Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Zajazdu Kościuszkowskiego w zakresie remontu elewacji, renowacja stolarki drzwiowej i okiennej zew. oraz częściowej wymianie stolarki drzwiowej zew. w budynku przy ul. Białoprądnicka 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury "Dworek Białoprądnicki"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000284517
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Papiernicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-221
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 533-356-012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paulina.pranica@dworek.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dworek.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Zajazdu Kościuszkowskiego w zakresie remontu elewacji, renowacja stolarki drzwiowej i okiennej zew. oraz częściowej wymianie stolarki drzwiowej zew. w budynku przy ul. Białoprądnicka 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1cc7e9b-7d95-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012973/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja elewacji, renowacja stolarki drzwiowej i okiennej w Zajeździe Kościuszkowskim – ul. Białoprądnicka 3
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=4693.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=469
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia i przedłożenia dokumentów został szczegółowo opisany w pkt 8 SWZ1.1. Zg. z art. 63 ust. 2 u., ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektr. lub w postaci elektr. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem os.1.2.Forma elektr. oznacza opatrzenie dok. (pliku) elektr. Kw. podpisem elektr. 1.3.Rygor nieważności opisany w pkt 10.1. SWZ dot. zatem przypadków niedochowania formy złożenia następujących dok: Formularza Oferty i dołączanych do niego innych dok. składających się na sensu stricte treść oferty Wykonawcy, Ośw. z art. 125 ust. 1 u., o których mowa w pkt 13.1.6. SWZ, składanych samodzielnie przez Wykonawców, zgodnie z pkt 13.1.6.2 lit. a SWZ, Ośw. z art. 125 ust. 1 u. składanych – na podst. art. 125 ust. 5 ustawy – przez podmioty, o których mowa w pkt 13.1.6. lit. b SWZ, tj. podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udost. Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania określonego warunku/ów udziału w postępowaniu, Pełnomocnictw, o których mowa w pkt 13.1.3. lit. b SWZ. 1.4.Pozostałe dok. i ośw., inne niż wymienione w pkt 10.3 SWZ, w tym w szcz. :podm. środki dowodowe, o których mowa w pkt 13.2. SWZ, w tym ośw, o którym mowa w pkt 13.1.5. SWZ (tzw. ośw. wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy),dok. potwierdzające umocowanie do repr., o których mowa w pkt 13.1.3. i inne niż pełnomocnictwa – a zatem dok. potwierdzające umocowanie do repr. odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspól. ubiegających się o udzielenie zam. publ., podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach – jeżeli dot, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 13.1.4 SWZ,przedmiotowe śr. Dow. – o ile są wymagane w postępowaniu, inne niż ww. informacje, ośw. lub dok.,przekazywane są w formie elektr. (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektr.), lub w postaci elektr. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem os., a zatem z zachowaniem tej samej formy i postaci co dok. wymienione w pkt 10.1. SWZ, z tą różnicą, iż w przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania brak jest sankcji nieważności.1.5. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dok. i informacji w postępowaniu określa § 2 rozp. PRM z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań techn. dla dok. elektr. oraz środków komunikacji elektr. w postępowaniu o udz. Zam. publ. lub konkursie. Zamawiający wskazuje jednak, że wśród dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.1.6.Poświadczenia zgodności cyfr. odwzorowania z dok. w postaci papierowej może zawsze dokonać notariusz. Ponadto szczegółowe zasady poświadczania różnych kategorii dok. opisuje § 6 ust. 3 Rozp. przywołanego w pkt 10.5. SWZ.1.7.W Formularzu oferty wartości licz. należy wpisywać w każdej pozycji wyłącznie cyframi, a w miejscach gdzie jest to wyraźnie wskazane także słownie 1.8.Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe śr. Dow. oraz inne dok. lub ośw., sporządzone w j. obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na j. polski. 1.9.Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość żądania, aby w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych śr. Dow. lub dok., o których mowa w pkt 13.1.3. lit. a SWZ, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpł. baz danych, przedstawił on tłumaczenia na j. polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.1.10.W zakresie nieuregulowanym u. lub niniejszą SWZ do podmiotowych śr. dowodowych, ośw. i dok. skł. przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozp. przywołanego w pkt 10.3. SWZ powyżej oraz rozp. Min. Rozwoju Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w spr. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dok. lub ośw., jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in.obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będziemiał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, . Ponadto, zgodnie zart. 18 ust. 6 ustawy, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dzialeIX, do upływu terminu na ich wniesienie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres realizowanych prac został szczegółowo opisany w dokumentacji: projekcie budowlanym (zakres prac nie obejmuje I etapu - izolacji fundamentów), przedmiarze robót, programie prac konserwatorskich, Decyzji nr 633/6740.2./2019 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 25.06.2019 r, Pozwoleniu nr 411/19 Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 09.05.2019 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442110-1 - Malowanie budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7