Przebudowa i termomodernizacja obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i termomodernizacja obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKamienna Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Kamienna Góra
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-16
  • Numer ogłoszenia558959-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 558959-N-2018 z dnia 2018-05-16 r.

Gmina Miejska Kamienna Góra: Przebudowa i termomodernizacja obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, krajowy numer identyfikacyjny 52497300000, ul. Plac Grunwaldzki  1 , 58-400   Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 455 124, e-mail inwestycje@kamiennagora.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.kamiennagora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kamiennagora.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kamiennagora.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Urząd Miasta Kamienna Góra, Sekretariat (pok. 209)
Adres:
Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i termomodernizacja obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze
Numer referencyjny: ZIF.271.17.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i termomodernizacja obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze”. Roboty budowlane obejmują swym zakresem wykonanie następujących prac, szczegółowo opisanych w dokumentacji projektowej technicznej:  remont elewacji frontowej budynku,  remont i docieplenie elewacji tylnej, elewacji skrzydeł bocznych oraz przejazdu bramowego budynku,  remont i docieplenie dachu budynku,  nadbudowę skrzydła północnego budynku z wykonaniem nowej więźby dachowej  wymianę orynnowania, obróbek blacharskich, opierzeń dachu oraz instalacji odgromowej  przebudowę poszczególnych pomieszczeń z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów higieniczno sanitarnych, warunków ochrony przeciwpożarowej oraz dla dostępu osób niepełnosprawnych,  wyburzenia ścian, montaż nowych ścian działowych  przebudowę wewnętrznej instalacji: elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania,  budowę wewnętrznej instalacji hydrantowej  wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji  wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych  wymianę „starej” stolarki okiennej i drzwiowej  montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej  wykonanie izolacji przeciwwodnej podłóg na gruncie, ścian fundamentowych  wykonanie izolacji cieplnej podłóg na gruncie (w poszczególnych pomieszczeniach), stropów  wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych ewakuacyjnych  wykonanie instalacji sygnalizacji zagrożenia pożarowego  budowę ganków wejściowych  budowę zewnętrznych schodów wejściowych  montaż dźwigów osobowych  montaż platform dla osób niepełnosprawnych  wzmocnienie konstrukcji istniejących stropów  prace budowlane wykończeniowe oraz towarzyszące m.in. montaż sufitów podwieszanych w wybranych pomieszczeniach, wykonanie nowych posadzek, okładzin ściennych, malowanie ścian w kolorach, montaż armatury sanitarnej, montaż osprzętu, montaż rolet okiennych,  konserwacja zachowanych elementów wystroju wnętrz  budowę antresoli i punktu informacyjnego w bibliotece  przebudowę nawierzchni placu wewnętrznego i innych powierzchni komunikacyjnych wraz z odwodnieniem  wykonanie miejsca gromadzenia odpadów  montaż elementów małej architektury  wykonanie nasadzeń zieleni  inne określone dokumentacją techniczną Wymagane wyposażenie  urządzenia i armatura sanitarna w pomieszczeniach sanitarnych i pomocniczych,  kompletne systemy wentylacyjne, klimatyzacyjne, wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, elektrycznie, alarmowe, antywłamaniowe, monitoringu, SAP (ostrzegania o pożarze) oraz teletechniczne wraz ze wszystkimi urządzeniami i osprzętem pozwalającymi na użytkowanie tych systemów zgodnie z przeznaczeniem,  urządzenia wentylacyjne i klimatyzacyjne  osprzęt elektryczny (włączniki, gniazda) – wszystkie pomieszczenia,  urządzenia oświetlenia podstawowego i awaryjnego, (oprawy oświetleniowe, skrzynki, tablice rozdzielcze, sterowniki, regulatory )  elementy zaciemniające na oknach – w sali teatralnej i widowiskowej,  antresola i punkt informacyjny w sali głównej biblioteki,  windy,  platformy dla niepełnosprawnych Poza pracami określonymi powyżej, opisanymi dokumentacją techniczną do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:  odzyskanie, odspojenie i oczyszczenie kostki kamiennej granitowej znajdującej się pod istniejącą nawierzchnią dziedzińca Centrum Kultury i na terenie obiektu oraz przetransportowanie jej w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na odległość nie większą niż 2 km);  zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej Przedmiot zamówienia nie obejmuje:  wykonania robót opisanych Obmiarem Robót Wykonanych (dotyczy robót rozbiórkowych, wstępnego czyszczenia elewacji frontowej)  przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej – zakres został zrealizowany,  przebudowy przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej – według odrębnego wykonawstwa  likwidacja zbiorników podziemnych na nieczystości bytowe – według odrębnego wykonawstwa  rozbiórki budynków gospodarczych – zakres został zrealizowany  wyposażenia biblioteki w meble oraz sprzęt komputerowy,  wyposażenia sali tanecznej,  przebudowy sceny w sali widowiskowej,  wyposażenia sali teatralnej  dostawy urządzeń i wyposażenia pomieszczeń kuchni, magazynów w przedszkolu Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Dokumentacja projektowa techniczna: 1.1. Projekt budowlany – Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury wraz z informacją BIOZ: a. TOM I – Projekt zagospodarowania terenu dla przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze b. TOM II – Przebudowa bryły glównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze c. TOM III – Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze 1.2. Projekty wykonawcze - Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze a. Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu dla przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze b. Projekt wykonawczy – Branża architektoniczna i konstrukcyjna - Przebudowa bryły glównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze c. Projekt wykonawczy - Branża architektoniczna i konstrukcyjna – Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze d. Projekt wykonawczy - Branża sanitarna - Przebudowa bryły glównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze – Instalacja centralnego ogrzewania, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa i hydrantowa, instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz załącznikiem graficznym w zakresie zmiany systemu orurowania instalacji centralnego ogrzewania e. Projekt wykonawczy - Branża sanitarna - Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze - Instalacja centralnego ogrzewania, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa i hydrantowa, instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz załącznikiem graficznym w zakresie zmiany systemu orurowania instalacji centralnego ogrzewania f. Projekt wykonawczy - Branża elektryczna - Przebudowa bryły glównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze – Instalacje elektryczne i niskoprądowe g. Projekt wykonawczy - Branża elektryczna - Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze - Instalacja elektryczne i niskoprądowe 1.3. Projekt budowlano-wykonawczy remontu elewacji frontowej budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze 1.4. Opis remontu i docieplenia elewacji tylnej oraz elewacji skrzydeł bocznych budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze 1.5. Opis robót budowlanych dotyczących remontu (wymiany pokrycia) i docieplenia dachu bryły glównej oraz skrzydła południowego budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: 2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Tom I –Roboty budowlane 2.2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Tom II – Instalacje 2.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Tom III – Zagospodarowanie terenu 2.4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót – Wzmocnienie stropów budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze stanowiące załączniki do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje: 1. Wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji projektowej technicznej za wyjątkiem tych, które nie są objęte przedmiotem zamówienia 2. Uzgodnienie wzoru i kolorystyki ścian, podłóg, drzwi i innych elementów wykończeniowych (tj. włączniki, gniazda elektryczne, oprawy oświetleniowe, okucia drzwi, elementy drewniane, armatura sanitarna). 3. Wykonawca w wyznaczonym terminie winien wykonać roboty budowlane oraz przekazać kompletny operat kolaudacyjny, o którym mowa w SIWZ Część III. Istotne postanowienia umowy §9 pkt 2.2 umowy. Obowiązkiem Wykonawcy nie będzie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Informacje dodatkowe: 1. Roboty realizowane będą na podstawie aktualnego pozwolenia na budowę oraz zgłoszeń wykonywania robót budowlanych. 2. W trakcie realizacji prac budowlanych należy wprowadzić zakaz wjazdu pojazdów na dziedziniec kompleksu Centrum Kultury oraz zapewnić bezpieczne i bezkolizyjne dojście dla użytkowników kompleksu: mieszkańców, klientów Klubu Sportowego RELAX 3. Struktura własności i dostęp do nieruchomości:  dz. nr 865, 238/7, 234/9, 238/9 obr. 6 m. Kamienna Góra stanowią własność Gminy Miejskiej Kamienna Góra Zamawiający zapewni nieodpłatny dostęp do obiektu Centrum Kultury poprzez te nieruchomości;  dz. nr 278 obr. 6 m. Kamienna Góra ul. Kościuszki to - droga powiatowa (Powiat Kamiennogórski) – warunki wejścia w teren działki oraz opłaty za zajęcie pasa drogowego należy uzgodnić z właścicielem - do uzyskania kosztem i staraniem Wykonawcy;  dz. nr 235, 238/2, obr. 6 m. Kamienna Góra – nieruchomości prywatne – nieodpłatny dostęp uzyskany staraniem Zamawiającego. 4. Istniejący „plac wewnętrzny” na działce nr 865 zostanie oddany do dyspozycji wykonawcy w części z uwagi na konieczność zapewnienia bezkolizyjnego dojścia użytkowników skrzydeł bocznych kompleksu, w których się mieszczą lokale mieszkalne oraz Klub Sportowy RELAX. Wykonawca uwzględniając te wymogi winien przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym propozycję zajęcia „placu wewnętrznego”. 5. Realizacja zadania przewidziana jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty i zamontowane urządzenia. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 3 000 000,00 zł. (słownie zł: trzy miliony). 2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie zł: jeden milion).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: – Dysponuje osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która sprawowała funkcję Kierownika Budowy/Robót przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub posiadającym elementy podlegające ochronie konserwatorskiej oraz będącej członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa; – Dysponuje osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącej członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa; – Dysponuje osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącej członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa; – W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub remontem budynku o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł (słownie zł: cztery miliony) za każdą robotę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Imiona i nazwiska osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób należy podać w Załączniku nr 3 do SIWZ (Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. [Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający uzyska samodzielnie za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych].
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. 2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę określoną przez Zamawiającego. 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone- zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie zł: sto tysięcy).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisane są w pkt 24 SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-04, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych - Świeradów-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI