Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5275da05-9b56-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000694/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty pustostanów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a. Stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden zsystemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d. Włączona obsługa JavaScript;e. Zainstalowanyprogram Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 25/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7407407,41 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 205489,28 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: os. Kalinowe 14/23 wg Załącznika nr 10 do SWZ Przedmiotem zamówienia jeststandardowy remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) w zakresie prac budowlanych,elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznejwykonania i odbioru robót budowlanych.
4.2.5.) Wartość części: 39927,75 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60 %= 60 pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonaneroboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowaneelementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60 %= 60 pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonaneroboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowaneelementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: os. Handlowe 5/27 wg Załącznika nr 11 do SWZ Przedmiotem zamówienia jeststandardowy remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) w zakresie prac budowlanych,elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznejwykonania i odbioru robót budowlanych.
4.2.5.) Wartość części: 48744,38 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60 %= 60 pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonaneroboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowaneelementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60 %= 60 pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonaneroboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowaneelementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: os. Górali 5/72 wg Załącznika nr 12 do SWZ Przedmiotem zamówienia jeststandardowy remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) w zakresie prac budowlanych,elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznejwykonania i odbioru robót budowlanych.
4.2.5.) Wartość części: 40229,62 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60 %= 60 pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonaneroboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowaneelementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60 %= 60 pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonaneroboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowaneelementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: ul. Wawrzyńca 5/13 wg Załącznika nr 13 do SWZ Przedmiotem zamówienia jeststandardowy remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) w zakresie prac budowlanych,elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznejwykonania i odbioru robót budowlanych.
4.2.5.) Wartość części: 32589,57 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60 %= 60 pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonaneroboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowaneelementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60 %= 60 pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonaneroboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowaneelementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: os. Bohaterów Września 8/73 wg Załącznika nr 14 do SWZ Przedmiotem zamówienia jeststandardowy remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) w zakresie prac budowlanych,elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznejwykonania i odbioru robót budowlanych.
4.2.5.) Wartość części: 43997,96 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60 %= 60 pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonaneroboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowaneelementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowane elementy)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Cena – 60 %= 60 pkt.Okres gwarancji w miesiącach na cały przedmiot umowy z wyłączeniem urządzeń (tj. na wykonaneroboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i towary oraz wszystkie wbudowane i zamontowaneelementy) – 40% = 40 pkt. Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczącezdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcawykaże, że dysponuje następującymi osobami:- osobą przewidzianą do kierowania robotami,uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wspecjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia,- osobąprzewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (E)uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji elektroenergetycznych wraz zuprawnieniami do wykonywania pomiarów do 1 kV,- osobą przewidzianą do realizacjizamówienia posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do zajmowaniasię eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych na stanowisku dozoru wraz zuprawnieniami do wykonywania pomiarów do 1 kV,a dodatkowo w zakresie części 4 i 5:-osobą przewidzianą do kierowania robotami, uprawnioną do wykonywania samodzielnychfunkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeńgazowych w zakresie przedmiotu zamówienia,- osobą przewidzianą do realizacji zamówienia wzakresie branży gazowej posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające dozajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych.Dla w/w uprawnień budowlanychZamawiający uzna odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowaniasamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonegostanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawieprzepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub równoważnymi do nich, wszczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymiobywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce.Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób przeznaczonych dorealizacji zamówienia w powyższych branżach, w przypadku posiadania przez jedną5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczeniatego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, wjakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danegozamówienia3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiedniepełnomocnictwa4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówieniapodwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonaniezamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) tych podwykonawców (jeżeli sąjuż znani) 5. Kosztorys ofertowy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Załącznikiem do SWZ "Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówieniapublicznego"7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy