Montaż, ekspozycja, bieżąca konserwacja, demontaż oraz przechowywanie elementów dekoracji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Montaż, ekspozycja, bieżąca konserwacja, demontaż oraz przechowywanie elementów dekoracji świąteczno-noworocznych miasta Białegostoku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Białystok
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-07
  • Numer ogłoszenia591556-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591556-N-2020 z dnia 2020-10-07 r.

Miasto Białystok: Montaż, ekspozycja, bieżąca konserwacja, demontaż oraz przechowywanie elementów dekoracji świąteczno-noworocznych miasta Białegostoku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, krajowy numer identyfikacyjny 05065864000000, ul. Słonimska  1 , 15-950  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, , e-mail zzp@um.bialystok.pl, , faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.bialystok.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w formie papierowej
Adres:
Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Zamówień Publicznych ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż, ekspozycja, bieżąca konserwacja, demontaż oraz przechowywanie elementów dekoracji świąteczno-noworocznych miasta Białegostoku.
Numer referencyjny: ZDM-VII.271.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest:1) Montaż, ekspozycja, bieżącą konserwacja, demontaż oraz przechowywanie elementów dekoracji świąteczno-noworocznej będących w posiadaniu Zamawiającego; 2) Wykonanie elementów dekoracji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, które będą stanowić własność Wykonawcy, ich dzierżawa oraz montaż, ekspozycja, bieżąca konserwacja, demontaż i przechowywanie.2. Zakres zamówienia obejmuje:2.1. Montaż, ekspozycja oraz demontaż dekoracji świąteczno – noworocznej będącej w posiadaniu Zamawiającego:1) Montaż na Placu Niezależnego Zrzeszenia Studentów oraz ul. W. Liniarskiego, 24 sztuk choinek świetlnych wykonanych z profili aluminiowych oplecionych tworzywem sztucznym imitującym gałązkę świerkową, z podświetleniem wykonanym z węża świetlnego koloru białego typu „Neolight”;2) Montaż na słupach oświetleniowych na ul. M. Curie-Skłodowskiej, od Placu Niezależnego Zrzeszenia Studentów do ul. J. Waszyngtona 26 pełnych (52 połówek) kul świetlnych o średnicy Ø 80cm, o czerwonym wypełnieniu sferycznym (powłoce) z błyszczącego tworzywa, odpornego na warunki atmosferyczne. W wypełnieniu sferycznym wplecione punktowe elementy świecące ze sznura świetlnego koloru białego typu LED oraz wkomponowane elementy w formie gwiazd, pustych w środku, wykonanych z węża świetlnego typu LED, w podwójnym oplocie na konstrukcji z płaskownika aluminiowego, zawieszonych na wysięgnikach skierowanych w stronę jezdni. Wykonawca wykona i dostarczy wysięgniki do zawieszenia kul, które należy wykonać zgodnie z załączonym wzorem, zaakceptowanym przez Departament Urbanistyki Urzędu Miejskiego w Białymstoku. Konstrukcję główną wysięgnika oraz cześć wygiętą w łuk należy wykonać z profila stalowego min. 20 x 20 mm, spawanie w technologii TIG, mocowanie do słupa wraz z zaczepami ułatwiające montaż i demontaż kul na taśmę typu COT 37 i klamerki typu COT 36 na wysokości zgodnej z przepisami przy zachowaniu skrajni drogowej.3) zawieszenie na pięciu drzewach, wzdłuż zachodniej pierzei Rynku Kościuszki, poniższych elementów dekoracyjnych:Typ elementu/kolor węża świetlnego Biały Czerwony NiebieskiChoinka 18 szt. 14 szt. 16 szt.Dzwonek 18 szt. 14 szt. 16 szt.Gwiazdka 18 szt. 14 szt. 14 szt.Bombka 18 szt. 14 szt. 14 szt.Prezent 18 szt. 14 szt. 14 szt.4) udekorowanie „Rajskiego Drzewka”, zlokalizowanego na placu im. Jana Pawła II. Zastosowanie sznurów świetlnych w ilości min. 25 sztuk w kolorze czerwonym w technologii LED o łącznej ilości pkt. świetnych min. 100 pkt./1 sznur o gęstości światła min. 10 pkt. świetlnych na metrze bieżącym, odległość pomiędzy diodami nie większa niż co 10 cm. IP 44. Przewody gumowane z podwójną izolacją.2.2. Konserwację elementów dekoracji świąteczno – noworocznej:1) Przed okresem ekspozycji oraz bezpośrednio po niej Wykonawca dokona przeglądu elementów iluminacji będących w posiadaniu Zamawiającego, oraz naprawi wszelkie uszkodzone elementy własnym staraniem i na własny koszt;2) Każdego dnia ekspozycji Wykonawca dokona kontroli wszystkich elementów dekoracji świąteczno – noworocznej w zakresie poprawnego oraz bezpiecznego jej funkcjonowania, w trakcie niniejszego przeglądu należy ocenić stan techniczny zamocowań mechanicznych oraz bezpieczeństwa pod względem elektrycznym;3) Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania w sprawności wszystkich elementów ekspozycji, a w razie wykrycia ich uszkodzenia dokonania niezwłocznej naprawy własnym staraniem i na własny koszt; z wyjątkiem sytuacji omówionej w punkcie 6);4) W czasie ekspozycji należy utrzymać w sprawności wszystkie elementy mechaniczne i zamocowania elementów dekoracji, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy dokonać naprawy własnym staraniem i na własny koszt, z wyjątkiem sytuacji omówionej w punkcie 6);5) Wszystkie materiały eksploatacyjne (węże typu led, puszki, kable, wtyczki itp.) niezbędne do poprawnej pracy ekspozycji Wykonawca zapewnia własnym staraniem i na własny koszt;6) W przypadku zniszczeń elementów dekoracyjnych będących własnością Zamawiającego spowodowanych wandalizmem, kradzieżą lub których przyczyną był wypadek drogowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o zaistniałej sytuacji oraz w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia - złożyć meldunek na policji niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 2 dni od momentu, w którym Wykonawca dowiedział się o powstałej szkodzie. Prace związane z usuwaniem skutków powyższych uszkodzeń, kradzieży bądź zniszczeń wchodzą w zakres prac konserwacyjnych. Koszty za materiały zużyte do napraw koniecznych wskutek wandalizmu, kradzieży bądź wypadków drogowych, zostaną zwrócone Wykonawcy o ile do faktury za konserwację dołączy fakturę za ww. materiały oraz dołączy złożony na policji meldunek o zniszczeniach.2.3. Przechowanie elementów dekoracji świąteczno – noworocznej do czasu kolejnej ekspozycji: W okresie między ekspozycjami dekoracji świąteczno – noworocznej Wykonawca będzie przechowywał wszystkie elementy dekoracyjne będące własnością Zamawiającego w odpowiednim do tego, suchym, zamkniętym pomieszczeniu, które zorganizuje własnym staraniem.2.4. Wykonanie elementów dekoracji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, które będą stanowić własność Wykonawcy, ich dzierżawa oraz montaż, ekspozycja, bieżąca konserwacja, demontaż i przechowywanie, według poniższych warunków:1) Montaż na rondzie im. A. Lussy choinki - dekoracji wolnostojącej, przestrzennej 3D w ilości 1 sztuki, przypominającej „sprężynę” w formie stożka świetlnego zwieńczonego gwiazdą świetlną. Element o wymiarach min. 1180 x 600 cm; Forma stożka imitująca świetlną sprężynę. Konstrukcja nośna stalowa, ocynkowana ogniowo. Wykonana na bazie projektu uprawnionego konstruktora. Pierścienie montowana na stalowej konstrukcji aluminiowe spawane metodą TIG. Obrys pierścieni wykonany z węża LED (min. 30 diod/m.b. ułożonych horyzontalnie). W połowie w kolorze białym ciepłym, a w połowie w białym zimnym. Łączna ilość punktów świetlnych dla tej części dekoracji – min. 9660. Powierzchnia boczna pierścieni wypleciona diodami LED. Pod częściami z wężem świetlnym białym ciepłym winny być diody białe ciepłe z co 5 diodą migającą. Pod częściami z wężem świetlnym białym zimnym winny być diody białe zimne z co 5 diodą migającą. Diody na białym przewodzie w rozstawie nie rzadszym niż co 15 cm. Łączna ilość punktów świetlnych dla tej części dekoracji – min. 13040. Gwiazda świetlna zwieńczająca dekoracje wykonana na bazie stelaża aluminiowego spawanego metodą TIG, owiniętego wężem LED w kolorze białym ciepłym (min. 30 diod/mb. ułożonych horyzontalnie). Wszystkie użyte komponenty świetlne i połączenia zewnętrzne o co najmniej IP44. Element bezwzględnie zabezpieczony transformatorem separacyjnym 2,4 KVA. Przewody gumowane z podwójną izolacją.2) Montaż na słupach stylowych w ciągu ul. Lipowej na odcinku od ul. I. Malmeda do ul. L. Zamenhoffa, Rynku Kościuszki oraz części ul. Suraskiej dekoracji latarniowej, przestrzennej 3D w ilości 62 sztuk, przypominającej „parasolkę” o wymiarach 130 x fi 70 cm; montowana wokół słupa oświetleniowego. Element na bazie stelaża aluminiowego spawanego metodą TIG, lakierowanego proszkowo na kolor biały. Forma parasolki owinięta wężem świetlnym w kolorze zimnym białym (min. 30 diod/m.b. ułożonych horyzontalnie). Łączna ilość punktów świetlnych dla tej części dekoracji – min. 360. Wypełnienie powierzchni parasolki diodami LED w kolorze ciepłym białym z co 5 diodą migającą. Diody na białym przewodzie w rozstawie nie rzadszym niż co 15 cm. Łączna ilość punktów świetlnych dla tej części dekoracji – min. 400. Element zwieńczony kurtyną świetlną LED w kolorze ciepłym białym z co 5 diodą migającą na białym przewodzie. Kurtyna musi być zebrana u dołu. Łączna ilość punktów świetlnych dla tej części dekoracji – min. 280. Wszystkie użyte komponenty świetlne i połączenia zewnętrzne o co najmniej IP44. Spod elementu spuszczone na linkach bombki w ilości min. 10 szt. w kolorach złotym i srebrnym o średnicach min. 100-120 mm. Przewody gumowane z podwójną izolacją.3) Montaż na bazie istniejącej fontanny zlokalizowanej w centralnej części Rynku Kościuszki, konstrukcji iluminacji w kształcie fontanny świetlnej - element przestrzenny 3D w kształcie 5 talerzy osadzonych na kręgosłupie, zwężających się ku górze. Konstrukcja wykonana z aluminium, spawanego w technologii TIG. Dekoracja wolnostojąca. Wysokość dekoracji min. 450 cm. Średnica dekoracji min. 340 cm. Podświetlenie dekoracji powinno być wykonane z węża świetlnego LED (min. 30 diod na metrze bieżącym) w kolorze białym ciepłym z ilością punktów świetlnych – min. 1080 szt. Dekoracja wzbogacona o kurtyny LED w kolorze białym ciepłym imitujące efekt płynącej wody (zaopatrzone w sterowanie) podczepiane od szczytu dekoracji i przechodzące przez kolejne talerze. Min. ilość punktów świetlnych użytych w kurtynach płynących - 16128 szt. IP 44. Przewody gumowane z podwójną izolacją.4) Montaż pomiędzy słupami stylowymi oświetlenia ulicznego na ul. Lipowej od skrzyżowania z ul. I. Malmeda do Placu Niepodległości im. R. Dmowskiego elementu dekoracyjnego w formie przewieszki ulicznej w ilości 23 sztuk, wykonanego na konstrukcji aluminiowej ze spawami w technologii TIG. Podświetlenie przewieszki wykonane jest ze sznurów świetlnych LED w kolorze białym ciepłym z co 5 diodą migającą w kolorze zimnym białym - diody rozmieszczone na całej powierzchni dekoracji w odstępie nie większym niż 15 cm. Przewieszka zawiera elementy przestrzenne w formie 3D na planie gwiazdy 8-ramiennej o śr. min. 50 cm wykonane z węża świetlnego LED o barwie ciepłej-białej z min. 30 diodami na metrze bieżącym. Dodatkowym elementem wzbogacającym jest błysk LED typu "STAR" w ilości min. 7 szt. wypełniający gwiazdy 3D, każda z co najmniej 12 diodami. Łączna ilość punktów świetlnych – min. 1640 szt. Wymiary przewieszki: min. wys. 90 cm, min. szer. 500 cm. IP44. Przewody gumowane z podwójną izolacją.5) Montaż na słupach stylowych oświetlenia ulicznego na ul. Kilińskiego do ronda im. A. Lussy dekoracji latarniowej przestrzennej 3D w ilości 11 sztuk, przypominającej „żyrandol”, wykonana na konstrukcji aluminiowej ze spawami w technologii TIG, montowana wokół słupa oświetleniowego, wysokość min. 90 cm, średnica min. 80 cm, zastosowanie węży świetlnych w kolorze białym ciepłym w technologii LED o łącznej ilości pkt. świetnych min. 330 o gęstości światła min. 30 pkt. świetlnych na metrze bieżącym. oraz sznurów świetlnych w kolorze białym ciepłym z co 5 diodą migającą w technologii LED o łącznej ilości pkt świetlnych min. 320, odległość pomiędzy diodami nie większa niż co 10 cm, zastosowanie żarówek błyskowych LED na gwincie E27 min. 13 sztuk każda z co najmniej 12 diodami. Łączna ilość punktów świetlnych LED min. 806 szt. IP 44. Przewody gumowane z podwójną izolacją. 6) Montaż na słupach oświetlenia ulicznego na rondzie im. A. Lussy dekoracji latarniowej przestrzennej 3D w ilości 6 sztuk, przypominającej „żyrandol”, wykonana na konstrukcji aluminiowej ze spawami w technologii TIG, montowana wokół słupa oświetleniowego, wysokość min. 150cm, średnica min. 120cm, zastosowanie węży świetlnych w kolorze białym ciepłym w technologii LED o łącznej ilości pkt. świetnych min. 480 o gęstości światła min. 30 pkt. świetlnych na metrze bieżącym oraz sznurów świetlnych w kolorze białym ciepłym z co 5 diodą migającą w kolorze białym zimnym w technologii LED o łącznej ilości pkt świetlnych min. 950, odległość pomiędzy diodami nie większa niż co 10 cm, zastosowanie żarówek błyskowych LED na gwincie E27 min. 19 sztuk każda z co najmniej 12 diodami. Łączna ilość punktów świetlnych LED min. 1768 szt. IP44. Przewody gumowane z podwójną izolacją.7) Montaż na słupach oświetlenia ulicznego na ul. H. Sienkiewicza od ul. Rynek Kościuszki do skrzyżowania z al. J. Piłsudskiego dekoracji latarniowej przestrzennej 3D w ilości 13 sztuk, przypominającej „żyrandol”, wykonana na konstrukcji aluminiowej ze spawami w technologii TIG, montowana wokół słupa oświetleniowego, wysokość min. 150 cm, średnica min. 120 cm, zastosowanie węży świetlnych w kolorze białym ciepłym w technologii LED o łącznej ilości pkt. świetnych min. 480 o gęstości światła min. 30 pkt. świetlnych na metrze bieżącym oraz sznurów świetlnych w kolorze białym ciepłym z co 5 diodą migającą w kolorze białym zimnym w technologii LED o łącznej ilości pkt świetlnych min. 950, odległość pomiędzy diodami nie większa niż co 10 cm, zastosowanie żarówek błyskowych LED na gwincie E27 min. 19 sztuk każda z co najmniej 12 diodami. Łączna ilość punktów świetlnych LED min. 1768 szt. IP44. Przewody gumowane z podwójną izolacją.8) Montaż na masztach oświetlenia ulicznego na skrzyżowaniu ul. H. Sienkiewicza z al. J. Piłsudskiego oraz na masztach i słupach oświetlenia ulicznego w ciągu al. J. Piłsudskiego od Placu Niepodległości im. R. Dmowskiego do ronda im. A. Lussy dekoracji latarniowej przestrzennej 3D w ilości 46 sztuk, przypominającej „koronę” wzbogaconą o śnieżynki, wykonana na konstrukcji aluminiowej ze spawami w technologii TIG, montowana wokół słupa oświetleniowego, wysokość min. 255cm, średnica min. 194cm, zastosowanie węży świetlnych w kolorze białym ciepłym w technologii LED o łącznej ilości pkt. świetnych min. 1920 o gęstości światła min. 30 pkt. świetlnych na metrze bieżącym oraz sznurów świetlnych w kolorze białym ciepłym z co 5 diodą migającą w technologii LED o łącznej ilości punktów świetlnych min. 500, odległość pomiędzy diodami nie większa niż co 15 cm. Łączna ilość punktów świetlnych LED min. 2420 szt. IP 44. Przewody gumowane z podwójną izolacją.9) Montaż dekoracji w postaci napisu „ # BIAŁYSTOK ” przy fontannie. Dekoracja wolnostojąca przestrzenna w formie napisu świetlnego, litery blokowe stojące na podłożu, wykonane na bazie konstrukcji metalowej o treści: „# BIAŁYSTOK”. Wysokość całkowita liter napisu powinna być nie mniejsza niż 200 cm. Fronty (lica) liter powinny być wykonane z plexi w kolorze białym - mlecznym natomiast powierzchnie boczne liter należy wykonać z blachy-taśmy aluminiowej w kolorze czerwonym. Napis powinien być równomiernie podświetlony od wewnątrz modułami ledowymi do użytku zewnętrznego w kolorze białym, do każdej litery osobny zasilacz. Podstawy pod litery należy wykonać z profili stalowych ocynkowanych oraz obciążyć bloczkami betonowymi, przykryte kratownicami. Konstrukcje podstaw liter oraz kratownice mają być ocynkowane. Koncepcję napisu obrazuje załącznik do niniejszego postępowania. Określenie lokalizacji ww. dekoracji nastąpi na etapie montażu. 10) Udekorowanie 53 sztuk drzew sznurami typu LED o długości min. 10 m (w ilości min. 12 szt. sznurów/1 drzewo) wzdłuż ulicy Lipowej na odcinku od ul. I. Malmeda do Placu Niepodległości im. R. Dmowskiego zgodnie z załączonym poglądowym schematem rozmieszczenia dekoracji. Zastosowanie sznurów świetlnych w kolorze białym zimnym w technologii LED o łącznej ilości pkt. świetnych min. 100 pkt./1 sznur o gęstości światła min. 10 pkt. świetlnych na metrze bieżącym, odległość pomiędzy diodami nie większa niż co 10 cm. IP 44. Przewody gumowane z podwójną izolacją.11) Montaż na masztach oświetleniowych przy al. J. Piłsudskiego przy Placu Niepodległości im. R. Dmowskiego oraz na skwerze u zbiegu ul. Ks. A. Abramowicza, ul. Lipowej oraz ul. Św. Rocha choinki - Dekoracja latarniowa 3D w ilości 2 sztuki, okalającej maszty nr 29 i 6 . Dekoracyjny element latarniowy o wymiarach min. 500x950 cm. Przestrzenna forma, w kształcie świetlnej choinki, montowana wokół słupa oświetleniowego. Konstrukcja liści oraz okręgów mocujących aluminiowa spawana w technologii TIG, lakierowana proszkowo na kolor biały. Dekoracja zbudowana z poziomów wypełnionych elementami w kształcie liści z otworami w centralnych częściach. Niezależne poziomy dekoracji montowane dookoła słupa oświetleniowego przy pomocy dedykowanych obejm montażowych. Wypełnienie powierzchni liści przy pomocy profesjonalnych sznurów świetlnych z mini diodami typu EKO LED Grade A++ w kolorze białym zimnym z efektem migania w co piątej diodzie. Minimalna łączna ilość pkt. LED dla tego rodzaju oświetlenia: 12000. Kształt liści podkreślony profesjonalnym wężem świetlnym z mini diodami typu EKO LED Grade A++ (ułożonymi horyzontalnie – min. 30 diod/mb) w kolorze białym zimnym. Minimalna łączna ilość pkt. LED dla tego rodzaju oświetlenia: 12060. Komponenty elektryczne powinny być połączone w systemie szybko-złączek umożliwiających sprawny serwis i wymianę materiału świetlnego. II klasa ochronności, IP44, napięcie pracy: 36V, a jeśli przewidywane jest użycie materiału świetlnego pracującego na wysokim napięciu to wymaga się użycia transformatora separacyjnego 2,4KVA. Maksymalna moc: 2300W. Przewody gumowane z podwójną izolacją.12) Podświetlenie dekoracyjne Pałacyku Gościnnego przy ul. J. Kilińskiego wykonane poprzez wyświetlenie obrazu w kolorze „Biało-Czerwonym” o grafice flagi narodowej lub innym określonym przez Zamawiającego na etapie prób za pomocą dwóch projektorów o jasności 7000 ansi lumenów. Projektory powinny wyświetlać jeden spójny obraz.13) Montaż na Placu im. Marszałka Józefa Piłsudskiego sześciu wolno stojących, przestrzennych dekoracji świetlnych (LED) – figur stylizowanych na postaci z epoki Izabelli i Jana Klemensa Branickich:a) Para – ilość 2 szt. - dekoracja wolno stojąca 2D w formie postaci przedstawiających "kobietę idącą pod rękę z mężczyzną", wykonana na bazie stelaża aluminiowego spawanego metodą TIG, stelaż wolno stojący odpowiednio obciążony, lakierowany proszkowo. Dekoracja o wymiarach minimum: głębokość 150 cm, szerokość 240 cm, wysokość 435 cm. Obrys konstrukcji podkreślony wężami LED w kolorze białym ciepłym i białym zimnym o specyfikacji: min. 30 diod/m.b. ułożonych horyzontalnie. Minimum 2100 pkt. świetlnych dla tego rodzaju oświetlenia. Powierzchnia dekoracji wypełniona mini diodami LED w kolorach białym ciepłym i białym zimnym z co 5 diodą migającą. Minimum 450 pkt. świetlnych dla tego rodzaju oświetlenia. Moc min. 288W.b) Postać 1 – ilość 1 szt. - dekoracja wolno stojąca 2D w formie postaci przedstawiającej "mężczyznę podpierającego się laską", wykonana na bazie stelaża aluminiowego spawanego metodą TIG, stelaż wolno stojący odpowiednio obciążony, lakierowany proszkowo. Dekoracja o wymiarach minimum: głębokość 150 cm, szerokość 200 cm, wysokość 435 cm. Obrys konstrukcji podkreślony wężami LED w kolorze białym ciepłym i białym zimnym o specyfikacji: min. 30 diod/m.b. ułożonych horyzontalnie. Minimum 1200 pkt. świetlnych dla tego rodzaju oświetlenia. Powierzchnia dekoracji wypełniona mini diodami LED w kolorach białym ciepłym i białym zimnym z co 5 diodą migającą. Minimum 400 pkt. świetlnych dla tego rodzaju oświetlenia. Moc min. 76W. c) Postać 2 – ilość 1 szt. - dekoracja wolno stojąca 2D w formie postaci przedstawiającej "kobietę z parasolem", wykonana na bazie stelaża aluminiowego spawanego metodą TIG, stelaż wolno stojący odpowiednio obciążony, lakierowany proszkowo. Dekoracja o wymiarach minimum: głębokość 150 cm, szerokość 240 cm, wysokość 435 cm. Obrys konstrukcji podkreślony wężami LED w kolorze białym ciepłym i białym zimnym o specyfikacji: min. 30 diod/m.b. ułożonych horyzontalnie. Minimum 2100 pkt. świetlnych dla tego rodzaju oświetlenia. Powierzchnia dekoracji wypełniona mini diodami LED w kolorach białym ciepłym i białym zimnym z co 5 diodą migającą. Minimum 680 pkt. świetlnych dla tego rodzaju oświetlenia. Moc min. 285W.d) Postać 3 – ilość 1 szt. - dekoracja wolno stojąca 2D w formie postaci przedstawiającej "dziewczynkę", wykonana na bazie stelaża aluminiowego spawanego metodą TIG, stelaż wolnostojący odpowiednio obciążony, lakierowany proszkowo. Dekoracja o wymiarach minimum: głębokość 120 cm, szerokość 100 cm, wysokość 200 cm. Obrys konstrukcji podkreślony wężami LED w kolorze białym ciepłym i białym zimnym o specyfikacji: min. 30 diod/m.b. ułożonych horyzontalnie. Minimum 570 pkt. świetlnych dla tego rodzaju oświetlenia. Powierzchnia dekoracji wypełniona mini diodami LED w kolorze białym ciepłym z co 5 diodą migającą. Minimum 160 pkt. świetlnych dla tego rodzaju oświetlenia. Moc min. 90W.e) Postać 4 – ilość 1 szt. - dekoracja wolno stojąca 2D w formie postaci przedstawiającej "chłopca trzymającego w rękach statek", wykonana na bazie stelaża aluminiowego spawanego metodą TIG, stelaż wolnostojący odpowiednio obciążony, lakierowany proszkowo. Dekoracja o wymiarach minimum: głębokość 120 cm, szerokość 140 cm, wysokość 325 cm. Obrys konstrukcji podkreślony wężami LED w kolorze białym ciepłym i białym zimnym o specyfikacji: min. 30 diod/m.b. ułożonych horyzontalnie. Minimum 600 pkt. świetlnych dla tego rodzaju oświetlenia. Powierzchnia dekoracji wypełniona mini diodami LED w kolorze białym ciepłym z co 5 diodą migającą. Minimum 200 pkt. świetlnych dla tego rodzaju oświetlenia. Moc min. 51W.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów jakościowych i technicznych nie gorszych od określonych przez Zamawiającego. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.Wykonawca będzie stosował tylko takie materiały, które spełniają wymagania ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i są zgodne z polskimi normami oraz posiadają wymagane przepisami atesty i certyfikaty. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań jakościowych dotyczących zastosowanych materiałów. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji i akceptacji ostatecznego projektu przedmiotu zamówienia przed jego realizacją przez przedstawiciela Zespołu Estetyki Przestrzeni Publicznej Miasta Białegostoku.3. Obowiązki Wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia:1. Szczegółowe rozwiązania w zakresie lokalizacji elementów dekoracyjnych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.2. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni dyspozycyjność ludzi i sprzętu w ilościach gwarantujących wykonanie prac określonych umową oraz zapewni stały kontakt. Zlecenia będą przekazywane na dane kontaktowe wskazane w § 9 ust. 2 załącznika nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca w czasie ekspozycji dekoracji świąteczno-noworocznej zapewnia pełną dyspozycyjność personelu w dni robocze, dni wolne od pracy, w tym również dni świąteczne.4. Wykonawca ma obowiązek uczestniczenia w odbiorach robót objętych umową. 5. Wykonawca będzie udzielał Zamawiającemu wszelkich informacji związanych z realizacją umowy. 6. Prace montażowe związane z zawieszeniem elementów dekoracji należy zakończyć do 1 grudnia 2020 roku.7. Wykonawca zobowiązuje się do podłączenia zamontowanych elementów dekoracji świąteczno - noworocznej do linii oświetleniowej do 5 grudnia 2020 r., w porozumieniu i z udziałem konserwatora oświetlenia ulicznego miasta Białegostoku oraz przedstawiciela gestora urządzeń oświetleniowych.8. Podłączenie elementów iluminacji do słupów oświetlenia ulicznego należy wykonać przy zachowaniu odpowiednich przepisów BHP.9. Po zainstalowaniu urządzeń należy wykonać wszelkie niezbędne pomiary elektryczne zgodnie z obowiązującymi przepisami.10. W przypadku awarii zagrażającej bezpieczeństwu osób i mienia zabezpieczenie miejsca winno nastąpić bezwarunkowo, bez względu na godzinę wystąpienia zdarzenia, w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia lub stwierdzenia awarii przez Wykonawcę.11. Wykonawca usunie awarię w czasie zgodnym ze złożoną ofertą, nie później niż w ciągu 12 godzin. Czas usunięcia awarii liczony od momentu powzięcia informacji o uszkodzeniu. Nie dotyczy to sytuacji opisanej w ust. 10.12. Za wszelkie szkody spowodowane na rzecz osób trzecich a wynikłe z powodu nienależytego bądź nieterminowego wykonania zamówienia całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca.13. Przed okresem ekspozycji oraz bezpośrednio po niej Wykonawca przy udziale Zamawiającego dokona przeglądu wszystkich elementów iluminacji oraz naprawi wszelkie niesprawne własnym staraniem i na własny koszt. Nie dotyczy to sytuacji opisanej w Załączniku nr 1 do umowy pkt 2.2. ppkt 6). 14. Po okresie ekspozycji, w ciągu dwóch tygodni Wykonawca zobowiązany jest do demontażu elementów dekoracyjnych oraz przewiezienia do miejsca składowania, własnym staraniem i na własny koszt.15. Wykonawca będzie przechowywał elementy dekoracyjne w pomieszczeniu magazynowym. 16. Po zakończonej ekspozycji sporządzony zostanie protokół przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy, mający na celu określenie stanu technicznego poszczególnych elementów dekoracji świąteczno – noworocznej.17. Wykonawca w ciągu czterech tygodni od dnia zakończenia umowy, przekaże protokołem zdawczo – odbiorczym wszystkie sprawne elementy dekoracji, stanowiące własność Zamawiającego.4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, iż czynności w zakresie prac montażowych i demontażowych dekoracji świątecznych wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. W stosunku do wskazanych przez Wykonawcę osób, na każde żądanie Zamawiającego przedstawi on dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę (np. oświadczenia pracowników, itp.). 5. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawcy.6. Obowiązki wykonawcy lub podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45451000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44812400-9
31527200-8
98390000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dotychczasowemu wykonawcy usług o takim samym/podobnym zakresie jak zamówienie podstawowe zgodnie z rozdz. III SIWZ. Zmawiający przewiduje udzielenie zamówień zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do kwoty 50 000 zł (netto). Zamówienie zostanie udzielone z uwzględnieniem warunków określonych w projekcie umowy – zał. nr 7 do SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca winien wykazać: a) wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 usługi polegającej na montażu, konserwacji i demontażu elementów dekoracji świetlnej - o wartości min. 300 000,00 zł brutto (w przypadku zamówienia wykonywanego wartość zrealizowanych usług nie może być mniejsza niż 300 000,00 zł brutto); b) osoby, które skieruje do realizacji zamówienia:- 1 osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci energetycznych na stanowisku dozoru; oraz- 2 osoby posiadające aktualne świadectwa kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci energetycznych na stanowisku eksploatacji;lub- 1 osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci energetycznych na stanowisku dozoru i eksploatacji; oraz- 1 osobę posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci energetycznych na stanowisku eksploatacji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Uwaga:Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej podane w walutach obcych, Zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wskazania wartości pieniężnej w walucie obcej nie obowiązującej w dniu opublikowania ww. ogłoszenia, zamawiający przeliczy wartość na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z ostatniego dnia obowiązywania tej waluty.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca składa:- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Uwaga: w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy w pkt 2 stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:1) wykaz usług wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (na lub wg. zał. nr 3 do SIWZ),2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg zał. nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć:1) oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ (na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ) - składa każdy z Wykonawców - do oferty,2) dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ - składa każdy z wykonawców – na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej),3) dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SIWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V SIWZ - na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej).2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest:1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – załącznik nr 2 do SIWZ,2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 2 do SIWZ,3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika nr 6 do SIWZ ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy.4. Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postepowaniu – Załącznik nr 5 do SIWZ.5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa 90,00
czas usunięcia awarii 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-15, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe, dostawę i montaż produktów OZE - Czarna Białostocka
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, dostawę i montaż produktów OZE(odnawialnych źródeł energii) w postaci: - instalacji fotowoltaicznej o mocy 26,880 kWp z inwenterem hybrydowym, - magazynu energii wraz z systemem zarządzania energią. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI