REMONT BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
REMONT BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRaciąż
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-28
  • ZamawiającyGMINA RACIĄŻ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00113057
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACIĄŻ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378048

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Raciąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 6791280

1.5.8.) Numer faksu: 23 6791275

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbienkowska@gminaraciaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaraciaz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY RACIĄŻ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c48eb71e-e3cd-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002843/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Termomodernizacja budynku gminnego OSP w Uniecku

1.1.14 Remont budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Raciąż (Bogucin, Druchowo, Szapsk, Szczepkowo)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminaraciaz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej „e-zamawiający” (Market Planet), dostępnej pod adresem strony internetowej:
https://gminaraciaz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Szczegółowa instrukcja obsługi Platformy dostępna jest pod adresem https://gminaraciaz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. W przypadku problemów w obsłudze Platformy, należy zgłaszać je na adres e-mail:
oneplace@marketplanet.pl lub nr tel. + 48 (22) 257 22 233. Ofertę (dla każdej części oddzielnie), a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ (wg załącznika nr 2 do SWZ) składa się,
pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w systemie informatycznym dostępnym pod
adresem https://gminaraciaz.ezamawiajacy.pl. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: gbienkowska@gminaraciaz.pl; 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://gminaraciaz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami:
 Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem ttps://gminaraciaz.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością.
 Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w
postaci elektronicznej.
 Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
 Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
 Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://gminaraciaz.ezamawiajacy.pl:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji dla adaptacji oraz projektu wnętrz budynku - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie kompletnej, kompleksowej i wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/adaptacji oraz projektu wnętrz budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI