Przeprowadzenie prac konserwatorsko-budowlanych przy wschodniej fontannie tarasowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie prac konserwatorsko-budowlanych przy wschodniej fontannie tarasowej Zespołu Zamkowo-Parkowego w Baranowie Sandomierskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-08-04
  • ZamawiającyAGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00269597
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przeprowadzenie prac konserwatorsko-budowlanych przy wschodniej fontannie tarasowej Zespołu Zamkowo-Parkowego w Baranowie Sandomierskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Świat 6/12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.arp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie prac konserwatorsko-budowlanych przy wschodniej fontannie tarasowej Zespołu Zamkowo-Parkowego w Baranowie Sandomierskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-281cd499-067d-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zakupy.arp.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakupy.arp.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na Platformie Zakupowej Marketplanet OnePlace

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 16 do Projektu umowy – Klauzula informacyjna RODO Zamawiającego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BAZ.263.21.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie remontu fontanny na tarasie wschodnim w Zespole Zamkowo-Parkowym w Baranowie Sandomierskim zgodnie z Projektem Budowlanym, pozwoleniem na budowę AB.I.6740.35.2021 z dnia 26.05.2021, decyzją Konserwatora Zabytków nr 148/21 z dnia 05.05.2021, oraz przedmiarem robót dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Prace budowlane przy fontannie na tarasie wschodnim w Zespole Zamkowo-Parkowym w Baranowie Sandomierskim”;
2) udzielenie gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 60 miesięcy kalendarzowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji jedynie w kryterium: cena oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej:

1) wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowalne polegające na budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie lub/i remoncie lub/i modernizacji obiektu, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda robota budowlana;

2) wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w funkcji kierownika budowy, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie i która pełniła funkcję kierownika budowy w tej specjalności na co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie lub/i remoncie lub/i modernizacji obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane;
2) dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, przy czym przy czym dowodami są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty np. protokół odbioru. W przypadku
przedłożenia innych dokumentów Wykonawca musi wykazać, że zaistniała przyczyna nie wynika z przyczyn leżących po jego stronie
oraz że przyczyny tej nie mógł on przewidzieć i wynika to z obiektywnych przesłanek, np. podmiot na rzecz, którego wykonawca
roboty budowlane wykonywał należycie, odmawia wydania referencji bądź innych dokumentów potwierdzających prawidłowe
wykonanie;
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania daną osobą.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opis rozwiązań równoważnych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Opis rozwiązań równoważnych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć OFERTĘ na formularzu, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
2. Do OFERTY należy dołączyć:
1) w przypadku Wykonawcy występującego (składającego ofertę) samodzielnie:
a) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp,
b) pełnomocnictwo, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,
2) w przypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na potencjał innych
podmiotów na zasadzie opisanej w art. 118 Pzp, oprócz ww. dokumentów z pkt. 1 powyżej, składa wraz z ofertą:
a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) na
potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału Wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są
złożyć:
a) oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia -
na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ przy czym oświadczenie składa odrębnie każdy z wykonawców, w zakresie,
w jakim wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz w zakresie wszystkich wymaganych podstaw
wykluczenia,
b) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp tj. oświadczenie wykonawców składających wspólną ofertę, którzy
polegają na zdolnościach tych spośród wykonawców składających wspólna ofertę, którzy mają odpowiednie zdolności
potrzebne do spełnienia warunków udziału w postępowaniu, i którzy w związku z tym wykonają usługi, do realizacji których
te zdolności są wymagane. Wykonawcy są zobowiązani złożyć oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni wykonawcy wchodzący w skład „konsorcjum” lub spółki cywilnej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do
SWZ.
c) pełnomocnictwo konsorcjalne (podmiotów składających ofertę wspólną).
4) W przypadku, gdy Wykonawcy występujący wspólnie w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołują się
na potencjał innych podmiotów na zasadzie opisanej w art. 118 Pzp, oprócz ww. dokumentów z pkt. 3 powyżej składają:
a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzający brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na zasoby tego podmiotu
stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania i oświadczenia stanowi
załącznik nr 3 do SWZ.
5) opis rozwiązań równoważnych, o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z par. 11 Projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: (Platforma Marketplanet): https://zakupy.arp.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-04 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki sali teatralnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI