Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń IV piętra oraz klatki schodowej w kamienicy wielkomiejskiej Szai Goldbluma przy ul. Piotrkowskiej 99 w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004343702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 99
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-425
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 635 80 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: remont@wuoz-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wuoz-lodz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: E-Z@M Zamówienia publiczne Marcin Kalmus
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-130-93-87
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Jesionowa 14 m 11
1.11.4.) Miejscowość: Łódź
1.11.5.) Kod pocztowy: 91-363
1.11.6.) Województwo: łódzkie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.11.9.) Numer telefonu: 514-126-966
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: e-zam@e-zam.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://e-zam.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń IV piętra oraz klatki schodowej w kamienicy wielkomiejskiej Szai Goldbluma przy ul. Piotrkowskiej 99 w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94b86470-c24b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00071220/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa pomieszczeń IV piętra oraz klatki schodowej w kamienicy wielkomiejskiej Szai Goldbluma przy ul. Piotrkowskiej 99 w Łodzi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.wuoz-lodz.pl/Przetarg,33,63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/73e27b8b-6dbb-4387-87fe-fc80848ee539
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
13.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu MiniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/73e27b8b-6dbb-4387-87fe-fc80848ee539, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej,
13.2. Zamawiający informuje, iż przekazywanie oferty oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, odbywa się przy użyciu MiniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/73e27b8b-6dbb-4387-87fe-fc80848ee539, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez MiniPortal - Formularze do komunikacji -> Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku),
13.3. Przekazywanie pozostałych dokumentów i oświadczeń może nastąpić w sposób określony powyżej w lit. b) lub za pośrednictwem e-mail: remont@wuoz-lodz.pl
Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania przesłanego za pośrednictwem e-mail pisma lub dokumentu lub wiadomości,
13.4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem sprawy: WUOZ-O.272.25.2021.KMB
13.5. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
13.6. Adres skrzynki ePUAP: /WUOZ-Lodz/skrytka
13.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do: „Formularza do komunikacji”,
13.8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu MiniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP,
13.9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
13.10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP,
13.11. Identyfikator postępowania i link dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście wszystkich postępowań na MiniPortalu, klikając wcześniej opcję
„Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
14.1. Adres poczty elektronicznej e- mail: remont@wuoz-lodz.pl
14.2. Stroną internetową prowadzonego postępowania jest strona internetowa Zamawiającego http://www.wuoz-lodz.pl/Przetarg,33,6
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WUOZ-O.272.25.2021.KMB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa pomieszczeń IV piętra oraz klatki schodowej w kamienicy wielkomiejskiej Szai Goldbluma przy ulicy Piotrkowskiej 99 w Łodzi. Kamienica położona jest w ścisłym centrum miasta u zbiegu ulic Piotrkowskiej i Tuwima, przy zachodniej pierzei ul. Piotrkowskiej, niemal naprzeciwko Urzędu Miasta Łodzi. Przebudowywane pomieszczenia zaadaptowane zostaną na potrzeby archiwum Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi. Projektuje się wyburzenia ścian na IV piętrze i utworzenia jednej dużej przestrzeni pomieszczenia archiwum. Z uwagi na duże obciążenia od szaf służących do magazynowania dokumentów, należy wzmocnić strop drewniany we frontowej części budynku zgodnie z projektem konstrukcyjnym. Przebudowa klatki schodowej ma na celu dostosowanie do obowiązujących przepisów p-poż.
3.2. Działka o numerze ewidencyjnym 209/1, na której planuje się przebudowę pomieszczeń IV piętra oraz klatki schodowej w kamienicy wielkomiejskiej Szai Goldbluma przy ulicy Piotrkowskiej 99 w Łodzi znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Kamienica wpisana jest do rejestru zabytków nieruchomych pod nr A/73 z 20.01.1971 r.
3.3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej wraz z załącznikami, zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. Zasady realizacji opisują postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym wykonawcą, na warunkach określonych w umowie podstawowej.
Przewidywane zamówienia obejmować będą roboty w branży konstrukcyjno-budowlaną lub hydraulicznej lub elektrycznej w zakresie prac analogicznym do zakresu zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
[Numeracja zgodna z SWZ] Warunek 3.4. zdolności technicznej lub zawodowej:3.4.1. posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali robotę budowlaną polegającą na remoncie lub przebudowie lub budowie budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej o ścianach murowanych z cegieł, bloczków lub pustaków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN. Zakres ww. robót winien obejmować co najmniej roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne: elektryczne i sanitarne
3.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
3.4.2.1. jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz spełniającą warunki określone w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
3.4.2.2. jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Robót Elektrycznych przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Robót Elektrycznych lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3.4.2.3. jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Robót Sanitarnych przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Robót Sanitarnych lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
[więcej informacji w Rozdziale III SWZ]
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
o niepodleganiu wykluczeniu (wzór) – wg zał. nr 9 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wg zał. nr 10 do SWZ (wzór);
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie robót budowlanych zobowiązany jest podać jedynie te roboty budowlane w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
c) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg zał. nr 11 do SWZ (wzór),
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Określono w Rozdziale IV SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika), o którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).
4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej) składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg zał. nr 6 do SWZ (wzór).
6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określono w Załączniku nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-17 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/73e27b8b-6dbb-4387-87fe-fc80848ee539
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 15:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-16
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
PODMIOTY, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY POWIERZYŁ PRZEPROWADZENIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, W RAMACH POMOCNICZYCH DZIAŁAŃ ZAKUPOWYCH:E-Z@M Zamówienia publiczne Marcin Kalmus
Jesionowa 14 m 11, 91-363 Łódź
NIP 7281309387 / REGON 387455120
oraz
Kancelaria Zamówień Publicznych Radcy Prawnego Martyna Lubieniecka
Janów 3, 96-512 poczta Młodzieszyn
NIP 6641747747 / REGON 386072859
Każdy z podmiotów jest upoważniony do samodzielnego reprezentowania Zamawiającego