Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
„Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń na obiektach jednostek garnizonu śląskiego z podziałem na zadania”
1.1.21 Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń na obiektach jednostek garnizonu śląskiego w podziale na osiem zadań.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Zadanie nr 1: Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komendy Powiatowej Policji w Pszczynie, Komendy Miejskiej Policji w Żorach
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
Zadanie nr 2: Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komendy Powiatowej Policji w Tarnowskich Górach, Komisariatu Policji I w Rudzie Śląskiej, Komisariatu Policji III
w Bytomiu;
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
Zadanie nr 3 : Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komendy Miejskiej Policji w Zabrzu;
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
Zadanie nr 4: Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komisariatu Policji w Poczesnej, Komisariatu Policji w Koniecpolu, Komendy Powiatowej Policji w Myszkowie,
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
Zadanie nr 5: Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komisariatu Policji III w Zabrzu;
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
Zadanie nr 6: Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komisariatu Policji w Czeladzi;
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
Zadanie nr 7: Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komisariatu Policji I w Katowicach, Komisariatu Policji II w Katowicach, Komisariatu Policji III w Katowicach;
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
Zadanie nr 8: Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach;
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
Art. 109 ust. 1 pkt 4