Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół oraz budowa placu street wor

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół oraz budowa placu street workout
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzemęt
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Przemęt
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-10
  • Numer ogłoszenia542708-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 542708-N-2018 z dnia 2018-04-10 r.

Gmina Przemęt: Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół oraz budowa placu street workout
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemęt, krajowy numer identyfikacyjny 41105079300000, ul. ul. Jagiellońska  8 , 64234   Przemęt, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 496 071, e-mail wicewojt@przemet.pl, faks 65 549 69 77.
Adres strony internetowej (URL): https://przemet.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.wokiss.pl/przemet/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wokiss.pl/przemet/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem kuriera lub operatora pocztowego
Adres:
Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pokój nr 24

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół oraz budowa placu street workout
Numer referencyjny: RI.271.12.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia pn.: „Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół oraz budowa placu street workout” . Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: Część I: „Modernizacja sali gimnastycznej” : Lokalizacja: sala gimnastyczna Zespołu Szkół położona przy ul. Szkolnej 1 w Przemęcie. Przedmiot zamówienia obejmuje: -malowanie ścian wewnętrznych sali gimnastycznej -cyklinowanie podłogi sali gimnastycznej -wymianę stolarki drzwiowej -przystosowanie pomieszczeń przy sali na dwie szatnie Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację branżową powykonawczą. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa: 1. Projekt budowlany „Modernizacja istniejącej sali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym z przystosowaniem do sportów walki oraz zewnętrznym parkour parkiem [załącznik nr 6 do SIWZ], 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej [załącznik nr 7 do SIWZ] Autorem dokumentacji projektowej jest: KAJOCH Kompleksowa obsługa Budownictwa Czesław Kajoch Kąkolewo, ul. Kwiatowa 12 64-113 Osieczna UWAGA: niniejsza dokumentacja projektowa obejmuje również budowę zewnętrznego placu parkour i street workout. Przedmiot zamówienia dla części I nie dotyczy budowy placu parkour i street workout. Ponadto załączono przedmiary robót branży budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej, które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 1 Kc [zał. nr 8 do SIWZ ] Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych [Dz.U z 2016 poz. 1570 ze zm.]. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U z 2016 poz.1666 ze zm.]. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we „wzorze umowy” –załącznik nr 5 do siwz Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową. Część II: ”Budowa placu street workout”: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem placu street workout wraz z dostawą i montażem urządzeń na boisku położonym przy Zespole Szkół w Przemęcie. Lokalizacja: nieruchomość przy ul. Szkolnej 1 oznaczonej nr geod. 639 obręb Przemęt. Szczegółowa lokalizacja przedmiotu zamówienia określona została w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia dla części II określa dokumentacja projektowa oraz zapisy niniejszej SIWZ w rozdziale I część II pkt 2 „Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia”: 1. dokumentacja projektowa: a) Projekt budowlany „Modernizacja istniejącej sali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym z przystosowaniem do sportów walki oraz zewnętrznym parkour parkiem [załącznik nr 6 do SIWZ], b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży budowlanej [załącznik nr 7 do SIWZ] Autorem dokumentacji projektowej jest: KAJOCH Kompleksowa Obsługa Budownictwa Czesław Kajoch Kąkolewo, ul. Kwiatowa 12 64-113 Osieczna UWAGA: niniejsza dokumentacja projektowa obejmuje również: -roboty budowlane związane z budową placu parkour - roboty budowlane dot. modernizacji istniejącej sali sportowej. Przedmiot zamówienia dla części II nie dotyczy robót budowlanych związanych z budową placu parkour oraz modernizacją istniejącej sali sportowej 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Przedstawienie koncepcji rozmieszczenia urządzeń na placu street workout i uzyskania akceptacji zamawiającego. Koncepcja musi być przedstawiona w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej w wersji edytowalnej. Koncepcja musi zawierać rzuty i przekroje urządzeń wraz z opisem i wyszczególnieniem rodzaju sprzętu. 2. Wykonanie, dla urządzeń street workout, bezpiecznej jednolitej nawierzchni z piasku z obrzeżem betonowym gr. 6 cm. W celu wykonania nawierzchni należy wykorytować [wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża] 287 m2 powierzchni przeznaczonej pod budowę placu street workout na głębokości 350 mm, wykonać ławy betonowe pod obrzeża betonowe, ułożyć obrzeża, wykorytowaną powierzchnię uzupełnić piaskiem o wielkości ziaren od 0,2 mm do 2 mm. 3. Dostawę i montaż urządzeń placu street workout 4. Dostawę i montaż 2 sztuk stojaków na rowery po 8 miejsc każdy, umieszczonych poza strefą bezpieczeństwa placu street workout 5. Rozmieszczenie, sposób montażu i rodzaj urządzeń montowanych na placu street workout wraz z przekrojem terenu przedstawiony jest na rysunku stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ 6. Szczegółowe wymagania dotyczące urządzeń placu street workout: Urządzenia muszą być wykonane zgodnie z wymogami normy PN EN 16630:2015-06 Urządzenia muszą być wykonane i zaprojektowane zgodne z wymaganiami PFSW:1601-1 Polskiej Federacji Parkour i Freerun. Wysokość swobodnego upadku max. 2,4 m Rury okrągłe użyte do produkcji urządzeń muszą mieć średnicę min. 33,7 mm i grubość ścianki min. 3,0 mm. Rury o średnicy 33,7 o długości większej niż 1,4 m muszą mieć grubość ścianki min. 5 mm. Dla rur okrągłych użytych do produkcji urządzeń do ćwiczeń w podporze [poręcze, barierki] zaleca się stosowanie średnicy min. 42,4 mm i grubość ścianki min. 3,0 mm. Profil stalowy min. 100x100x3mm Każda rura oraz profil stalowy muszą być ocynkowane proszkowo oraz pomalowane proszkowo. Zamawiający wymaga aby urządzenia były pomalowane na kolor pomarańczowy oraz czarny. Dobór kolorów zostanie ustalony na etapie koncepcji. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kolorów. Nie dopuszcza się malowania elementów na miejscu montażu. Wszystkie łączenia rur muszą być wykonane w sposób uniemożliwiający wystawanie ostrych krawędzi. Śruby użyte do łączenia muszą mieć min. 10 mm średnicy. Wszystkie śruby muszą być zabezpieczone zaślepkami polimerowymi. Osłony mocowań musza zapobiegać rozkręcaniu konstrukcji przez osoby niepowołane. Wszystkie słupy i rury muszą być zaślepione w sposób uniemożliwiający dostęp wody do ich wnętrza. Wszystkie ostre krawędzie musza być zaokrąglone promieniem minimalnym 3 mm. Lina polipropylenowa o średnicy min. 40 mm Urządzenia street workout muszą zostać przymocowane do podłoża poprzez zakotwiczenie do fundamentu betonowego [beton min. C20/25 dawniej B25] poprzez zastosowanie kotew pierścieniowych M12 x 140. Kotwy należy zabezpieczyć polimerowymi kapturkami. Dopuszcza się zmianę wymiarów urządzeń do 10%. 7. UWAGA: Zamawiający wymaga przedstawienia najpóźniej w dniu odbioru końcowego, dla urządzeń Street Workout: -certyfikatu potwierdzającego zgodność urządzeń z wymaganiami normy PN-EN 16630:2015-06 wydany przez jednostkę certyfikującą -dokumentu potwierdzającego wykonanie urządzeń zgodnie z wymaganiami PFSW:1601-1 polskiej Federacji Parkour i Freerun Nieprzedstawienie któregokolwiek z ww dokumentów/certyfikatów traktowane będzie przez Zamawiającego jako nienależyte wykonanie umowy. 8. Zakres przedmiotu zamówienia dla części II obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Ponadto: Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych [Dz.U z 2016 poz. 1570 ze zm.]. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U z 2016 poz.1666 ze zm.]. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we „wzorze umowy” –załącznik nr 5 do siwz Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.

II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37440000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-17
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-07-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: Dla części I: do 17.08.2018r. Dla części II: do 31.07.2018r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dotyczy części I: Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna, iż wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną, o wartości minimum 50 000,00 zł brutto, związaną z budową, przebudową lub remontem budynku Dotyczy części II: Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna, iż wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie: • co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 70 000 zł brutto każda i polegające na budowie lub dostawie wraz z montażem urządzeń do street workout lub • co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 70 000 zł brutto każda i polegające na budowie lub dostawie wraz z montażem urządzeń do parkour parku lub • co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 70 000 zł brutto każda, w tym jedna polegająca na budowie lub dostawie wraz z montażem urządzeń do street workout a druga polegająca na budowie lub dostawie wraz z montażem urządzeń do parkour parku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie wymaga składania żadnych dodatkowych oświadczeń lub dokumentów
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Dotyczy części I: wykaz robót budowlanych [wg. wzoru załącznika nr 3 do SIWZ] wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zawierający wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości minimum 50 000,00 zł brutto, związanej z budową, przebudową lub remontem budynku wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów , na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Do przedkładanych dowodów zastosowanie mają przepisy paragrafu 2 ust. 4 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia /Dz. U. z 2016 r. poz. 1126/ b) Dotyczy części II: wykaz robót budowlanych [wg. wzoru załącznika nr 3 do SIWZ] wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zawierający wykonanie: • co najmniej 2 robót budowlanych o wartości minimum 70 000 zł brutto każda i polegających na budowie lub dostawie wraz z montażem urządzeń do street workout lub • co najmniej 2 robót budowlanych o wartości minimum 70 000 zł brutto każda i polegających na budowie lub dostawie wraz z montażem urządzeń do parkour parku lub • co najmniej 2 robót budowlanych o wartości minimum 70 000 zł brutto każda, w tym jednej polegającej na budowie lub dostawie wraz z montażem urządzeń do street workout a drugiej polegającej na budowie lub dostawie wraz z montażem urządzeń do parkour parku wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów , na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Do przedkładanych dowodów zastosowanie mają przepisy paragrafu 2 ust. 4 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia /Dz. U. z 2016 r. poz. 1126/
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Dotyczy części II: w celu potwierdzenia, że urządzenia odpowiadają wymogom zamawiającego: a) deklaracja zgodności z normą PN-EN 16630:2015-06 dla urządzeń Street Workout lub dokument równoważny b) oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że zaoferowane przez niego urządzenia do street workout zostaną wykonane zgodnie z wymaganiami PFSW:1601-1 polskiej Federacji Parkour i Freerun [wg. wzoru załącznika nr 10 do SIWZ] lub dokument równoważny c) rysunek/zdjęcie/karta techniczna lub dokument równoważny oferowanego kompletu urządzeń do street workout wraz z danymi technicznymi urządzeń w tym ich nazwy i wymiary.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy stanowiący: dla części I - załącznik nr 1a do SIWZ. dla części II - załącznik nr 1b do SIWZ Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. b) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.)). c) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby udzielające pełnomocnictwa były upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.) d) Uproszczony kosztorys ofertowy UWAGA: Kosztorys ofertowy dla Zamawiającego będzie stanowił jedynie funkcję pomocniczą. Na tej podstawie Zamawiający będzie mógł sprawdzić poziom przyjętych cen i ilości przedmiarowych w celu ewentualnego częściowego odbioru robót i ich rozliczenia na etapie realizacji inwestycji oraz rozliczeń pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w przypadku rozwiązania umowy, lub w przypadku określonym w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto kosztorys będzie pełnił funkcję kontrolną w przypadku zawierania umowy przez wykonawcę z podwykonawcą na zasadach określonych w art. 647¹ Kodeksu cywilnego. Kosztorys ofertowy nie będzie elementem podlegającym ocenie i porównywania ofert. W kosztorysie ofertowym Wykonawca powinien ująć wszelkie rodzaje i ilości robót, których wykonanie uzna za niezbędne do należytego wykonania zamówienia. Kosztorys ofertowy powinien zawierać ceny jednostkowe pozycji przedmiarowych oraz tabelę elementów scalonych. Brak kosztorysu nie będzie podstawą odrzucenia oferty. Wykonawca na etapie składania oferty nie ma obowiązku złożenia kosztorysów. e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP składa dokument/dokumenty zawierające informacje, o których mowa w par. 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia [Dz.U. z 2016 poz. 1126] tj. informacje, które określają w szczególności : -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, w tym informację czy podmiot ten zrealizuje roboty budowlane –w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach innego podmiotu w odniesieniu do warunków dot. kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. Dokumenty wymienione w rozdziale V siwz mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Oświadczenia wymienione w rozdziale V siwz składane są w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Kwota wadium wynosi: Dla części I: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). Dla części II: 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Wadium dla każdej części należy wnieść osobno. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Urząd Gminy Przemęt BS Wschowa oddział w Przemęcie 15 8669 0001 0042 0000 2000 0098 z dopiskiem: - Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół oraz budowa placu street workout – część I - Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół oraz budowa placu street workout – część II Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium musi zostać zaksięgowana na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu do złożenia oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy PZP. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postaci gwarancji/poręczenia musi w swojej treści wymieniać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia, dotyczące warunków umowy zawarte są we „wzorze umowy” stanowiącym: dla części I - załącznik nr 5a do SIWZ. dla części II – załącznik nr 5b so SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> ofertę należy złożyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2018-05-25 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Modernizacja sali gimnstycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: „Modernizacja sali gimnastycznej” : Lokalizacja: sala gimnastyczna Zespołu Szkół położona przy ul. Szkolnej 1 w Przemęcie. Przedmiot zamówienia obejmuje: -malowanie ścian wewnętrznych sali gimnastycznej -cyklinowanie podłogi sali gimnastycznej -wymianę stolarki drzwiowej -przystosowanie pomieszczeń przy sali na dwie szatnie Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację branżową powykonawczą. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa: 1. Projekt budowlany „Modernizacja istniejącej sali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym z przystosowaniem do sportów walki oraz zewnętrznym parkour parkiem [załącznik nr 6 do SIWZ], 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej [załącznik nr 7 do SIWZ] Autorem dokumentacji projektowej jest: KAJOCH Kompleksowa obsługa Budownictwa Czesław Kajoch Kąkolewo, ul. Kwiatowa 12 64-113 Osieczna UWAGA: niniejsza dokumentacja projektowa obejmuje również budowę zewnętrznego placu parkour i street workout. Przedmiot zamówienia dla części I nie dotyczy budowy placu parkour i street workout. Ponadto załączono przedmiary robót branży budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej, które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 1 Kc [zał. nr 8 do SIWZ ] Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych [Dz.U z 2016 poz. 1570 ze zm.]. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U z 2016 poz.1666 ze zm.]. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we „wzorze umowy” –załącznik nr 5 do siwz Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa placu street workout
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II: ”Budowa placu street workout”: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem placu street workout wraz z dostawą i montażem urządzeń na boisku położonym przy Zespole Szkół w Przemęcie. Lokalizacja: nieruchomość przy ul. Szkolnej 1 oznaczonej nr geod. 639 obręb Przemęt. Szczegółowa lokalizacja przedmiotu zamówienia określona została w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia dla części II określa dokumentacja projektowa oraz zapisy niniejszej SIWZ w rozdziale I część II pkt 2 „Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia”: 1. dokumentacja projektowa: a) Projekt budowlany „Modernizacja istniejącej sali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym z przystosowaniem do sportów walki oraz zewnętrznym parkour parkiem [załącznik nr 6 do SIWZ], b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży budowlanej [załącznik nr 7 do SIWZ] Autorem dokumentacji projektowej jest: KAJOCH Kompleksowa Obsługa Budownictwa Czesław Kajoch Kąkolewo, ul. Kwiatowa 12 64-113 Osieczna UWAGA: niniejsza dokumentacja projektowa obejmuje również: -roboty budowlane związane z budową placu parkour - roboty budowlane dot. modernizacji istniejącej sali sportowej. Przedmiot zamówienia dla części II nie dotyczy robót budowlanych związanych z budową placu parkour oraz modernizacją istniejącej sali sportowej 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Przedstawienie koncepcji rozmieszczenia urządzeń na placu street workout i uzyskania akceptacji zamawiającego. Koncepcja musi być przedstawiona w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej w wersji edytowalnej. Koncepcja musi zawierać rzuty i przekroje urządzeń wraz z opisem i wyszczególnieniem rodzaju sprzętu. 2. Wykonanie, dla urządzeń street workout, bezpiecznej jednolitej nawierzchni z piasku z obrzeżem betonowym gr. 6 cm. W celu wykonania nawierzchni należy wykorytować [wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża] 287 m2 powierzchni przeznaczonej pod budowę placu street workout na głębokości 350 mm, wykonać ławy betonowe pod obrzeża betonowe, ułożyć obrzeża, wykorytowaną powierzchnię uzupełnić piaskiem o wielkości ziaren od 0,2 mm do 2 mm. 3. Dostawę i montaż urządzeń placu street workout 4. Dostawę i montaż 2 sztuk stojaków na rowery po 8 miejsc każdy, umieszczonych poza strefą bezpieczeństwa placu street workout 5. Rozmieszczenie, sposób montażu i rodzaj urządzeń montowanych na placu street workout wraz z przekrojem terenu przedstawiony jest na rysunku stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ 6. Szczegółowe wymagania dotyczące urządzeń placu street workout: Urządzenia muszą być wykonane zgodnie z wymogami normy PN EN 16630:2015-06 Urządzenia muszą być wykonane i zaprojektowane zgodne z wymaganiami PFSW:1601-1 Polskiej Federacji Parkour i Freerun. Wysokość swobodnego upadku max. 2,4 m Rury okrągłe użyte do produkcji urządzeń muszą mieć średnicę min. 33,7 mm i grubość ścianki min. 3,0 mm. Rury o średnicy 33,7 o długości większej niż 1,4 m muszą mieć grubość ścianki min. 5 mm. Dla rur okrągłych użytych do produkcji urządzeń do ćwiczeń w podporze [poręcze, barierki] zaleca się stosowanie średnicy min. 42,4 mm i grubość ścianki min. 3,0 mm. Profil stalowy min. 100x100x3mm Każda rura oraz profil stalowy muszą być ocynkowane proszkowo oraz pomalowane proszkowo. Zamawiający wymaga aby urządzenia były pomalowane na kolor pomarańczowy oraz czarny. Dobór kolorów zostanie ustalony na etapie koncepcji. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kolorów. Nie dopuszcza się malowania elementów na miejscu montażu. Wszystkie łączenia rur muszą być wykonane w sposób uniemożliwiający wystawanie ostrych krawędzi. Śruby użyte do łączenia muszą mieć min. 10 mm średnicy. Wszystkie śruby muszą być zabezpieczone zaślepkami polimerowymi. Osłony mocowań musza zapobiegać rozkręcaniu konstrukcji przez osoby niepowołane. Wszystkie słupy i rury muszą być zaślepione w sposób uniemożliwiający dostęp wody do ich wnętrza. Wszystkie ostre krawędzie musza być zaokrąglone promieniem minimalnym 3 mm. Lina polipropylenowa o średnicy min. 40 mm Urządzenia street workout muszą zostać przymocowane do podłoża poprzez zakotwiczenie do fundamentu betonowego [beton min. C20/25 dawniej B25] poprzez zastosowanie kotew pierścieniowych M12 x 140. Kotwy należy zabezpieczyć polimerowymi kapturkami. Dopuszcza się zmianę wymiarów urządzeń do 10%. 7. UWAGA: Zamawiający wymaga przedstawienia najpóźniej w dniu odbioru końcowego, dla urządzeń Street Workout: -certyfikatu potwierdzającego zgodność urządzeń z wymaganiami normy PN-EN 16630:2015-06 wydany przez jednostkę certyfikującą -dokumentu potwierdzającego wykonanie urządzeń zgodnie z wymaganiami PFSW:1601-1 polskiej Federacji Parkour i Freerun Nieprzedstawienie któregokolwiek z ww dokumentów/certyfikatów traktowane będzie przez Zamawiającego jako nienależyte wykonanie umowy. 8. Zakres przedmiotu zamówienia dla części II obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Ponadto: Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych [Dz.U z 2016 poz. 1570 ze zm.]. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U z 2016 poz.1666 ze zm.]. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we „wzorze umowy” –załącznik nr 5 do siwz Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37440000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont - Koziegłowy
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont - chciałabym przenieść kuchnie do salonu i z kuchni zrobić pokój. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Remont budynku SP Chobienia
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przemęt: Przebudowa drogi powiatowej nr 3820P w m. Bucz - przebudowa chodnika
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rewitalizacja wsi Kizielany poprzez nadanie nowych funkcji dawnej szkole oraz jej otoczeniu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont budynku SP Chobienia
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI