"Naprawy pojazdów silnikowych: samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Naprawy pojazdów silnikowych: samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek będących w dyspozycji ZDW w Łodzi i użytkowanych przez RDW i OD"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-23
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00313047
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Naprawy pojazdów silnikowych: samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek będących w dyspozycji ZDW w Łodzi i użytkowanych przez RDW i OD"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (42) 616 22 50

1.5.8.) Numer faksu: (42) 616 22 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Naprawy pojazdów silnikowych: samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek będących w dyspozycji ZDW w Łodzi i użytkowanych przez RDW i OD"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b1b5496-2107-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000505/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 "Naprawy i przeglądy pojazdów samochodowych, ciągników, rębaków, myjek do znaków, kosiarek i Mercedesów Unimog siedziba ZDW i RDW"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.zdwlodz.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.zdwlodz.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2019 r. poz. 123 i 730). Zamawiający określa sposób komunikacji za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://zdwlodz.eb2b.com.pl lub https://platforma.eb2b.com.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy dostępny pod adresem internetowym:
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://zdwlodz.eb2b.com.pl/user/terms
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4 mb/s; komputer klasy PC lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 4 GB, procesor Intel IV 2,4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf). Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 50 MB. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades. Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jeżeli taki będzie wykorzystywany: dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się zastosowanie podpisu w formacie PAdES; dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego w formacie XAdES. Informacja na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: szyfrowanie za pomocą protokołu TLS; formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8; wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy; pliki oferty wczytane przez Wykonawcę na Platformę i zapisane, widoczne są w Platformie, jako zaszyfrowane. Możliwość otwarcia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 12, tel. 42 616 22 50, e-mail: sekretariat@zdw.lodz.pl działający na podstawie pełnomocnictwa Zarządu Województwa Łódzkiego; administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych – Panią Ewę Mnich, z którym można się kontaktować: tel. 42 616 22 63, e-mail: e.mnich@zdw.lodz.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.352.47.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 16

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy samochodów będących w dyspozycji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi.
Miejsce garażowania: Łódź.
Serwis na terenie miasta Łódź.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Wojewódzkich w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 1. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy samochodów i przyczep dla RDW Bełchatów i OD Bełchatów w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Bełchatowie.
Miejsce garażowania:
Rejon Dróg Wojewódzkich Bełchatów, 97-400 Bełchatów, ul. Lipowa 67A;
Obwód Drogowy Bełchatów, 97-400 Bełchatów, ul. Brzozowa 3.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Bełchatowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 2. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy samochodów i przyczep dla OD Przedbórz w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Przedborzu.
Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Przedbórz, 97-570 Przedbórz, ul. Spacerowa 4.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Przedborzu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 3. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek dla OD Bełchatów w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Bełchatowie.
Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Bełchatów, 97-400 Bełchatów, ul. Brzozowa 3.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Obwodu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 4. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek dla OD Przedbórz w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Przedborzu.
Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Przedbórz, 97-570 Przedbórz, ul. Spacerowa 4.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Przedborzu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 5. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy samochodów dla RDW Łowicz, OD Łowicz i OD Biała Rawska w odległości do 65 km od siedziby Rejonu w Łowiczu.
Miejsce garażowania:
Rejon Dróg Wojewódzkich Łowicz, 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 171;
Obwód Drogowy Łowicz, 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 171;
Obwód Drogowy Biała Rawska, 96-230 Biała Rawska, Żurawia 86.
Serwis w odległości do 65 km od siedziby Rejonu w Łowiczu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 6. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek dla RDW Łowicz, OD Łowicz i OD Biała Rawska w odległości do 65 km od siedziby Rejonu w Łowiczu.
Miejsce garażowania:
Rejon Dróg Wojewódzkich Łowicz, 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 171;
Obwód Drogowy Łowicz, 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 171;
Obwód Drogowy Biała Rawska, 96-230 Biała Rawska, Żurawia 86.
Serwis w odległości do 65 km od siedziby Rejonu w Łowiczu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 7. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy samochodów i przyczep dla RDW Piotrków Trybunalski i OD Koluszki w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Koluszkach.
Miejsce garażowania:
Rejon Dróg Wojewódzkich Piotrków Trybunalski, 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Wojska Polskiego 2;
Obwód Drogowy Koluszki, 95-040 Koluszki, ul. 11 Listopada 74.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Koluszkach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 8. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy samochodów i przyczep dla OD Januszewice w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Januszewicach.
Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Januszewice, 22-300 Opoczno, Januszewice 1E.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Januszewicach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 9. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek dla OD Koluszki i OD Januszewice w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Koluszkach.
Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Koluszki, 95-040 Koluszki, ul. 11 Listopada 74;
Obwód Drogowy Januszewice, 22-300 Opoczno, Januszewice 1E.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Koluszkach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 10. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy samochodów, rębaków i przyczep dla RDW Poddębice, OD Zygry, OD Uniejów w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Poddębicach.
Miejsce garażowania:
Rejon Dróg Wojewódzkich Poddębice, 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 32;
Obwód Drogowy Zygry, 99-232 Zygry;
Obwód Drogowy Uniejów, 99-210 Uniejów, ul. Dąbska 57.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Poddębicach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 11. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy ciągników, przyczep i kosiarek dla OD Zygry, OD Uniejów w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Poddębicach.
Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Zygry, 99-232 Zygry;
Obwód Drogowy Uniejów, 99-210 Uniejów, ul. Dąbska 57;
Siedziba RDW: Rejon Dróg Wojewódzkich Poddębice, 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 32.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Poddębicach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 12. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy samochodów, rębaków i przyczep dla RDW Sieradz, OD Widawa, OD Działoszyn w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Sieradzu.
Miejsce garażowania:
Rejon Dróg Wojewódzkich Sieradz, 98-200 Sieradz, ul. Targowa 9;
Obwód Drogowy Widawa, 98-170 Widawa, ul. Kuziówek 1;
Obwód Drogowy Działoszyn, 99-355 Działoszyn, ul. Ogrodowa 4.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Sieradzu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 13. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy ciągników, przyczep i kosiarek dla OD Widawa, OD Działoszyn w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Sieradzu.
Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Widawa, 98-170 Widawa, ul. Kuziówek 1;
Obwód Drogowy Działoszyn, 99-355 Działoszyn, ul. Ogrodowa 4;
Siedziba RDW: Rejon Dróg Wojewódzkich Sieradz, 98-200 Sieradz, ul. Targowa 9.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Sieradzu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 14. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy samochodów ciężarowych Mercedes Unimog dla OD Bełchatów, OD Koluszki, OD Widawa.
Serwis w odległości do 150 km od siedziby każdego z Obwodów lub serwis mobilny.
Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Bełchatów, 97-400 Bełchatów, ul. Brzozowa 3;
Obwód Drogowy Koluszki, 95-040 Koluszki, ul. 11 Listopada 74;
Obwód Drogowy Widawa, 98-170 Widawa, ul. Kuziówek 1.
Serwis w odległości do 150 km od siedziby każdego z Obwodów lub serwis mobilny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 75% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 15. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy samochodów ciężarowych VOLVO dla OD Przedbórz, RDW/OD Łowicz, OD Biała Rawska, OD Koluszki, OD Zygry, OD Uniejów, OD Działoszyn. Serwis w odległości do 120 km od siedziby każdego z Rejonów/Obwodów lub serwis mobilny.
Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Przedbórz, 97-570 Przedbórz, ul. Spacerowa 4;
Rejon Dróg Wojewódzkich /OD Łowicz, 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 171;
Obwód Drogowy Biała Rawska, 96-230 Biała Rawska, Żurawia 86;
Obwód Drogowy Koluszki, 95-040 Koluszki, ul. 11 Listopada 74;
Obwód Drogowy Zygry, 99-232 Zygry;
Obwód Drogowy Uniejów, 99-210 Uniejów, ul. Dąbska 57;
Obwód Drogowy Działoszyn, 99-355 Działoszyn, ul. Ogrodowa 4.
Serwis w odległości do 120 km od siedziby każdego z Rejonów/Obwodów lub serwis mobilny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja obejmuje naprawy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek – wraz z ich wyposażeniem należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi i użytkowanych przez Rejony i Obwody Drogowe w ilości:
a) do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego na naprawy (roboczogodziny) dla zadania 16. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Czas obowiązywania opcji rozpoczyna się po wyczerpaniu kwoty umownej brutto danej pozycji zamówienia podstawowego do dnia 30.06.2023 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe usług w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem wyceny ofertowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas od chwili zgłoszenia do chwili przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:

a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:

odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, gdy zmiany są nieistotne.
2. Zmiana umowy wymaga podpisania aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.zdwlodz.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji umowy: od dnia zawarcia do dnia 31.12.2022 r.
Ze względu na zapewnienie ciągłości pracy jednostki i jej funkcjonowania oraz na wydatkowanie środków z budżetu ustalonego na dany rok.
Zamawiający informuje, iż podane odległości serwisu od siedziby RDW/OD w każdej z części będzie wyliczał w oparciu o istniejącą sieć dróg na podstawie serwisu internetowego google maps.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli - Brzeziny
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI