Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bieżących usług stolarskich w obiektach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bieżących usług stolarskich w obiektach Politechniki Poznańskiej (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-18
  • ZamawiającyPolitechnika Poznańska
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00049678
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bieżących usług stolarskich w obiektach Politechniki Poznańskiej (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Poznańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamowień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-965

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.krys@put.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bieżących usług stolarskich w obiektach Politechniki Poznańskiej (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f3297ba-b162-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://info.put.poznan.pl/zamowienia/wszczete

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://login.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularzzłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i„Formularza do komunikacji” wynosi150MB.2)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal,znajdującego się podadresem:(https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkachkorzystania z elektronicznejplatformy usług administracji publicznej (ePUAP), znajdujące siępodadresem:https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie przepisów RozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) Wykonawca oświadcza, że zostałpoinformowany o tym, iż:1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibąPl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 616653639,2)Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego,którynadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. ZIODmożna kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,3) Daneosobowebędą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu: a)dysponowaniadanymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożeniaoferty lubnegocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przezosobyfizyczne wskazane do kontaktów roboczych,b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążącychOgłoszenie nr 2021/BZP 00040880/01 z dnia 2021-04-272021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - UsługinaOgłoszenie nr 2021/BZP 00025941/01 z dnia 2021-03-312021-03-31 Biuletyn ZamówieńPublicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym napodstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiadministratorze, w szczególności wynikających z przepisówrachunkowo-podatkowych; zobowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,c) wykonanie zadaniarealizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalnościnaukowej,świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,d) w celuustalenia,dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy,stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,4) Źródłem danychosobowych może byćosoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będąnastępujące kategoriedanych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników –wskazane w treści umowylub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię inazwisko, email służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy,funkcja/stanowisko i miejsce pracy.5)Odbiorcami danych mogą być:a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnionena podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadaniarealizowane w interesie publicznym lub wramach sprawowania władzy publicznej,b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umówpodpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają daneosobowe dla których administratorem jestPolitechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługęinformatyczną,6)Administrator będzie przechowywał daneosobowe przez okres niezbędny doudokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działańprzed zawarcie mumowy i jej wykonywania, przez okreswynikający z przepisów rachunkowo podatkowych.W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułurealizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będziepodlegała archiwizacji,zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7)W związku z przetwarzaniemdanych osobowych,osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO)następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ichsprostowania,usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,8) Daneosobowe nie będą przekazywane dopaństwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RD/ZP/33/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bieżących usług stolarskich w obiektach Politechniki Poznańskiej

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia dowykonywania usług

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniunazasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przezZamawiającegowarunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sięWykonawcy,którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lubfinansowej:Wykonawca spełniwarunek za spełniony, jeżeli przedstawi dokumentypotwierdzające, że jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotemzamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjną tegoOgłoszenie nr 2021/BZP 00040880/01 z dnia 2021-04-272021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiubezpieczenia na kwotę co najmniej: 400000,00 zł brutto 2) sytuacji ekonomicznej lubfinansowej:Wykonawca spełni warunek zaspełniony, jeżeli przedstawi dokumentypotwierdzające, że jest ubezpieczony odOgłoszenie nr 2021/BZP 00025941/01 z dnia 2021-03-312021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienieudzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy -Usługiodpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotemzamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjną tego ubezpieczenia na kwotę conajmniej: 400000,00 zł brutto 3) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełniwarunek, jeżeliwykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tymokresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na świadczeniuusługstolarskich o wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodziktórakolwiek z okoliczności wskazanych:1) w art. 108 ust. 1 p.z.p.;2) wart. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 p.z.p.,tj.:a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość,którego aktywami zarządzalikwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalnośćgospodarcza jest zawieszona alboznajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnejprocedury przewidzianej wprzepisach miejsca wszczęcia tej procedury;b) który w sposób zawinionypoważnie naruszył obowiązkizawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawcaw wyniku zamierzonegodziałania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonałzamówienie, co zamawiającyjest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;c) który zprzyczyn leżących po jego stronie, wznacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależyciewykonał albo długotrwale nienależyciewykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszejumowy w sprawie zamówieniapublicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lubodstąpienia od umowy,odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułurękojmi za wady;2.Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 p.z.p.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1)Oświadczenie wykonawcy, wzakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, wrozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2020 r. poz.1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lubwniosek o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samejgrupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;2) Odpis lub informacja zKrajowego Rejestru Sądowego lubz Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji;3) wykaz usług stolarskichwykonanych, a w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, wokresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostaływykonane lub są wykonywane, orazzałączeniem dowodów określających, czy te usługi zostaływykonane lub są wykonywane należycie,przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty sporządzone przez podmiot,na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadkuświadczeń powtarzających się lub ciągłych sąwykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - oświadczenie wykonawcy; wprzypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadalwykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny byćwystawione w okresie ostatnich 3miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ;4) dokumenty potwierdzające , żewykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówieniaze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodoreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwowinnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdyzwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia orazspełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonająposzczególniwykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.4. Oświadczenia idokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiającyprzewidujemożliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawiektórejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokolicznościwymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ichwprowadzenia:1)Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu realizacji PrzedmiotuUmowy o okresodpowiadający okresowi trwania przeszkody uniemożliwiającej realizacjęPrzedmiotu Umowylub o okres niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy w minimalnymzakresie deklarowanymprzez Zamawiającego tj. przez okres 33 miesięcy, jeżeli w trakcierealizacji Umowy wystąpiąokoliczności uniemożliwiające realizację jej przedmiotu zgodnie zwarunkami opisanymi wUmowie, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, aniZamawiający. 2) Zamawiającydopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania(technologii) Przedmiotu Umowy, wprzypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższychsytuacji:a) konieczność zrealizowaniaPrzedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązańniż wskazane w Opisie PrzedmiotuZamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianychrozwiązań groziło niewykonaniemlub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy albo naruszałoobowiązujące przepisy prawa;b)konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przyzastosowaniu innych rozwiązań albo innymiśrodkami ze względu na zmiany obowiązującegoprawa lub regulacji obowiązujących uZamawiającego;c) pojawienie się nowszych technologiiwykonania przedmiotu umowygwarantujących co najmniej ten sam standard wykonaniaPrzedmiotu Umowy oraz niepowodujących większych strat niż, które mogą powstać przywykonywaniu Przedmiotu Umowy wsposób pierwotnie nią opisany. Żadna ze zmian wskazanychw lit. a) – c) nie może pociągnąć zasobą zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.3)Zamawiający dopuszczawprowadzenie zmian części Przedmiotu Umowy, które Wykonawcaprzewidział do realizacji zapomocą podwykonawców na inne części Przedmiotu Umowy, w tymrównież na części, którychWykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. Zmiana niemoże pociągnąć za sobązwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.4) Zamawiającydopuszcza wprowadzenie zmian w technologii wykonywania usług w sytuacjach, gdy zmianatechnologii umożliwiłabyWykonawcy terminową lub należytą realizację zobowiązań wynikającychz Umowy, zzastrzeżeniem, że zmiana technologii nie będzie powodować wzrostu kosztówponoszonych narealizację Przedmiotu Umowy. 5) W przypadku zawarcia Umowy zwykonawcami wspólnieubiegającymi się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza sięwskazanie członka lubczłonków konsorcjum upoważnionych do wystawiania faktur i do odbioruwynagrodzenia. 6)Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie treści dokumentówprzedstawianych wzajemnieprzez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowaniao realizacji Umowy. Zmianata nie może spowodować braku informacji niezbędnychZamawiającemu do prawidłowejrealizacji Umowy. 7) Ponadto Zamawiający dopuszczawprowadzenie zmian w przypadku:a)wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie conajmniej części Przedmiotu Umowyzgodnie z SWZ;b) rezygnacji przez Zamawiającego zrealizacji części 10% Przedmiotu Umowy.W takim przypadku może zostać zmniejszony zakresPrzedmiotu Umowy, a wynagrodzenieprzysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone woparciu ceny jednostkowe wskazane wkosztorysie ofertowym stanowiącym cześć Oferty, przyczym Zamawiający zapłaciwynagrodzenie za wszystkie odebrane świadczenia.8) Stronyprzewidują możliwość zmianywysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadkuzmiany:a) stawki podatku odtowarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) wysokościminimalnego wynagrodzenia za pracęalbo wysokości minimalnej stawki godzi-nowej, ustalonychna podstawie ustawy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę miniPortal, ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-18 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma drogowo-budowlana zatrudni brukarzy oraz ekipy brukarskie - Gniezno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma drogowo-budowlana zatrudni brukarzy oraz ekipy brukarskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI