Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Naprawy i przeglądy pojazdów służbowych ZDM w 2024 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010270068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 120
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@zdm.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdm.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy i przeglądy pojazdów służbowych ZDM w 2024 r
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a9c6bfe-b14c-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033071/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Naprawy, remonty , przeglądy okresowe samochodów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDM /UM/DZP/88/TP/56/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy i przeglądy w 2024 r. 76 szt. samochodów różnych marek, 3 szt. przyczep transportowych, 2 szt. przyczep specjalnych (agregaty prądotwórcze), 1 szt. motoroweru eksploatowanych w ZDM
4.2.5.) Wartość części: 279000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
70000,00
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena przeglądu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji na wykonane usługi i materiały zastosowane do wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 36
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość stacji obsługi samochodów od siedziby ZDM przy ul. Gołdapskiej 7 w Warszawie
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rabat na części zamienne i materiały eksploatacyjne innych producentów oraz oryginalne części zamienne i materiały eksploatacyjne sygnowane logo producenta pojazdu dostępne w hurtowniach motoryzacyjnych
4.3.6.) Waga: 16
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rabat na oryginalne części zamienne i materiały eksploatacyjne sygnowane logo producenta pojazdu dystrybuowane przez autoryzowane stacje obsługi
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy i przeglądy w 2024 roku 10 szt. samochodów służbowych ZDM marki Nissan w tym objętych gwarancją
4.2.5.) Wartość części: 80000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
40000,00
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena przeglądu
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji na wykonane usługi i materiały zastosowane do wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rabat na części zamienne i materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy i przeglądy w 2024 roku 10 szt. samochodów służbowych ZDM marki Renault w tym objętych gwarancją
4.2.5.) Wartość części: 60000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
40000,00
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena przeglądu sam. Renault Zoe
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena przeglądu sam. Renault Arkana
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji na wykonane usługi i materiały zastosowane do wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rabat na części zamienne i materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy i przeglądy w 2024 roku 6 szt. samochodów służbowych ZDM marki Ford objętych gwarancją
4.2.5.) Wartość części: 50000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
20000,00
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena przeglądu sam. Ford Transit
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena przeglądu sam. Ford Transit Courier
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji na wykonane usługi i materiały zastosowane do wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rabat na części zamienne i materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy i przeglądy w 2024 roku 3 szt. samochodów służbowych ZDM marki Dacia objętych gwarancją
4.2.5.) Wartość części: 15000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
10000,00
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena przeglądu
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji na wykonane usługi i materiały zastosowane do wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rabat na części zamienne i materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy i przeglądy w 2024 roku 1 szt. samochodu służbowego ZDM marki Kia objętego gwarancją
4.2.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4000,00
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena przeglądu
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji na wykonane usługi i materiały zastosowane do wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rabat na części zamienne i materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy i przeglądy w 2024 roku 1 szt. samochodu służbowego ZDM marki Mercedes-Benz objętego gwarancją
4.2.5.) Wartość części: 10000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
5000,00
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena przeglądu
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji na wykonane usługi i materiały zastosowane do wykonania usługi
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rabat na części zamienne i materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu,
2. spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:
2.1.1. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej:
Część 1: 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych 00/100)
Część 2: 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100)
Część 3: 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
Część 4: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)
Część 5: 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100)
Część 6: 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100)
Część 7: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100)
2.2. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
2.2.1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy, w tym okresie – wykonał (w przypadku usług lub dostaw okresowych lub ciągłych również wykonuje) następujące zamówienia:
dla części 1 - usługi w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądów samochodów osobowych i dostawczych różnych marek w ilości minimum 70 szt.
dla części 2 - usługi w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądów samochodów osobowych marki Nissan objętych gwarancją w ilości min. 10 szt.
dla części 3 - usługi w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądów samochodów osobowych marki Renault w tym objętych gwarancją w ilości min. 10 szt.
dla części 4 - usługi w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądów samochodów osobowych i dostawczych marki Ford w tym objętych gwarancją w ilości min. 6 szt.
dla części 5 - usługi w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądów samochodów osobowych marki Dacia w tym objętych gwarancją w ilości min. 3 szt.
dla części 6 - usługi w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądów samochodów osobowych marki Kia w tym objętych gwarancją w ilości min. 1 szt.
dla części 7 - usługi w zakresie napraw mechanicznych i elektrycznych oraz przeglądów samochodów dostawczych marki Mercedes-Benz w tym objętych gwarancją w ilości min. 1 szt.
2.2.2. Wykonawca ma do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 2021 r. poz. 1995), zgodnie z poniższym wykazem:
Lp. Stanowisko - Wymagana liczba osób – Wymagane uprawnienia/okres posiadania wymaganych uprawnień (w latach) – Doświadczenie zawodowe (w latach) – podstawa dysponowania.
dla części 1:
1. Mechanik samochodowy - 3 osoby- 2 lata- podstawa dysponowania (umowa o pracę);
2. Elektryk samochodowy - 1 osoba- 2 lata- podstawa dysponowania (umowa o pracę);
3. Diagnosta podwoziowy - 1 osoba- 2 lata- podstawa dysponowania (umowa o pracę).
dla części 2,3,4,5,6,7:
1. Mechanik samochodowy - 2 osoby- 2 lata- podstawa dysponowania (umowa o pracę);
2. Elektryk samochodowy - 2 osoby- 2 lata- podstawa dysponowania (umowa o pracę);
7.2.2.3. Wykonawca ma do dyspozycji następujące narzędzia, wyposażenia zakładu lub urządzenia techniczne:
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca może spełnić warunek łącznie na wszystkie części zamówienia, na które składana jest oferta.
W części 1:
1) stacja obsługi samochodów z minimum 5 stanowiskami naprawczymi dla samochodów osobowych i minimum 2 stanowiskami dla samochodów dostawczych o dmc do 3500 kg, wyposażone minimum 3 podnośniki o udźwigu 2500 kg i minimum 2 podnośniki o udźwigu 3500 kg - podstawa dysponowania;
2) co najmniej jedno stanowisko do diagnostyki podwozia, wyposażone w urządzenie rolkowe do badania układów hamulcowych, kontroli amortyzatorów oraz wykrywania luzów z funkcją wydruku pomiarów - podstawa dysponowania;
3) minimum jedno wielomarkowe urządzenie do diagnostyki komputerowej pojazdów z aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym obsługę wszystkich samochodów wykazanych w załączniku nr 1 dla części 1,w tym diagnozowanie i kodowanie wszystkich sterowników łącznie ze sterownikiem silnika, zestawem wskaźników oraz kluczyków. Urządzenie musi być zgodne z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900, podstawa dysponowania;
4) minimum jedno urządzenie do obsługi układów klimatyzacji samochodowych z czynnikami chłodzącymi R134a i R1234yf;
5) minimum jedno stanowisko do naprawy układów wydechowych wyposażone urządzenie spawalnicze;
6) minimum jedno stanowisko do mycia nadwozi oraz czyszczenia wnętrza, wyposażone w odkurzacz piorący tapicerkę samochodową;
7) minimum jedno urządzenie typu 3D do pomiaru i ustawiania geometrii kół;
8) stacja obsługi samochodów na terenie Warszawy.
W części 2:
1) stacja obsługi samochodów z minimum 5 stanowiskami naprawczymi dla samochodów;
2) osobowych, wyposażone minimum 5 podnośniki o udźwigu minimum 2500 kg; minimum jedno urządzenie do diagnostyki komputerowej pojazdów marki Nissan z aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym obsługę wszystkich samochodów wykazanych w załączniku nr 1 dla części 2,w tym diagnozowanie i kodowanie wszystkich sterowników łącznie ze sterownikiem silnika, zestawem wskaźników oraz kluczyków. Urządzenie musi być zgodne z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900, przy czym wymóg zgodności z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900 nie dotyczy urządzeń diagnostycznych firmy Nissan;
3) minimum jedno urządzenie do obsługi układów klimatyzacji samochodowych z czynnikami chłodzącymi R134a i R1234yf;
4) minimum jedno stanowisko do mycia nadwozi oraz czyszczenia wnętrza, wyposażone w odkurzacz piorący tapicerkę samochodową;
5) minimum jedno urządzenie typu 3D do pomiaru i ustawiania geometrii kół;
6) stacja obsługi samochodów na terenie Warszawy
W części 3:
1) stacja obsługi samochodów z minimum 5 stanowiskami naprawczymi dla samochodów; osobowych, wyposażone minimum 5 podnośniki o udźwigu minimum 2500 kg;
2) minimum jedno urządzenie do diagnostyki komputerowej pojazdów marki Renault z aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym obsługę wszystkich samochodów wykazanych w załączniku nr 1 dla części 3,w tym diagnozowanie i kodowanie wszystkich sterowników łącznie ze sterownikiem silnika, zestawem wskaźników oraz kluczyków. Urządzenie musi być zgodne z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900, przy czym wymóg zgodności z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900 nie dotyczy urządzeń diagnostycznych firmy Renault;
3) minimum jedno urządzenie do obsługi układów klimatyzacji samochodowych z czynnikami chłodzącymi R134a i R1234yf;
4) minimum jedno stanowisko do mycia nadwozi oraz czyszczenia wnętrza, wyposażone w odkurzacz piorący tapicerkę samochodową;
5) minimum jedno urządzenie typu 3D do pomiaru i ustawiania geometrii kół;
6) stacja obsługi samochodów na terenie Warszawy
W części 4:
1) stacja obsługi samochodów z minimum 2 stanowiskami naprawczymi dla samochodów osobowych i minimum 2 stanowiskami dla samochodów dostawczych o dmc do 3500 kg wyposażone minimum 2 podnośniki o udźwigu minimum 2500 kg i minimum 2 podnośniki o udźwigu 3500 kg;
2) minimum jedno urządzenie do diagnostyki komputerowej pojazdów marki Ford z aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym obsługę wszystkich samochodów wykazanych w załączniku nr 1 dla części 4,w tym diagnozowanie i kodowanie wszystkich sterowników łącznie ze sterownikiem silnika, zestawem wskaźników oraz kluczyków. Urządzenie musi być zgodne z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900, przy czym wymóg zgodności z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900 nie dotyczy urządzeń diagnostycznych firmy Ford;
3) minimum jedno urządzenie do obsługi układów klimatyzacji samochodowych z czynnikami chłodzącymi R134a i R1234yf;
4) minimum jedno stanowisko do mycia nadwozi oraz czyszczenia wnętrza, wyposażone w odkurzacz piorący tapicerkę samochodową;
5) minimum jedno urządzenie typu 3D do pomiaru i ustawiania geometrii kół;
6) stacja obsługi samochodów na terenie Warszawy.
W części 5:
1) stacja obsługi samochodów z minimum 3 stanowiskami naprawczymi dla samochodów; osobowych, wyposażone minimum 3 podnośniki o udźwigu minimum 2500 kg;
2) minimum jedno urządzenie do diagnostyki komputerowej pojazdów marki Dacia z aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym obsługę wszystkich samochodów wykazanych w załączniku nr 1 dla części 5, w tym diagnozowanie i kodowanie wszystkich sterowników łącznie ze sterownikiem silnika, zestawem wskaźników oraz kluczyków. Urządzenie musi być zgodne z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900, przy czym wymóg zgodności z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900 nie dotyczy urządzeń diagnostycznych firmy Dacia;
3) minimum jedno urządzenie do obsługi układów klimatyzacji samochodowych z czynnikami chłodzącymi R134a i R1234yf;
4) minimum jedno stanowisko do mycia nadwozi oraz czyszczenia wnętrza, wyposażone w odkurzacz piorący tapicerkę samochodową;
5) minimum jedno urządzenie typu 3D do pomiaru i ustawiania geometrii kół;
6) stacja obsługi samochodów na terenie Warszawy.
....
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na wezwanie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.1. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (zawierających potwierdzenie zapłaty ubezpieczenia – w przypadku gdy z treści przedstawionych dokumentów nie wynika, że ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność jeszcze przed zapłaceniem składki lub jej pierwszej raty). Wyjaśnienie: zgodnie z art. 814 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360, z późn. zm.) jeżeli nie umówiono się inaczej, odpowiedzialność ubezpieczyciela rozpoczyna się od dnia następującego po zawarciu umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia następnego po zapłaceniu składki lub jej pierwszej raty);
1.2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - załączniki do SWZ nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f (dla wybranych części).
Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
1.3. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług/kontrolę jakości/kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik do SWZ nr 3 lub Załącznik nr 4 (dla wybranych części);
1.4. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Załączniki do SWZ nr 5, 5a, 5b, 5c, 5d, 5e, 5f (dla wybranych części).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:
UWAGA:
Każdy dodawany w zakładce „OFERTY" dokument (załącznik) musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane, z zastrzeżeniami poniżej oraz z uwzględnieniem postanowień pkt 9.4. – 9.12. SWZ.
W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (załącznik nr 1 do SWZ)
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.2.3.2. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SWZ).
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 10.3. SWZ, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (Załącznik nr 6 do SWZ).
4. stosowne pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:
dla część 1: 2 700,00 zł (dwa tysiące siedemset złotych 00/100)
dla część 2: 800,00 zł (osiemset złotych 00/100)
dla część 3: 600,00 zł (sześćset złotych 00/100)
dla część 4: 500,00 zł (pięćset złotych 00/100)
dla część 5: 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
dla część 6: 60,00 zł (sześćdziesiąt złotych 00/100)
dla część 7: 100,00 zł (sto złotych 00/100)
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) w jednej lub kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1.1 w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 51103015080000000550059088; Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu lub jego kopii. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego;
1.2 gwarancjach bankowych;
1.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;
1.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020, poz. 299).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
1. Wymagane oświadczenie wskazane w pkt 8.9.1 powinno być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie. Należy je przesłać zgodnie z zasadami określonymi w pkt 8.10 SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w oddzielnym pliku, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawców w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego) w postaci elektronicznej.
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone w SWZ - w projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-26 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
...dotyczy warunków udziału w postępowaniu
W części 6:
1) stacja obsługi samochodów z minimum 1 stanowiskiem naprawczym dla samochodów; osobowych, wyposażone minimum 1 podnośniki o udźwigu minimum 2500 kg;
2) minimum jedno urządzenie do diagnostyki komputerowej pojazdów marki Kia z aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym obsługę wszystkich samochodów wykazanych w załączniku nr 1 dla części 6, w tym diagnozowanie i kodowanie wszystkich sterowników łącznie ze sterownikiem silnika, zestawem wskaźników oraz kluczyków. Urządzenie musi być zgodne z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900, przy czym wymóg zgodności z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900 nie dotyczy urządzeń diagnostycznych firmy Kia;
3) minimum jedno urządzenie do obsługi układów klimatyzacji samochodowych z czynnikami chłodzącymi R134a i R1234yf;
4) minimum jedno stanowisko do mycia nadwozi oraz czyszczenia wnętrza, wyposażone w odkurzacz piorący tapicerkę samochodową;
5) minimum jedno urządzenie typu 3D do pomiaru i ustawiania geometrii kół;
6) stacja obsługi samochodów na terenie Warszawy
W części 7:
1) stacja obsługi samochodów z minimum 1 stanowiskiem dla samochodów dostawczych o dmc do 3500 kg wyposażone w minimum 1 podnośnik o udźwigu 3500 kg;
2) minimum jedno urządzenie do diagnostyki komputerowej pojazdów marki Mercedes-Benz z aktualnym oprogramowaniem umożliwiającym obsługę wszystkich samochodów wykazanych w załączniku nr 1 dla części 7, w tym diagnozowanie i kodowanie wszystkich sterowników łącznie ze sterownikiem silnika, zestawem wskaźników oraz kluczyków. Urządzenie musi być zgodne z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900, przy czym wymóg zgodności z normą Pass-Thru J2534 i ISO22900 nie dotyczy urządzeń diagnostycznych firmy Mercedes-Benz.
3) minimum jedno urządzenie do obsługi układów klimatyzacji samochodowych z czynnikami chłodzącymi R134a i R1234yf;
4) minimum jedno stanowisko do mycia nadwozi oraz czyszczenia wnętrza, wyposażone w odkurzacz piorący tapicerkę samochodową;
5) minimum jedno urządzenie typu 3D do pomiaru i ustawiania geometrii kół;
6) stacja obsługi samochodów na terenie Warszawy
2.2.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2.2.5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2.2.4., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
...dotyczy SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - Stosowane kryteria oceny ofert:
- we wszystkich częściach kryterium nr 1 jest "cena roboczogodziny"