„REMONT BALKONÓW I WEJŚĆ DO BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 6 W PIŁAWIE...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„REMONT BALKONÓW I WEJŚĆ DO BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 6 W PIŁAWIE GÓRNEJ” z podziałem na części Część 1 Remont balkonów Część 2 Remont wejść do budynku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiława Górna
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-11-08
  • ZamawiającyZarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00403864
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„REMONT BALKONÓW I WEJŚĆ DO BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 6 W PIŁAWIE GÓRNEJ” z podziałem na części
Część 1

Remont balkonów

Część 2

Remont wejść do budynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891500563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 15a

1.5.2.) Miejscowość: Piława Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-240

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748371288

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbmpilawagorna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbmpilawagorna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zarządzanie nieruchomościami

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym i wspólnotami mieszkaniowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONT BALKONÓW I WEJŚĆ DO BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 6 W PIŁAWIE GÓRNEJ” z podziałem na części
Część 1

Remont balkonów

Część 2

Remont wejść do budynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d5ef445-4ede-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zbmpilawagorna.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://zbmpilawagorna.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://zbmpilawagorna.ezamawiajacy.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://zbmpilawagorna.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge.
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. ul. Piastowska 15a 58-240 Piława Górna (zwany dalej ZBM).

2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z za pośrednictwem adresu e-mail: sekretariat@zbmpilawagorna.pl

3. Cele przetwarzania | podstawa prawna | czas przechowywania:
a) Przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia | art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
b) Archiwizacja danych | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach | okres przechowywania: 5 lat od zakończenia roku;
c) Realizacja umowy z wybranym oferentem | art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy | 5 lat od
zakończenia umowy;
d) Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej |art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą o finansach publicznych, ustawą
o rachunkowości, ustawą o podatku dochodowym, ustawą o podatku od towarów i usług | czas
przechowywania 6 lat; Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami / art. 6 ust. 1 lit. e)
RODO - w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny oraz z ustawą z dnia 27
sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5 / 5 lat od zakończenia roku.
4. Odbiorcy danych:
a) osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art.
18 oraz 74 ustawy z dnia 11 września 2019r – Prawo zamówień Publicznych; Zasada jawności ma
zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust.
1 rozporządzenia 2016/679 (tzw. danych wrażliwych / szczególnej kategorii danych) b) podmioty z
którymi administrator zawarł umowy powierzenia
5. Przysługujące Pani/nu prawa
a) Prawo żądania dostępu do danych - (Zamawiający może żądać od osoby występującej z
żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 ustawy PZP)
b) Prawo żądania sprostowania danych - (zgodnie z art. 19.2 i art. 76 ustawy PZP wykonanie tego
obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą
postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie
może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników)
c) Prawo żądania usunięcia danych
d) Prawo żądania ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19.3 ustawy PZP wykonanie tego
obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego
postępowania)
e) Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul.
Stawki, 2 00-193 Warszawa
6. Obowiązek podania danych: podanie przez Panią/na danych jest niezbędne do zawarcia umów
oraz ich realizacji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/ZP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 179665,58 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Rozebranie płytek ceramicznych na balkonach w ilości 218,4 m2, wraz z rozebraniem obróbek
blacharskich oraz skuciem betonowego podłoża gr. 5 cm;
b) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej balkonów;
c) Wykonanie warstwy spadkowej pod płytki ceramiczne wraz z dostawą i montażem nowych
płytek ceramicznych oraz nowymi obróbkami;
d) Obróbki wykonane z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm;
e) Ułożenie nowych płytek ceramicznych;

4.2.5.) Wartość części: 148997,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w danej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniami:

Kryterium nr 1 Cena brutto

Kryterium nr 2 Okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Remont schodów;
b) Remont daszków nad wejściami do budynku;
c) Wywiezienie gruzu.

4.2.5.) Wartość części: 30667,93 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w danej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniami:

Kryterium nr 1 Cena brutto

Kryterium nr 2 Okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował bądź realizuje minimum 1 zadanie związane z: remontem balkonów w budynkach wielorodzinnych.
Łączna wartość zrealizowanych lub realizowanych robót nie może być mniejsza niż 300 000 zł brutto.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy dowodów, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór – złącznik nr 1.4 lub 2.4 do SWZ – dla danej części zamówienia.

2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19 9 sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta dla danej części zamówienia została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących: zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu robót adekwatnych z przedmiotem zamówienia dla danej części zamówienia wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór – załącznik nr 1.7 lub 2.7 do SWZ – dla danej części zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca składa ofertę na daną część zamówienia na formularzu oferty dla danej części zamówienia.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych, dla danej części, na potwierdzenie:
1) Braku podstaw wykluczenia.
2) Spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta dla danej części zamówienia została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy
Ubezpieczenia zakresu prac objętych zamówieniem (polisa OC) na czas realizacji umowy w wysokości minimum:
- część 2 – 100 000,00 zł

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykazu robót adekwatnych z przedmiotem zamówienia dla danej części zamówienia wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór – załącznik nr 1.6 lub 2.6 do SWZ – dla danej części zamówienia.
Po wyborze oferty, a przed podpisaniem z Wykonawcą umowy na daną część zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przekazanie kosztorysu ofertowego.

Ponadto w toku badania i oceny oferty, Zamawiający może zażądać od Wykonawcy złożenia
kosztorysu ofertowego jeżeli okaże się to konieczne dla wyjaśnień Wykonawcy dotyczących treści złożonej oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia dla danej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty dla danej części zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które zakresy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.

4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, dla danej części zamówienia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp.
2. Zmiana Umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, dla danej części zamówienia, należy złożyć w systemie pod adresem https://zbmpilawagorna.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji hydraulicznej - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie instalacji hydraulicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI