w art. 37a Ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2020, poz. 282 tj.) – dotyczy osób przewidzianych do kierowania robotami w branży budowlanej;c) oświadczą, że dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum: - 8 osobami o kwalifikacjach zawodowych – ogólnobudowlanych;- 5 osobami o kwalifikacjach zawodowych – elektryk; - 5 osobami o kwalifikacjach zawodowych – sanitarnych;- 3 osobami o kwalifikacjach zawodowych – teletechnicznych;zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy zatrudnionymi przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę funkcji kierownika robót w różnych branżach pod warunkiem posiadania przez nią stosownych uprawnień określonych powyżej dla danego kierownika robót. W przypadku gdy Wykonawca dysponuje personelem kierowniczym spoza terytorium RP, osoby te muszą:- posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży w kraju zamieszkania tych osób; - posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku, która dotyczyła budynku wpisanego do rejestru zabytków, obejmującą swoim zakresem jednocześnie realizację prac w branżach: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej i teletechnicznej, a także dowody, że została ona wykonana należycie, w szczególności czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowody te muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane - wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ,b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami, tj. minimum: 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży budowlanej,1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży elektrycznej, 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży sanitarnej, 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży teletechnicznej, posiadającymi:- stosowne uprawnienia, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2016, poz. 290 z późn. zm.), odpowiednio do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności, potwierdzone:• wpisem, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy Prawo budowlane;• wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności;- stosowne uprawnienia, o których mowa w art. 37a Ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2020, poz. 282, tj.) – dotyczy osób przewidzianych do kierowania robotami w branży budowlanej;Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.d) w przypadku, gdy na podstawie art. 22a ustawy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający wymaga złożenia dokumentu zawierającego następujące informacje:- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
wykaz robót budowlanych wykonanych samodzielnie przez Wykonawcę nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zawierający jak najwięcej robót budowlanych, spełniających wymagania określone w Pkt. III.1.3) lit. a) Ogłoszenia, wraz z załączeniem dowodów czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowody te muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane - wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może takie oświadczenie złożyć już wraz z wnioskiem (Wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   5
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
1) W celu wyłonienia Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 pkt za każdą robotę budowlaną, spełniającą wymagania określone w Pkt. III.1.3) lit. a) Ogłoszenia, która dotyczyła budynku wpisanego do rejestru zabytków, wykonaną samodzielnie przez Wykonawcę.2) Zamawiający nie będzie punktował wskazanych robót budowlanych spełniających wymagania określone w Pkt. III.1.3) lit. a) Ogłoszenia, na które powołał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy i udowodnił Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Tak więc w przypadku wykazania przez Wykonawcę:- tylko robót budowlanych spełniających wymagania określone w Pkt. III.1.3) lit. a) Ogłoszenia realizowanych przez inne podmioty, na które powołał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, przyznając jednak temu Wykonawcy 0 pkt. 3) W przypadku gdy na ostatniej pozycji, dwóm lub więcej Wykonawcom zostanie przyznana ta sama liczba punktów, Zamawiający w pierwszej kolejności wybierze spośród nich Wykonawcę: - który wykonywał robotę budowlaną samodzielnie (czyli nie powoływał się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy) spełniającej wymagania określone w Pkt. III.1.3) lit. a) Ogłoszenia,- którego wartość roboty budowlanej spełniającej wymagania określone w Pkt. III.1.3) lit. a) Ogłoszenia, będzie wyższa,- jeśli dwa powyższe sposoby nie wyłonią Wykonawcy, to Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych z ostatniej pozycji.4) Na potwierdzenia spełniania kryteriów selekcji przewiduje się skorzystanie z art. 26 ust. 2f ustawy na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przed zaproszeniem do składania ofert.5) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza lub równa liczbie określonej w ogłoszeniu (liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert), Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców bez przyznawania im punktów.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
termin wykonania 20,00
czas udzielonej gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej w postaci jednoznacznych postanowień umownych umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z zapisami § 17 ust. 3-7 wzoru umowy, które zostały przytoczone poniżej:"3. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest w przypadku: 1) zmian terminu wykonania umowy, na wniosek Wykonawcy w następujących przypadkach: a) opóźnienia związanego z przekazaniem terenu budowy lub dokonaniem odbioru robót spowodowanego przez Zamawiającego;b) jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych przez osoby i podmioty trzecie, jeżeli te opóźnienia nie są wynikiem działania lub zaniechania działania Wykonawcy; c) jeżeli wystąpiła konieczność przeprowadzenia zamówień dodatkowych wpływających na dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, szczególnie w następstwie okoliczności, których w normalnych warunkach Zamawiający nie mógł przewidzieć; d) wstrzymania robót lub wystąpienia przerw w pracach z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (za wyjątkiem przerw wskazanych w § 3 ust. 4); e) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z terminem określonym w umowie - dopuszcza się zmianę terminu końcowego realizacji, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; f) zaistnienia warunków atmosferycznych wykluczających prawidłowe technologicznie wykonanie prac, po akceptacji wniosku przez Zamawiającego; g) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie w jakim mogą one wpłynąć na terminowość realizacji umowy; 2) dokonania przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej, zatwierdzonych przez Projektanta, postanowienia zawartej umowy ulegną zmianie w celu dostosowania obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy do zgodności z aktualną dokumentacją projektową. 3) Wykonawca może samodzielnie zgłaszać Zamawiającemu propozycje zmian w dokumentacji projektowej. Zgłoszenie powinno nastąpić w formie pisemnej, z opisem proponowanej zmiany oraz podaniem wyliczenia ekonomicznych korzyści i uzasadnienia technicznego dla jej wprowadzenia oraz wynikających z tego technicznych korzyści dla Zamawiającego. Jakiekolwiek proponowane przez Wykonawcę zmiany w dokumentacji projektowej wymagają dla swej ważności pozytywnej oceny Projektanta i akceptacji przez Zamawiającego. W przypadku uzyskania takiej akceptacji postanowienia zawartej umowy ulegną zmianie w celu dostosowania obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy do zgodności z aktualną dokumentacją projektową. 4) zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, z tym, że koszty wynikające z ww. zmian strony ponoszą w równych częściach.4. W razie ujawnienia w trakcie wykonywania umowy okoliczności powodujących konieczność zmiany technologii części robót, Wykonawca może przystąpić do dalszego wykonania prac po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.5. W razie ujawnienia w trakcie wykonywania umowy okoliczności powodujących konieczność wykonania prac nie objętych niniejszą umową, Wykonawca może przystąpić do wykonywania prac dodatkowych po podpisaniu właściwego aneksu do niniejszej umowy lub udzieleniu przez Zamawiającego nowego zamówienia.6. W przypadku wystąpienia przyczyn opisanych w ust. 3 i 5 zawarty zostanie aneks do umowy, w którym w szczególności zostanie podany termin wykonania przedmiotu umowy oraz wartość umowy.7. Podstawą do wyceny robót, w przypadku wystąpienia sytuacji opisanych w ust. 3 pkt 2 i 3 będą wartości robót ustalone na podstawie wskaźników i cen określonych w kosztorysie ofertowym w zakresie robót remontowych i renowacyjnych."
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Dokumentacja projektowa zawiera informacje wrażliwe. Zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia nie został udostępniony na stronie platformy zakupowej wraz z SIWZ. Sposób przekazania dokumentacji wrażliwej – przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub podczas wizji lokalnej, wyłącznie Wykonawcom, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i zostaną zaproszeni do składania ofert.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Mając na celu ochronę poufnego charakteru informacji, zgodnie z art. 37 ust. 6 oraz art. 8 ust. 2a ustawy, w §14 umowy opisane są obowiązki Wykonawcy w tym zakresie, które zostały przytoczone poniżej: "1. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z realizacją niniejszej umowy.2. Przedmiotem podlegającym ochronie w zakresie informacji wrażliwych są informacje dotyczące w szczególności:1) treści dokumentów udostępnionych Wykonawcy przez Zamawiającego oraz dokumentów związanych z realizacją Umowy między stronami,2) miejsc wykonywania prac, ich wyposażenia, systemu ochrony tych miejsc i innych obiektów Zamawiającego,3) przeznaczenia elementów i urządzeń, w tym urządzeń technicznych w obiektach Zamawiającego,4) użytkownika obiektu lub jego części,5) użytkowników pomieszczeń lub ich części,6) wizerunków osób spotykanych na terenie/w obiektach Zamawiającego,7) materiałów zniszczonych lub przeznaczonych do zniszczenia,8) wszelkich innych informacji uzyskanych w związku z realizacją Umowy.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zweryfikowania lub odsunięcia pracowników Wykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji Przedmiotu Umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów bezpieczeństwa państwa albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizowanego zadania.4. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia lub próby naruszenia niniejszych postanowień przez pracowników Wykonawcy podczas realizacji Umowy, Zamawiający zwróci się z wnioskiem do Wykonawcy o wykluczenie jego pracownika z dalszego wykonywania czynności związanych z realizacją Umowy, a w przypadku uzasadnionym zaistniałą sytuacją strona Zamawiająca podejmie stosowne środki prawne wobec tej osoby.5. W przypadku zaistnienia sytuacji opisanej w ust. 2 i 3 powyżej, Wykonawca ma obowiązek zastąpienia tej osoby inną osobą, która będzie posiadała wymagane uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, w celu prawidłowego zakończenia Przedmiotu Umowy.6. Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu „Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu Umowy”, podając: imię i nazwisko pracownika, nr Pesel, serię i nr jego dowodu tożsamości i zakres kompetencyjny wykonywanych prac objętych warunkami Umowy.7. Przedmiot Umowy i wszelkie informacje oraz materiały uzyskane w czasie i po jej realizacji nie mogą być wykorzystane do żadnego rodzaju materiałów promocyjnych i czynności z tym związanych, w szczególności prezentacje w środkach masowego przekazu, filmach, ulotkach, folderach, systemach teleinformatycznych itp."
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeniesienie szafy Komandor - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeniesienie szafy Komandor ( przesuwne drzwi ). Szafa ma wymiary: wys.270cm, gł. 65cm, szer. 135cm. Demontaż -Warszawa -Żoliborz, montaż Warszawa -Bielany. Szafa aktualnie zamontowana nie ma pleców +góry i jednego boku w miejscu montażu jest o 10 cm sufit wyższy ok 280 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI