Modernizacja Obornickiego Ośrodka Kultury.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja Obornickiego Ośrodka Kultury.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOborniki Śląskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-01-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Oborniki Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-12-22
  • Numer ogłoszenia635829-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 635829-N-2017 z dnia 2017-12-22 r.

Gmina Oborniki Śląskie: Modernizacja Obornickiego Ośrodka Kultury.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 93193508100000, ul. ul. Trzebnicka  1 , 55120   Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3103519, 3103536, e-mail inwestycje@oborniki-slaskie.pl, faks 713 102 295.
Adres strony internetowej (URL): www.oborniki-slaskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.oborniki-slaskie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE, Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Obornickiego Ośrodka Kultury.
Numer referencyjny: ZP.271.431.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ROBOTY ROZBIÓRKOWE I DEMONTAŻOWE - Zdemontować drzwi wewnętrzne - wymiana na nowe; - Zdemontować drzwi zewnętrzne - wymiana na nowe; - Rozebrać istniejące posadzki z płytek w holu, korytarzach wraz z wyrównaniem wszelkich nierówności i przygotowaniem pod położenie nowych posadzek - Rozebrać istniejące parkiety w sali wielofunkcyjnej, salach za sceną oraz na schodach wraz z wyrównaniem wszelkich nierówności i przygotowaniem pod położenie nowych posadzek - Rozebrać istniejące podłogi z desek na scenie, schodach na scenę i na balkonie wraz z demontażem istniejącej konstrukcji drewnianej podestów i wyrównaniem wszelkich nierówności i przygotowaniem pod położenie nowych posadzek - Wyburzyć, skuć i wyrównać ściany w miejscach oznaczonych w części rysunkowej - Wyburzyć schody żelbetowe prowadzące na antresolę wraz ze ścianką stanowiącą balustradę w części holu wejściowego; - Powiększyć otwór w płycie antresoli pod nowe schody; - Rozebrać fragment schodów zewnętrznych - Skuć tynki na ścianach wokół sceny wraz w wyrównaniem podłoża - Zdemontować balustrady na schodach i balkonie - Zdemontować istniejącą boazerię w sali widowiskowej w części widowni, również na antresoli; - Zdemontować istniejące wyposażenie sceniczne wraz z balkonem technicznym nad sceną; - Zdjąć i zabezpieczyć sztukaterię na suficie sali widowiskowej, zdemontować sufit sali wielofunkcyjnej - Zdemontować sufit podwieszony w holu wejściowym; - Zdemontować elementy instalacji zgodnie z projektami branżowymi Wyszczególnione prace należy wykonać sprzętem lekkim z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Zdemontowane i rozebrane materiały należy w sposób zgodny z przepisami zutylizować za pomocą firm do tego upoważnionych. Uwaga: Nie wyklucza się konieczności wykonania prac dodatkowych nie wyszczególnionych w opisie. Ściany wewnętrzne nowoprojektowane i zamurowania - z bloczków gazobetonowych - do uzupełnień istniejących ścian murowanych; - Z cegły pełnej kl.15 na zaprawie M5 -zamurowanie otworu w piwnicy w rejonie wzmocnienia pod projektowanym słupem stalowym, dodatkowo osadzać co 4 warstwę pręty śr.10mm wg rysunku konstrukcyjnego Roboty betonowe - Strop nad sceną wzmocnić wg opisu części konstrukcyjnej. Istniejące stalowe belki konstrukcyjne po skuciu tynków zabezpieczyć antykorozyjnie. Strop od spodu zabezpieczyć ogniowo do klasy odporności ogniowej REI30 poprzez zastosowanie okładziny z wełny skalnej o gr. 20mm, mocowanej do stropu za pomocą stalowych łączników. Okładzinę otynkować tynkiem cementowo-wapiennym na wtopionej siatce z włókna szklanego i pomalować po wcześniejszym zagruntowaniu farbą akrylową w kolorze czarnym. - Nowoprojektowane schody żelbetowe monolityczne oparte na belkach policzkowych (beton B20, stal zbrojeniowa StOS, RB500W) o wymiarach 40x25cm. Grubość płyty stopnicy 8cm. Zbrojone wg rysunku konstrukcyjnego. - Podwalina pod słup stalowy w holu. Podwalina o wym. 20x25x90cm, beton B15, zbrojona wg rysunku konstrukcyjnego Ściany działowe i obudowy z G-K - Z dwóch warstw płyt GK 12,5 na ruszcie 7,5cm i 10cm wg wskazań na rysunkach; - Obudowa słupa i podciągu stalowego w holu w systemie zapewniającym odporność R30 płyty gr.15mm - Obudowy instalacji podstropowych (wentylacji) w toaletach z płyt GKBI Stolarka zewnętrzna - Nowoprojektowane drzwi zewnętrzne na ramie z drewna dębowego wypełnione panelem termoizolacyjnym, frezowane ozdobnie, zabezpieczone lakierem wodnym przeznaczonym do stosowania na zewnątrz, kolor orzech, wyposażone w samozamykacz, pochwyty w kolorze Inox, 2 wkładki patentowe, 2 klasa antywłamaniowości. Wymiary otworów sprawdzić na budowie Stolarka wewnętrzna Drzwi wg zestawienia stolarki - Drzwi dwuskrzydłowe w okleinie CPL kolor dąb, ościeżnica metalowa kątowa, wyposażone w samozamykacz, klamki jak Office Satyna, wkładka patentowa, o izolacyjności akustycznej Rw=42dB, wyposażone w regulator kolejności zamykania - Drzwi jednoskrzydłowe w okleinie CPL kolor dąb, ościeżnica metalowa kątowa, klamki jak Office Satyna, wkładka patentowa, - Drzwi jednoskrzydłowe w okleinie CPL kolor dąb, o odporności pożarowej EI 30,ościeżnica metalowa kątowa, wyposażone w samozamykacz, klamki Satyna, wkładka patentowa, - Drzwi dwuskrzydłowe w okleinie CPL kolor dąb, o odporności pożarowej EI 60, ościeżnica metalowa kątowa, wyposażone w samozamykacz, klamki Satyna, wkładka patentowa, wyposażone w regulator kolejności zamykania - Drzwi jednoskrzydłowe w okleinie CPL kolor heban, o odporności pożarowej EI 60, ościeżnica metalowa kątowa, wyposażone w samozamykacz, klamki Satyna, wkładka patentowa, - Drzwi jednoskrzydłowe w oklenie CPL kolor dąb, ościeżnica metalowa kątowa, wyposażone w samozamykacz, klamki Satyna, wkładka patentowa,wyposażone w kratkę wentylacyjną, Warstwy wykończeniowe wewnętrzne ścienne - Istniejące tynkowane ściany przeznaczone do pozostawienia przygotować do malowania poprzez przetarcie istniejących powłok, szpachlowanie powierzchni, ujednolicenie chłonności - Ściany wewnętrzne sali wielofunkcyjnej w części widowni od poziomu posadzki do wys. 60cm planuje się obłożyć perforowanymi płytami z laminatu MDF fornirowanymi w kolorze "dąb". Panele powinny być mocowane na podkonstrukcji aluminiowej przy zachowaniu odpowiedniego dystansu od lica ściany umożliwiającego zakrycie istniejących grzejników. - Ściany wewnętrzne sali widowiskowej w części widowni projektuje się częściowo w okładzinie z płyt g-k podwójnie na ruszcie metalowym z wypełnieniem wełną mineralną. Sufity - Sufit podwieszany w sali widowiskowej systemowy o odporności pożarowej EI30 12,5mm na metalowej konstrukcji jednopoziomowej , do sufitu od spodu montować dekorację sztukatorską nad salą wielofunkcyjną po uprzednim zdemontowaniu i poddaniu konserwacji zamontować ponownie do sufitu. Ewentualne ubytki uzupełnić. Wykonać dodatkowe 2 szt rozety takie jak nad żyrandolami, - Łuki sufitu w sali widowiskowej należy zachować , od strony strychu wypełnić pachwiny wełną mineralną i zabezpieczyć folią paroizolacyjną, - Sufit podwieszany w pomieszczeniu holu wejściowego, który obecnie wykonany jest z płyt GK planuje się wymienić na sufit z paneli mineralnych 60x60cm w kolorze białym mocowanych na ruszcie aluminiowym - ukrytym - Na suficie nad sceną w celu zabezpieczenia ppoż. stropu montować systemowe płyty z wełny mineralnej, płyty o gr.20mm. Płyty wykończyć wyprawą tynkarską na siatce. - Na suficie nad widownią zainstalować "windę" sterowaną elektrycznie do montażu projektora, Podłogi i posadzki - Posadzki wykańczać zgodnie z częścią rysunkową -rysunkami posadzek - W pomieszczeniach wyłożonych gresem o ścianach nie przeznaczonych do wykończenia płytkami wykonać cokoliki wys.15cm w kolorze jak płytki podłogowe. Cokoliki wykonać jako zlicowane z powierzchnią ściany. - W części widowni sali wielofunkcyjnej planuje się parkiet drewniany dębowy kl. I układany w jodełkę, impregnowany i trzykrotnie lakierowany. Przed położeniem parkietu należy wyrównać podłoże poprzez wylanie wylewki samopoziomującej. - schody na scenę należy poddać renowacji i zamontować noski z listwy mosiężnej schodowej oraz wykonać cokoły do montażu nagłośnienia o wielkości w rzucie 1,0x1,0 m z podkonstrukcji stalowej wygłuszonej wełną mineralną i obłożoną deskami dębowymi kl.I o gr. 32 mm oraz polakierowane jak posadzka z parkietu, - Na scenie planuje się wymianę posadzki na deski dębowe "okrętowe" o gr. 50mm lakierowane i malowane na czarno, zabezpieczone ogniowo (min. Trudno zapalne). W zależności od stanu technicznego istniejących legarów należy je wymienić lub zregenerować. Pomiędzy legary należy ułożyć warstwę izolacji akustycznej w postaci wełny mineralnej o grubości odpowiadającej wysokości legarów. - Na schodach na antresolę wykładzina flokowana trudnozapalna. Krawędzie stopni wyposażyć w listwy aluminiowe z wklejonym paskiem antypoślizgowym oraz paski LED podświetlające stopnie. - Na poziomie antresoli obecną drewnianą konstrukcję widowni planuje się zastąpić podestami o konstrukcji aluminiowej z płytą ze sklejki lub litego drewna o gr. min. 22mm zabezpieczonej ogniowo (min. trudno zapalna). Podesty wyłożyć wykładziną poliamidową analogicznie jak na schodach. - W celu umożliwienia dojazdu dla niepełnosprawnych przy schodach zewnętrznych wykonać podniesienie chodnika do poziomu drugiego stopnia (dolny przystanek platformy dla niepełnosprawnych) wg części rysunkowej, nawierzchnia z płyt lub kostek betonowych Kominy i przewody wentylacyjne - Nowoprojektowane kominy wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń szatni i holu wejściowego z elastycznych rur SPIRO o średnicy 150mm wyprowadzonych ponad górny poziom dachu wg projektu instalacji sanitarnych - Istniejące w sali wielofunkcyjnej otwory wentylacji grawitacyjnej należy zlikwidować. Projekt przewiduje zainstalowanie systemu wentylacji mechanicznej nawiewno -wywiewnej i klimatyzacji. Elementy stalowe - Ruszt pod centralę wentylacyjno-klimatyzacyjną na dachu nad północną dobudówką z ocynkowanych profili HEA 120 opartych na ścianie poprzeczenej sceny oraz ścianie elewacyjnej dobudówki. Wokół rusztu słupki pod montaż blachy perforowanej wzmocnione ryglami -szczegóły wg części konstrukcyjnej. - Drabina stalowa ocynkowana systemowa montowana do ściany przybudówki, wys. 3,2m - Podparcie podciągu w holu -słup stalowy wg części konstrukcyjnej, całość obudować GK w systemie zapewniającym odporność R30 - Nad otworem nad schodami na balkon nadproże stalowe 2x I 200 wg części konstrukcyjnej - Element do podwieszeń dekoracji pod zadaszeniem nad wejściem głównym -rura stalowa ocynkowana o88,9x4mm, l=3,0m Farby, malatury - Do wymalowań ścian stosować akrylowe farby lateksowe. Powierzchnię przygotować poprzez usunięcie starych farb, uzupełnienie ubytków, wyrównanie podłoża, szpachlowanie i zagruntowanie wg wytycznych producenta farb. Kolory wymalowań -w holu głównym NSC S 2005-Y40R, ściany sceny w kolorze czarnym, ściany sali wielofunkcyjnej w kolorze RAL 7044 ( przed malowaniem uzgodnić ostateczny kolor - wykonać próbki), sufit w kolorze białym. - Do wymalowań sufitów w pomieszczeniach bez sufitów podwieszanych stosować farbę lateksową w kolorze białym, sufit sceny w kolorze czarnym identycznym jak ściany sceny Wyposażenie W oknach sali wielofunkcyjnej należy zamontować rolety sterowane elektrycznie zapewniające całkowite zaciemnienie pomieszczenia - Urządzenie zaciemniające: - urządzenie montowane wewnątrz pomieszczenia przed otworem okiennym - kaseta z profilu aluminiowego, lakierowana wg palety RAL mieści walec nawojowy, silnik elektryczny i tkaninę zaciemniającą. Kaseta o wymiarach w zależności od wysokości urządzenia:135x135 mm. - prowadnice z profilu aluminiowego lakierowane wg palety RAL, wewnątrz pokryte tworzywem pochłaniającym światło, wyposażone w uszczelki szczotkowe eliminujące przenikanie światła. Prowadnice o wymiarach w zależności od szerokości urządzenia: - szerokość prowadnic 50 głębokość 28mm. - szyna dolna z profilu aluminiowego, lakierowana wg palety RAL, z elastyczną uszczelką dającą szczelne połączenie z profilem zamykającym lub parapetem. - materiał zaciemniający: tkanina poliestrowa jednostronnie foliowana PCV, usztywniona co 75 cm prętami aluminiowymi, zaszytymi w materiale. Materiały zaciemniające posiadają odporność ogniową według DIN 4102 w klasie B1. - napęd: podnoszenie i opuszczanie materiału zaciemniającego przy pomocy elektrycznego, bezobsługowego siłownika 230V, 50Hz, usytuowanego w walcu nawojowym. Siłownik wyposażony jest w wyłączniki krańcowe, termiczny wyłącznik przeciążeniowy oraz przewód o długości 0,4m zakończony hermetycznym złączem - Istniejące hydranty wskazane na rysunkach wymienić na hydranty DN25 z wężem półsztywnym, szafki z miejscem na gaśnicę w układzie pionowym - Wykonawca opracuje i zatwierdzi plan rozmieszczenia środków ppoż. Oraz dostarczy komplet gaśnic i znaków bezpieczeństwa pożarowego - Przy drzwiach montować tabliczki przydrzwiowe z numerem i opisem pomieszczenia np. system komunikacji wizualnej Kot. Należy przyjąć jedną tabliczkę przy każdych drzwiach. UWAGA!! Opisany powyżej zakres prac nieznacznie różni się od opisanego w projekcie, zmiany tu opisane zostały uzgodnione z Projektantem oraz uwzględnione w przedmiarze robót. Roboty instalacji elektrycznej Opis techniczny. 1 Zasilanie. Zakres prac obejmuje zasilanie od rozdzielnicy istniejącego złącza kablowego. Dla potrzeb zasilania należy: -od złącza kablowego ułożyć kabel 4xYKXs 1x70+YKXs 1x35mm2. Kable ułożyć pod tynkiem w przepuście rurowym wykonanym rurą RL ?47 mm. Kable wprowadzić do projektowanej nowej tablicy pomiarowej TL zabudowanej w korytarzu bocznym budynku. Od tablicy TL po przez podlicznik zasilić przewodem YLYżo 5x16mm2 w RL ?37 mm istniejącą rozdzielnicę pizzerii. Kabel 4xYKXs 1x70+YKXs 1x35mm2 wprowadzić do istniejącej rozdzielnicy głównej obiektu pod schodami na balkon. Zabudować osprzęt wg schematu. 2 Pomiar rozliczeniowy energii. Pomiar rozliczeniowy energii elektrycznej projektuje się przenieść do nowej tablicy pomiarowej zabudowanej w korytarzu budynku. 3 Rozdzielnice elektryczne. Zaprojektowano następujące rozdzielnice: - Rozdzielnicę główną TG, - Rozdzielnicę sceny TS, - Rozdzielnicę licznikową TL. Obwody elektryczne wyposażano w rozłączniki bezpiecznikowe R300, SPX, wyłączniki różnicowoprądowe serii P300 i wyłączniki instalacyjne serii S300 oraz osprzęt sterowniczy. 4 Instalacje oświetleniowe. Dla oświetlenia pomieszczeń projektowanego budynku zaprojektowano oprawy LED o stopniach ochrony IP dostosowanych do rodzaju pomieszczeń. W salach ekspozycyjnych zainstalować należy szynoprzewody oświetleniowe z ruchomymi oprawami LED umożliwiającymi ich dowolną aranżację dla potrzeb wystaw. W pomieszczeniach zaplecza przewidziano oprawy szczelne. W ciągach komunikacyjnych i pomieszczeniach gdzie przebywać może większa liczba osób zaprojektowano oświetlenie ewakuacyjne oprawami pracującymi w trybie awaryjnym ( oprawa nie bierze udziału w oświetleniu ogólnym). Oprawy awaryjne wyposażyć należy w autonomiczne podtrzymanie pracy (czas minimum 1 godzina). Oprawy awaryjne muszą posiadać certyfikat CNOBP. Oprawy oświetlenia ewakuacyjno-kierunkowego przewidziano jako pracujące w trybie awaryjno-użytkowym. Oprawy wyposażyć należy w piktogramy kierunkowe. Instalację oświetleniowe należy wykonać przewodami YDYżo 3(4,5)x1,5mm2. Przewody należy układać pod tynkiem i na korytach kablowych. Łączniki oświetlenia montować na wys. h=1,2 m od poziomu gotowej posadzki. Należy stosować osprzęt wtynkowy IP20, a w pomieszczeniach wilgotnych wtynkowy IP 44. Obwody oświetlenia zabezpieczono wyłącznikami instalacyjnymi serii S300. 5 Instalacja gniazd wtykowych 230V ogólnych. Instalację gniazd wtykowych wykonać należy jako wtynkową. Obwody gniazd zabezpieczyć wyłącznikami instalacyjnymi oraz zbiorczo różnicowoprądowymi typu P304 40-30-AC. Instalację zasilania gniazd wtykowych 230V należy wykonać przewodami YDYżo 3x2,5mm2. Przewody należy układać pod tynkiem. Gniazda w pomieszczeniach zainstalować należy na wysokościach podanych na rysunkach. 6 Instalacja uziemiająca i wyrównawcza. Jako główną szynę wyrównawczą przewidziano zainstalowanie ekwipotencjalnej szyny K12 firmy DEHN przy rozdzielnicy TG. Do szyny tej podłączyć: - szynę PE TG, - rurociągi wod.-kan. - rurociągi gazu - części przewodzące konstrukcji budynku - miejscowe połączenia wyrównawcze urządzeń audiowizualnych. 7 Instalacja sygnalizacji napadu i włamania. W projekcie przewidziano wykorzystanie istniejącej centralki alarmowej. Pomieszczenia dozorowane będą cyfrowymi czujkami ruchu. Istniejące czujki zdemontować i w miarę możliwości zainstalować ponownie w nowych miejscach. Instalację wykonać należy przewodem typu YTDY 1x4(6,8)x0,5mm. Wykonanie instalacji logicznej zlecić należy wyspecjalizowanemu zakładowi instalacyjnemu. Przewody ułożone będą pod tynkiem lub w RL22 na tynku. 8 Okablowanie technologiczne. Okablowanie sygnałowe wg zapotrzebowania Inwestora: - połączenia gniazd RJ-45 pomiędzy balkonem a punktem centralnym (scena) - przewód UTP kat. 6, - połączenia gniazd RJ-45 pomiędzy sceną a punktem centralnym (scena) - przewód UTP kat. 6, - połączenia gniazd RJ-45 pomiędzy salą a punktem centralnym (scena) - przewód UTP kat. 6, - połączenia gniazd RJ-45 pomiędzy sceną a punktem centralnym (scena) - przewód UTP kat. 6, - połączenia gniazd RJ-45 pomiędzy projektorem a punktem centralnym (scena) - przewód UTP kat. 6, - połączenia gniazd RJ-45 pomiędzy projektorem a salą - przewód UTP kat. 6, - połączenia gniazd RJ-45 pomiędzy projektorem a balkonem - przewód UTP kat. 6, - połączenia gniazd RJ-45 pomiędzy salą a panelami akustycznymi- przewód UTP kat. 6, - połączenia gniazd RJ-45 etherCON pomiędzy salą a punktem centralnym (scena)- przewód UTP kat. 5+, Połączenia urządzeń technologii (akustyka oraz światło) wykonać przewodem typu DMX 4x0,34. Sposób podłączania uzgodnić z przedstawicielem Inwestora. Przewody prowadzić w RL pod tynkiem. 9 Ochrona p. porażeniowa. Jako ochronę przed niebezpieczeństwem porażenia zastosowano szybkie wyłączenie zasilania. Obwody elektryczne zabezpieczono wyłącznikami nadprądowymi typ S300, oraz wyłącznikami różnicowo-prądowymi ?J=30mA z członem nadprądowym. 10 Ochrona przeciw przepięciowa. W rozdzielnicy głównej TG przewiduje się ochronę przepięciową klasy C w postaci warystora DEHNguard. Ochronniki łączyć z szyną PE danej rozdzielnicy. 11 Ochrona przeciw pożarowa. W obiekcie przewidziano oświetlenie awaryjne i ewakuacyjno-kierunkowe wyposażone w piktogramy z własnym podtrzymaniem zasilania. Czas podtrzymania minimum 1h. Oświetlenie awaryjne zapewnia odpowiednie natężenie oświetlenia na drogach ewakuacji. 12 Uwagi końcowe. - Użyte przy wykonawstwie urządzenia muszą posiadać polskie certyfikaty lub atesty używalności. - Dopuszcza się zastosowanie innego osprzętu i materiałów niż w projekcie, lecz po uprzednim uzgodnieniu z projektantem. Zgodnie z art. 237 Kodeksu Pracy oraz § 41 rozporządzenia MPiPS z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bhp właściciel budynku ma obowiązek wyposażyć obiekt w Instrukcję Stanowiskową BHP i PPOŻ w zakresie "Eksploatacja instalacji i sieci o napięciu do 1 kV" , wydane przez OSRODEK DORADZTWA I DOSKONALENIA KADR 80-244 Gdańsk X. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zabezpieczenia terenu inwestycji. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy/robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań remontowych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.5) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45310000-3
45331000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 757596,28
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: - zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych obejmujących swym zakresem roboty remontowe ogólnobudowle oraz z zakresu instalacji sanitarnych, w tym wentylacji mechanicznej i instalacji centralnego ogrzewania, oraz instalacji elektrycznych o wartości min. 300 000 zł łącznie, - dysponują co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do prowadzenia funkcji kierownika budowy, zatrudnioną na umowę o pracę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w druku Wykaz robót budowlanych popartych odpowiednimi poświadczeniami np. referencjami, oraz informacji zawartych w druku Wykaz osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, w tym: - posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz opłaconej polisy O.C.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Dokument składany drogą elektroniczną w ciągu trzech dni od dnia opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Dowód wniesienia wadium 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8 000.00 ZŁ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI