IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Doświadczenie personelu – elektryka serwisanta |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania zmiansą określone we Wzorze umowy, w szczególności w § 15 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 5 doSIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-04, godzina:
08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr2 do SIWZ), które należy złożyć w formie pisemnej; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), które należy złożyć w formie pisemnej; 3) Oświadczenie, żeWykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy, oraz że przyjmujeich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ); 4) Dokument (np.zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotówna zasadach określonych w art. 22a ustawy – jeśli dotyczy; 5) Oświadczenie o przynależności do sektoramałych i średnich przedsiębiorstw - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (zalecane, nie wymagane); 6)Oświadczenia o spełnianiu wymogów wynikających z RODO zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 7)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzieleniezamówienia publicznego – jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii,potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 8) Informację o podwykonawcach, w tym oprocentowym lub wartościowym udziale w realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. 9) Spis wszystkichzałączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. II. UWAGA - DOTYCZĄCAWSZYSTKICH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW: Wykonawca nie jest obowiązany do złożeniaoświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brakpodstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tegoWykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, wszczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacjidziałalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. 2019, poz. 700), wprzypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formieelektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lubdokumenty, w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzeniebraku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznejpod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych prowadzonych wjęzyku innym niż język polski, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na językpolski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, wprzypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniuZamawiającego, w szczególności przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu) korzysta zposiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W tym celu w odpowiedzi na wezwaniedo złożenia dokumentów lub oświadczeń Wykonawca powinien podać numer postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub nazwę postępowania i rok w którym było prowadzone. jeżeli treśćinformacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniach złożonych wraz z ofertą (Załącznik nr 2 i 3do SIWZ) odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądaniedokumentów, w szczególności, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ, Zamawiający możeodstąpić od żądania tych dokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przezWykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednieinformacje przekazane przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lubsytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w oświadczeniu. III. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowaniaich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo dowystępowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicypodpiszą ofertę. 2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosownepełnomocnictwo – zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ileupoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do ofertyumowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowapowyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składającychwspólnie ofertę. 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkichWykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). 4. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, zgodnie zZałącznikiem nr 2 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Dokument ten stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (żaden z Wykonawcówwspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu, co oznacza, że oświadczenie w tymzakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Natomiast oświadczenie(Załącznik nr 3 do SIWZ), które stanowi wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału wpostępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniupotwierdza jego spełnianie. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotemwystępującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę. IV. 1. Wykonawca w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz wodniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych innych podmiotów (dot. warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 Rozdziału VIII SIWZ), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnićZamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należydołączyć do oferty. 3. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt 2 musi wynikać wszczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystaniazasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres iokres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, nazdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniudotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, którychwskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający ocenia czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmiotyzdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunkówudziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że podmiot trzecinie podlega wykluczeniu zgodnie ze wzorem (Załącznik nr 2 do SIWZ). 5. W odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (Rozdział VIII pkt 3 SIWZ),Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, dorealizacji których te zdolności są wymagane. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, októrym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, abyWykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lubpodmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeliwykaże zdolności techniczne lub zawodowe o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału. 7. JeżeliWykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przezZamawiającego w pkt 3 Rozdziału VIII SIWZ, polega na zdolnościach innych podmiotów, na zasadachokreślonych powyżej, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym Załączniknr 2 do SIWZ oraz oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ w zakresie udostępnianegozasobu. 8. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianiewarunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności, na których Wykonawca polegał w celuwykazania spełniania tych warunków (dokumenty wskazane w pkt 3 Rozdziału IX SIWZ), w oryginalelub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez ten podmiot. V. Przed podpisaniem umowyWykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest: 1) przedłożyć umowęregulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy, 2) zawrzeć z Zamawiającym umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych wg wzorustanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.