Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa elewacji wraz z odwodnieniem budynku komunalnego przy pl. Matejki 4 w Złotoryi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA ZŁOTORYJA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Orląt Lwowskich 1
1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768779132
1.5.8.) Numer faksu: 76878120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotoryja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa elewacji wraz z odwodnieniem budynku komunalnego przy pl. Matejki 4 w Złotoryi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5421f75-800e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001515/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa elewacji wraz z odwodnieniem budynku kom. przy pl. Matejki 4 w Złotoryi.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/zlotoryja3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/zlotoryja
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do do reprezentowania Wykonawcy waznego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/zlotoryja
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w/s ochrony osób fizycznych w/zz przetwarzaniem danych osobowych i w/s swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), Urząd Miejski w Złotoryi informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych:1. Administratorem Danych (AD) osobowych jest Urząd Miejski w Złotoryi oraz Gmina Miejska Złotoryja, pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja.2. W Urzędzie powołany jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych (IOD).3. Jeśli mają Państwo pytania dot. sposobu przetwarzania danych osobowych, należy kontaktować się z IOD (iod@zlotoryja.pl).4. Państwa dane przetwarzane są:a) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie oraz Gminie Miejskiej;b) w celu realizacji umów zawartych z kontrahentami Gminy Miejskiej;c) w oparciu o zgody na przetwarzanie danych osobowych; 5. Odbiorcami Państwa danych mogą być:a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z AD przetwarzają dane dla których Administratorem Danych jest Urząd Miejski oraz Gmina Miejska Złotoryja;6. Państwa dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 5, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.7. W związku z przetwarzaniem danych przysługuje Państwu:a) prawo dostępu do danych osobowych w tym prawo uzyskania kopii tych danych;b) prawo do sprostowania lub poprawienia danych;c) prawo do usunięcia danych osobowych, ograniczenia ich przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania (w przypadkach i na zasadach określonych w RODO);8. W przypadku, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, przysługuje Państwu prawo cofnięcia tej zgody w dowolnym czasie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).9. W przypadku naruszenia prawa w zakresie przetwarzania danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).10. Dalszych informacji nt. przetwarzania danych osobowych udzielą Państwu IOD oraz pracownicy merytoryczni.37.2 Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 14 RODO względem osób fizycznych od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskiwał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym( załącznik nr 1 do SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WM.271.2.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy przebudowy elewacji wraz z odwodnieniem budynku mieszkalnego komunalnego przy pl. Matejki 4, polegająca na wymianie tynków zewnętrznych z wykonaniu kolorystyki oraz wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych . Roboty bedą polegać m. in. na: prace przygotowawcze - zagospodarowanie placu budowy, ustawienie rusztowań; roboty rozbiórkowe – demontaż obróbek blacharskich i rynien, skłucie tynków demontaż krat okiennych; naprawa zarysowań ścian w technologii systemowej StataCal; wykonanie wieńców ścian zewnętrznych w technologii j.w.; wykonanie nowych tynków renowacyjnych do poziomu gzymsu elewacyjnego nad parterem w technilogii j.w; wykonanie tynków zwykłych zabezpieczonych siatką na elewacjach powyżej gzymsuw technologi j.w.; renowacja gzymsów I oczyszczanie tetali architektonicznych; renowacja reliktów muru obronnego od strony północnej I północno-wschodniej – oczyszczanie I spinowanie piaskowca; renowacja stolarki drzwiowej frontowej, wymiana stolarki drzwiowej od strony podwórza; wykonanie obróbek i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej; rozbiórka chodnika przy eleacji frontowej, roboty ziemne w celu renowacji tynków wykonania izolacji ścian fundamentowych; wykonanie powłokowej izolacji przeciwilgociowej z emulsji asfaltowych zabezpieczonych folią kubełkową do głębokości 1,8 m; zasypanie wykopów, odtworzenie chodnika przy ścianie frontowej i wykonanie opaski szer. 0,5 m z ceramicznej kostki brukowej przy elewacji podwórzowej; malowanie elewacji farbą polisilikonową. Obiekt zlokalizowany w Złotoryi przy pl. Matejki 4. Jest to budynek mieszkalno - usługowy, dwukondygnacyjny z poddaszem nie użytkowym, częściowo podpiwniczony. Budynek w kształcie nieregularnego wieloboku o wymiarach maksymalnych w rozwinięciu 22,46 x 20,40m. Jest to kamienica powstała na zrębie starszego budynku, modernizowana w 4 ćw. XIX. Budynek kryty dachem dwuspadowym , naczółkowym w układzie kalenicowym, pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę. Fasada dziewięcioosiowa, dekoracja fasady w postaci gzymsu międzykondygnacyjnego, analogicznych opasek tynkowych okien oraz otworu drzwiowego - uszakowych z przewiązkami oraz płycin podokiennych okien piętra. Obiekt wykonano w technologii tradycyjnej murowanej z cegły oraz kamienia. Ściany zewnętrzne o gr. od 54 do 76cm wymurowano z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie wapiennej i cementowo - wapiennej. Ściany w poziomie piwnic oraz częściowo w poziomie przyziemia, a także ścianę szczytową wzniesiono z piaskowca. Stropy w budynku belkowe drewniane, nad piwnicami stropy w postaci sklepienia z piaskowca. Klatka schodowa stalowa. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu: - Powierzchnia zabudowy Pz = 207,22 m2 - Powierzchnia użytkowa Pu = 271,75 m2 - Kubatura K = 2074,87 m3 - Wymiary: długość l = 22,46 m szerokość s = 20,40 m wysokość h1 = 6,80 m (do okapu od frontu budynku) h2 = 10,70 m (do kalenicy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261320-3 - Kładzenie rynien
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4