Naprawa rozrywarki do worków BRT Schlitz-O-Mat w hali sortowni w RZGO w Słajsini

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Naprawa rozrywarki do worków BRT Schlitz-O-Mat w hali sortowni w RZGO w Słajsinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowogard
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-04-01
  • ZamawiającyCelowy Związek Gmin R-XXI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00021863
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Naprawa rozrywarki do worków BRT Schlitz-O-Mat w hali sortowni w RZGO w Słajsinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Celowy Związek Gmin R-XXI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812546696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Nowogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@czg.nowogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czg.nowogard.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa rozrywarki do worków BRT Schlitz-O-Mat w hali sortowni w RZGO w Słajsinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42719f2d-8c65-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008691/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Naprawa rozrywarki do worków BRT Schlitz-O-Mat w hali sortowni w RZGO w Słajsinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://czgnowogard.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://czgnowogard.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami za pośrednictwem platformy zakupowejznajdującej się pod adresem: https://czgnowogard.ezamawiajacy.pl7.2.2. Wymagania techniczne iorganizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:1)zgłoszenie dopostępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu https://czgnowogard.ezamawiajacy.pl(przez Biuletyn Informacji Publicznej zakładka „Platforma zakupowa”);2)wykonawca po wybraniu opcji„Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdziezostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawcazakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło,następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestrujsię”;3)zamawiający zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa dopuszczalny format podpisuelektronicznego, jako:-dokumenty w formacie „pdf" - zaleca się podpisywać formatem PAdES,-dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielnyplik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanegodokumentu, oddzielny plik z podpisem.4)niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiającepracę na platformie zakupowej tj.:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s;- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux,lub ich nowsze wersje;- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;-włączona obsługaJavaScript;- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formaciepdf.5)dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt,ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc;6)informacje na temat kodowania i czasu odbiorudanych: plik załączony przez wykonawcę na platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jestdopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;7)oznaczenie czasuodbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasulokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego InstytutuMiar.Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe wymagania określa SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w rozdziale 19 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa rozrywarki do worków BRT Schlitz-O-Mat, polegającana regeneracji z uwzględnieniem wymiany części zużywających się.2.W rozrywarce BRTSCHLITZ-O-MAT o nr fabr. 1112380 dostarczenie i wymiana przez wykonawcę na nowe: a)Kompletna podłoga ze ślizgami i śrubamib) Uszczelnienie boczne i tylne podłogi + śrubyc)Kompletne uszczelnienie bębna + śrubyd) Dwie boczne ściany przy bębniee) Kompletne łożyskana bębnyf) Czujniki położenia podłogig) Komplet pierścieni z nożami na bębnyh) Kompletnesmarowanie łożysk na bębnyi) Naprawa mocowania hydromotoruj) Wymiana wszystkich filtrów ioleju3. Wykonawca wykona zamówienie przy użyciu własnych materiałów, urządzeń i narzędzioraz zaopatrzy się w części, o których mowa w pkt 3.2 we własnym zakresie. 4. Zamawiającywymaga stosowania części (wskazanych w pkt 3.2) i materiałów eksploatacyjnych (dla częściwskazanych w pkt 3.2.)wyłącznie oryginalnych zakupionych u producenta.5. Materiałyeksploatacyjne oraz części zamienne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladówuszkodzeń, nie mogą być regenerowane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualnyzakres: Ewentualna naprawa lub wymiana na nowe uszkodzonych części rozrywarki, które nie zostaływymienione w zakresie zamówienia podstawowego, a są niezbędne do prawidłowego działaniarozrywarki. Zamówienie ,,podobnych usług’’ zostanie udzielone na warunkach umowy podstawowej zawynagrodzeniem uzgodnionym w drodze negocjacji i z terminem realizacji niezbędnym do wykonania,,podobnych usług’’

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje sięodpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli ofertawykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana,zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego,umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa może zostać zmieniona w zakresie i okolicznościach wynikających bezpośrednio zprzepisów prawa w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiającyprzewiduje możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy.3. Zamawiającyprzewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez: a) zmianę terminu realizacjiprzedmiotu umowy, co nastąpi w drodze jego przedłużenia o czas wstrzymania wykonaniaprzedmiotu umowy spowodowany warunkami uniemożliwiającymi wykonanie tej umowy, a wszczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi itp. zmianom zakresuprzedmiotu umowy zgodnie z lit.b.b) zmiana zakresu przedmiotu umowy, jeżeli w trakcierealizacji naprawy okaże się konieczna naprawa dodatkowych elementów niż te które zostaływskazane w §1 ust.1 i 2. c) zmianę Wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na zmianę przepisówdotyczących stawek podatku od towarów i usług (VAT) oraz z uwagi na wystąpienie innychprzyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkująceniemożliwością realizacji umowy lub zmiany zakresu przedmiotu umowy zgodnie z lit. b.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://czgnowogard.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-01 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-30

2021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż stolarki okiennej - Świnoujście
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż stolarki okiennej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI