Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-22
  • Numer ogłoszenia564412-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 564412-N-2020 z dnia 2020-07-22 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000, ul. ul. Grażyńskiego  5 , 40-126  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (URL): www.kzgm.katowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.kzgm.katowice.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-na-podstawie-ustawy-pzp.

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w formie pisemnej należy składać osobiście lub przesłać na adres podany poniżej
Adres:
Osobiście oferta powinna być złożona w skrzynce podawczej, w tzw. przedsionku Zamawiającego, 40- 126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową lub kurierem dopuszcza się złożenie w Kancelarii lub skrzynce podawczej Zamawiającego - ul. Grażyńskiego 5, 40- 126 Katowice – parter

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Numer referencyjny: NZ.231.048.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw urządzeń i instalacji domofonowych oraz pracenieprzewidziane a konieczne do wykonania podczas tych napraw w lokalach i budynkach gminnychzarządzanych przez KZGM w Katowicach. Instalacje i urządzenia domofonowe znajdują się w 394budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Łącznaliczba abonentów wynosi 5472. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji umowy może nastąpićzmiana ilości zarządzanych budynków +/- 10%. 2. Zakres czynności obejmuje przede wszystkim: 1)Sprawdzenie stanu technicznego i określenie miejsca awarii: a) sprawdzenie i pomiar obwoduelektrycznego niskiego napięcia; b) sprawdzenie i pomiary elektryczne obwodów sygnalizacyjnychsystemów kontroli dostępu; 2) Wymiana unifonu: a) demontaż starego unifonu, b) montaż nowego unifonu, c) zarabianie i podłączenie końcówek kabli i przewodów sterujących; 3) Wymiana kasetyrozmownej z ramką: a) demontaż starej kasety, b) mocowanie nowej kasety, c) podłączenie przewodówkabelkowych; 4) Wymiana centrali z zasilaczem: a) demontaż starej centrali, b) mocowanie nowejcentrali, c) podłączenie i zadławienie przewodów; 5) Wymiana elektrozaczepu: a) demontaż zamków, b)montaż elektrozaczepu, c) podłączenie przewodów; 6) Wymiana przewodów zasilania instalacji ielektrozaczepu: a) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, b) wymiana przewodów wtynkowych lubkabelkowych płaskich (przekrój żył do 7,5 mm2) układanych w tynku, c) wykonanie pasów tynku(szerokości do 10 cm) pokrywających bruzdy z przewodami; 7) Wymiana przewodów komunikacji audioi kontroli dostępu; a) wymiana przewodów wtynkowych lub kabelkowych płaskich (o łącznym przekrojużył do 3x2x0,5 mm2) układanych w tynku, b) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, c) wykonaniepasów tynku (szerokości do 10 cm) pokrywających bruzdy z przewodami; 8) Wymiana samozamykacza:a) demontaż starego samozamykacza, b) montaż nowego samozamykacza; 9) Sprawdzenie instalacji pousunięciu awarii i uruchomienie systemu kontroli dostępu: a) praca próbna systemu kontroli dostępu –próby parametrów czytnika identyfikującego, b) praca próbna systemu kontroli dostępu – próbypomontażowe elektromechanicznych elementów blokujących (elektrozaczep, samozamykacz). Przywycenie powyższych czynności należy uwzględnić koszt materiałów. W zasobach Zamawiającegoznajdują się między innymi następujące typy urządzeń: 1. unifony – PC-255, URMET 1131, ABAXO RS– 31, RL – 2303-H; 2. kasety rozmowne – ELCRAC KEN 1-3, 1127/12 URMET, 925/108 URMET, OKRI-VID; 3. centrale - KE 9/5 LASKOMEX, IKA ZDI5PE. 3. Realizacja zamówienia będzie się odbywałana podstawie pojedynczych zleceń wykonania usługi wystawianych zgodnie z potrzebamiZamawiającego, a rozliczana powykonawczo na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie iilości wykonanych i odebranych usług. 4. Zamawiający przewiduje udzielanie zleceń do końca okresuobowiązywania umowy lub do wyczerpania środków, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowaniezamówienia tj. kwoty 350.000,00 zł brutto. Kwota ta stanowi maksymalną wartość umowy na realizacjęzamówienia i została wpisana w § 4 ust. 4 wzoru umowy. 5. Zamawiający na zakup materiałów użytychpodczas wykonywania innych czynności nieprzewidzianych podczas napraw urządzeń i instalacjidomofonowych zabezpiecza kwotę w wysokości 28.080,00 zł brutto. Jednocześnie Zamawiający zakłada,że koszty zakupów materiałów użytych podczas wykonywania innych czynności nieprzewidzianychpodczas napraw urządzeń i instalacji domofonowych nie będą przekraczać średnich cen wedługwydawnictwa SEKOCENBUD dla danego kwartału. 6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie byłyprzez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2019, poz. 1040 ze zm.). Wymóg ten dotyczypracowników fizycznych, którzy wykonują prace związane z usuwaniem awarii domofonowych. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących pracami, dostawców materiałów, usług transportowych, osóbfizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lubnadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będąwykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcjezwiązane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 7.Parametry równoważności. 1) Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu doniektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, którycharakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lubpochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych.Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe icechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającegoi stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagańparametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnychźródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwamiproducenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku dookreślonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłączniecharakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczeniekonkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produktyrównoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrówwskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wtakiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiałylub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w opisie przedmiotzamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm,aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawyzamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymagazłożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegałyocenie w trakcie badania oferty. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wrazz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Usług – załącznik nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 50000000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50710000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 324060,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewidujeudzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnychusług. Zamówienie obejmie wykonywanie napraw urządzeń i instalacji domofonowych oraz pracenieprzewidziane a konieczne do wykonania podczas tych napraw w lokalach i budynkach gminnychzarządzanych przez KZGM w Katowicach. Instalacje i urządzenia domofonowe znajdują się w 394budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Łącznaliczba abonentów wynosi 5472. Zakres zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usługobejmuje maksymalnie: Dojazd na miejsce awarii, sprawdzenie stanu technicznego i określenie miejscaawarii – 371 szt., Wymiana unifonu – 72 szt., Wymiana analogowej kasety rozmownej w ramką – 88 szt.,Wymiana cyfrowej kasety rozmownej z ramką – 15 szt., Wymiana centrali analogowej z zasilaczem – 112szt., Wymiana centrali cyfrowej z zasilaczem – 11 szt., Wymiana elektrozaczepu – 239 szt., Wymianaprzewodów zasilania instalacji i elektrozaczepu – 132 m., Wymiana przewodów komunikacji audio ikontroli dostępu – 132 m., Wymiana samozamykacza – 21 szt., Sprawdzenie instalacji po usunięciuawarii i uruchomienie systemu kontroli dostępu – 363 szt., Naprawy nieprzewidziane – 140roboczogodzin. Materiały użyte podczas wykonywania innych czynności nieprzewidzianych podczasnapraw urządzeń i instalacji domofonowych. Są to ilości szacunkowe, które mogą ulec zmianie.Zamawiający udzieli zamówień, na następujących warunkach: wykonawca realizował usługi objętedotychczasowym zamówieniem w terminie i z najwyższą starannością, wykonawca zapewni nie gorszystandard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego, strony w wyniku negocjacji uzgodniąistotne postanowienia umowy, w szczególności wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: I. Dotyczy sekcji II pkt 6) Wartość podana w punkcie II.6 jest wartościązamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia z uwzględnieniem art. 67 ust. 1 pkt 6 wynosi551.360,00 zł netto. II. Dotyczy sekcji II pkt 8 Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od dniazawarcia umowy lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy przez
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobąniezbędną do wykonania niniejszego zamówienia tj.: - co najmniej jedną osobą (elektryk-serwisant)posiadającą kwalifikacje wymagane do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń,instalacji oraz sieci, zgodnie z art. 62 ust. 5 ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. 2019r.,poz 1186 ze zm.) dla urządzeń, instalacji oraz sieci elektrycznych – „Grupa I”. 2) Wykonawca musiwykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje w ramach jednej lubwielu umów/zleceń usługi polegające na naprawach, konserwacji, serwisie instalacji i urządzeńdomofonowych lub instalacji kontroli dostępu o łącznej wartości co najmniej 100.000,00 zł (brutto).UWAGA! Osobę, którą Wykonawca wykaże na potwierdzenie spełniania warunku udziału wpostępowaniu, musi uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy. UWAGA: Zamawiający dopuszcza,by wskazane wyżej usługi zostały wykonane w ramach jednej lub wielu umów, których łączna wartość nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł brutto realizowanych dla jednego lub wielu zamawiających.W przypadku wykonywania i nie zakończenia świadczenia usługi/usług wykonawca zobowiązany jestpodać w wykazie usług, jaką wartość ma/ją usługa/i zrealizowana/e, do momentu upływu terminuskładania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunkówudziału w postępowaniu (Rozdział VIII pkt 3 SIWZ) zostanie wezwany do przedłożenia aktualnego nadzień złożenia: - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (w tym nazwa i zakres uprawnień),zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami. - wykazu usług wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżwykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartościbrutto), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniemdowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; UWAGA!Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych sąwykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowychlub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należytewykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert,tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupykapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 doSIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Doświadczenie personelu – elektryka serwisanta 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania zmiansą określone we Wzorze umowy, w szczególności w § 15 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 5 doSIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-04, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr2 do SIWZ), które należy złożyć w formie pisemnej; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), które należy złożyć w formie pisemnej; 3) Oświadczenie, żeWykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy, oraz że przyjmujeich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ); 4) Dokument (np.zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotówna zasadach określonych w art. 22a ustawy – jeśli dotyczy; 5) Oświadczenie o przynależności do sektoramałych i średnich przedsiębiorstw - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (zalecane, nie wymagane); 6)Oświadczenia o spełnianiu wymogów wynikających z RODO zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 7)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzieleniezamówienia publicznego – jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii,potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 8) Informację o podwykonawcach, w tym oprocentowym lub wartościowym udziale w realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. 9) Spis wszystkichzałączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. II. UWAGA - DOTYCZĄCAWSZYSTKICH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW: Wykonawca nie jest obowiązany do złożeniaoświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brakpodstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tegoWykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, wszczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacjidziałalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. 2019, poz. 700), wprzypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formieelektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lubdokumenty, w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzeniebraku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznejpod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych prowadzonych wjęzyku innym niż język polski, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na językpolski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, wprzypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniuZamawiającego, w szczególności przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu) korzysta zposiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W tym celu w odpowiedzi na wezwaniedo złożenia dokumentów lub oświadczeń Wykonawca powinien podać numer postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub nazwę postępowania i rok w którym było prowadzone. jeżeli treśćinformacji przekazanych przez Wykonawcę w oświadczeniach złożonych wraz z ofertą (Załącznik nr 2 i 3do SIWZ) odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądaniedokumentów, w szczególności, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ, Zamawiający możeodstąpić od żądania tych dokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przezWykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednieinformacje przekazane przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lubsytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w oświadczeniu. III. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowaniaich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo dowystępowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicypodpiszą ofertę. 2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosownepełnomocnictwo – zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ileupoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do ofertyumowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowapowyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składającychwspólnie ofertę. 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkichWykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). 4. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, zgodnie zZałącznikiem nr 2 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Dokument ten stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (żaden z Wykonawcówwspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu, co oznacza, że oświadczenie w tymzakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Natomiast oświadczenie(Załącznik nr 3 do SIWZ), które stanowi wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału wpostępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniupotwierdza jego spełnianie. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotemwystępującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę. IV. 1. Wykonawca w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz wodniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych innych podmiotów (dot. warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 Rozdziału VIII SIWZ), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnićZamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należydołączyć do oferty. 3. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt 2 musi wynikać wszczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystaniazasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres iokres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, nazdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniudotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, którychwskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający ocenia czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmiotyzdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunkówudziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że podmiot trzecinie podlega wykluczeniu zgodnie ze wzorem (Załącznik nr 2 do SIWZ). 5. W odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (Rozdział VIII pkt 3 SIWZ),Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, dorealizacji których te zdolności są wymagane. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, októrym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, abyWykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lubpodmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeliwykaże zdolności techniczne lub zawodowe o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału. 7. JeżeliWykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przezZamawiającego w pkt 3 Rozdziału VIII SIWZ, polega na zdolnościach innych podmiotów, na zasadachokreślonych powyżej, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym Załączniknr 2 do SIWZ oraz oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ w zakresie udostępnianegozasobu. 8. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianiewarunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności, na których Wykonawca polegał w celuwykazania spełniania tych warunków (dokumenty wskazane w pkt 3 Rozdziału IX SIWZ), w oryginalelub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez ten podmiot. V. Przed podpisaniem umowyWykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest: 1) przedłożyć umowęregulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy, 2) zawrzeć z Zamawiającym umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych wg wzorustanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykonania przyłączy elektrycznych zew - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy podwykonawczej do wykonania przyłączy elektrycznych zew. Prace na terenie Aglomeracji Śląskiej. Budynki użyteczności publicznej. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu warsztatowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: remont pustostanu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Skomielnej Białej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI