Prace renowacyjne na terenie Centrum edukacyjno-turystycznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prace renowacyjne na terenie Centrum edukacyjno-turystycznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRuda Sułowska
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-10-25
  • ZamawiającySTAWY MILICKIE SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00387695
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace renowacyjne na terenie Centrum edukacyjno-turystycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STAWY MILICKIE SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021461756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 20

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Sułowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stawymilickie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spolka.stawymilickie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka Akcyjna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace renowacyjne na terenie Centrum edukacyjno-turystycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6ec7346-498d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin” (znajdującej się na dole strony).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN-12/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest renowacja czterdziestu stołów, polegająca na demontażu stołów, szlifowaniu, struganiu, malowaniu lakierem półmatowym ( jachtowym) poszczególnych elementów i ponownym montażu.

a) 16 szt. o wym. 1600 x 900 x 850 mm,
b) 8 szt. o wym. 1200 x 900 x 850 mm,
c) 16 szt. o wym. 800 x 800 x 850 mm ,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:

a) odtworzenie ogrodzenia typu D – 184 moduły. Rysunek techniczny elementów ogrodzenia typu D w stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Odtworzenie (rozbiórka i montaż) ogrodzenia typu D na ścieżce od gospody w kierunku zwierzyńca, Domu Rybaka i Płuczki dotyczy 184 modułów ogrodzenia w siedmiu odcinkach ( w tym 191 słupów).
Moduł typu D – odcinek ogrodzenia liczony pomiędzy osiami słupów, połączonych liną zabezpieczającą. Słupy wykonane z drewna sosnowego, malowane impregnatem do drewna, lina zabezpieczająca - jutowa.
Wymiary elementów ogrodzenia zgodnie z rysunkiem technicznym ogrodzenia typu D i pomiarami w terenie.


b) odtworzenie ogrodzenia typu E ( 107 modułów) i F ( 4 bramy dwuskrzydłowe) – zwierzyniec. Rysunek techniczny elementów ogrodzenia typu E stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ
Odtworzenie (rozbiórka i montaż) ogrodzenia typu E dookoła zwierzyńca dotyczy 107 modułów wraz z 4 bramami dwuskrzydłowymi (typ F) – w tym 113 słupów.
Odtworzenie ogrodzenia zwierzyńca będzie polegało na wymianie 107 modułów typu E ogrodzenia. Za moduł przyjęto odcinek ogrodzenia liczony pomiędzy osiami słupów, połączonych siatką zabezpieczającą. Słupy wykonane z drewna sosnowego, malowane impregnatem do drewna, siatka zabezpieczająca tzw. leśna. Wymianie będą też podlegały 4 bramy dwuskrzydłowe (ogrodzenie typu F) składające się ze słupów i belek drewnianych, malowanych impregnatem do drewna i siatki tzw. leśnej. Dwie bramy dwuskrzydłowe o szerokości w osiach słupów 466 cm i dwie bramy dwuskrzydłowe o szerokościach w osiach słupów 284 cm.


c) odtworzenie pomostu typu A1 i A2 nad zwierzyńcem. Rysunek techniczny pomostu typu A1 i A2 stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
Odtworzenie pomostu typ A1 i A2 nad zwierzyńcem dotyczy wymiany desek podestu na całej długości (47 modułów pomostu typu A1 i 1 moduł pomostu typu A2), naprawy balustrady w ilości 94 modułów (wymiany uszkodzonych kantówek miedzy słupami przęseł - górna poręcz i dolna kantówka). Zabezpieczenia całości konstrukcji pomostu impregnatem Altax. Oczyszczenie prętów, które stanowią wypełnienie przęseł oraz zabezpieczenie farbą antykorozyjną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia ryzyk budowlanych „all risk" oraz od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej od kwoty nie niższej niż 10.000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-25 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji hydraulicznej - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie instalacji hydraulicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI