Modernizacja Zajazdu Kościuszkowskiego w zakresie remontu elewacji, renowacja stolarki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja Zajazdu Kościuszkowskiego w zakresie remontu elewacji, renowacja stolarki drzwiowej i okiennej zew. oraz częściowej wymianie stolarki drzwiowej zew. w budynku przy ul. Białoprądnicka 3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-23
  • ZamawiającyCentrum Kultury "Dworek Białoprądnicki"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00013881
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Zajazdu Kościuszkowskiego w zakresie remontu elewacji, renowacja stolarki drzwiowej i okiennej zew. oraz częściowej wymianie stolarki drzwiowej zew. w budynku przy ul. Białoprądnicka 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury "Dworek Białoprądnicki"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000284517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papiernicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-221

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 533-356-012

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paulina.pranica@dworek.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dworek.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samorządowa instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Zajazdu Kościuszkowskiego w zakresie remontu elewacji, renowacja stolarki drzwiowej i okiennej zew. oraz częściowej wymianie stolarki drzwiowej zew. w budynku przy ul. Białoprądnicka 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1cc7e9b-7d95-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012973/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja elewacji, renowacja stolarki drzwiowej i okiennej w Zajeździe Kościuszkowskim – ul. Białoprądnicka 3

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=469

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=469

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia i przedłożenia dokumentów został szczegółowo opisany w pkt 8 SWZ1.1. Zg. z art. 63 ust. 2 u., ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektr. lub w postaci elektr. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem os.1.2.Forma elektr. oznacza opatrzenie dok. (pliku) elektr. Kw. podpisem elektr. 1.3.Rygor nieważności opisany w pkt 10.1. SWZ dot. zatem przypadków niedochowania formy złożenia następujących dok: Formularza Oferty i dołączanych do niego innych dok. składających się na sensu stricte treść oferty Wykonawcy, Ośw. z art. 125 ust. 1 u., o których mowa w pkt 13.1.6. SWZ, składanych samodzielnie przez Wykonawców, zgodnie z pkt 13.1.6.2 lit. a SWZ, Ośw. z art. 125 ust. 1 u. składanych – na podst. art. 125 ust. 5 ustawy – przez podmioty, o których mowa w pkt 13.1.6. lit. b SWZ, tj. podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udost. Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania określonego warunku/ów udziału w postępowaniu, Pełnomocnictw, o których mowa w pkt 13.1.3. lit. b SWZ. 1.4.Pozostałe dok. i ośw., inne niż wymienione w pkt 10.3 SWZ, w tym w szcz. :podm. środki dowodowe, o których mowa w pkt 13.2. SWZ, w tym ośw, o którym mowa w pkt 13.1.5. SWZ (tzw. ośw. wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy),dok. potwierdzające umocowanie do repr., o których mowa w pkt 13.1.3. i inne niż pełnomocnictwa – a zatem dok. potwierdzające umocowanie do repr. odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspól. ubiegających się o udzielenie zam. publ., podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach – jeżeli dot, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 13.1.4 SWZ,przedmiotowe śr. Dow. – o ile są wymagane w postępowaniu, inne niż ww. informacje, ośw. lub dok.,przekazywane są w formie elektr. (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektr.), lub w postaci elektr. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem os., a zatem z zachowaniem tej samej formy i postaci co dok. wymienione w pkt 10.1. SWZ, z tą różnicą, iż w przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania brak jest sankcji nieważności.1.5. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dok. i informacji w postępowaniu określa § 2 rozp. PRM z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań techn. dla dok. elektr. oraz środków komunikacji elektr. w postępowaniu o udz. Zam. publ. lub konkursie. Zamawiający wskazuje jednak, że wśród dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.1.6.Poświadczenia zgodności cyfr. odwzorowania z dok. w postaci papierowej może zawsze dokonać notariusz. Ponadto szczegółowe zasady poświadczania różnych kategorii dok. opisuje § 6 ust. 3 Rozp. przywołanego w pkt 10.5. SWZ.1.7.W Formularzu oferty wartości licz. należy wpisywać w każdej pozycji wyłącznie cyframi, a w miejscach gdzie jest to wyraźnie wskazane także słownie 1.8.Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe śr. Dow. oraz inne dok. lub ośw., sporządzone w j. obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na j. polski. 1.9.Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość żądania, aby w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych śr. Dow. lub dok., o których mowa w pkt 13.1.3. lit. a SWZ, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpł. baz danych, przedstawił on tłumaczenia na j. polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.1.10.W zakresie nieuregulowanym u. lub niniejszą SWZ do podmiotowych śr. dowodowych, ośw. i dok. skł. przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozp. przywołanego w pkt 10.3. SWZ powyżej oraz rozp. Min. Rozwoju Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w spr. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dok. lub ośw., jakich może żądać zamawiający od wykonawcy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in.obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będziemiał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, . Ponadto, zgodnie zart. 18 ust. 6 ustawy, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dzialeIX, do upływu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres realizowanych prac został szczegółowo opisany w dokumentacji: projekcie budowlanym (zakres prac nie obejmuje I etapu - izolacji fundamentów), przedmiarze robót, programie prac konserwatorskich, Decyzji nr 633/6740.2./2019 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 25.06.2019 r, Pozwoleniu nr 411/19 Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 09.05.2019 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442110-1 - Malowanie budynków

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 ust 2 w zw. z art. 112ust. 2 ustawy –spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj. w zakresie:1.1.1. posiadania zdolności technicznej lub zawodowej posiadają wiedzę i doświadczenie, ponieważ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonali co najmniej trzy roboty budowlane polegające na modernizacji elewacji ora renowacji stolarki okiennej i drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto.1.1.2. dysponuje co najmniej jedną osobą przewidzianą do kierowania pracami konserwatorskimi stanowiącymi przedmiot zamówienia (kierownikiem prac konserwatorskich), spełniającą wymagania określone w art. 37a lub art. 37h ustawy o ochronie zabytków, posiadającą przynajmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu pracami konserwatorskimi prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, obejmujące kierowanie pracami konserwatorskimi przy co najmniej dwóch czynnych obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków, będących jednocześnie budynkami użyteczności publicznej w rozumieniu w rozumieniu §3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 1422.1.1.3. dysponuje co najmniej jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi wchodzącymi w zakres zamówienia, spełniającą wymagania określone w art. 37c ustawy o ochronie zabytków (kierownikiem budowy), tj. posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.), legitymującą się aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury oraz posiada przynajmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, obejmujące kierowanie robotami budowlanymi przy co najmniej dwóch czynnych obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków, będących jednocześnie budynkami użyteczności publicznej w rozumieniu w rozumieniu §3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 1422.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz robót wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane/ są wykonywane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane/ są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane/ są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt 13.1. SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w pkt 13.1.5.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 13.2. SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 62 1240 4722 1111 0000 4860 1867.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zostały szczegółowo opisane w pkt 17 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera Wzór umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-31

2021-03-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę sterownika g403-p10 do solara hewalex- Zator
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę sterownika g403-p10 do solara hewalex. Nie wyłącza mi się papka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI