IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA NA ROBOTY BUDOWLANE |
10,00 |
GWARANCJA NA URZĄDZENIA I PRZYBORY |
10,00 |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty poprzez zmianę terminu realizacji umowy w przypadku działania osób trzecich uniemożliwiającego realizację zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; termin przedłużenia realizacji przedmiotu umowy możliwy jest o liczbę dni kalendarzowych obejmujący okres tego działania. 2. Podstawą do zmiany terminu realizacji umowy jest zgłoszenie Zamawiającemu przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania. Przyczyny wstrzymania robót muszą być potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Zgłoszenia dokonane po upływie terminu wykonania umowy są bezskuteczne. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-02-26, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Lompy 6b/10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: 1. Roboty ogólnobudowlane: 1) roboty demontażowe/rozbiórkowe, 2) roboty murowe, tynkarskie: a) tynki zewnętrzne zwykłe kat. III, b) tynki wewnętrzne zwykłe kat. III, c) wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach z płyt gipsowych, d) tynki zewnętrzne akrylowe, cienkowarstwowe , wykończenie ,,baranek, e) okładziny ceramiczne wewnętrzne-licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, 3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: a) stolarka okienna z PCV - okna koloru białego z profili PCV profile PCV klasy A (grubość ścianek większy lub równy od 2,8mm), pięciokomorowe z podwójnym wkładem, kolor biały o następujących parametrach: współczynnik przenikania ciepła dla okna U (max 1,0) wsp. izolacyjności akustycznej Rw (min 32 dB), wsp. infiltracji powietrza a=0,5 -1,00, okucia obwiedniowe, mikrowentylacja, w każdym oknie jedno skrzydło rozwieralno – uchylne (wg dołączonego schematu okien) okna powinny być w kolorze białym z zachowaniem podziału. Muszą posiadać Certyfikat Zgodności lub Deklarację Zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. W celu zapewnienia dopływu powietrza do pomieszczenia konieczne jest wyposażenie okien w nawiewniki powietrza ciśnieniowe o wydajności 45 m3/h. Nawiewniki te muszą zapewnić dopływ powietrza zgodnie z Polską Normą PN- 83/B - 03430 Az3 2000. Zastosowane nawiewniki muszą posiadać Aprobatę Techniczną lub deklarację zgodności lub certyfikat zgodności (zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, art. 5 (Dz. U. z 2014 r. poz. 883 z późn. zm.). parapety zewnętrzne z blachy powlekanej z końcówkami w kolorze brązowym parapety wewnętrzne PCV (marmurek); b) stolarka drzwiowa - drzwi drewniane systemowe. Podane w przedmiarze i na rysunkach wymiary drzwi są przybliżone. Wykonawca przed zleceniem produkcji drzwi powinien przeprowadzić pomiar w celu uściślenia ich wymiarów; 4) roboty posadzkowe i okładzinowe: a) warstwy wyrównawcze pod posadzki, b) warstwa wyrównawcza grubości 2 -6 cm, wykonana z zaprawy cementowej marki 8 MPa, z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża mlekiem wapienno - cementowym, ułożeniem zaprawy, z zatarciem powierzchni na gładko oraz wykonaniem i wypełnieniem masą asfaltową szczelin dylatacyjnych, c) posadzki właściwe, d) posadzka cementowa z cokolikami, grubości 2 cm, z oczyszczeniem i zagruntowaniem, podłoża rzadką zaprawą cementową, ułożeniem zapory cementowej marki 8 MPa z zatarciem powierzchni na gładko oraz wykonaniem i wypełnieniem masą asfaltową szczelin dylatacyjnych; zbrojenie siatką stalową, e) posadzki z kostki brukowej betonowej gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej, f) posadzka z paneli podłogowych -.układane na klej, g) posadzka jedno- lub dwubarwna z płytek podłogowych ceramicznych terakotowych z cokolikiem luzem ułożonych na zaprawie klejowej, z oczyszczeniem i przygotowaniem podłoża, zagruntowaniem mlekiem cementowym, ustawieniem punktów wysokościowych, sortowaniem płytek, moczeniem, przycięciem, dopasowaniem i ułożeniem na zaprawie oraz wypełnieniem spoin zaprawą, oczyszczeniem i umyciem powierzchni, h) cokolik z płytek ceramicznych podłogowych terakotowych luzem, ułożonych na zaprawie klejowej, z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża, zagruntowaniem mlekiem cementowym, ustawieniem punktów wysokościowych, sortowaniem płytek, moczeniem, przycięciem, dopasowaniem i ułożeniem na zaprawie oraz wypełnieniem spoin zaprawą, oczyszczeniem i umyciem powierzchni, i) posadzka jedno- lub dwubarwna z płytek podłogowych kamionkowych gres antypoślizgowych , mrozoodpornych z cokolikiem luzem ułożonych na zaprawie klejowej, z oczyszczeniem i przygotowaniem podłoża, j) cokolik z płytek kamionkowych gres luzem, ułożonych na zaprawie klejowej, z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża, zagruntowaniem mlekiem cementowym, ustawieniem punktów wysokościowych, sortowaniem płytek, moczeniem, przycięciem, dopasowaniem i ułożeniem na zaprawie oraz wypełnieniem spoin zaprawą, oczyszczeniem i umyciem powierzchni. Uszorstnienie powierzchni komunikacyjnych materiałem posiadającym strukturę antypoślizgową, 5) roboty malarskie i porządkowe: a) malowanie tynków, b) malowanie elementów stalowych, 6) wywóz i utylizacja gruzu, 2. Roboty instalacyjne: 1) wymiana instalacji elektrycznej, a) wymiana instalacji wod.-kan., b) wykonanie instalacji c.o. oraz c.w.u., c) wyposażenie lokalu w przybory, d) wykonanie instalacji gazowej. Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projekty budowlano-wykonawcze (dla instalacji sanitarnych).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45000000-7, 45410000-4, 45421000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45310000-3, 45300000-0, 45333000-0, 45331000-6, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 76124,92
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA NA ROBOTY BUDOWLANE |
10,00 |
GWARANCJA NA URZĄDZENIA I PRZYBORY |
10,00 |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Lompy 14e/11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: 1. Roboty ogólnobudowlane: 1) roboty demontażowe/rozbiórkowe, 2) roboty murowe, tynkarskie: a) tynki zewnętrzne zwykłe kat. III, b) tynki wewnętrzne zwykłe kat. III, c) wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach z płyt gipsowych, d) tynki zewnętrzne akrylowe, cienkowarstwowe , wykończenie ,,baranek, e) okładziny ceramiczne wewnętrzne-licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, 3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: a) stolarka okienna z PCV - okna koloru białego z profili PCV profile PCV klasy A (grubość ścianek większy lub równy od 2,8mm), pięciokomorowe z podwójnym wkładem, kolor biały o następujących parametrach: współczynnik przenikania ciepła dla okna U (max 1,0) wsp. izolacyjności akustycznej Rw (min 32 dB), wsp. infiltracji powietrza a=0,5 -1,00, okucia obwiedniowe, mikrowentylacja, w każdym oknie jedno skrzydło rozwieralno – uchylne (wg dołączonego schematu okien) okna powinny być w kolorze białym z zachowaniem podziału. Muszą posiadać Certyfikat Zgodności lub Deklarację Zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. W celu zapewnienia dopływu powietrza do pomieszczenia konieczne jest wyposażenie okien w nawiewniki powietrza ciśnieniowe o wydajności 45 m3/h. Nawiewniki te muszą zapewnić dopływ powietrza zgodnie z Polską Normą PN- 83/B - 03430 Az3 2000. Zastosowane nawiewniki muszą posiadać Aprobatę Techniczną lub deklarację zgodności lub certyfikat zgodności (zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, art. 5 (Dz. U. z 2014 r. poz. 883 z późn. zm.). parapety zewnętrzne z blachy powlekanej z końcówkami w kolorze brązowym parapety wewnętrzne PCV (marmurek); b) stolarka drzwiowa - drzwi drewniane systemowe. Podane w przedmiarze i na rysunkach wymiary drzwi są przybliżone. Wykonawca przed zleceniem produkcji drzwi powinien przeprowadzić pomiar w celu uściślenia ich wymiarów; 4) roboty posadzkowe i okładzinowe: a) warstwy wyrównawcze pod posadzki, b) warstwa wyrównawcza grubości 2 -6 cm, wykonana z zaprawy cementowej marki 8 MPa, z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża mlekiem wapienno - cementowym, ułożeniem zaprawy, z zatarciem powierzchni na gładko oraz wykonaniem i wypełnieniem masą asfaltową szczelin dylatacyjnych, c) posadzki właściwe, d) posadzka cementowa z cokolikami, grubości 2 cm, z oczyszczeniem i zagruntowaniem, podłoża rzadką zaprawą cementową, ułożeniem zapory cementowej marki 8 MPa z zatarciem powierzchni na gładko oraz wykonaniem i wypełnieniem masą asfaltową szczelin dylatacyjnych; zbrojenie siatką stalową, e) posadzki z kostki brukowej betonowej gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej, f) posadzka z paneli podłogowych -.układane na klej, g) posadzka jedno- lub dwubarwna z płytek podłogowych ceramicznych terakotowych z cokolikiem luzem ułożonych na zaprawie klejowej, z oczyszczeniem i przygotowaniem podłoża, zagruntowaniem mlekiem cementowym, ustawieniem punktów wysokościowych, sortowaniem płytek, moczeniem, przycięciem, dopasowaniem i ułożeniem na zaprawie oraz wypełnieniem spoin zaprawą, oczyszczeniem i umyciem powierzchni, h) cokolik z płytek ceramicznych podłogowych terakotowych luzem, ułożonych na zaprawie klejowej, z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża, zagruntowaniem mlekiem cementowym, ustawieniem punktów wysokościowych, sortowaniem płytek, moczeniem, przycięciem, dopasowaniem i ułożeniem na zaprawie oraz wypełnieniem spoin zaprawą, oczyszczeniem i umyciem powierzchni, i) posadzka jedno- lub dwubarwna z płytek podłogowych kamionkowych gres antypoślizgowych , mrozoodpornych z cokolikiem luzem ułożonych na zaprawie klejowej, z oczyszczeniem i przygotowaniem podłoża, j) cokolik z płytek kamionkowych gres luzem, ułożonych na zaprawie klejowej, z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża, zagruntowaniem mlekiem cementowym, ustawieniem punktów wysokościowych, sortowaniem płytek, moczeniem, przycięciem, dopasowaniem i ułożeniem na zaprawie oraz wypełnieniem spoin zaprawą, oczyszczeniem i umyciem powierzchni. Uszorstnienie powierzchni komunikacyjnych materiałem posiadającym strukturę antypoślizgową, 5) roboty malarskie i porządkowe: a) malowanie tynków, b) malowanie elementów stalowych, 6) wywóz i utylizacja gruzu, 2. Roboty instalacyjne: 1) wymiana instalacji elektrycznej, a) wymiana instalacji wod.-kan., b) wykonanie instalacji c.o. oraz c.w.u., c) wyposażenie lokalu w przybory, d) wykonanie instalacji gazowej. Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projekty budowlano-wykonawcze (dla instalacji sanitarnych).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45000000-7, 45410000-4, 45421000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45310000-3, 45300000-0, 45333000-0, 45331000-6, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 70703,63
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA NA ROBOTY BUDOWLANE |
10,00 |
GWARANCJA NA URZĄDZENIA I PRZYBORY |
10,00 |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Bogusławskiego 20/6’’ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: 1. Roboty ogólnobudowlane: 1) roboty demontażowe/rozbiórkowe, 2) roboty murowe, tynkarskie: a) tynki zewnętrzne zwykłe kat. III, b) tynki wewnętrzne zwykłe kat. III, c) wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach z płyt gipsowych, d) tynki zewnętrzne akrylowe, cienkowarstwowe , wykończenie ,,baranek, e) okładziny ceramiczne wewnętrzne-licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, 3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: a) stolarka okienna z PCV - okna koloru białego z profili PCV profile PCV klasy A (grubość ścianek większy lub równy od 2,8mm), pięciokomorowe z podwójnym wkładem, kolor biały o następujących parametrach: współczynnik przenikania ciepła dla okna U (max 1,0) wsp. izolacyjności akustycznej Rw (min 32 dB), wsp. infiltracji powietrza a=0,5 -1,00, okucia obwiedniowe, mikrowentylacja, w każdym oknie jedno skrzydło rozwieralno – uchylne (wg dołączonego schematu okien) okna powinny być w kolorze białym z zachowaniem podziału. Muszą posiadać Certyfikat Zgodności lub Deklarację Zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. W celu zapewnienia dopływu powietrza do pomieszczenia konieczne jest wyposażenie okien w nawiewniki powietrza ciśnieniowe o wydajności 45 m3/h. Nawiewniki te muszą zapewnić dopływ powietrza zgodnie z Polską Normą PN- 83/B - 03430 Az3 2000. Zastosowane nawiewniki muszą posiadać Aprobatę Techniczną lub deklarację zgodności lub certyfikat zgodności (zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, art. 5 (Dz. U. z 2014 r. poz. 883 z późn. zm.). parapety zewnętrzne z blachy powlekanej z końcówkami w kolorze brązowym parapety wewnętrzne PCV (marmurek); b) stolarka drzwiowa - drzwi drewniane systemowe. Podane w przedmiarze i na rysunkach wymiary drzwi są przybliżone. Wykonawca przed zleceniem produkcji drzwi powinien przeprowadzić pomiar w celu uściślenia ich wymiarów; 4) roboty posadzkowe i okładzinowe: a) warstwy wyrównawcze pod posadzki, b) warstwa wyrównawcza grubości 2 -6 cm, wykonana z zaprawy cementowej marki 8 MPa, z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża mlekiem wapienno - cementowym, ułożeniem zaprawy, z zatarciem powierzchni na gładko oraz wykonaniem i wypełnieniem masą asfaltową szczelin dylatacyjnych, c) posadzki właściwe, d) posadzka cementowa z cokolikami, grubości 2 cm, z oczyszczeniem i zagruntowaniem, podłoża rzadką zaprawą cementową, ułożeniem zapory cementowej marki 8 MPa z zatarciem powierzchni na gładko oraz wykonaniem i wypełnieniem masą asfaltową szczelin dylatacyjnych; zbrojenie siatką stalową, e) posadzki z kostki brukowej betonowej gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej, f) posadzka z paneli podłogowych -.układane na klej, g) posadzka jedno- lub dwubarwna z płytek podłogowych ceramicznych terakotowych z cokolikiem luzem ułożonych na zaprawie klejowej, z oczyszczeniem i przygotowaniem podłoża, zagruntowaniem mlekiem cementowym, ustawieniem punktów wysokościowych, sortowaniem płytek, moczeniem, przycięciem, dopasowaniem i ułożeniem na zaprawie oraz wypełnieniem spoin zaprawą, oczyszczeniem i umyciem powierzchni, h) cokolik z płytek ceramicznych podłogowych terakotowych luzem, ułożonych na zaprawie klejowej, z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża, zagruntowaniem mlekiem cementowym, ustawieniem punktów wysokościowych, sortowaniem płytek, moczeniem, przycięciem, dopasowaniem i ułożeniem na zaprawie oraz wypełnieniem spoin zaprawą, oczyszczeniem i umyciem powierzchni, i) posadzka jedno- lub dwubarwna z płytek podłogowych kamionkowych gres antypoślizgowych , mrozoodpornych z cokolikiem luzem ułożonych na zaprawie klejowej, z oczyszczeniem i przygotowaniem podłoża, j) cokolik z płytek kamionkowych gres luzem, ułożonych na zaprawie klejowej, z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża, zagruntowaniem mlekiem cementowym, ustawieniem punktów wysokościowych, sortowaniem płytek, moczeniem, przycięciem, dopasowaniem i ułożeniem na zaprawie oraz wypełnieniem spoin zaprawą, oczyszczeniem i umyciem powierzchni. Uszorstnienie powierzchni komunikacyjnych materiałem posiadającym strukturę antypoślizgową, 5) roboty malarskie i porządkowe: a) malowanie tynków, b) malowanie elementów stalowych, 6) wywóz i utylizacja gruzu, 2. Roboty instalacyjne: 1) wymiana instalacji elektrycznej, a) wymiana instalacji wod.-kan., b) wykonanie instalacji c.o. oraz c.w.u., c) wyposażenie lokalu w przybory, d) wykonanie instalacji gazowej. Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projekty budowlano-wykonawcze (dla instalacji sanitarnych).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45450000-6, 45000000-7, 45410000-4, 45421000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45310000-3, 45300000-0, 45333000-0, 45331000-6, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 88037,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA |
60,00 |
GWARANCJA NA ROBOTY BUDOWLANE |
10,00 |
GWARANCJA NA URZADZENIA I PRZYBORY |
10,00 |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: