„Inwestycje w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów” Część I, II...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Inwestycje w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów” Część I, II i III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGłogów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-05
  • ZamawiającyGmina Miejska Głogów
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00409597
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Inwestycje w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów”
Część I, II i III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Inwestycje w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów”
Część I, II i III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f79fb8a1-39a2-472b-a176-e61146b9c07d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073965/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Inwestycje w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
(przez Biuletyn Informacji Publicznej zakładka „Zamówienia publiczne”, Platforma zakupowa MarketPlanet);
2) wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia
bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika
polecenie „zarejestruj się”;
3) rejestracja konta następuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin
roboczych. W związku z tym zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej,
4) po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej; za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji;
5)Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez akcję „Zadaj pytanie” (przed przystąpieniem do
postępowania). W celu zadania pytania zamawiającemu, wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane wykonawcy tj. Nazwę i
adres mail, temat oraz treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka wykonawca klika akcję POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".
6) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma
zakupowa Głogów tel. +48 22 2572223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl;
7) Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu,
oddzielny plik z podpisem,
8) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
- Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
9) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w
txt,rtf,pdf,xps,odt,ods,odp,doc,xls,ppt,docx,xlsx,pptx,csv,jpg,jpeg,tif,tiff,geotiff,png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg,mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,xhtml,css,xml,xsd,gml,rng,xsl,xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,cades,asicznaków pozostałe informacje sa zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.25.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zadania obejmuje m.in. wykonanie następujących robót:
Robot wewnętrzne
- Docieplenie stropodachu,
- Docieplenie elewacji,
- Wymiana wszystkich okien (piwnica + parter + piętro) z parapetami zewn. + wewn.;
- Demontaż krat okiennych parter + piętro (w piwnicach ponowny montaż);
- Wymiana wszystkich drzwi zewnętrznych;
- Demontaż studni okiennych i montaż doświetlaczy okiennych piwnicznych;
- Docieplenie ścian piwnicznych do głębokości min. 80 cm poniżej terenu (izolacja bitumiczna ścian + styropian 10cm + siatka z klejem + folia kubełkowa/tynk mozaikowy);
- Lastryko schodów zewn. całkowicie do skucia, nowe pod i przedstopnice z płyt granitowych płomieniowanych. Policzki schodów po zerwanym lastriko do otynkowania.
- Malowanie biegów schodowych od dołu wraz z policzkami;
- Całkowita wymiana balustrad;
- Demontaż balustrad murowanych z donicami i montaż balustrad stalowych;
- Nowa nawierzchnia pochylni i podestu elewacji południowej z kostki ułożonej na membranie nieprzepuszczalnej i podsypki cementowo piaskowej (kolor kostki nawiązujący do chodnika - kontynuacja);
- Oświetlenie zewnętrzne awaryjne, monitoring i alarm;
- Montaż drabiny włazowej;
- Rozbiórka terenowej czerpni powietrza;
- Hydroizolacja zadaszenia wejściowego i malowanie attyki dachu;
- Remont stalowych słupów pod dachem;
- Wykonanie dylatacji między schodami zewnętrznymi a ścianą piętra (el. południowa) wraz z zabezpieczeniem przeciw dostawaniu się wód;
- Montaż wycieraczek zewn. w gniazdach z krat WEMA
Roboty zewnętrzne
- Wymiana drzwi wewnętrznych (parter i piętro)
- Nowy biały montaż (piwnica, parter, piętro)
- Nowe oprawy oświetlenia z żarówkami LED (parter i piętro)
- Skucie płytek posadzkowych i położenie nowych
- Skucie płytek ściennych i położenie nowych
- Przebudowa podestów w sali koncertowej i balustrady;
- Demontaż schodów na scenę - wykonanie nowych stalowych przy ścianie
- Demontaż szachtów wentylacyjnych wraz z zaślepieniem otworu w stropie;
- Malowanie ścian i sufitów pomieszczeń (parter i piętro)
- Wymiana starej instalacji rozprowadzającej c.o. tylko w piwnicy pod sufitem + izolacja rur
- Wymiana starej instalacji rozprowadzającej c.w.u. i z.w.u. tylko w piwnicy pod sufitem i izolacja rur
- Wymiana docieplenia rury z ciepłociągu (piwnica)
- Wymiana całych pionów wewnętrznych kd odprowadzających wodę z dachu
- Wymiana grzejników żeberkowych / faviera na nowe dwupłytowe (piwnica + parter + piętro)
- Wykonanie kompleksowej nowej instalacji elektrycznej w sali koncertowej wraz
z doprowadzeniem kabla rozdzielni głównej do szafki bezpiecznikowej na scenie - nowy projekt instalacji wraz z schematem wraz z zwiększeniem mocy przyłączeniowej
- Wymiana hydrantów wewnętrznych (piwnica + parter + piętro)
- Montaż oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego (piwnica, parter, piętro)
- Nagłośnienie sceniczne wiszące z mikserem, mikrofonami, okablowaniem
- Oświetlenie sceniczne, dwa mosty oświetleniowe na wciągarkach elektrycznych
- Wymiana alarmu i montaż kamer przemysłowych ok. 10 szt. kamer wewn. - 5 zewn.
- Montaż ekranów akustycznych na ścianie sali koncertowej
- Zakup platformy dla niepełnosprawnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 27. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
do wysokości po 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części I i części II oraz 25% dla części III. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w dokumentacji i/lub ujętych w wykazie dostaw.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zadania obejmuje m.in. wykonanie następujących robót:

- przystosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych (winda osobowa, pochylnia dla niepełnosprawnych, drzwi automatyczne, wyposażenie każdej kondygnacji w najazdy teleskopowe),
- dostosowanie budynku do przepisów przeciw pożarowych (hydranty, udrożnienie komunikacji, oświetlenie awaryjne, ewakuacyjne w wieży),
- zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania (wzmocnienie pęknięć, naprawa odpadających tynków, maszt teleskopowy na wieży),
- dostosowanie budynku do potrzeb wystawienniczych (dostosowanie piwnicy na cele wystawiennicze, istniejące sale wyposażone w elementy umożliwiające ekspozycje wystaw),
- kompleksowy remont sal wystawowych: piwnica - skucie tynków, osuszenie, iniekcja; parter, I piętro, II piętro, poddasze (odświeżenie i ewentualna naprawa ścian, sufitów, wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenie na potrzeby wystawiennicze, instalacja teleinformatyczna, parkiety – renowacja, montaż systemów zawieszeń).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 27. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
do wysokości po 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części I i części II oraz 25% dla części III. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w dokumentacji i/lub ujętych w wykazie dostaw.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nw. wyposażenia do Miejskiego Ośrodka Kultury mieszczącego się przy pl. Konstytucji 3 Maja w Głogowie w ramach zadania pn. „Inwestycje
w samorządowe jednostki kultury w Gminie Miejskiej Głogów”

Zestaw głośnikowy szerokopasmowy do budowy matryc liniowych – po 5 szt. w gronie, w sumie 10 sztuk
Zestaw głośnikowy niskotonowy przystosowany do budowy liniowych – 4 sztuki
Rama montażowa służąca do zawieszania lub ustawiania na podłożu zestawów głośnikowych przystosowanych do budowy matryc liniowych – 2 sztuki
Kabel symetryczny Audio ze złączami XLR męski/XLR żeński do realizacji połączeń sygnałowych pomiędzy zestawami głośnikowymi szerokopasmowymi przystosowanymi do budowy matryc liniowych dł. 0,5 m – 6 szt.
Kabel symetryczny Audio ze złączami XLR męski/XLR żeński do realizacji połączeń sygnałowych pomiędzy zestawami głośnikowymi szerokopasmowymi i sub-niskotonowymi przystosowanymi do budowy matryc liniowych, dł. 1m – 4 sztuki
Przewód hybrydowy sygnał/zasilanie o długości 25m do zastosowań scenicznych – 4 sztuki
Przewód zasilający o długości 0,5m do zastosowań scenicznych – 6 sztuk
Przewód zasilający o długości 1m do zastosowań scenicznych – 4 sztuki

SYSTEM OŚWIETLENIA SCENICZNEGO
1. System kratownic
1.1. kratownica o długości 2m – 6 sztuk
1..2 kratownica o długości 1,5m – 6 sztuk
1.3. kratownica o długości 1m – 6 sztuk
1.4. sworzeń do kratownicy, kompatybilny z kratownicami powyżej 50 sztuk
1.5. pin stożkowy do kratownicy, kompatybilny z kratownicami powyżej 60 sztuk
1.6. zawleczka do pinów, kompatybilna z kratownicami powyżej 100 sztuk
1.7. skrzynia transportowa z wysokojakościowymi wkładkami na akcesoria do kratownic
powinna pomieścić 50 sztuk sworznia, 60 sztuk pinów, oraz 100 sztuk zawleczek
1.8. podstawa aluminiowa kompatybilna z systemem powyżej, o wymiarach 80 x 80 cm wraz z zestawem złączy w komplecie 8 sztuk
1.9. hak zaciskowy do rury 50mm-50 sztuk
1.10. rura aluminiowa 2m długości, średnica 50mm 8 sztuk
1.11. łącznik obrotowy do rur o średnicy 50mm - 12 sztuk
1.12. winda do kratownic 2 szt
Winda do konstrukcji aluminiowych do profesjonalnych zastosowań mobilnych i na scenę.
1.13 adapter do wind, do postawienia kratownicy na windzie.

2. PRĄDOWE, ELEKTRYCZNE
2.1. rozdzielnica Flight Case 63A na kołach 18 x 230V
2.2. rozdzielnica Flight Case 32A na kołach
2.3. split Power 32A rozdzielnica elektryczna przenośna, CEE / Schuko – 6 sztuk
2.4. przedłużacz 10 m / 5 x 10 mm2, 3 x 63A 380 V - 2 szt
2.5. przedłużacz 10 m, 32 A 415 V, 5 x 6,0 mm2 – 5 sztuk
2.6. przedłużacz 230V, 16A, 5m, 6 gniazd - 20 sztuk
2.7. przedłużacz 230V, 16A, 10m, 6 gniazd - 20 sztuk
2.8 przedłużacz 230V, 16A, 3m, minimum 4 gniazda - 20 sztuk
2.9. skrzynia transportowa na wszystkie kable prądowe,

3. Kable DMX
3.1. kable o specyfikacji powyżej o długości 20m - 5 sztuk
3.2. kable o specyfikacji powyżej o długości 10m - 30sztuk
3.3 kable o specyfikacji powyżej o długości 5m - 40 sztuk
3.4. kable o specyfikacji powyżej o długości 3m - 40 sztuk
3.5 skrzynia transportowa na wszystkie kable DMX

4. Konsola oświetleniowa oraz dodatki
4.1. GrandMA 2port node onPC – rozszerzenie do konsoli oświetleniowej z dodatkowymi parametrami, z wersją oprogramowania do sterowania przez komputer, onPC – 1 sztuka
4.2. splitter DMX - 3 sztuki
4.3. bramka ARTNET – 2 sztuki
Interfejs Art-Net do wyjścia 8 wszechświatów na XLR
4.4. Profesjonalny kabel Cat5e na bębnie, ze złączem RJ45. Długość: 50 m. - 3 sztuki
urządzenia oświetleniowe

5.1 Sunstrip Active MKII 10x50W z żarówkami, przewodem Powercon oraz dodatkowym zestawem montażowym o kodzie 30713 – 12 sztuk
5.2. dedykowany, wzmacniany case transportowy na 12 sztuk sunstrip active mk2.
5.3. naświetlacz architektoniczny – 8 sztuki
5.4. dedykowany, wzmacniany case transportowy na 4 sztuk naświetlaczy architektonicznych.
wytrzymała, wzmacniana skrzynia transportowa na wzmacnianych kołach,
po bokach po 2 uchwyty do przenoszenia.
5.5. stroboskop efektowy RGBW z funkcją ruchu TILT - 8 sztuk,
5.6 skrzynia trasnportowa na stroboskop efektowy z funkcją tilt 1 szt
5.7. oświetlenie typu WASH b-eye – 10 sztuk
WASH & PIXEL SHAPES
5.8. skrzynia transportowa na 2 sztuki wash b-eye - 5 sztuk
5.9. głowa ruchoma spot/beam LED – 8 sztuk
5.10. skrzynia transportowa na 2 sztuki głowa spot/beam 4 sztuki
dedykowany, wzmacniany case transportowy na 2 sztuki głowy spot/beam
wytrzymała, wzmacniana skrzynia transportowa na wzmacnianych kołach,
po bokach po 2 uchwyty do przenoszenia.
5.11. reflektor pofilowy, ze zmotoryzowanym zoomem, 200W RGBW, 8 sztuk
(4 sztuki zom 15-25, 4 sztuki zoom 25-50)
LED PROFILE 200 RGBW to wysokiej klasy oświetlacz profilowy wyposażony w źródło światła LED RGBW o mocy 200 W, występujący w dwóch wariantach zakresu regulacji kąta świecenia: 15°-28° i 20°-45°.
5.12. Wytwornica dymu typu hazer 2 sztuki
5.l3. głowa profilowa LED ze zmotoryzowanymi nożami kadrującymi, z chłodzeniem aktywnym, zmienne CRI od 70 do 90. 4 sztuki
5.14 skrzynia transportowa na 2 sztuki głowa profilowa LED, z nożami kadrującymi
5.15. głowa efektowa typu wash, 3 ringi, niezależna kontrola każdego ringu.
Zamiennik robe 600wash. 8 sztuk
5.16 skrzynia transportowa na 2 sztuki głowa profilowa LED, z nożami kadrującymi
5.17 reflektor teatralny typu PC LED RGBWA+Uv 300W


Szczegółowy opis i zakres wykonania ww. zakresu zawiera „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – dostawa sprzętu MOK” - stanowiący załącznik nr 11c do niniejszej SWZ. Do formularza ofertowego – załącznik nr 1 do niniejszej SWZ Wykonawca dołączy załącznik nr 11d – wykaz sprzętu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 27. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
do wysokości po 50 % wartości zamówienia podstawowego dla części I i części II oraz 25% dla części III. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w dokumentacji i/lub ujętych w wykazie dostaw.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rozwiązania technologiczne

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

Część I i Część II

1) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100): co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,
b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).
UWAGA:
Do każdej części zamówienia należy wykazać środki finansowe lub zdolność kredytową oraz ubezpieczenie od OC odpowiadającą odpowiednio ilości części na którą Wykonawca składa ofertę.


2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.

a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn.
- w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu /modernizacji budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o pow. użytkowej min. 500 m2,

co potwierdzą w wykazie wykonanych robót i usług oraz referencjami;

UWAGA
Wykonawca może okazać się jednymi referencjami na obie części


b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

W zakresie osób wchodzących w skład Zespołu projektowego Wykonawca winien dysponować następującymi osobami:

- projektant, będący jednocześnie koordynatorem zespołu wykonującego dokumentację projektową, z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń z min. 3 letnią praktyką zawodową, liczoną od dnia uzyskania uprawnień zawodowych,

- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń z min. 3 letnią praktyką zawodową, liczoną od dnia uzyskania uprawnień zawodowych oraz posiadający doświadczenie w zaprojektowaniu co najmniej jednego obiektu, na realizację którego uzyskano decyzję pozwolenia na budowę,

- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z min. 3 letnią praktyką zawodową, , liczoną od dnia uzyskania uprawnień zawodowych,

- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z min. 3 letnią praktyką zawodową, liczoną od dnia uzyskania uprawnień zawodowych,

- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych z min. 3 letnią praktyką zawodową, liczoną od dnia uzyskania uprawnień zawodowych.
Wykonawca winien także dysponować osobami sprawdzającymi poszczególne branże.

Uprawnienia kierownik budowy i kierownicy robót:

- Kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych,

- Kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych i Kanalizacyjnych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót sanitarnych,

- Kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót elektrycznych,

- Kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót teletechnicznych,

- osobą posiadającą zaświadczenie w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych (przedmiotowe zamówienie znajduje się w strefie objętej ochroną konserwatorską) lub brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, przez co najmniej 18 miesięcy (dotyczy Części II),

co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.


Część III:

1) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej
300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,
b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie dostawę urządzeń oświetleniowych i/lub nagłośnieniowych (mogą być dostawy oddzielne lub łączone) na łączną kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dla Części I i Części II

1. Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej (wg załącznika Nr 3 do SWZ).
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik Nr 8 do SWZ ).
Część III
1. Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 do SWZ). Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1 ppkt 1 lit. a) i b).
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu ,
o którym mowa w art.125 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik Nr 8do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
dla części I i II
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 4 do SWZ),
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia,
dla części III
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) wykazu dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem rodzaju, wartości i daty oraz miejsca wykonywania (wg załącznika nr 4 do SWZ)
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
1.1 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu
z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane wraz z ofertą.
1) Formularz ofertowy
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI i VII SWZ
3) Pełnomocnictwo
4) Zobowiązanie podmiotu
5) Wadium
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Część I 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
Część II 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
Część III 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
a. wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
b. w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.,
c. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
d. muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
e. przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę
tych wykonawców,
f. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik Nr 9 do SWZ),
g. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

warunki zmian określone zostały w dokumentach zamówienia SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie realizowane w ramach programu - Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych
Zamawiający uzyskał w ramach ww. Programu wstępną promesę na dofinansowanie. /Załącznik nr 12/ wstępna promesa nr Edycja8/2023/4783/PolskiLad
Termin wykonania zamówienia
Część I
Wykonanie całego przedmiotu zamówienia – w terminie do 420 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy lecz nie później niż do dnia 10.12.2025 r. wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie/ skutecznego zawiadomienia/zgłoszenia zakończenia robót/budowy dla całego zamierzenia inwestycyjnego z zastrzeżeniem, że wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia (pozwolenie na budowę) Wykonawca przekaże w terminie do 180 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Część II
Wykonanie całego przedmiotu zamówienia – w terminie 420 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy lecz nie później niż do dnia 10.12.2025 r. wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie/ skutecznego zawiadomienia/zgłoszenia zakończenia robót/budowy dla całego zamierzenia inwestycyjnego z zastrzeżeniem, że wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia (pozwolenie na budowę) Wykonawca przekaże w terminie do 180 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Dla Części I i Części II
Przez skuteczne zawiadomienie/zgłoszenie zakończenia robót/budowy rozumie się, że organ nadzoru budowlanego przyjął zgłoszenie/zawiadomienie o zakończeniu robót/ budowy bez uwag dla całego zamierzenia inwestycyjnego (dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach tzw. milczącą zgodę – po upływie określonego w przepisach terminu), w terminie wyznaczonym na zrealizowanie całego przedmiotu zamówienia.
Część III
Wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie do 180 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki. Wymiary: szer. 80 cm, gł. 50 cm i wys. 200cm. W środku 4-5 półek. Kolor beżowy, pół-mat. Lokalizacja montażu: ul. Litewska we Wrocławiu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI