Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont balkonów na elewacji budynku Nowy Dom Zdrojowy
w Krynicy-Zdroju – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO KRYNICA-ŻEGIESTÓW" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491900275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja inż. Nowotarskiego 9 lokal 4
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kryniczanka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont balkonów na elewacji budynku Nowy Dom Zdrojowy
w Krynicy-Zdroju – Etap I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75e0e04b-d01e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00069352/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Nowy Dom Zdrojowy- Remont balkonów na elewacji budynku Etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl/pn/kryniczanka/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/kryniczanka/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,
będzie przekazywana w formie elektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy. Oferta powinna być podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez
osobę/osoby upoważnioną/upoważnione
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-17/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu balkonów na elewacji budynku Nowy Dom Zdrojowy. Prace remontowe obejmują: prace rozbiórkowe, wykonanie prac naprawczych górnej i dolnej powierzchni płyt balkonowych oraz uzupełnienie tynków elewacji wraz z malowaniem farbami elewacyjnymi w kolorystyce zgodnej z dokumentacją projektową pn. „Projekt budowlano-wykonawczy – ocieplenia ścian zewnętrznych oraz kolorystyki elewacji - remontu balkonów - wymiany witryn parteru w Nowym Domu Zdrojowym w Krynicy” opracowaną przez Autorską Pracownię Projektową ABIL, 33-300 Nowy Sącz, ul. Narutowicza 3 – rzut elewacji rys. Nr 13, 13/1, 13/2, 13/3, 14, 15, 20, 21.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin udzielonej gwarancji w zakresie szczelności balkonów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości 500 000,00 zł brutto.
2. dysponuje:
a) osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane/tekst jedn. Dz.U. z 2020r., poz. 1333.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 )6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana niniejszej umowy jest dopuszczalna w przypadku dokonywania zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w następujących przypadkach i zakresach: 1) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy:a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki. b) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne do należytej realizacji umowy. c) wprzypadku wystąpienia robót zamiennych nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, w tym m.in. robót powodujących obniżenie kosztów. d) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z istnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym lub jest wynikiem siły wyższej, albo dokonanej z
zachowaniem warunków określonych w niniejszej umowie.2) w zakresie zmiany terminu: a) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, które wstrzymują lub opóźniają realizacje przedmiotu umowy. b) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, nie
wykraczających poza zakres zamówienia podstawowego, które wstrzymują lub opóźniają realizacje przedmiotu umowy. c) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej lub niekorzystnych warunków atmosferycznych - potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie
skutkować wydłużeniem terminu realizacji umowy. d) w przypadku wprowadzenia w trakcie realizacji umowy dopuszczalnych w świetle obowiązujących przepisów prawa zamian, w tym dokonywania uzupełnień w dokumentacji projektowej, jeżeli z uwagi na ich wprowadzenie
dochowanie terminu określonego w umowie nie jest możliwe.Termin wykonania zamówienia zostanie ustalony przez Zamawiającego w wyniku negocjacji przeprowadzonych z Wykonawcą.3) w zakresie zmiany sposobu realizacji umowy wynikającej ze zmian w dokumentacji projektowej wprowadzonej w następstwie: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, na skutek zmiany materiałów, parametrów technicznych przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazanych w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji a także poprzez pojawienie się na rynku nowych rozwiązań
technicznych lub technologicznych pozwalającej zaoszczędzić koszty, b) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, na skutek zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, c) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za
nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, d) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych elementów. e) możliwości zaniechania lub rezygnacji wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, t.j. zgodnego z
zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa, wykonania i oddania do użytkowania przedmiotu umowy.