Modernizacja budynku Zespołu Szkół Politechnicznych - stary budynek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja budynku Zespołu Szkół Politechnicznych - stary budynek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrześnia
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-03-26
  • ZamawiającyZespół Szkół Politechnicznych im. Bohaterów Monte Cassino
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016422
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Zespołu Szkół Politechnicznych - stary budynek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Politechnicznych im. Bohaterów Monte Cassino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187346

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Września

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 4360 588

1.5.8.) Numer faksu: 61 4360 654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspwrzesnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspwrzesnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Zespołu Szkół Politechnicznych - stary budynek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05eaca24-8236-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009829/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynku Zespołu Szkół Politechnicznych - stary budynek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Pełne informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Poniżej wskazane są adresy stron internetowych służących do ww. komunikacji.https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Wykonawca, dokumenty do złożenia których zobowiązany jest na podstaw SWZ, składa w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy p.z.p.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ze względu na ograniczoną liczbę znaków do wpisania w niniejsze pole Zamawiający informuje, że dane na temat RODO zawarte są w rozdziale 36 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ze względu na ograniczoną liczbę znaków do wpisania w niniejsze pole Zamawiający informuje, że dane na temat RODO zawarte są w rozdziale 36 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Zespołu Szkół Politechnicznych im. Bohaterów Monte Cassino we Wrześni , na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 1271/3 położonej w m. Września. Przedmiotowa modernizacja obejmuje następujące kondygnacje: piwnica, parter i I piętro i ma na celu odtworzenie walorów użytkowych budynku po zalaniu oraz poprawę warunków edukacji w pozostałej części budynku tak aby po modernizacji całość budynku była spójna pod względem standardu wykończenia funkcjonalności, kosztów eksploatacji. Zakres robót obejmuje : a) roboty ogólnobudowlane, w tym: roboty rozbiórkowe, roboty przygotowawcze, roboty wykończeniowe i stolarka zewnętrzna – szczegółowo opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówieniab) roboty elektryczne – szczegółowo opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówieniac) roboty sanitarne – szczegółowo opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Długość okresu gwarancji na wykonane prace (G) – waga kryterium 40%. 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pktC = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 0,6* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Długość okresu gwarancji na wykonane prace – w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 pkta) długość okresu gwarancji na wykonane prace - 60 miesięcy – 40 pkt b) długość okresu gwarancji na wykonane prace - 48 miesięcy – 20 pkt c) długość okresu gwarancji na wykonane prace - 36 miesięcy – 0 pkt Przy czym minimalna oceniana długość okresu gwarancji na wykonane prace to 36 miesięcy, a maksymalna to 60 miesięcy. 3. Ocena ostateczna: Dokonując ostatecznej oceny Zamawiający sumował będzie ocenę cząstkową w odniesieniu do kryterium ceny i kryterium długości okresu gwarancji na wykonane prace wg następującego wzoru: Ocena ostateczna = suma punktów „cena” + suma punktów „długość okresu gwarancji na wykonane prace”Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na wykonane prace

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Ze względu na ograniczoną liczbę znaków do wpisania w niniejsze pole Zamawiający informuje, że informacje o podmiotowych środkach dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu, zawarte są w rozdziale 19 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców ( tzw.konsorcjum ), wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.2. Do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 p.z.p. – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ , dotyczące odpowiednio: - każdego ze wspólników tzw. konsorcjum ( w przypadku składania oferty wspólnej ) 3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w postanowieniach umowy, której wzór stanowi załącznik nr do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swojej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy miniPortalu dostępnego pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż baterii na umywalce- Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż baterii na umywalce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Września: „Budowa bursy w Grzymysławicach 10 "
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie remontu pomieszczeń na III piętrze budynku nr 23 (DS-1)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Usługa polegająca na bieżącej obsłudze fontann zlokalizowanych na terenach zieleni miejskiej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI