Naprawa ścian zewnętrznych wraz z wymianą okien w dobudowanym skrzydle oraz w małej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Naprawa ścian zewnętrznych wraz z wymianą okien w dobudowanym skrzydle oraz w małej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-25
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-06
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Naprawa ścian zewnętrznych wraz z wymianą okien w dobudowanym skrzydle oraz w małej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 4436216

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa ścian zewnętrznych wraz z wymianą okien w dobudowanym skrzydle oraz w małej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d8c7333-f5c5-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00139175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000057/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Naprawa ścian zewnętrznych wraz z wymianą okien w dobudowanym skrzydle oraz w małej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne do przekazania danych dotyczące
systemuhttps://zamowienia.um.warszawa.pl:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowościnie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;- komputer PC/MAC z aktualnym systemem
operacyjnymwspieranym przez producenta;- zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta:
MS InternetExplorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;- włączona obsługa JavaScript;-
zainstalowanyprogram Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Wielkość
pojedynczego plikuzamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB. Dopuszczalne formaty
plików: txt, rtf, pdf ,xps,odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png,
svg, wav, mp3, avi, mpg,mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml,
xsd, gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Format kodowania i oznaczania
czasu:- plik załączony izapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –
format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływieterminu składania ofert;- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę
stanowi datę oraz dokładnyczas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego odpowiednim źródłemczasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałą
korespondencję i pytania związane z niniejszympostępowaniem, należy przekazywać drogą mailową
na adres ursus.wzp@um.warszawa.pl zewskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania,
którego dotyczy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego
przed upływem wymaganego terminu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z częścią 19 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.27.2021.URY

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 344690.10 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300000.00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe skrzydło szkoły, w którym ma być przeprowadzony remont ścian oraz sali gimnastycznej stanowi część budynku Szkoły Podstawowej znajdującej się przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie. Remont odbywał się będzie w czterech salach lekcyjnych na 2 kondygnacjach oraz w parterowej sali gimnastycznej, która znajdują się w na części parteru budynku w południowym skrzydle budynku szkoły.
CPV 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
1. Zakres robót :
a. Zerwanie starej posadzki z tworzyw sztucznych,
b. Wymiana drzwi wewnętrznych,
c. Skucie tynków,
d. Częściowe skucie warstw posadzek,
e. Demontaż urządzeń typu: drabinki gimnastyczne, lustra,
f. Wymiana opraw oświetleniowych,
g. Wymiana obudów grzejników,
h. Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej.
i. Wykonanie zszycia częściowo pękniętych ścian od wewnątrz,
j. Wykonanie częściowo (w miejscach skucia) nowych tynków,
k. Malowanie ścian farbą zmywalną,
l. Miejscowe uzupełnienie posadzki cementowej,
m. Frezowanie powierzchni posadzki w miejscach skucia oraz zaklejonych po nawiercaniu podłogi koniecznych do wykonania stabilizacji gruntu,
n. Gruntowanie podłoża,
o. Ułożenie warstwy wyrównującej, samopoziomującej wraz ze szlifowaniem i zagruntowaniem,
p. Montaż wykładziny PCV (parametry zgodne z opz) wraz z wywinięciem na ściany,
q. Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych zespolonymi systemami izolacji cieplnej, pokrytymi cienko=warstwowymi , strukturalnymi wyprawami tynkarskimi wykonanymi metodą bezspoinową,
r. Wymiana systemu orynnowania,
s. Wykonanie opaski wokół pomieszczenia Sali gimnastycznej,
t. Wymiana obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych
Zasada naprawy ścian została opisana w projekcie remontu oraz przedstawiona na rysunkach w części rysunkowej.





2. Wykładzina PCV rodzaj - homogeniczna o parametrach nie gorszych niż:
Zastosowanie: szkolnictwo
Powłoka: łatwa w konserwacji, wysoka odporność na plamy, bez konieczności nanoszenia wosku
Typ wykładziny: T 1
Grubość całkowita: 2.00mm
Waga: max. 2850 g/m2
Klasa palności: (EN 13501-1) – Bfls1
Antypoślizgowość: R9/R10
Klasa użytkowa: 34-43


Wszystkie materiały, urządzenia i wyroby powinny posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające je do wbudowania tj. atesty, aprobaty, deklaracje zgodności i inne.
Instalowanie urządzeń powinno odbywać się zgodnie z wytycznymi producentów.
Wszystkie ostateczne rozwiązania kolorystyczne i materiałowe do uzgodnienia przez autorów opracowania.
Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować rozwiązania materiałowe o parametrach nie gorszych niż wskazane w niniejszym opracowaniu.



3. Termin realizacji zadania: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na roboty budowlane i użyte do nich materiały i urządzenia (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Ad.1 d) Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej;
1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości min. 250 000,00 zł. każda z tych robót.
2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi spełniają niżej określone wymagania:
- kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 t.j.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w pkt Ad. 1) musi być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
- warunek określony w pkt Ad. 2) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, że spełnia warunek albo wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Części 9 pkt 1 lit a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składają;

1) w przypadku wykonawcy w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w niniejszej SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 oraz 109 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zwierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazanie osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
2) do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku stosuje się odpowiednio.
3) Pozostałe dokumenty i oświadczenia wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają zgodnie z wytycznymi w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagane wadium w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 zł)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Oświadczenie wykonawcy, wymienione w części 9 SWZ;
a) ust. 1 pkt 1 lit. a) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;
b) ust. 1 pkt. 1 lit b) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
c) ust. 1 pkt 1 lit. a) w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (również wspólnicy spółki cywilnej) dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, w którym wskażą które elementy przedmiotu zamówienia zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia wyżej wymienionych warunków, sporządzone według wzoru – stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zostały zawarte w §17 zmiany umowy w załączniku nr 2 do SWZ- projektowane postanowienia
umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Zamawiający przewiduje odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych tj. w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie
2) Ustalenie terminu wizji lokalnej nastąpi po uprzednim skontaktowaniu się z przedstawicielami zamawiającego (poniedziałek - piątek, od godz. 8:30 – 15:30).
Osoby do kontaktu:
Kierownik referatu Micha Salak: msalak@um.warszawa.pl, tel. +48 22443 61 52;
Główny Specjalista Magdalena Markocka: mmarkocka@um.warszawa.pl, tel. + 48 22 443 61 04.
3) Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp;
4) Wymaganie odbycia wizji lokalnej na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, będzie wykonywane w warunkach, których poznanie umożliwi wykonawcom nie tylko podjęcie decyzji o ubieganiu się o udzielenie zamówienia, ale także umożliwi obliczenie ceny oferty z uwzględnieniem tych warunków podczas realizacji robót budowlanych.
II. Wykaz osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami
1) W sprawach merytorycznych;
• Kierownik referatu w WIR - Michał Salak e-mail: msalak@um.warszawa.pl; +48 22443 61 52;
• Główny specjalista w WIR – Magdalena Markocka e-mail: mmarkocka@um.warszawa.pl
tel. +48 22 443-61-82; lub e-mali: ursus.wir@um.warszawa.pl
2) W sprawach proceduralnych;
Główny specjalista w WZP – Urszula Rychowiecka– e-mail: ursus.wzp@um.warszawa.pl;
tel. +48 22 443-62-16 .
III. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania:
1) Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeśli zachodzi jedna z
przesłanek opisanych w art. 255 ustawy PZP.
2) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 256
ustawy PZP.
3) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej
podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
4) Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty o unieważnieniu
postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
5) Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt. 7, na stronie
internetowej prowadzonego postępowania.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI