IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Część I „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 12” - 500,00 zł (słownie: pięćset zł) Część II „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 13/14” - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Część III „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 15” - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Część IV „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 19/20” - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Część V „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 21/22” - 500,00 zł (słownie: pięćset zł) Część VI „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 23/24” - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Część VII „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 25/26” - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Część VIII „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 30” - 500,00 zł (słownie: pięćset zł) Część IX „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 31” - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Część X „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Dworcowa 6” - 500,00 zł (słownie: pięćset zł) Część XI „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościelna 8” - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Część XII „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 30” - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Część XIII „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościelna 17” - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Część XIV „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 1” - 500,00 zł (słownie: pięćset zł) Część XV „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 9” - 500,00 zł (słownie: pięćset zł) Część XVI „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 11” - 500,00 zł (słownie: pięćset zł) Część XVII „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 12” - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Część XVIII „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 18” - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Część XIX „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 19” - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Część XX „Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 20" - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
I. Zmiany dotyczące personelu Wykonawcy 1. Jeżeli w trakcie wykonywania robót obiektywnie konieczna będzie zmiana jednej z osób deklarowanych przez Wykonawcę w Ofercie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (śmierć osoby lub długotrwała udokumentowana choroba), Wykonawca powiadomi o tym fakcie Inspektora nadzoru inwestorskiego wskazując przyczynę zmiany oraz osobę zastępującą i przedstawiając jej kwalifikacje co najmniej równe kwalifikacjom i doświadczeniu wymaganym przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzącym do zawarcia Umowy. 2. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Inspektorowi nadzoru inwestorskiego propozycje zmian, o których mowa w ust. 1 nie później niż w terminie 7 dni przed planowanym skierowaniem nowych osób do realizacji Umowy, a w sytuacjach nagłych i nieprzewidzianych, kiedy dochowanie terminu wskazanego w zdaniu poprzedzającym nie jest możliwe – w najkrótszym możliwym terminie. Przerwa w wykonywaniu Umowy wynikająca z braku personelu Wykonawcy będzie traktowana jako przyczyna leżąca po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do przedłużenia Terminu zakończenia robót. 3. Zmiana osób, o których mowa w ust. 1, wymaga zatwierdzenia przez Inspektora nadzoru inwestorskiego i wymaga zmiany Umowy w przypadku zmiany Kierownika Budowy. 4. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, żeby Kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych fizycznie przebywali i wykonywali swoje obowiązki na Terenie budowy. 5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, aby osoby zaangażowane do wykonania robót nosiły na Terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zaangażowały (W trakcie narady koordynacyjnej zostanie ustalone jakie kolory kamizelek będą nosić Wykonawcy poszczególnych części). Wykonawca każdego dnia zobowiązany jest składać Inspektorowi nadzoru pisemne informacje o ilości osób zatrudnionych na budowie, z wyszczególnieniem, czy są to pracownicy Wykonawcy, czy też Podwykonawców. 6. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony do zgłoszenia uwag, zastrzeżeń albo do wystąpienia do Wykonawcy z żądaniem usunięcia określonej osoby, spośród personelu Wykonawcy lub jego Podwykonawcy, która pomimo udzielonego jej upomnienia: a) uporczywie wykazuje rażący brak staranności i/lub wykonuje swoje obowiązki w sposób niekompetentny lub niedbały i/lub nie stosuje się do postanowień Umowy; b) stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa, zdrowia lub ochrony środowiska, w szczególności narusza zasady bhp oraz przepisy ppoż. 7. W przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 6, Wykonawca wyznaczy odpowiednią osobę na zastępstwo w trybie przewidzianym w ust. 1 i 2. II. zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: 1.1. na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) Pzp zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych poniżej.: 1) zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: - wystąpienie udokumentowanych warunków pogodowych, klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; - konieczność usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej nie zinwentaryzowanej geodezyjnie; - w przypadku istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przedmiotowym zamówieniem; - konieczność przeprowadzenia wykopalisk, badań geotechnicznych lub archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych; - konieczność uwzględnienia zaleceń osób pełniących stały nadzór przyrodniczy w celu spełnienia wszystkich wymagań środowiskowych związanych z realizacją przedmiotu Umowy; - wystąpienie Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; - w przypadku konieczności zmian dokumentacji projektowej; - zmian terminu umowy o dofinansowanie prze Instytucję dotującą; 2) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1.1. ppkt 1) termin wykonania umowy, może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usuniecie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy. 3) Jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1. ppkt 1) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa. 1.2. zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) Pzp. 2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. 3. W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. 4. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w ust. 3 Strony ustalają, że zmiana wynagrodzenia brutto obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów w tym zakresie i wymagać będzie wprowadzenia aneksu do umowy. 5. W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie lub zdrowotne – jeżeli te zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynagrodzenie netto i brutto może ulec zmianie. 6. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w ust. 5, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemny, umotywowany wniosek, w którym szczegółowo przedstawi wpływ zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie lub zdrowotne na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wniosek powinien zawierać ponadto propozycję zmiany wynagrodzenia (jego wysokość) i przywołanie właściwych przepisów, powodujących zmianę wynagrodzenia. 7. Wniosek, o którym mowa w ust. 6 musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego, a zmiana wynagrodzenia wymaga wprowadzenia aneksu do Umowy. 8. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności. 9. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 8 podlega unieważnieniu. 10. Po uzyskaniu zgody Instytucji dotującej projekt na zmianę terminu realizacji projektu Zamawiający przedłuży termin realizacji zadania. 11. Ponadto na wniosek wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, wykonawca może: a) dokonać zmiany podwykonawcy b) wskazać innych zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie c) zrezygnować z udziału podwykonawcy w realizacji zamówienia d) powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, pomimo niewskazania w ofercie części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa 12. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych, d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-30, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 REMONT ELEWACJI 1.1 wymiana tynków 1.2 odgrzybienie elewacji 1.3 renowacja kamiennych opasek portali i gzymsów 1.4 renowacja i odtworzenie detalu architektonicznego, opasek, parapety 1.5 oczyszczenie i renowacja kamienia, renowacja stolarki okiennej i drzwiowej oraz elementów drewnianych 1.6 malowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 13/14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont dachu z dachówki ceramicznej karpiówki 1.1 roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 1.2 remont więźby dachowej 1.3 roboty pokrywcze 1.4 instalacje odgromowe 1.5 rynny i rury spustowe wraz włączeniem do sieci 2. Remont dachu płaskiego z papy termozgrzewalnej 2.1 roboty pokrywcze 2.2 remont świetlików 3. Wymiana drzwi wejściowych od strony podwórka 4. Elewacja podwórzana 4.1 roboty przygotowawcze 4.2 roboty tynkarskie 4.3 gzymsy 5. Elewacja frontowa 5.1 Roboty przygotowawcze 5.2 Roboty tynkarskie 5.3 Gzymsy 5.4 Elementy drewniane na elewacji 6. Elewacje boczne 6.1 Roboty przygotowawcze 6.2 Roboty tynkarskie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 15 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Dach z dachówki karpiówki 1.1 roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 1.2 remont więźby dachowej 1.3 remont kominów 1.4 roboty pokrywcze 1.5 instalacje odgromowe 1.6 rynny i rury spustowe wraz włączeniem do sieci 2 Dach płaski 2.1 Roboty pokrywcze 2.2 instalacje odgromowe 2.3 rynny i rury spustowe wraz włączeniem do sieci 3 Elewacja podwórzowa 3.1 Roboty przygotowawcze 3.2 Roboty tynkarskie 3.3 Gzymsy 3.4 Roboty tynkarskie 4 Elewacja frontowa 4.1 Roboty przygotowawcze 4.2 Roboty tynkarskie 4.3 Gzymsy 4.4 Elementy drewniane na elewacji 5 Elewacje boczne 5.1 Roboty przygotowawcze 5.2 Roboty tynkarskie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 19/20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont elewacji 1.1 roboty przygotowawcze 1.2 roboty tynkarskie 1.3 obróbki blacharskie, wyklejki z papy 2 Remont kominów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 21/22 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Roboty rozbiórkowe 2 Remont pokrycia dachowego z papy 3 Ocieplenie dachu płaskiego 4 Instalacja odwadniająca/ wpięcie do sieci, wpięcie rur spustowych do sieci 5 Instalacja odgromowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 23/24 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont dachu 1.1 dach stromy 1.2 dach płaski- cz. wyższa 1.3 dach płaski -cz. niższa 1.4 roboty pokrywcze 1.5 instalacje odgromowe 1.6 rynny i rury spustowe wraz włączeniem do sieci 2 Remont elewacji 2.1 roboty przygotowawcze 2.2 roboty tynkarskie 2.3 gzymsy 3 Remont balkonów - elewacje frontowa i od podwórza
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 25/26 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dach z dachówki karpiówki 1.1. roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 1.2. remont więźby dachowej 1.3. roboty pokrywcze 1.4. dach płaski 1.5. roboty pokrywcze 1.6. instalacje odgromowe 1.7. rynny i rury spustowe wraz włączeniem do sieci 2. Remont elewacji 2.1. Roboty przygotowawcze 2.2. Roboty tynkarskie 2.3. Gzymsy 2.4. Cokół 2.5. Remont balkonów 2.6. Daszki nad wejściem 3. Remont kominów 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 4.1. Wymiana i renowacja drzwi wejściowych 4.2. Wymiana okien
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 30 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont elewacji 1.1 wymiana tynków 1.2 odgrzybienie elewacji 1.3 renowacja kamiennych opasek portali i gzymsów 1.4 renowacja i odtworzenie detalu architektonicznego 1.5 malowanie 2 Wymiana pokrycia dachowego 2.1 instalacje odgromowe 2.2 2.2. rynny i rury spustowe wraz włączeniem do sieci 3 Rewitalizacja stolarki drzwiowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Bohaterów Nysy 31 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont dachu z dachówki ceramicznej karpiówki 1.1 roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 1.2 remont więźby dachowej 1.3 remont kominów 1.4 roboty pokrywcze 1.5 instalacje odgromowe 1.6 rynny i rury spustowe wraz włączeniem do sieci 2 Izolacja przeciwwilgociowa budynku 2.1 Izolacja p. wilgociowa 2.2 Opaska z kostki kamiennej 3 Remont elewacji frontowej, podwórzowej, bocznej 3.1 Roboty przygotowawcze 3.2 Roboty tynkarskie 3.3 Gzymsy 3.4 Cokół 3.5 Elementy drewniane – balkony
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Dworcowa 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont elewacji 1.1 wymiana tynków 1.2 odgrzybienie elewacji 1.3 renowacja i odtworzenie detalu architektonicznego 1.4 oczyszczenie kamiennego portalu 1.5 malowanie 2 Remont /wymiana stolarki okiennej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościelna 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont elewacji 1.1 Roboty przygotowawcze 1.2 Roboty tynkarskie 1.3 Gzymsy 1.4 Elementy drewniane – drzwi 2 Izolacja przeciwwilgociowa budynku 2.1 Opaska z kostki kamiennej 3 Remont dachu z dachówki ceramicznej karpiówki 3.1 roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 3.2 instalacje odgromowe 3.3 rynny i rury spustowe wraz włączeniem do sieci 4 Remont więźby dachowej 4.1 strych 4.2 klatka schodowa – sufit
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 30 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Ocieplenie ściany wschodniej - oficyny 1.1 Roboty przygotowawcze 1.2 Roboty tynkarskie 1.3 Obróbki blacharskie, wyklejki z papy 2 Remont dachu 2.1 roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 2.2 remont więźby dachowej 2.3 remont kominów 2.4 roboty pokrywcze 2.5 instalacje odgromowe 2.6 rynny i rury spustowe wraz włączeniem do sieci
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościelna 17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont elewacji 1.1 zszywanie ścian 1.2 wymiana tynków 1.3 odgrzybienie elewacji 1.4 renowacja i odtworzenie detalu architektonicznego 1.5 rewitalizacja kamiennego portalu, cokołu i parapetów 1.6 montaż ekopików 1.7 malowanie 2 Remont /wymiana stolarki okiennej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont elewacji 1.1 renowacja i odtworzenie detalu architektonicznego 1.2 wymiana tynków 1.3 odgrzybienie elewacji 1.4 malowanie 2 Rewitalizacja/wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont elewacji 1.1 wymiana tynków 1.2 odgrzybienie elewacji 1.3 renowacja i odtworzenie detalu architektonicznego 1.4 montaż ekopików 1.5 malowanie 2 Wymiana pokrycia dachowego 2.1 instalacje odgromowe 2.2 rynny i rury spustowe wraz włączeniem do sieci 3 Rewitalizacja/wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont elewacji 1.1 wymiana tynków 1.2 odgrzybienie elewacji 1.3 renowacja i odtworzenie detalu architektonicznego 1.4 montaż ekopików 1.5 malowanie 2 Wymiana pokrycia dachowego 2.1 instalacje odgromowe 2.2 rynny i rury spustowe wraz włączeniem do sieci 3 Rewitalizacja/wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont elewacji 1.1 wymiana tynków 1.2 odgrzybienie elewacji 1.3 renowacja i odtworzenie detalu architektonicznego 1.4 malowanie 2 Wymiana pokrycia dachowego 2.1 instalacje odgromowe 2.2 rynny i rury spustowe wraz włączeniem do sieci
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 18 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont stolarki okiennej i drzwiowej, parapety podokienne 2 Remont tynków w systemie renowacyjnym i tradycyjnym 3 Remont pokrycia dachów z dachówki i papy a. instalacje odgromowe b. rynny i rury spustowe wraz włączeniem do sieci 4 Remont kominów 5 Remont/budowa instalacji odwadniającej 6 Roboty rozbiórkowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 19 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont elewacji 1.1 Roboty przygotowawcze 1.2 Roboty tynkarskie 1.3 Gzymsy 1.4 Cokół 1.5 Elementy drewniane - elewacja i podbitka wymiana na nową 2 Remont balkonów - elewacja frontowa 3 Izolacja przeciwwilgociowa budynku 3.1 Izolacja p. wilgociowa 3.2 Opaska z kostki kamiennej 4 Remont dachu 4.1 roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 4.2 remont więźby dachowej 4.3 remont kominów 4.4 roboty pokrywcze 4.5 roboty ciesielskie 4.6 dach płaski z papy termozgrzewalnej 4.7 wymiana rynnien i - rur spustowych wraz z przykanalikami 4.8 wykonanie odgromów, uziomów wraz z właściwymi pomiarami
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 19 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont elewacji 1.1 Roboty przygotowawcze 1.2 Roboty tynkarskie 1.3 Gzymsy 1.4 Cokół 1.5 Elementy drewniane - elewacja i podbitka wymiana na nową 2 Remont balkonów - elewacja frontowa 3 Izolacja przeciwwilgociowa budynku 3.1 Izolacja p. wilgociowa 3.2 Opaska z kostki kamiennej 4 Remont dachu 4.1 roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 4.2 remont więźby dachowej 4.3 remont kominów 4.4 roboty pokrywcze 4.5 roboty ciesielskie 4.6 dach płaski z papy termozgrzewalnej 4.7 wymiana rynnien i - rur spustowych wraz z przykanalikami 4.8 wykonanie odgromów, uziomów wraz z właściwymi pomiarami
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Odnowa i rewitalizacja budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Kościuszki 20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Remont elewacji 1.1 wymiana tynków 1.2 odgrzybienie elewacji 1.3 renowacja i odtworzenie detalu architektonicznego 1.4 montaż ekopików 1.5 malowanie 2 Wymiana pokrycia dachowego w części krytej dachówką 2.1 instalacje odgromowe 2.2 rynny i rury spustowe wraz włączeniem do sieci 3 Rewitalizacja stolarki drzwiowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45111300-1, 45262500-6, 45261220-2, 45443000-4, 45421100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: