Konserwacja instalacji elektrycznej w przejściu podziemnym Kaponiera oraz konserwacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja instalacji elektrycznej w przejściu podziemnym Kaponiera oraz konserwacja instalacji elektrycznej i przepompowni na obiektach inżynierskich w Poznaniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-11-08
  • ZamawiającyMiasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00467473
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja instalacji elektrycznej w przejściu podziemnym Kaponiera oraz konserwacja instalacji elektrycznej i przepompowni na obiektach inżynierskich w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilczak 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja instalacji elektrycznej w przejściu podziemnym Kaponiera oraz konserwacja instalacji elektrycznej i przepompowni na obiektach inżynierskich w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac5b7f92-7233-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040770/45/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Konserwacja instalacji elektrycznej oświetlenia Węzła Komunikacyjnego Ronda Kaponiera

1.3.12 Konserwacja oświetlenia przejść podziemnych wiaduktów i przepompowni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac5b7f92-7233-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej zostały określone w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Szczegółowe regulacje dotyczące korespondencji elektronicznej zostały zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Został określony w pkt 23.2. SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Został określony w pkt 23.2. SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.UOI.341.88.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na stałej konserwacji instalacji elektrycznej oświetlenia przejść podziemnych i wiaduktów oraz konserwacji przepompowni.
W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji wymienionych poniżej czynności na wszystkich wskazanych obiektach:
• Wykonywania przeglądu sprawności oświetlenia minimum 1 x w tygodniu, oraz w trybie awaryjnym na wezwanie Zamawiającego. W czasie przeglądu należy dokonywać wymiany zużytych bądź uszkodzonych elementów oświetlenia (żarówki, zapłonniki, styczniki, bezpieczniki itp.) oraz konserwacji i naprawy osłon opraw oświetleniowych. Każdy przegląd powinien być odnotowany w tzw. karcie przeglądu i dołączony do miesięcznego protokołu odbioru. Termin usunięcia awarii w zakresie objętym konserwacją nie może przekroczyć 12 godzin, natomiast termin podjęcia działań mających na celu usunięcie awarii nie może przekraczać 4 godzin.
• Konserwacji i napraw kabli zasilających tablice rozdzielcze w przejściach podziemnych i przepompowniach od złącza ZK lub szafki do rozdzielni.
• Wykonania przeglądu sprawności działania pomp i urządzeń wchodzących w skład przepompowni oraz czyszczenia krat spustowych i osadników min 1 x w miesiącu, a w przypadku intensywnych opadów atmosferycznych oraz roztopów stałego - 24 godzinnego dozoru działania pomp w przepompowniach i wypompowania wody z osadników w przejściach nieposiadających pomp stacjonarnych oraz w trybie awaryjnym na wezwanie Zamawiającego. Całodobowej gotowości do usunięcia awarii w przepompowniach oraz wypompowania wody z osadników do momentu przywrócenia sprawności przepompowni. Wykonawca musi posiadać zapasowy sprzęt spełniający w/w wymagania (pompy głębinowe o wysokiej wydajności) w celu natychmiastowej wymiany urządzenia w razie jej awarii.
• Wykonania w danym roku obowiązywania umowy badań eksploatacyjnych urządzeń elektroenergetycznych 5 letnich i przedstawienia ich wyników do dnia 30.09.2024 r. i w drugim roku do dnia 30.09.2025 r.
• W przejściach posiadających wyłączniki czasowe dokonywania odpowiednich regulacji ustawień w zależności od warunków oświetlenia naturalnego.
• Utrzymywania w czystości i sprawności technicznej rozdzielni obsługujących zasilanie oświetlenia.
• Utrzymania w sprawności urządzeń pomiarowych i ich zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych.
• Powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach dewastacji lub kradzieży elementów instalacji.
• Wyprzedzającego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania prac typu: remonty, naprawy, wymiany zużytego osprzętu niewchodzącego w zakres robót konserwacyjnych.
• Wykonania jednostkowych uzupełnień opraw oświetleniowych, osprzętu oraz instalacji zasilających oprawy.
• Ze względu na umieszczenie niektórych lamp powyżej 2,5 m Wykonawca powinien dysponować sprzętem zapewniającym bezpieczną wymianę źródeł światła na zwiększonej wysokości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232431-2 - Przepompownie wody odpadowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w odniesieniu do każdej z części, stanowiących nie więcej niż 10% wartości każdej z części zamówienia podstawowego, w zakresie czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia i im podobnych na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem zmian terminów realizacji oraz cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium opisane w pkt 18 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na stałej konserwacji instalacji elektrycznej oświetlenia węzła komunikacyjnego rondo Kaponiera.
W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
• Wykonywania przeglądu sprawności oświetlenia minimum 1 x w tygodniu, oraz w trybie awaryjnym na wezwanie Zamawiającego. W czasie przeglądu należy dokonywać wymiany zużytych bądź uszkodzonych elementów oświetlenia (żarówki, zapłonniki, styczniki, bezpieczniki itp.)
oraz konserwacji i naprawy osłon opraw oświetleniowych. Termin usunięcia awarii w zakresie objętym konserwacją nie może przekroczyć 12 godzin, natomiast termin podjęcia działań mających na celu jej usunięcie nie może przekraczać 2 godzin.
• Konserwacji :
- stacji transformatorowej15/0,4 kV k-844;
- zasilania podstawowego i rezerwowego – linia kablowa SN 15kV kabel
- 3xRVHAKxS1x240m2;
- rozdzielnica SN – 15 kV 6- polowa;
- rozdzielnica główna RGnn + R6 SZR;
- podrozdzielni piętrowych;
- instalacji oświetlenia ciągów pieszych;
- instalacji gniazd wtykowych na ciągach pieszych;
- przepompowni – pomp głębinowych.
• Konserwacji i napraw kabli zasilających tablice rozdzielcze w przejściach podziemnych od złącza ZK lub szafki do rozdzielni.
• W przejściach posiadających wyłączniki czasowe dokonywania odpowiednich regulacji ustawień,
w zależności od warunków oświetlenia naturalnego.
• Utrzymywania w czystości i sprawności technicznej rozdzielni obsługujących zasilanie oświetlenia.
• Utrzymania w sprawności urządzeń pomiarowych i ich zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych.
• Powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach dewastacji lub kradzieży elementów instalacji.
• Wyprzedzającego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania prac typu: remonty, naprawy, wymiany zużytego osprzętu niewchodzącego w zakres robót konserwacyjnych.
• Wykonania jednostkowych uzupełnień opraw oświetleniowych, osprzętu oraz instalacji zasilających oprawy.
• Wykonanie homologacji sprzętu ochronnego w pomieszczeniu stacji elektroenergetycznej K-844 oraz pozostałe czynności wymienione w załączniku ”Instrukcji współpracy ruchowej K-844 Rondo Kaponiera” - Obowiązki personelu energetycznego właściciela obiektu – załącznik 6 do SWZ.
Konserwacja nie obejmuje współpracy z Zakładem Energetycznym w zakresie dokonywania odczytów zużycia energii.
Konserwacja nie obejmuje kompleksowych prac remontowych i modernizacyjnych oraz usunięcia szkód spowodowanych dewastacją.
Punktowe usunięcie awarii leży w gestii konserwatora (np. źródła światła, krótkie odcinki spalonych lub uszkodzonych przewodów elektrycznych, osprzęt, itp.).
W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę konieczności wykonania naprawy w zakresie nieobjętym niniejszą umową, a w szczególności naprawy niezbędnej ze względu na bezpieczeństwo zdrowia lub życia ludzkiego Wykonawca dokona takiej naprawy za odrębnym zleceniem i wynagrodzeniem (po uzyskaniu akceptacji kosztów).
Wykonawca będzie prowadził dziennik z przeglądów. Obecność należy potwierdzić u ochrony obiektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232431-2 - Przepompownie wody odpadowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w odniesieniu do każdej z części, stanowiących nie więcej niż 10% wartości każdej z części zamówienia podstawowego, w zakresie czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia i im podobnych na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem zmian terminów realizacji oraz cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium opisane w pkt 18 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie:
1. dysponowania
- dla I części zamówienia co najmniej dwiema osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne (wydawane na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz posiadającymi uprawnienia do pracy na urządzeniach będących pod napięciem, w tym co najmniej jedną osobą na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu
i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym powyżej 1 kV.
- dla II części zamówienia co najmniej dwiema osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne (wydawane na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym powyżej 1 kV, oraz posiadającymi uprawnienia do pracy na urządzeniach będących pod napięciem, w tym co najmniej jedną osobą na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu
i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym powyżej 1 kV.

Zamawiający dopuszcza udział tych samych pracowników w zadaniu cz. I i w cz. II oraz możliwość łączenia funkcji specjalistów w przypadku posiadania przez tą samą osobę wymaganych uprawnień w więcej niż jednej specjalności.

2. posiadania odpowiedniego doświadczenia zawodowego w zakresie:
- należytego wykonania, w przypadku ubiegania się o I część zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługi o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto polegającej na konserwacji przez okres min. 12 miesięcy co najmniej trzech ogólnodostępnych w przestrzeni publicznej przez całą dobę pompowni wód o średnicy min. 1500 mm, głębokości min. 5 m, wyposażonych w pompy zatapialne o mocy min. 2,5 kW i zaopatrzonych w skrzynki sterowania automatycznego;

- należytego wykonania, w przypadku ubiegania się o I i/lub II część zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługi trwającej co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, polegającej na stałej konserwacji oświetlenia obiektów użyteczności publicznej ogólnodostępnych przez całą dobę.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) ww. warunki zostaną spełnione, jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą posiadane doświadczenie oraz dysponowanie osobami posiadającymi określone kwalifikacje.
2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 4 stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać które roboty budowlane/ dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w przypadku wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1., dostępności przedmiotowego dokumentu w formie elektronicznej, Zamawiający samodzielnie pobierze go z bazy danych);
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór: załącznik nr 9 do SWZ);
c) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ (wzór: załącznik nr 10 do SWZ);
d) w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy – podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt a) i c) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem dokumentu lub dokumentów.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.5.1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w pkt 10.4 ppkt 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument dotyczy.
Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ww. postanowienia stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:

- wykazu usług w zakresie określonym w pkt 9.1.2 lit. b SWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór: załącznik nr 7 do SWZ).

UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz musi dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór: załącznik nr 8 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Część I:
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w pkt 3 SWZ, z zastrzeżeniem zapewnienia kompatybilności z istniejącymi źródłami światła, przy zachowaniu tych samych lub równoważnych parametrów.
Kryterium oceny równoważności parametrów zaproponowanych punktów świetlnych:
Poz. 21 - oprawy typu antywandal: reflektor z aluminium, korpus blacha stalowa biała RAL 9063,klosz poliwęglan w ramce stalowej wymiar (1200x185x60 mm), moc 2x28 W, barwy ciepłej (4000 K), konstrukcja IK 10, IP 65
Poz. 23 - należy zastosować źródło światła o mocy - 49 W
Poz. 36 - należy zastosować źródło światła o mocy - 250 W (halogen)

Część II:
Zakres utrzymaniowy instalacji elektrycznej zawiera załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w załączniku nr 5 do SWZ za pomocą nazw własnych punktów świetlnych, z zastrzeżeniem zapewnienia kompatybilności z istniejącymi źródłami światła,
przy zachowaniu tych samych lub równoważnych parametrów.
Kryteria oceny równoważności parametrów punktów świetlnych wymienionych w załączniku nr 5:
Pkt 18 - należy zastosować oprawy „wandaloodporne”, pyłoszczelne, strugoodporne do świetlówek 2x36 W, stopień szczelności IP 65, odporność na urazy mechaniczne Ik 10, korpus wykonany z blachy o grub. 3 mm tłoczonego aluminium, montowane w suficie podwieszanym do konstrukcji stropu;
Pkt 19 - należy zastosować oprawy posadzkowe, ilość źródeł światła 12 szt. LED, kod barwy AM- bursztyn, stopień ochrony Ip 66, odporność na urazy mechaniczne IK 10, kąt wiązki światła 60 st., wymiary 432x168x157 mm
Pkt 20 - należy zastosować oprawy posadzkowe, ilość źródeł światła 28 szt.. LED x 1,5 W dług. opraw 1291 mmm, temp. barwowa 3000 K, stopień ochrony IP 67
Pkt 22 - należy zastosować oprawy posadzkowe LED, moc 2,2 W, szyba przezroczysta okrągła, kod barwy WH biały, średnica 200 mm, wys. 245 mm, trwałość 70% strumienia świetlnego 50 000 godz.
Pkt 23 - należy zastosować oprawy podświetlenia stopni do wbudowania w ścianę, moc 2 W. wymiary 155x60 mm, Ip 65, odporność na urazy IK 08
Pkt 24 - należy zastosować oprawy do świetlówek pyłoszczelne, strugoodporne, moc lampy TL-D 36 W. wymiary 1300x 140 mm
Pkt 25 - należy zastosować oprawy do wbudowania w sufit o wym. 597x597x82 mmm do świetlówek TL 5 4x14 W, stopień szczelności IP 65, ochrona na urazy mechaniczne IK 06
Pkt 26 - należy zastosować oprawy dekoracyjne do wbudowania w sufit podwieszany, ST, szczelności IP 44, moc 27 W, śr. montażowa 170 mm.

W celu wykazania spełniania powyższych kryteriów w cz. I i II, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów producenta (np. kart katalogowych) potwierdzających spełnianie przez oferowane urządzenie równoważne wszystkich ww. parametrów minimalnych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z pkt 5.8. niniejszego ogłoszenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składa wraz z ofertą (tj. z interaktywnym „Formularzem ofertowym”) dokumenty podpisane zgodnie z wymogami pkt 11.B SWZ:
1) wypełnione oświadczenie – wzór: załącznik nr 2 do SWZ;
2) wypełnione zobowiązanie do udostępnienia zasobów – wzór: załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);
3) wypełnione oświadczenie dot. podziału prac realizowanych przez podmioty występujące wspólnie- wzór: załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w punkcie 3 SWZ (jeżeli dotyczy).

W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwa).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwa). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 4 do SWZ stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z zapisami wzoru umowy (załącznik nr 1 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-08 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy i art. 109 ust. 1 pkt 4, 8, 9 i 10 Ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.
Jeżeli ze względów proceduralnych nie będzie możliwe zawarcie umowy od 01.01.2024 r., rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi od dnia podpisania umowy.
Badania eksploatacyjnych urządzeń elektroenergetycznych i protokolarne przekazanie wyników badań nastąpi do dnia 30.09.2024 r. oraz w drugim roku do 30.09.2025 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI