Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy wiejskiej w Klewinowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy wiejskiej w Klewinowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJuchnowiec Kościelny
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-31
  • ZamawiającyGmina Juchnowiec Kościelny
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00087230
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy wiejskiej w Klewinowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Juchnowiec Kościelny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@juchnowiec.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy wiejskiej w Klewinowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f06f5507-a4fa-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019825/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Klewinowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Poprawa integracji społeczności lokalnej w wyremontowanej świetlicy w Klewinowie"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.ug.juchn-kosc.wrotapodlasia.pl/zamowieniapubliczne/zamwienia_publiczne_powyzej_130_000_pln/zamowienia-publiczne-powyzej-130-000-zl.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, Wykonawcy powinni posługiwać się dopiskiem: „IGK.271.2.8.2022 Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku świetlicy wiejskiej w Klewinowie.”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.2.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres wykonania przedmiotu umowy obejmuje: przebudowę i docieplenie stropu, docieplenie ścian zewnętrznych budynku, docieplenie ścian zewnętrznych poddasza, wymianę szalówki drewnianej, docieplenie fundamentów wraz z wykonaniem hydroizolacji, remont więźby dachowej, przebudowa sufitów, przebudowa ścian wewnętrznych, rozbiórkę podłogi na gruncie i wykonanie nowej podłogi na gruncie wraz z ociepleniem, przebudowę pomieszczenia WC wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z wymianą drzwi na prawie o szerokości min 90cm w świetle po otwarciu, montaż nowej kompaktowej miski WC dostosowanej dla osób niepełnosprawnych z zachowaniem wymaganych odległości i systemowymi poręczami odchylanymi wykonanymi ze stali nierdzewnej, montaż nowej umywalki wiszącej z baterią stojącą dostosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z poręczami systemowymi ze stali nierdzewnej, montaż nowego pisuaru męskiego, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż oraz ponowny montaż drzwi wewnętrznych a w przypadku ich uszkodzenia podczas demontażu wymianę na nowe identyczne, demontaż oraz ponowny montaż po sprawdzeniu prawidłowości działania i szczelności wraz z zastosowaniem nowego osprzętu
(tj. wieszaki, śruby, uszczelki, wężyki itp.) pojemnościowego podgrzewacza wody a w przypadku jego uszkodzenia podczas demontażu wymianę na nowy o parametrach nie niższych niż zdemontowany, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła
i rozprowadzeniem świeżego i zużytego powietrza, montaż nowych odpowiednich nawiewnych
i wywiewnych anemostatów, wykonanie czerpni powietrza w ścianie szczytowej na poddaszu zakończonej ażurową kratką wentylacyjną zabezpieczoną przed owadami wykonaną ze stali ocynkowanej pomalowanej proszkowo w kolorze obróbek blacharskich i poszycia dachu, dostawa
i montaż nasad kominowych, dostawa i montaż rekuperatora o min. V=500m3 zasilanego 230V/50Hz wraz z regulatorem sterującym umieszczonym w pomieszczeniu technicznym 1/3
(pom. gospodarcze), wykonanie instalacji wod.-kan. w pomieszczeniu ¼ wraz z montażem nowego zlewozmywaka, montaż drewnianych systemowych ocieplanych schodów strychowych wykonanych w klasie NRO o współczynniku przenikalności cieplnej Umax nie gorszym niż Umax=0,68W/m2K
o wymiarach skrzyni 60x120cm zamontowanych na wspornikach montowanych do belek stropowych, rozbiórkę ogrodzenia na długości elewacji frontowej budynku, wykonanie nowej sceny w miejscu istniejącej, budowę nowego ogrodzenia panelowego w rozwiązaniu systemowym, remont schodów wraz z montażem nowej okładziny zewnętrznej, wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej przy schodach zewnętrznych oraz pochylni dla niepełnosprawnych, budowę pochylni terenowej dla osób niepełnosprawnych, utwardzenie terenu z kostki betonowej gr. 6cm przed budynkiem w części frontowej, wymianę opaski wokół budynku i wykonanie nowej z kostki betonowej gr. 6cm, utwardzenie terenu kostką betonową gr. 8cm, zagospodarowanie terenu oraz powierzchni biologicznie czynnej, montaż stojaka na rowery, utwardzenie skarpy, wymianę ogrodzenia, zabezpieczenie kominka przed użytkowaniem, rozbiórkę pieca kaflowego i zamurowanie wlotów kanałów dymowych, wykonania instalacji wodociągowej z rur stalowych ocynkowanych, wykonania kanalizacji sanitarnej z rur PVC, wykonanie instalacji elektrycznych budynku tj. rozdzielnica główna, wewnętrzne linie zasilające, instalacja zasilania mat grzewczych, instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego oraz ewakuacyjnego, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja ochrony przeciwporażeniowej, instalacja odgromowa, instalacja ochrony przeciwpożarowej, instalację centrali telefonicznej. Protokolarne przejęcie od inwestora placu budowy wraz z uzbrojeniem terenu, wykonawczej dokumentacji technicznej oraz dziennika budowy, ogrodzenie terenu wraz
z oznakowaniem tablicami ostrzegawczymi i informacyjnymi w tym wykonanie tablicy informacyjnej, rozmieszczeniem sprzętu budowlanego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

98395000-8 - Usługi ślusarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ust. 1 ustawy Pzp oraz zapisami rozdziału VI SWZ nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału
w postępowaniu, określone przez Zamawiającego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku oraz wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę zbliżoną do przedmiotu zamówienia, obejmującą swoim zakresem budowę, przebudowę, rozbudowę, remont bądź termomodernizację budynku o wartości usługi powyżej 500 000,00 zł brutto, wraz
z podaniem daty wykonania usługi i podmiotu, na rzecz którego ta usługa została wykonana wraz załączeniem dowodów określających, czy usługa została wykonana należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 13 000 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych), w terminie do dnia 31.03.2022 roku do godziny 11:00,
tj. przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Juchnowiec Kościelny
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp zostanie odrzucona .
5. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy pzp.
6. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania
(do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej).
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta powinna być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia
o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazane wyżej warunki udziału w postepowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w przypadkach o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy (w tym zmiana rachunku bankowego) wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Pzp.
2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że spełniony zostanie jeden z następujących warunków:
a) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
b) gdy wprowadzenie zmian będzie korzystne dla Zamawiającego;
c) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca.
3. Warunkiem dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjująca zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-31 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domów jednorodzinnych w zabudowie szeregowej - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domów jednorodzinnych w zabudowie szeregowej, parter - 3 piętro, Silka 18. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Juchnowiec Kościelny: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Gminy Juchnowiec Kościelny.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Juchnowiec Kościelny: Dostawa oprogramowania dla Gminy Juchnowiec Kościelny.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont 5 lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI