Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie bieżących usług stolarskich w obiektach Politechniki Poznańskiej
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPoznań
WojewództwoWielkopolskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
Termin składania wniosków2021-05-06
ZamawiającyPolitechnika Poznańska
Data publikacji ogłoszenia2021-04-27
Numer ogłoszenia2021/BZP 00040880
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040880 z dnia 2021-04-27
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie bieżących usług stolarskich w obiektach Politechniki Poznańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Poznańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamowień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001608
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://info.put.poznan.pl/zamowienia/wszczete
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://login.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i„Formularza do komunikacji” wynosi 150MB.2)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal, znajdującego się podadresem:(https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznejplatformy usług administracji publicznej (ePUAP), znajdujące się podadresem:https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie przepisów RozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”) Wykonawca oświadcza, żezostał poinformowany o tym, iż:1) Administratorem danych osobowych jest Politechnika Poznańska zsiedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 6653639,2)Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, którynadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IODmożna kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.,3) Dane osobowebędą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e i f RODO, w celu: a) dysponowaniadanymi osobowymi, przez okres poprzedzający zawarcie Umowy dla potrzeb złożenia oferty lubnegocjacji oraz przez okres wykonywania Umowy, jej realizacji, rozliczenia, koordynacji przez osobyfizyczne wskazane do kontaktów roboczych,b) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących naOgłoszenie nr 2021/BZP 00025941/01 z dnia 2021-03-312021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiadministratorze, w szczególności wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych; zobowiązku archiwizacyjnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,c) wykonanie zadaniarealizowanego w interesie publicznym, polegającego w szczególności na prowadzeniu działalnościnaukowej,świadczeniu usług badawczych oraz transferu wiedzy i technologii do gospodarki,d) w celuustalenia,dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu realizacji umowy,stanowiących prawnie uzasadniony interes administratora,4) Źródłem danych osobowych może byćosoba, której dane dotyczą, ale również Strona umowy. Przetwarzane będą następujące kategoriedanych: dane osobowe reprezentantów, pracowników/współpracowników – wskazane w treści umowylub inne dane kontaktowe niezbędne do jej realizacji, koordynacji i rozliczenia, w szczególności: imię inazwisko, email służbowy, nr telefonu, stopień/tytuł naukowy, funkcja/stanowisko i miejsce pracy.5)Odbiorcami danych mogą być:a) organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnionena podstawie przepisów prawa lub wykonujące zadania realizowane w interesie publicznym lub wramach sprawowania władzy publicznej,b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umówpodpisanych z Politechniką Poznańską przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jestPolitechnika Poznańska, w szczególności podmioty świadczące dla Administratora obsługęinformatyczną,6)Administrator będzie przechowywał dane osobowe przez okres niezbędny doudokumentowania czynności z udziałem osób, których dane dotyczą, w związku z podjęciem działańprzed zawarcie mumowy i jej wykonywania, przez okres wynikający z przepisów rachunkowo podatkowych.W przypadku potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułurealizacji niniejszej umowy, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dokumentacja będziepodlegała archiwizacji,zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7) W związku z przetwarzaniemdanych osobowych,osobom, których dane dotyczą, przysługują (na zasadach określonych w RODO)następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprzeciwu, prawo ichsprostowania,usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,8) Dane osobowe nie będą przekazywane dopaństwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aleteż niezbędne do zawarcia oraz realizacji umowy,10) Dane osobowe nie będą przetwarzane wsposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RD/ZP/28/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie bieżących usług stolarskich w obiektach Politechniki Poznańskiej
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia dowykonywania usług
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu nazasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającegowarunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełniwarunek za spełniony, jeżeli przedstawi dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjną tego ubezpieczenia na kwotę co najmniej: 400000,00 zł brutto 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek zaspełniony, jeżeli przedstawi dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony odOgłoszenie nr 2021/BZP 00025941/01 z dnia 2021-03-312021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiodpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjną tego ubezpieczenia na kwotę co najmniej: 400000,00 zł brutto 3) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeliwykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na świadczeniu usługstolarskich o wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lubwniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;2) Odpis lub informacja zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3) wykaz usług stolarskichwykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, wokresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostaływykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostaływykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadkuświadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; wprzypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ;4) dokumenty potwierdzające , że wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodziktórakolwiek z okoliczności wskazanych:1) w art. 108 ust. 1 p.z.p.;2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 p.z.p.,tj.:a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządzalikwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona alboznajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej wprzepisach miejsca wszczęcia tej procedury;b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązkizawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonegodziałania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiającyjest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;c) który z przyczyn leżących po jego stronie, wznacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależyciewykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówieniapublicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy,odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;2.Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 p.z.p.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególniwykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.4. Oświadczenia i dokumentypotwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewidujemożliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okolicznościwymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1)Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu realizacji Przedmiotu Umowy o okresodpowiadający okresowi trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację Przedmiotu Umowylub o okres niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy w minimalnym zakresie deklarowanymprzez Zamawiającego tj. przez okres 33 miesięcy, jeżeli w trakcie realizacji Umowy wystąpiąokoliczności uniemożliwiające realizację jej przedmiotu zgodnie z warunkami opisanymi wUmowie, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, ani Zamawiający. 2) Zamawiającydopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania (technologii) Przedmiotu Umowy, wprzypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji:a) konieczność zrealizowaniaPrzedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Opisie PrzedmiotuZamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniemlub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy albo naruszało obowiązujące przepisy prawa;b)konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań albo innymiśrodkami ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub regulacji obowiązujących uZamawiającego;c) pojawienie się nowszych technologii wykonania przedmiotu umowygwarantujących co najmniej ten sam standard wykonania Przedmiotu Umowy oraz niepowodujących większych strat niż, które mogą powstać przy wykonywaniu Przedmiotu Umowy wsposób pierwotnie nią opisany. Żadna ze zmian wskazanych w lit. a) – c) nie może pociągnąć zasobą zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.3) Zamawiający dopuszczawprowadzenie zmian części Przedmiotu Umowy, które Wykonawca przewidział do realizacji zapomocą podwykonawców na inne części Przedmiotu Umowy, w tym również na części, którychWykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. Zmiana nie może pociągnąć za sobązwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.4) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w technologii wykonywania usług w sytuacjach, gdy zmiana technologii umożliwiłabyWykonawcy terminową lub należytą realizację zobowiązań wynikających z Umowy, zzastrzeżeniem, że zmiana technologii nie będzie powodować wzrostu kosztów ponoszonych narealizację Przedmiotu Umowy. 5) W przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnieubiegającymi się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza się wskazanie członka lubczłonków konsorcjum upoważnionych do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia. 6)Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie treści dokumentów przedstawianych wzajemnieprzez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmianata nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowejrealizacji Umowy. 7) Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku:a)wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie co najmniej części Przedmiotu Umowyzgodnie z SWZ;b) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części 10% Przedmiotu Umowy.W takim przypadku może zostać zmniejszony zakres Przedmiotu Umowy, a wynagrodzenieprzysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone w oparciu ceny jednostkowe wskazane wkosztorysie ofertowym stanowiącym cześć Oferty, przy czym Zamawiający zapłaciwynagrodzenie za wszystkie odebrane świadczenia.8) Strony przewidują możliwość zmianywysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:a) stawki podatku odtowarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracęalbo wysokości minimalnej stawki godzi-nowej, ustalonych na podstawie ustawy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę miniPortal, ePUAP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej - Konin
Lokalizacja zleceniawielkopolskie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej. Długość 160 m bieżących.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.