Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 częś

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-01
  • ZamawiającyZarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00055518
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków,w podziale na 5 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków,w podziale na 5 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a46e5686-b4a5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000694/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty pustostanów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a.Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d. Włączona obsługa JavaScript; e. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 40/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7407407,41 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176079,07 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 5 części.Główny kod CPV: 45453000-7 – roboty remontowe i renowacyjneDodatkowy kod CPV: 45330000-9 – roboty instalacyjne wod.- kan. i sanitarne 45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne45333000-0 – roboty instalacyjne gazowe2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Opis poszczególnych części zamówienia:Część 1: ul. Skrzyneckiego 4/29 wg Załącznika nr 10 do SWZ,Część 2: os. Przy Arce 10/7 wg Załącznika nr 11 do SWZ,Część 3: os. Kazimierzowskie 20/59 wg Załącznika nr 12 do SWZ,Część 4: ul. Jadwigi z Łobzowa 2/13 wg Załącznika nr 13 do SWZ,Część 5: os. Kalinowe 15/89 wg Załącznika nr 14 do SWZ.UWAGA!Ilość pustostanów może ulec zmniejszeniu (max o remont 1 lokalu) – art. 137 ust. 7 i art. 256 w związku z możliwością decyzji właściciela (Gminy Miejskiej Kraków) przenoszącej warunek remontu lokalu na przyszłego najemcę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia określają: – Załącznik Nr 9 do SWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,– Załączniki Nr 10-14 do SWZ - Przedmiary robót/Kosztorysy ofertowe.

4.2.5.) Wartość części: 23788,62 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena –60%=60pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń(tj.na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy zokresem gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena –60%=60pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń(tj.na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy zokresem gwarancji

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: os. Przy Arce 10/7 , wg Załącznika nr 11 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

4.2.5.) Wartość części: 53564,54 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena –60%=60pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń(tj.na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy zokresem gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena –60%=60pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń(tj.na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy zokresem gwarancji

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: os. Kazimierzowskie 20/59, wg Załącznika nr 12 do SWZ. Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

4.2.5.) Wartość części: 29361,74 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena –60%=60pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń(tj.na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy zokresem gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena –60%=60pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń(tj.na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy zokresem gwarancji

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: ul. Jadwigi z Łobzowa 2/13wg Załącznika nr 13 do SWZ, 1. Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych,elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacjitechnicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

4.2.5.) Wartość części: 38926,22 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena –60%=60pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń(tj.na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy zokresem gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena –60%=60pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń(tj.na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy zokresem gwarancji

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: os. Kalinowe 15/89 wg Załącznika nr 14 do SWZ, 1. Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych,elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

4.2.5.) Wartość części: 30437,95 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena –60%=60pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń(tj.na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy zokresem gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena –60%=60pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń(tj.na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy zokresem gwarancji

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkidotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeliWykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami:- osobą przewidzianą do kierowaniarobotami,uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wspecjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia,-osobą przewidzianądo realizacji zamówienia posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne(E)uprawniające dozajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji elektroenergetycznych wraz z uprawnieniami dowykonywania pomiarów do 1 kV,- osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającąaktualne świadectwo kwalifikacyjne (D)uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń iinstalacji elektroenergetycznych na stanowisku dozoru wraz z uprawnieniami do wykonywaniapomiarów do 1 kV,a dodatkowo w zakresie części 1, 2, 3 i 4:-osobą przewidzianą do kierowaniarobotami, uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wspecjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń gazowych w zakresie przedmiotuzamówienia,- osobą przewidzianą do realizacji zamówienia w zakresie branży gazowejposiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (E)uprawniające do zajmowania się eksploatacjąurządzeń i instalacji gazowych.Dla w/w uprawnień budowlanych Zamawiający uzna odpowiednieuprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska wzakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy zdnia 7lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub równoważnymi do nich, w szczególności wydanymina podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państww oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce.Zamawiający informuje, iżdopuszcza możliwość łączenia funkcji osób przeznaczonych do realizacji zamówienia wpowyższych branżach, w przypadku posiadania przez jedną osobę stosownych uprawnień,kwalifikacji i doświadczenia dla określonych funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi,wrazz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 5 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wzakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby2. Zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji danegozamówienia3.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;odpowiedniepełnomocnictwa4.Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia częścizamówienia podwykonawcom,Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, którychwykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) tych podwykonawców(jeżeli są już znani) 5. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem do SWZ "Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówieniapublicznego"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 09:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-30

2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI