Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja, naprawy oraz usuwanie awarii w budynkach zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Wilanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja, naprawy oraz usuwanie awarii w budynkach zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Wilanów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e34909-9775-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000252/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Konserwacja i dokonywanie robót naprawczych oraz usuwanie awarii w budynkach użyteczności publicznej i budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): UWAGA Zamawiający informuje, iż: - Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/WIR/20201
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i dokonanie prac naprawczych oraz usuwanie awarii w obiektach zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Wilanów:A.1. lokale użytkowe przy:- ul. Przyczółkowej 27A,- ul. Kolegiackiej 3,- ul. Radosnej 11,A.2. lokale użytkowe i budynki, tzw. Inne użytkowe:- ul. Potułkały 10,- ul. St. Kostki Potockiego 31A,- ul. St. Kostki Potockiego 31, - ul. St. Kostki Potockiego 20,- Aleja Wilanowska/Kosiarzy,- ul. Lentza 3, - ul. Przydatki/Przyczółkowa, - ul. Vogla 40A, - ul. Ptysiowej 1,A.3 Konserwacja mieszkaniowego zasobu komunalnego, w tym budynki przy:- ul. Wiertniczej 147, - ul. Resorowej 16, - ul. Przyczółkowej 58, - ul. Wiktorii Wiedeńskiej 6 m 3,4, - ul. Wiktorii Wiedeńskiej 2 m 4, - ul. Wiktorii Wiedeńskiej 7 m 10, 15, 23, - ul. Wiktorii Wiedeńskiej 8 m 1, - ul. Wiktorii Wiedeńskiej 9 m 2, - ul. Wiktorii Wiedeńskiej 11 m 1, - ul. Marconich 5 m 38.Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy, dokumentach stanowiących odpowiednio Załącznik nr 5 (5.1, 5a, 5b, 5c) i 7 do SWZ. Wchodzące w zakres przedmiotu umowy: 1) konserwacje, w tym czynności ujęte w załączniku nr 5.1, 5a, 5b i 5c, będą wykonywane każdego miesiąca bez wezwania przez Zamawiającego; wykonanie czynności konserwacyjnych będzie potwierdzane przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego w protokole miesięcznej konserwacji, odrębnie dla każdego obiektu, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do wzoru umowy.2) usuwanie awarii będzie polegać na zabezpieczeniu instalacji i urządzeń przed dalszymi skutkami awarii, do czasu ustalenia z Zamawiającym, w formie pisemnej, sposobu naprawy, z wyłączeniem sytuacji, w których jest możliwe niezwłoczne usunięcie awarii przez Wykonawcę; podjęcie koniecznych czynności zabezpieczających następować będzie zgodnie z §1 ust. 2 wzoru umowy, przy czym zwłoka w usunięciu awarii dłuższa niż 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii, traktowana będzie jako nieusunięcie awarii.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, polskimi normami oraz obowiązującymi przepisami z należytą starannością. Wykonawca zobowiązuje się zachować gotowość do realizacji usługi 24 godz./dobę codziennie 7 dni w tygodniu. Dla zgłoszeń w tym zakresie Wykonawca wskaże nr telefonu, który będzie czynny całą dobę. Podany przez Wykonawcę telefon zostanie udostępniony lokatorom zasobu gminnego w celu umożliwienia im zgłaszania awarii. Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu 12-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace, liczonej od daty pisemnego potwierdzenia wykonania usługi.Wymaganie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy – art. 95 ust. 1 ustawy1. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności objęte przedmiotem zamówienia, dla których postawiono wymóg ich realizacji przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, będą wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów tej ustawy.2. Prace konserwacyjne i prace naprawcze, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę/Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia wykonywane bezpośrednio na terenie prowadzonych prac konserwacyjnych i drobnych prac ogólnobudowlanych.3. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 2 dni robocze, przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej.5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia celem wykazania przez Wykonawcę wypełnienia obowiązku zatrudnienia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej