Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943579100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d451a81-9b52-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003313/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja pomieszczeń SP1 na cele oddziału przedszkolnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub nr referencyjnym postępowania: IZP.271.1.7.2021.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info . 7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). 8. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez Zamawiającego na adres e-mail, podany przez Wykonawcę, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych z prowadzonym postępowaniem w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np. błędnego adresu lub adresu poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Białogard, ul. 1 Maja 18, kod pocztowy 78-200, e-mail: um.sekretariat@bialogard.info, tel. 94 357 91 00. 2) Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Urząd Miasta Białogard, ul. 1 Maja 18, kod pocztowy 78-200, adres e-mail: iodumb@bialogard.info, nr telefonu 94 357 92 13. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego ”, IZP.271.1.7.2021, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; Organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Miasta Białogard przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Miasto Białogard, w tym operator pocztowy, firmy serwisujące programy komputerowe, instytucje finansowe.5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego / organizacji międzynarodowej.6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów zgodnie z przepisami prawa w tym instrukcja kancelaryjną i ustawą Pzp (10 lat). 7) Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Państwa dane nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie są przetwarzane w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego (działki ewid. nr 19 obręb 0017 m. Białogard).Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.2. W ramach robót budowlanych (zgodnie z dokumentacją projektową) przewidziano w szczególności:1) prace remontowe – wyburzenia ścian i wykucia otworów; remont wskazanych fragmentów elewacji (strefa oddzielenia przeciwpożarowego); montaż nadproży; wywóz gruzu;2) wykonanie schodów zewnętrznych stalowych;3) zamurowania z bloczków z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej;4) wykonanie ścianek szkieletowych z płyt gipsowo-kartonowych na szkielecie metalowym z wypełnieniem wełną mineralną; wykonanie ścianek systemowych (kabiny w pomieszczeniu toalet);5) roboty tynkarskie i malarskie ścian i sufitów;6) wykonanie posadzek oraz ułożenie wykładzin winylowych i okładzin z płytek ceramicznych;7) montaż stolarki otworowej;8) prace związane z instalacjami wewnętrznymi branży sanitarnej oraz elektroenergetycznej;9) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego).3. Zakres prac według zestawienia pomieszczeń:1) Szatnia: rozbiórka istniejących ścianek działowych oraz wykonanie nowej przegrody stanowiącej oddzielenie przeciwpożarowe REI120 z drzwiami przeciwpożarowymi EI30 – ścianka gr. 12 cm z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym; modernizacja instalacji elektroenergetycznej, wentylacji i instalacji centralnego ogrzewania; elementy wykończenia: posadzki – płytki ceramiczne/gres, ściany – usunięcie istniejących powłok malarskich, wyrównanie powierzchni ścian, profilowanie ościeży, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie farbą lateksową do poziomu sufitu, osłony grzejnikowe, oprawy oświetleniowe natynkowe, żarówki energooszczędne, wymiana gniazd i włączników instalacji elektroenergetycznej.2) Sala dydaktyczna: wstawienie nadproży i wykonanie dwóch otworów drzwiowych w ścianie wewnętrznej oraz powiększenie istniejącego otworu okiennego w celu wykonania drzwi ewakuacyjnych; modernizacja instalacji elektroenergetycznej oraz instalacji centralnego ogrzewania; elementy wykończenia: posadzki – panele podłogowe, ściany – usunięcie istniejących powłok malarskich, wyrównanie powierzchni ścian, profilowanie ościeży, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie farbą lateksową do poziomu sufitu, osłony grzejnikowe, oprawy oświetleniowe natynkowe, żarówki energooszczędne, wymiana gniazd i włączników instalacji elektroenergetycznej.3) Umywalnia oraz WC: wykonanie nowych przegród budowlanych – ścianki gr. 12 cm z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym; ścianki wydzielające pomieszczenia z miskami ustępowymi systemowe, z płyt MDF, modernizacja instalacji elektroenergetycznej, wentylacji, instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania, elementy wykończenia: posadzki – płytki ceramiczne/gres, ściany – usunięcie istniejących powłok malarskich, wyrównanie powierzchni ścian, profilowanie ościeży, płytki ceramiczne do wysokości 210 cm wykonanie gładzi gipsowych i malowanie farbą lateksową do poziomu sufitu, osłony grzejnikowe, oprawy oświetleniowe natynkowe, żarówki energooszczędne, wymiana gniazd i włączników instalacji elektroenergetycznej.4) Pomieszczenie gospodarcze: wykonanie nowych przegród budowlanych – ścianki gr. 12 cm z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym, modernizacja instalacji elektroenergetycznej, wentylacji i instalacji centralnego ogrzewania, elementy wykończenia: posadzki – płytki ceramiczne/gres, ściany – usunięcie istniejących powłok malarskich, wyrównanie powierzchni ścian, profilowanie ościeży, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie farbą lateksową do poziomu sufitu, oprawy oświetleniowe natynkowe, żarówki energooszczędne, wymiana gniazd i włączników instalacji elektroenergetycznej.4. Ogólny zakres robót budowlanych i obowiązki Wykonawcy:1) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe;2) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;3) na czas robót zabezpieczenie mediów materiałów, energii, urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia;4) oznakowanie i zabezpieczenie terenu na czas robót oraz oznakowanie tablicami informacyjnymi;5) wykonanie robót budowlanych zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz oddania przedmiotu zamówienia w terminie;6) dostarczenie wszelkich niezbędnych fabrycznie nowych, pozbawionych wad materiałów stanowiących przedmiot zamówienia, w uzgodnieniu z Zamawiającym;7) stosowanie się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzenia robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych;8) ochrona istniejących obiektów naziemnych oraz urządzeń uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem i utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz utrzymanie terenu wykonywania przedmiotu zamówienia w należytym stanie i porządku, wolnym od przeszkód komunikacyjnych;9) wykonanie zabezpieczenia terenu budowy i jego zaplecza oraz ochrona terenu budowy;10) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, transport na miejsce ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 11) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia;12) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości;13) przeprowadzenie wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów;14) uporządkowanie terenu objętego placem budowy;15) pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do prac realizowanych przez podwykonawców;16) skompletowanie wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów i instrukcji przed zgłoszeniem do odbioru;17) sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz złożenie wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie; przedłożenie Zamawiającemu, ostatecznego pozwolenia na użytkowanie.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:1) Wielobranżowe projekty budowlane,2) Przedmiar robót (roboty ogólnobudowlane), stanowiący funkcję pomocniczą dla projektu budowlanego,3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,4) Uzupełnienie do opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia.2. Przez roboty budowlane podobne Zamawiający rozumie roboty, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego, w tym roboty budowlane obejmujące:1) Roboty ogólnobudowlane, remontowe i wykończeniowe;2) Roboty budowlane branży instalacji sanitarnych i elektroenergetycznych.3. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i może dotyczyć w ramach robót budowlanych:1) Robót ogólnobudowlanych związanych z remontem, budową i przebudową budynków,2) Robót branży instalacji sanitarnych,3) Robót branży instalacji elektroenergetycznych.4. Wskazane w ust. 2 i 3 roboty zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i przyjętym przez Zamawiającego kosztorysem.5. Udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp nastąpi po spełnieniu przez Wykonawcę warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej oraz zdolności technicznej lub zawodowej w trybie zamówienia z wolnej ręki (zgodnie z ustawą Pzp) lub zgodnie z zarządzeniem Burmistrza w sprawie organizacji udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Białogard – w zależności od wartości szacunkowej zamówienia.6. Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na roboty wskazane w ust. 2 i 3, jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.7. Negocjacjom podlegać będą: cena, termin wykonania robót oraz termin udzielonej gwarancji.8. W przypadku, gdy wartość zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp będzie niższa niż 130 000 zł, Zamawiający udzieli zamówienia w oparciu o regulacje wewnętrzne dotyczące zasad i trybu przygotowania i prowadzenia w Urzędzie Miasta Białogard postępowań o udzielenie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku.Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXV SWZ w pkt 2.1 i 2.2 po zsumowaniu stanowić będzie końcową ocenę oferty. Za najwyżej ocenioną, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert złożonych w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4