I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwidnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2024-06-03
  • ZamawiającyPROKURATURA OKRĘGOWA W ŚWIDNICY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00322311
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W ŚWIDNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 21

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg.poswi@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.po.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-636af249-11c4-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00279619/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 I Etap prac konserwatorskich- zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 7 do dalszych prac konserwatorskich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-636af249-11c4-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458-77-99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3046-7-261.12.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 7 do dalszych prac konserwatorskich, zgodnie z programem prac konserwatorskich (załącznik Nr 1 do projektu umowy) oraz odpowiadającym tym pracom zakresem prac konserwatorskich wskazany w Pozwoleniu na prowadzenie prac konserwatorskich – Decyzja Nr 249/2022 z dnia 07.03.2022 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu (załącznik Nr 2 do projektu umowy).
Niniejsze postępowanie jest I etapem prac konserwatorskich prowadzonych w obrębie elewacji frontowej, szczytu elewacji frontowej oraz elewacji bocznej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 7.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace konserwatorskie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
a) podstawową działalnością Wykonawcy jest ochrona, konserwacja i restauracja zabytków – przeważająca działalność gospodarcza – kod PKD -91.03.Z.
b) posiada w swoim dorobku co najmniej jedną konserwację kamiennej elewacji pojedynczego obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r. poz. 840 t.j.) lub innego właściwego ze względu na miejsce położenia zabytku rejestru*, o powierzchni nie mniejszej niż 350 m2, potwierdzone protokołem odbioru lub referencjami oraz wykonanie konserwacji i restauracji dwóch innych kamiennych obiektów wpisanych do rejestru zabytków, w rozumieniu ww. ustawy, potwierdzone protokołem odbioru lub referencjami.
c) dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcje kierownika prac konserwatorskich, albo samodzielnie wykona te prace, spełniającą łącznie wymagania określone poniżej:
- posiada kwalifikacje, o których mowa odpowiednio w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami**,
- posiada specjalność konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i detalu architektonicznego poświadczone dyplomem ukończenia studiów magisterskich w tym zakresie oraz ustawowym stażem pracy uprawniającym do samodzielnego prowadzenia prac.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w związku z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) – wg zał. nr 4 do SWZ.
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z art. 117 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605 t.j.) – wg. zał. nr 11 do SWZ (dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.).
4. Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt. 25 lit „c” do oddania zasobów Wykonawcy – wg. zał. nr 9 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5. Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej budynku Prokuratury rejonowej w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 7 - wg zał. nr 5 do SWZ.
6. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, art. 108 ust. 1 pkt.4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
7. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg. zał. nr 10 do SWZ.
8. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605 t.j.) – w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy dot. nie zalegania z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - wg. zał. nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót konserwatorskich - co najmniej jedna konserwacja kamiennej elewacji pojedynczego obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r. poz. 840 t.j.) lub innego właściwego ze względu na miejsce położenia zabytku rejestru, o powierzchni nie mniejszej niż 350 m2, potwierdzone protokołem odbioru lub referencjami oraz wykonanie konserwacji i restauracji dwóch innych kamiennych obiektów wpisanych do rejestru zabytków, w rozumieniu ww. ustawy, potwierdzone protokołem odbioru lub referencjami, które należy dołączyć do wykazu - wg zał. nr 7 do SWZ.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami konserwatorskimi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg. zał. nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera konsorcjum) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. Z pełnomocnictwa udzielonego przez uczestników powinien wynikać krąg podmiotów, które złożyły ofertę wspólną, ze wskazaniem kto reprezentuje konsorcjum jako lider, a kto jest partnerem. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez organy uprawnione do reprezentacji podmiotów wchodzących w skład konsorcjum.
2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informację, korespondencję itp. nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wg wzoru zał. nr 3 do SWZ) oraz oświadczenie w związku z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) (wg wzoru zał. nr 4 do SWZ) składa każdy z wykonawców.
4. Podmiotowe środki dowodowe dot. braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru zał. nr 11 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP w przypadku wystąpienia niżej określonych okoliczności:
1.1. Zmiana terminów realizacji umowy w następujących przypadkach:
a. Działań lub zaniechań osób/podmiotów trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - w tym przypadku Zamawiający przedłuży termin wykonania umowy o taką ilość dni o jaką trwały działania osób/ podmiotów trzecich lub organów władzy publicznej, mające wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy lub o ilość dni niemożności realizacji przedmiotu umowy z uwagi na działania osób/podmiotów trzecich lub organów władzy publicznej,
b. w przypadku prowadzenia równolegle prac związanych z otoczeniem budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu, które utrudnią Wykonawcy prowadzenie prac, Zamawiający może wydłużyć termin realizacji przedmiotu umowy o ilość dni niezbędnych do wykonania tych prac lub o ilość dni niemożności realizacji przedmiotu umowy z uwagi na prowadzenie tych prac,
c. wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, co spowodowało zakłócenia w realizacji przedmiotu umowy lub brak możliwości kontynuowania wykonywania przedmiotu umowy (wstrzymanie wykonania),
1.2. Zmiana sposobu wykonania umowy w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania zamienne w stosunku do przyjętych w programie prac konserwatorskich, pod warunkiem, że zostaną one zaakceptowane przez Zamawiającego oraz przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz, że występują one ze względów technologicznych.
2. Wykonawca ma obowiązek udokumentowania zaistniałych okoliczności powodujących zmianę Umowy.
3. Określa się następujący sposób inicjowania procesu wprowadzenia zmian postanowień Umowy:
a) Zamawiający składa pisemny wniosek do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, we wniosku należy wskazać uzasadnienie zmian;
b) Wykonawca składa pisemny wniosek do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, we wniosku należy wskazać uzasadnienie zmian.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zabudowę tarasu - Bystrzyca Kłodzka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zabudowę tarasu montaż konstrukcji, w tym montaż dachu i ścian ogrodu zimowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI