Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym Gdańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o., przy ulicy Wadowickiej 3 w Gdańsku wraz z pracami dodatkowymi (02/ZP/TP/21)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191330479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilanowska 2a
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-809
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 587178801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gtbs@gtbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gtbs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym Gdańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o., przy ulicy Wadowickiej 3 w Gdańsku wraz z pracami dodatkowymi (02/ZP/TP/21)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b808c6d-2bec-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gtbs
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postepowanie prowadzone jest za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gtbs
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa (najlepiej najnowsza wersja).
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar (źródłem czasu jest platforma).
8) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku 80-809, ul. Wilanowska 2a;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gdańskim Towarzystwie Budownictwa Społecznego sp. z o.o. jest Pan Marek Mostowski, kontakt: m.mostowski@gtbs.pl, tel. 587178801;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą wykonaniu malowania klatek schodowych w budynku mieszkalnym Gdańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o., przy ulicy Wadowickiej 3 w Gdańsku wraz z pracami dodatkowymi (02/ZP/TP/21).
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
UWAGA
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/ZP/TP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Wadowickiej 3”. Miejsce robót: wiatrołapy, klatki schodowe, zejścia do piwnic, wózkarnie i suszarnie w 3 klatkach budynku Wadowicka 3 oraz prace zewnętrze wokół budynku.
W skład zakresu robót budowlanych wchodzi:
a) Roboty budowlane wewnątrz budynku:
- zabezpieczenie terenu prac, w tym zabezpieczenie folią malarską podłóg, drzwi wejściowych do mieszkań i innych pomieszczeń przed malowaniem, stalowych elementów obudów szachów sanitarnych i liczników elektrycznych oraz podjazdów dla wózków osób niepełnosprawnych;
- demontaż na czas malowania i trwały montaż po malowaniu wszystkich istniejących tablic i instrukcji ppoż. w klatkach schodowych;
- oczyszczenie ścian i sufitów z wszelkich zabrudzeń, usunięcie wszystkich starych, łuszczących się powłok malarskich, wykonanie ewentualnych napraw i uzupełnień tynku (ściany klatek schodowych i zejścia do piwnic);
- naprawa pęknięć ścian (w narożnikach, przy nadprożach drzwiowych, pod parapetami….) i uzupełnienie tynków wydrapanych, uszkodzonych. Do napraw długich pęknięć tynku (głównie na podestach piętrowych) należy wykorzystać taśmy naprawcze a w przypadku drobnych szpachlowanie naprawczą masą akrylową;
- zagruntowanie wszystkich podłoży i powierzchni przed przystąpieniem do malowania ścian, sufitów, boków podestów na klatkach schodowych, ścian i sufitu zejść do piwnic, w miejscach wilgotnych lub z widocznymi zaciekami zastosować preparat antygrzybiczny;
KLATKI SCHODOWE:
- malowanie sufitów klatek schodowych farbą emulsyjną o podwyższonej odporności na ścieranie (minimum 2 klasa odporności na szorowanie i minimum 2 klasa na zmywanie) w kolorze białym;
- przygotowanie ścian do malowania farbą lateksową - uzupełnić uszkodzenia, wyrównać, zagruntować ściany, zmatowić i zagruntować istniejącą lamperię olejną;
- na przygotowanym podłożu pomalować ściany na całej wysokości przy użyciu farby lateksowej o satynowym połysku odpornej na szorowanie na mokro (np. Caparol Samtex 20 E.L.F) w dwóch kolorach w odcieniu beżowym – ustalonym z zamawiającym. Jeden kolor zastosować na ścianie na półpiętrze (spoczniku) oraz wokół środkowego mieszkania oraz obudowach szachtów, drugi kolor zastosować na ścianach klatek schodowych.
- farba lateksowa powinna spełniać następujące wymogi:
wodorozcieńczalna, ekologiczna o słabym neutralnym zapachu,
bezemisyjna i bezrozpuszczalnikowa,
niezawierająca składników powodujących „fogging” – „łapanie” kurzu z powietrza,
dyfuzyjna dla pary wodnej sd<0,3 m,
nadająca się do czyszczenia i odporna na wodne środki dezynfekujące i czyszczące,
1 klasa odporności na szorowanie na mokro.
- boki schodów od strony balustrad (policzki schodów) pomalować również farbą lateksową w tym samym kolorze jak ściany klatek schodowych,
- pomalować wszystkie balustrady farbą olejną w kolorze beżowym – łącznie 60 mb/40 m2
- przy drzwiach do piwnic należy trwale namalować przy pomocy szablonu datę wykonania malowania (miesiąc i rok);
PIWNICE:
- ściany przy zejściu do piwnic oraz w wózkarniach– wykonać lamperię do wysokości 1,50 m przy użyciu tej samej farby lateksowej, co na wyższych kondygnacjach;
- ściany przy zejściu do piwnic oraz w wózkarniach powyżej lamperii wraz z sufitami pomalować farbą emulsyjną o podwyższonej odporności na ścieranie (minimum 2 klasa odporności na szorowanie i minimum 2 klasa na zmywanie) w kolorze białym;
- posadzki w wózkarniach (3 szt.) oraz posadzki przejść i dojść w piwnicach pomalować farbą do posadzek betonowych zawierającą żywicę akrylową oraz odporną na ścieranie – łącznie ok 172 m2;
- sprzątanie po robotach malarskich, umycie balustrad schodowych, parapetów itp.
b) Roboty budowlane na zewnątrz budynku:
- przed rozpoczęciem wszystkich prac należy zabezpieczyć teren i zabezpieczyć okna i drzwi, umożliwić bezpieczne wejście i wyjście do budynku dla mieszkańców;
- murki pod szafkami elektrycznymi przy wiatrołapach klatek schodowych(3 szt.) o wymiarach 0,25x0,80x0,35 cm – przemalować farbą koloru czarnego.
- ściany wiatrołapów wszystkich klatek (3 szt.) od strony zewnętrznej, z każdej strony, pomalować farbą elewacyjną na kolor istniejący – łącznie ok. 100 m2
- w klatce B i C okleić murek z domofonem gresem (0,5x2,0 m) – 2,0 m2 – analogicznie jak jest w klatce A
- naprawić próg przy wejściach do klatek chodowych (3 szt.) na długości 1,50 mb – łącznie 4,5 mb
- pomalować farbą elewacyjną cokół elewacji do wysokości 0,5 m (do pierwszej boni) – łącznie ok. 92 mb
- pomalować wystające poza obręb budynku ściany logii na parterze(3 szt.)farbą elewacyjną w kolorze istniejącym – na całej wysokości – łącznie ok. 38 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza ofert to oferta z najniższą ceną brutto.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał robotę budowlaną polegającą na wykonaniu co najmniej jednej (1) roboty malarskiej w budynkach wielomieszkaniowych (z co najmniej dwoma mieszkaniami), o liczbie kondygnacji nadziemnych nie mniejszej niż dwie, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda, z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych- załącznik nr 4 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli:
- warunek określony w ust. 2 punkt 1a) SWZ - wystarczające będzie, jak tylko jeden wykonawca wykaże się wymaganą wiedzą i doświadczeniem. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania przez wykonawcę, w celu osiągniecia wymaganego poziomu wiedzy i doświadczenia, usług różnych podmiotów, nieposiadających wymaganej w niniejszym postępowaniu wiedzy i doświadczenia.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą:
- pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu . Pełnomocnictwo powinno zawierać:
a) oznaczenie postępowania, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowienie pełnomocnika, z którym prowadzona będzie korespondencja oraz zakres jego umocowania.
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 5 do SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac,
b) wstrzymania wykonywania prac przez Zamawiającego,
c) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac.
2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl, profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/gtbs.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-27