Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych na terenie Gminy Stara Bło

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych na terenie Gminy Stara Błotnica
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStara Błotnica
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyGmina Stara Błotnica
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00051617
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych na terenie Gminy Stara Błotnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stara Błotnica 46

1.5.2.) Miejscowość: Stara Błotnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 77 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych na terenie Gminy Stara Błotnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab5a4d8d-b24d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005220/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych na terenie Gminy Stara Błotnica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.starablotnica.bip.org.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl ; gmina@starablotnica.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały szczegółowo opisane w SWZ przedmiotowego postępowania oraz Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stara Błotnica, Stara Błotnica 46, 26-806 Stara Błotnica, tel. 48 385 77 90, e-mail: gmina@starablotnica.pl ; inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Stara Błotnica, e-mail: rodo@starablotnica.pl*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn „Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych na terenie gminy Stara Błotnica.” nr B.271.3.2021 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część 1 – Poprawa efektywności energetycznej w budynku publicznej szkoły podstawowej im. M. Konopnickiej w miejscowości Stary Gózd działka nr ewid. 358 W ramach zadania przewiduje się wyprawę tynkarską:Wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie.Kolorystykę elewacji przedstawiono w części rysunkowej.Zakres prac budowlanych wykonywanych na podstawie niniejszej dokumentacji obejmuje:– prace wstępne, zabezpieczające i przygotowawcze;–wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV, kolor biały, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,1 [W/(m2*K)];–wymiana stolarki okiennej na PCV, kolor biały, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,1 [W/(m2*K)] okna w sali gimnastycznej – 6szt;–wymiana stolarki drzwiowej na stalową, antywłamaniową, kolor ciemny brąz, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,5 [W/(m2*K)];– gruntowanie podłoża;– Wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie;– czyszczenie i naprawa tynku na cokołach wraz z wykonaniem tynku mozaikowego;– wymiana obróbek blacharskich attyk;– wymiana rynien i rur spustowych wraz z obróbkami;– wymiana wszystkich parapetów zewnętrznych na z blachy stalowej powlekanej;– wymiana parapetów wewnętrznych;– wymianę kratek wentylacyjnych na stalowe zabezpieczone antykorozyjnie;– czyszczenie i malowanie balustrad przy schodach zewnętrznych i pochylni;– czyszczenie i malowanie krat zewnętrznych okien;– czyszczenie i malowanie stalowych elementów zadaszeń nad wejściami;– czyszczenie i malowanie drewnianych elementów zadaszenia nad wejściem;– wymiana przekrycia na zadaszeniach nad wejściami do budynku;– skucie okładziny na schodach zewnętrznych z terakoty wraz z wyrównaniem podłoża, położenie nowej okładziny;– wymiana zwodów pionowych instalacji odgromowej;– wymiana zewnętrznych opraw oświetleniowych;– istniejące kraty okienne - do malowania;– montaż krat okiennych metalowych w kolorze białym – 5 szt. zgodnie z częścią rysunkową;– montaż zadaszenia nad wejściem do budynku – elewacja południowa – 1 szt.;– demontaż i montaż tablic z nr budynku i nazwą szkoły;- montaż napisu „3D” z nazwą szkoły oraz herbu gminy;– pozostałe prace budowlane i remontowe;Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą:a) demontaż istniejących obróbek blacharskich attyki;b) demontaż instalacji odgromowej;c) demontaż rynien i rur spustowych;d) demontaż obróbek blacharskich;e) demontaż kratek wentylacyjnych;f) demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;g) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej przeznaczonej do wymiany;h) skucie odspojonego tynku na elewacji zewnętrznej budynku;i) skucie okładzin schodów zewnętrznych;j) demontaż pokrycia zadaszeń nad wejściami do budynku;k) czyszczenie i naprawa tynku na cokole,l) oczyszczenie rys i spękań w konstrukcji ścian zewnętrznych;m) pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące;Roboty budowlane przygotowawcze, obejmować będą:a) naprawa rys i spękań konstrukcji budynku;b) gruntowanie preparatami gruntującymi;c) wyrównanie powierzchni schodów zewnętrznych;d) opalenie farby z elementów metalowych (balustrady);e) pozostałe roboty przygotowawcze;Roboty budowlane i wykończeniowe, obejmować będą:a) montaż stolarki okiennej i drzwiowej;b) montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratów kamiennych;c) wykonanie zewnętrznej wyprawy elewacyjnej tynkiem silikatowo-silikonowym barwionym w masie;d) wykonanie zewnętrznej wyprawy elewacyjnej na cokołach tynkiem silikatowo-silikonowym barwionym w masie;e) montaż nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej;f) montaż instalacji odgromowej;g) montaż kratek wentylacyjnych;h) montaż zewnętrznych metalowych krat okiennych – 5 sztuk;i) montaż rynien i rur spustowych;j) okładzina schodów zewnętrznych z terakoty;k) malowanie stalowych elementów zadaszeń nad wejściami do budynku oraz balustrad przy schodach i pochylni;l) montaż zadaszenia nad wejściem;m) pozostałe roboty budowlane i wykończeniowe;Montaż instalacji fotowoltaicznych o mocy 37,08 kWp i wymiana oświetlenia na energooszczędne typu LED .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlano wykonawcze .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Część 2 – Poprawa efektywności energetycznej w budynku publicznej szkoły podstawowej im. Biskupa Jana Chrapka w miejscowości Stare Siekluki działka nr ewid. 157W ramach zadania przewiduje się wyprawę tynkarską:Wykonaniem elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie , Kolorystykę elewacji przedstawiono w części rysunkowej.Zakres prac budowlanych wykonywanych na podstawie niniejszej dokumentacji obejmuje:– prace wstępne, zabezpieczające i przygotowawcze;– gruntowanie podłoża;–wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV, kolor biały, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,1 [W/(m2*K)];–wymiana stolarki drzwiowej na stalową, antywłamaniową, kolor ciemny brąz, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,5 [W/(m2*K)];–wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie– czyszczenie i naprawa tynku na cokołach wraz z wykonaniem tynku mozaikowego;– wymiana obróbek blacharskich attyk, daszków nad wejściem, obróbki balkonów;– wymiana rynien i rur spustowych wraz z obróbkami;– wymiana wszystkich parapetów zewnętrznych na z blachy stalowej powlekanej;– wymiana parapetów wewnętrznych;– wymianę kratek wentylacyjnych na stalowe zabezpieczone antykorozyjnie;– wykonanie renowacji i malowania loggi;– czyszczenie i malowanie balustrad przy schodach zewnętrznych i na balkonach; – czyszczenie i malowanie krat w oknach;– skucie odspojonego tynku wraz z wyrównaniem podłoża;– skucie okładziny na schodach zewnętrznych i murkach przy schodach z terakoty wraz z wyrównaniem podłoża, położenie nowej okładziny;– wymiana zwodów pionowych instalacji odgromowej;– wymiana zewnętrznych opraw oświetleniowych;– demontaż i montaż tablic z nr budynku i nazwą szkoły;– montaż napisu ,,3D’’ z nazwą szkoły oraz herbu gminy na elewacji;– pozostałe prace budowlane i remontowe;Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą:a) demontaż istniejących obróbek blacharskich attyki;b) demontaż instalacji odgromowej;c) demontaż obróbek blacharskich;d) demontaż kratek wentylacyjnych;e) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej przeznaczonej do wymiany;f) demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;g) skucie odspojonego tynku na elewacji zewnętrznej budynku;h) skucie okładziny na schodach zewnętrznych i pochylni;i) oczyszczenie rys i spękań w konstrukcji ścian zewnętrznych;j) czyszczenie i naprawa tynku na cokołach;k) pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące;Roboty budowlane przygotowawcze, obejmować będą:a) naprawa rys i spękań konstrukcji budynku;b) gruntowanie preparatami gruntującymi;c) opalenie farby z elementów metalowych;d) pozostałe roboty przygotowawcze;Roboty budowlane i wykończeniowe, obejmować będą:a) montaż stolarki okiennej i drzwiowej z PCV;b) montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratów kamiennych;c) wykonanie zewnętrznej wyprawy elewacyjną tynkiem silikatowo-silikonowym barwionym w masie wraz z dociepleniem ościeży;d) wykonanie zewnętrznej wyprawy elewacyjnej na cokołach tynkiem silikatowo-silikonowym barwionym w masie;e) okładzina schodów zewnętrznych z terakoty;f) remont murków przy schodach wejściowych z malowaniem (zeskrobanie starej farby, przeszpachlowanie nierówności, malowanie);g) montaż nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej;h) montaż rynien i rur spustowych;i) wymiana kratek wentylacyjnych na metalowe;j) malowanie balustrad zewnętrznych;k) malowanie krat w oknach;l) okładzina schodów zewnętrznych; m) montaż instalacji odgromowej;n) montaż napisu ,,3D’’ z nazwą szkoły oraz herbu gminy;o) pozostałe roboty budowlane i wykończeniowe;Montaż instalacji fotowoltaicznych o mocy 13,320 kWp i wymiana oświetlenia na energooszczędne typu LED.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlano wykonawcze

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Poprawa efektywności energetycznej w budynku publicznej szkoły podstawowej w miejscowości Kaszów działka nr ewid. 38 .W ramach zadania przewiduje się wyprawę tynkarską:Wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie Kolorystykę elewacji przedstawiono w części rysunkowej.Zakres prac budowlanych wykonywanych na podstawie niniejszej dokumentacji obejmuje:– prace wstępne, zabezpieczające i przygotowawcze;– remont stropodachu nad kotłownią; po demontażu starych warstw stropodachu: papy i izolacji należy wyrównać strop warstwą zaprawy podkładowej. Po całkowitym wyschnięciu podłoże należy pomalować lepikiem i przykleić papę podkładową. Izolację stropodachu wykonać ze styropianu EPS≤032, gr. 10cm, pokrycie z papy termozgrzewalnej,–wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV, kolor biały, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,1 [W/(m2*K)];–wymiana stolarki drzwiowej na stalowe antywłamaniowe (drzwi do domu nauczyciela oraz boczne na elewacji północnej, kolor ciemny brąz, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,5 [W/(m2*K)];– gruntowanie podłoża;–docieplenie ścian zewnętrznych budynku - styropianem EPS≤032 gr. 6cm, wraz z wykonaniem elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie, ściany należy ocieplić min. 30cm poniżej wieńca stropu parteru;–wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie;–wykonanie tynku mozaikowego na cokole;– remont kominów i czap kominowych; –skucie okładziny cokołu z płytek klinkierowych wraz z wyrównaniem podłoża i wykonaniem tynku mozaikowego;– wymiana rynien i rur spustowych, obróbek przy rynnach dachowych; – wymiana obróbek blacharskich daszków nad wejściem, obróbki attyk;– wymiana wszystkich parapetów zewnętrznych na z blachy stalowej powlekanej;– wymiana parapetów wewnętrznych;– wymianę kratek wentylacyjnych - na stalowe zabezpieczone antykorozyjnie;– skucie odspojonego tynku wraz z wyrównaniem podłoża;– skucie okładziny na schodach zewnętrznych i murkach przy schodach z terakoty wraz z wyrównaniem podłoża, położenie nowej okładziny;– czyszczenie i malowanie krat zewnętrznych okien;– czyszczenie i malowanie murków przy schodach zewnętrznych wejściowych;– czyszczenie i malowanie drzwi wejściowych do kotłowni;– czyszczenie i malowanie konstrukcji nośnej zadaszenia nad wejściem głównym, wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki;– wymiana zwodów pionowych instalacji odgromowej;– wymiana zewnętrznych opraw oświetleniowych; –demontaż i montaż tablic z nr budynku i nazwą szkoły;– montaż napisu ,,3D’’ z nazwą szkoły oraz herbu na elewacji;– pozostałe prace budowlane i remontowe;Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą:a) demontaż istniejących warstw stropodachu tj. papy i izolacji;b) demontaż istniejących obróbek blacharskich attyki;c) demontaż pokrycia dachowego na zadaszeniu przy wejściu głównym;d) demontaż rynien i rur spustowych;e) demontaż instalacji odgromowej;f) demontaż obróbek blacharskich;g) demontaż kratek wentylacyjnych;h) demontaż drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej;i) rozebranie parapetów wewnętrznych;j) demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;k) skucie okładzin schodów zewnętrznych;l) skucie okładzin cokołów z płytek klinkierowych;m) skucie odspojonego tynku na elewacji zewnętrznej budynku;n) oczyszczenie rys i spękań w konstrukcji ścian zewnętrznych;o) pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące;Roboty budowlane przygotowawcze, obejmować będą:a) wyrównanie stropu nad kotłownią warstwą zaprawy podkładowej;b) hydro- i termoizolacja oraz pokrycie stropodachu nad kotłownią; c) naprawa rys i spękań konstrukcji budynku;d) gruntowanie preparatami gruntującymi;e) opalenie farby z elementów metalowych (balustrady, itp.);f) pozostałe roboty przygotowawcze;Roboty budowlane i wykończeniowe, obejmować będą:a) montaż stolarki okiennej i drzwiowej z PCV;b) montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratów kamiennych;c) wykonanie zewnętrznej wyprawy elewacyjną tynkiem silikatowo-silikonowym barwionym w masie;d) pokrycie zadaszenia nad wejściem blachodachówką oraz malowanie konstrukcji nośnej;e) remont murków przy schodach wejściowych z malowaniem (zeskrobanie starej farby, przeszpachlowanie nierówności, malowanie);f) montaż rynien i rur spustowych;g) montaż nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej;h) montaż instalacji odgromowej;i) montaż napisu ,,3D’’ z nazwą szkoły oraz herbu na elewacji;j) pozostałe roboty budowlane i wykończeniowe;Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10.800 kWp i wymiana oświetlenia na energooszczędne typu LED.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlano wykonawcze

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Poprawa efektywności w budynku publicznej szkoły podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Starej Błotnicy działka nr ewid. 137/2W ramach zadania przewiduje się wyprawę tynkarską:Docieplenie ścian zewnętrznych budynku Sali gimnastycznej - styropianem EPS 032 gr. 12 cm, wraz z wykonaniem elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie , ściany należy ocieplić min. 30 cm poniżej wieńca stropu parteru;Wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie Kolorystykę elewacji przedstawiono w części rysunkowej.Zakres prac budowlanych wykonywanych na podstawie niniejszej dokumentacji obejmuje:– prace wstępne, zabezpieczające i przygotowawcze;– gruntowanie podłoża;– likwidacja płyty nad schodami i schodów na elewacji północnej, wypełnienie pozostałej wnęki styropianem;– demontaż pozostałości izolacji termicznej na południowej ścianie sali gimnastycznej;–wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV, kolor biały, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,1 [W/(m2*K)];–wymiana stolarki drzwiowej na stalową i aluminiową, antywłamaniową zgodnie z rys. A7, kolor ciemny brąz, współczynnik przenikania ciepła U ≤ 1,5 [W/(m2*K)];–wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie–docieplenie południowej ściany zewnętrznej budynku sali gimnastycznej- styropianem EPS≤032 gr.15cm, wraz z wykonaniem elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie, ściany należy ocieplić min.30cm poniżej wieńca stropu parteru;–wykonanie elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie;– czyszczenie i naprawa tynku na cokołach wraz z wykonaniem elewacji tynkiem mozaikowym 2mm barwionym w masie;– czyszczenie i naprawa tynku powyżej gzymsu wraz z wykonaniem elewacji tynkiem silikatowo-silikonowym 2mm barwionym w masie;– skucie odspojonego tynku wraz z wyrównaniem podłoża na schodach zewnętrznych elewacja południowa (sala gimnastyczna) oraz na schodach zewnętrznych do części podpiwniczonej (elewacja południowa i wschodnia);– wymiana obróbek blacharskich na wiatrołapie, płyt nad wejściem, na cokołach, attykach;– wymiana rynien i rur spustowych wraz z obróbkami;– wymiana wszystkich parapetów zewnętrznych na z blachy stalowej powlekanej;–wymiana parapetów wewnętrznych przy oknach przeznaczonych do wymiany;– wymianę kratek wentylacyjnych na stalowe zabezpieczone antykorozyjnie;– czyszczenie i malowanie balustrad stalowych przy schodach zewnętrznych; – czyszczenie i malowanie krat zewnętrznych okien;– wymiana zwodów pionowych instalacji odgromowej;– wymiana zewnętrznych opraw oświetleniowych;– skucie odspojonego tynku wraz z wyrównaniem podłoża;– demontaż i montaż tablic z nr budynku i nazwą szkoły;– montaż napisu z nazwą szkoły ,,3D’’ i herbu gminy;– pozostałe prace budowlane i remontowe;Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą:p) demontaż istniejących obróbek blacharskich attyki;q) demontaż instalacji odgromowej;r) demontaż obróbek blacharskich;s) demontaż kratek wentylacyjnych;t) demontaż pozostałości izolacji termicznej na południowej ścianie sali gimnastycznej;u) demontaż drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej;v) demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych przy istniejących oknach drewnianych;w) demontaż balustrad przy schodach zewnętrznych przeznaczonych do wymiany;x) skucie odspojonego tynku na elewacji zewnętrznej budynku;y) oczyszczenie rys i spękań w konstrukcji ścian zewnętrznych;z) pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące;Roboty budowlane przygotowawcze, obejmować będą:g) naprawa rys i spękań konstrukcji budynku;h) gruntowanie preparatami gruntującymi;i) opalenie farby z elementów metalowych (balustrady);j) pozostałe roboty przygotowawcze;Roboty budowlane i wykończeniowe, obejmować będą:k) montaż stolarki okiennej i drzwiowej wraz z obróbką obsadzenia; l) montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratów kamiennych;m) wykonanie zewnętrznej wyprawy elewacyjną tynkiem silikatowo-silikonowym barwionym w masie wraz z dociepleniem ościeży;n) wykonanie zewnętrznej wyprawy elewacyjnej na cokołach tynkiem silikatowo-silikonowym barwionym w masie;o) wymiana kratek wentylacyjnych na metalowe;p) okładzina schodów zewnętrznych; q) malowanie balustrad przy schodach zewnętrznych;r) montaż nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej;s) montaż rynien i rur spustowych;t) montaż nowych balustrad przy schodach zewnętrznych;u) montaż instalacji odgromowej;v) montaż napisu ,3D’’ z nazwą szkoły oraz herbu gminy;w) pozostałe roboty budowlane i wykończeniowe;Montaż instalacji fotowoltaicznych o mocy 27,36kWp i wymiana oświetlenia na energooszczędne typu LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlano wykonawcze .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (w każdej z dwóch części): L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena oferty (C) 60% 60 2. Gwarancja (G) 40% 40 Cena ofert (C) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: Oferta z najniższą ceną ------------------------------------- x 60 pkt. Cena oferty badanej Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) Wydłużenie okresu gwarancji (G) W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji, G = 40, jeżeli wykonawca zaoferuje 72 miesięcy gwarancji. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (48 miesięcy). W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: PO = C + G gdzie: PO – liczba punktów przyznanych ofercie C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia (bez względu na liczbę części na które zostanie złożona oferta), wykaże że: a) dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia: - co najmniej 1 osobę w roli kierownika budowy - posiadająca uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności (bez względu na liczbę części na które zostanie złożona oferta). - co najmniej 1 osobę – w roli kierownika robót – posiadającą wykształcenie wyższe i uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do zdobytych w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane. UWAGA: Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy Prawo budowlane oraz – zgodnie z odrębnymi przepisami wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, w przypadku osób, które posiadają uprawnienia w więcej niż jednej specjalności w obszarze kierowania budową / robotami. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał, którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) od wykonawcy, który powołuje się na zasoby podmiotów trzecich, przedstawienia, w odniesieniu do tych podmiotów, podmiotowych środków dowodowych określonych w ust. 6 pkt 1) powyżej oraz spełnienia - w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - warunki udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ. 3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ 4) kosztorys ofertowy oraz harmonogram wykonania robót budowlanych. Dokumenty te stanowić będą załączniki do umowy. Kosztorys powinien być opracowany metodą kalkulacji szczegółowej (wydruk w wersji uproszczonej z załączonymi zestawieniami materiałów, robocizny i sprzętu, zawierający na stronie tytułowej stawkę R-g oraz narzuty Kp (do R i S) i Zysk do (R, S i Kp)). Wyliczona tym kosztorysem cena musi być zgodna z ceną oferty stanowiącej podstawę zawarcia Umowy. W razie uwag Zamawiającego do kosztorysu – w szczególności w przypadku niezgodności tych dokumentów z ofertą i SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania poprawy i przekazania poprawionego dokumentu Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania uwag.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 6 pkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla każdej części : 8 000 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm. ). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj.:Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Radomiu O/Stara Błotnica Nr rachunku: 94 9115 0002 0050 0500 02150003 wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania na jakie jest wnoszone.UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Stara Błotnica;4. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP zostanie odrzucona ;5. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy PZP .

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

są już znane. 14. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w okolicznościach w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem: /5y8g1I1scq/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-25

2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI