Remont balustrad i nawierzchni pomostów mola w Gdańsku Brzeźnie.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont balustrad i nawierzchni pomostów mola w Gdańsku Brzeźnie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-08-04
  • ZamawiającyGDAŃSKI OŚRODEK SPORTU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00120626
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont balustrad i nawierzchni pomostów mola w Gdańsku Brzeźnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sport i rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont balustrad i nawierzchni pomostów mola w Gdańsku Brzeźnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eece206a-e3af-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001370/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont molo w Gdańsku Brzeźnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.sportgdansk.pl/publiczne-powyzej/nowe-postepowania/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wykonawca może komunikować się
z Zamawiającym w następujący sposób:1) za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/GOS, 2) za pośrednictwem formularza do komunikacji udostępnionego przez miniPortal na stronie internetowej:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, lub 3) za pomocą poczty elektronicznej - adres e-mail: przetargi@sportgdansk.pl.Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, składa się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym , za pośrednictwem strony internetowej:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/GOS

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się: a) numerem ogłoszenia w BZP, b) numerem referencyjnym .Korespondencję przesyła się w postaci
elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych powyżej. Korespondencję sporządza się w jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Zamawiający sugeruje, aby korespondencję sporządzać w
formacie .pdf.Maksymalny rozmiar przesyłanych plików to 100 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest:Gdański Ośrodek Sportu, 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29 tel.: +48 58 524-34-73, +48501-596-316 email: biuro@sportgdansk.pl, www.sportgdansk.pl 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gdański Ośrodek Sportu jest: Pan Daniel Grzybowski e-mail: daniel.grzybowski@sportgdansk.pl tel.:
+48 501-091-0043) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego: Remont balustrad i nawierzchni pomostów mola w Gdańsku Brzeźnie - numer referencyjny: ZP1/272/12/2021, prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 ust. 1 PZP,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, dalej ustawa Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP1/272/12/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I etapu remontu mola, tj. odcinka o długości około 56 metrów od strony morza wraz z pokładem dolnym, w tym między innymi:

1) Rozbiórkę elementów drewnianych (balustrady, słupków dostępnych z lądu i wody, poręczy, podwalin, belki drewnianej w ilości ok 738 mb.
2) Rozbiórkę deski pomostowej w ilości 171 m2
3) Obcięcie kotew ok. 505 szt.
4) Wywiezienie drewna na wysypisko i utylizacja ok. 18 m3
5) Naprawa otworów po kotwach zaprawami PCC 504 szt.
6) Ręczne gruntowanie podłoży pionowych pod membrany samoprzylepne i wykonanie samoprzylepnych membran EPDM ok. 95 m2
7) Montaż belek głównych z drewna modrzewiowego ok. 0,56 m3
8) Montaż podwalin z ceowników nierdzewnych 140x70x5mm ok. 144,5 mb
9) Mechaniczne wiercenie otworów w metalu i przyspawanie nakrętek ok.964 szt
10) Kotwienie prętów zbrojeniowych za pomocą żywicy epoksydowej w podłożu z betonu zbrojonego o śr. 16mm, głębokość kotwienia 100 mm 193 szt.
11) Wykonanie Pokładu pomostowego z bali o gr. 7 cm rozbieralnego w ilości ok. 170 m2 oraz złożenie go we wskazanym miejscu ( na terenie miasta Gdańska) przez Inwestora na okres zimowy.
12) Ponowny montaż w miejsce rozebranych, nowych elementów z drewna modrzewiowego (balustrad, słupów, poręczy) j.w. z drewna modrzewiowego wraz z impregnacją i malowaniem przy użyciu ceowników ze stali nierdzewnej mocowanych za pomocą kotew chemicznych.
13) Wymianę desek pomostowych pomostu górnego z bali modrzewiowych w ilości ok. 10 m2.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczeniem terenu budowy przed dostępem osób trzecich wraz z wygrodzeniem i zabezpieczeniem przejścia pod Molem z obu stron w miejscu prowadzonych prac.
3. Prace remontowe należy prowadzić przy takim zabezpieczeniu aby wody Zatoki nie zostały zanieczyszczone, pod nadzorem kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi, którego obowiązkiem jest sporządzenie planu BIOZ i zapoznanie z nim pracowników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający informuje, że przewiduje realizację zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 PZP w związku z art. 2014 ust. 1 pkt 7 PZP, polegających na wykonaniu robót remontowych balustrad lub nawierzchni pomostów mola w Gdańsku Brzeźnie, które zostaną udzielone zgodnie z poniższymi warunkami.
1) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót,
2) zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
3) zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych usług i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
4) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego,
5) całkowita wartość zamówień została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego,
6) łączna wartość udzielonych zamówień nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego,
7) dotychczasowy wykonawca robót powierzone roboty wykonał z należytą starannością, zgodnie z zawartą umową oraz zapewnił odpowiednią jakość wykonanych robót.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwaranci

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 Odnośnie warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą spełni warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, jeżeli udokumentuje, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
2 Odnośnie warunku uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej .
Warunek nie ma zastosowania w niniejszym postępowaniu, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania kompetencji lub uprawnień przy wykonywaniu działalności określonej przedmiotem niniejszego postępowania.
3 Odnośnie warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli udokumentuje, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie: 100 tys. PLN.
4 Odnośnie warunku zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej lub zawodowej, odpowiednio:
4.1 w zakresie doświadczenia
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, jeżeli wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzema robotami hydrotechnicznymi, każda robota obejmująca budowę lub
przebudowę lub remont mola lub pomostu lub mostu o dylinie drewnianej o powierzchni min. 150 metrów kwadratowych.
4.2 w zakresie potencjału technicznego
Zamawiający nie określa warunku zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału technicznego.
4.3 w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznych lub zawodowych w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji
zamówienia, jeżeli udokumentuje, że dysponuje min. jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania wykonaniem robót w specjalności hydrotechnicznej oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej trzema robotami hydrotechnicznymi, każda robota obejmująca
budowę lub przebudowę lub remont mola lub pomostu lub mostu o dylinie drewnianej o powierzchni min. 150 metrów kwadratowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP.
2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów – co inni Wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odnośnie warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą składa dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych. (odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej)
2) Odnośnie warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca, składa: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3) Odnośnie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawca składa: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.(Zamawiający rekomenduje, aby Wykonawca posłużył się formularzem określonym zał. nr 2 do SWZ)
4) Odnośnie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia, Wykonawca składa: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
(Zamawiający rekomenduje, aby Wykonawca posłużył się formularzem określonym zał. nr 3 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

kosztorys ofertowy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

oświadczenie o akceptacji wzoru umowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w wysokości – 6.000,00 PLN, Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 359 z późn. zm.).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy Wykonawcy – zgodnie z art. 58 ust. 1 PZP - wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:
1. żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,
2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu, PZP odbywa się według następujących zasad, odpowiednio:
1) warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – musi zostać spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którzy prowadzą działalność gospodarczą,
2) warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej – może zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (oznacza to, że można sumować sytuację ekonomiczną lub finansową poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie),
3) warunek zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia - musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (oznacza to, że nie można sumować doświadczenia poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie),
4) warunek zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia - musi zostać spełniony co najmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (oznacza to, że nie można sumować potencjału osobowego - osoby posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe - skierowanego do realizacji zamówienia przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie)
Uwaga:
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy (ppkt 3) oraz kwalifikacji zawodowych (ppkt 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do:
1) reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo
2) reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Mając na uwadze dyspozycję art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany postanowień umownych mogą dotyczyć:
1. Wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji, zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia, które mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a) zaistnienia siły wyższej,
b) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy innych siła wyższa, np. zmiana przepisów prawa powodująca, że przedmiot umowy lub jego część byłyby z nimi niezgodne, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy lub jego części zgodnie z umową lub uzyskania celu określonego umową,
c) zaistnienie okoliczności zależnych od Zamawiającego, które skutkują zmianą terminu realizacji zamówienia.
2. Wszystkich okoliczności wskazanych w pkt. 1 ppkt. od a) do ppkt. c), które mogą nastąpić w przypadkach konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji na podstawie której wykonywany jest przedmiot umowy.
3. Zmiany podmiotu, który został przewidziany do realizacji części umowy (na sytuacji lub zdolnościach podmiotu, na których polegał Wykonawca polegał przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) lub podmiotu spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku wykazania na dzień dokonania zmiany, że:
1) nowy podmiot nie podlega wykluczeniu na podstawie art. art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,
2) warunki określone w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ są spełnione przy uwzględnieniu informacji dotyczących nowego podmiotu.
Uwaga:
Przez siłę wyższą należy rozumieć takie zdarzenie, które łącznie spełnia następujące kryteria:
1) musi mieć charakter zewnętrzny,
2) musi być niemożliwe do przewidzenia (w tym sensie, że stopień jego pojawienia się jest mało prawdopodobny w określonej sytuacji przy zachowaniu obiektywnych kryteriów dla oceny, czy możliwe było przewidzenie zdarzenia),
3) musi być niemożliwe do zapobieżenia.
Siłę wyższą stanowić mogą takie zdarzenia, jak np.: zamieszki, strajki, wojny, ogłoszony stan epidemii, anomalie spowodowane działaniem sił natury np. powodzie, trzęsienia ziemi, itp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profilurzedu/ GOS

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-04 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-02

2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI