Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie toalet dla osób z niepełnosprawnościami w budynku D,
ul. Racławicka 15-17, 75-620 Koszalin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŚNIADECKICH 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943478635/637
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie toalet dla osób z niepełnosprawnościami w budynku D,
ul. Racławicka 15-17, 75-620 Koszalin.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42fc82db-b64b-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041911/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa sanitariatów dla osób z niepełnosprawnością przy ul. Racławickiej – bud. D
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
5. Postepowanie prowadzone jest w ramach projektu pn. „Dostępna Uczelnia - Politechnika Koszalińska” nr POWR.03.05.00-00-A018/20.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.tu.koszalin.pl/13091,13620/13620/, https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczace RODO zawiera rozdział XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 14/TP1/SZP-1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w wykorzystaniem materiałów Wykonawcy polegających na Dostosowanie toalet dla osób z niepełnosprawnościami
w budynku D, ul. Racławicka 15-17, 75-620 Koszalin w zakresie określonym w SWZ oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
2. Roboty budowlane
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń - wydzieleniu trzech pomieszczeń na sanitariaty dla osób niepełnosprawnych:
Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych
Zerwanie posadzek z masy lastrykowej
Skucie nierówności betonu
Wykonanie podejścia do rur kanalizacyjnych poprzez:
Rozebranie wykładziny ściennej z płytek
Rozebranie posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie cementowej
Wykucie wnęk o głębokości do 1 1/2 cegły w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej
Rozebranie ścianek grubości 1/2 cegły z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej
Rozbiórka elementów betonowych niezbrojonych
Wykopy nieumocnione o ścianach pionowych wykonywane wewnątrz budynku
Mechaniczne przebijanie otworów o długości do 1 cegły w ścianach lub stropach z cegły dla rur
Wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek
Przebicie otworów w ścianach z cegieł grubości 1/2 cegły na zaprawie cementowo-wapiennej
Przesklepienia otworów w ścianach działowych z cegieł z wykuciem bruzd dla belek
Wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych
Mechaniczne przebijanie otworów długości do 30cm w ścianach lub stropach betonowych dla rur o średnicy do 100mm
Demontaż i ponowny montaż szafki hydrantowej naściennej z demontażu
Montaż ościeżnic regulowanych stalowych drzwi wejściowych do pomieszczeń z ciągów komunikacyjnych przeznaczone do zabudowy w obiektach użyteczności publicznej
Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne systemowe, fabrycznie wykończone pełne "90". Konstrukcja skrzydła: ramiak wykonany z płyty MDF; wypełnienie - płycina
z płyty HDF obustronnie okleinowana; wszystkie krawędzie skrzydeł zaokrąglone; wykończenie: wszystkie płaszczyzny i krawędzie skrzydła wykończone jednolitym materiałem -laminatem - odporną na ścieranie i odporności na wilgotność okładziną dekoracyjną. Wyposażenie: zamek jednopunktowy, wpuszczany na wkładkę patentową od zewnętrznej strony i blokadę łazienkowej od wewnętrznej strony; zawiasy: czopowe wkręcane - 3 szt; tuleje lub kratka wentylacyjna o powierzchni zgodnej z Warunkami Technicznymi.
Wykonanie pasów z tynku o szerokości do 30cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywających bruzdy uprzednio zamurowane cegłami lub dachówkami
Tynki wewnętrzne zwykłe kategorii III wykonywane ręcznie na podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, gazo-i pianobetonów na ścianach płaskich
Ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach o pokryciu jednostronnym dwuwarstwowym 25-02 i rozstawie słupków co 30cm - obudowy pionów instalacyjnych płytami wodoodpornymi
Wzmocnienie jednostronnego odeskowania ścian ze płyty OSB grubości 22mm
Przetarcie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na stropach i na ścianach
Osadzenie listwy narożnikowej aluminiowej do tynków
Gruntowanie preparatami gruntującymi powierzchni poziomych i pionowych
Gładzie gipsowe na stropach i ścianach
Licowanie ścian płytkami na klej z przygotowaniem podłoża
Osadzenie listwy narożnikowej - listwa prosta L - stal szczotkowana
Osadzenie drzwiczek rewizyjnych do pionów instalacyjnych i kratek wentylacyjnych
Warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej grubości 50mm pod posadzki zatarte na ostro i zbrojenie posadzki siatką stalową
Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej o grubości 5mm
Uszczelnienie masą hydroizolacyjną szlamową powierzchni poziomych poddanych działaniu wody działającej bez ciśnienia
Ułożenie posadzki z płytek z kamieni sztucznych układanych na klej
Montaż listew progowych przejściowych metalowych
Malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi wew. tynków gładkich - sufitów i ścian
Malowanie dwukrotne farbą olejną rur o średnicy 50-100mm
Roboty elektryczne
Wymiana przewodów płaskich AL na Cu jednodrutowych w izolacji i powłoce polwinitowej typu YDYp-450/750V 3x1,5mm2
Wymiana przycisków na bryzgoszczelne
Montaż sufitowych i naściennych opraw oświetleniowych LED z podłączeniem
Roboty instalacyjne hydrauliczne
Budynek „D” przy ul. Racławickiej to budek o 3 kondygnacjach nadziemnych (parter i 2 piętra), częściowo podpiwniczony, w którym zlokalizowane są instalacje kanalizacji sanitarnej, deszczowej, instalacja zimnej wody oraz gazu. Wysokość pomieszczeń ok. 3,15m.
Zamówienie obejmuje kompleksowe roboty instalacyjne mające na celu dostosowanie łazienek dla potrzeb niepełnosprawnych.
3. W ramach zamówienia należy wykonać następujące zadania:
1) wykonanie nowego pionu kanalizacji sanitarnej wraz z wyprowadzeniem go nad dach i wykonanie wywietrzaka dachowego. Wpięcie w istniejącą instalację poprzez skucie posadzki, a następnie włączenie w istniejący poziom za pomocą przejściówek (traper), przejście z żeliwa na PCV,
2) jako materiał dla nowych rurociągów przyjąć rury wielowarstwowe gładkie przeznaczone do stosowania w instalacjach ciepłej i zimnej wody przeznaczonej do spożycia PE-RT/AL./PR-RT. Wodę do przyborów sanitarnych doprowadzić wykorzystując istniejący stalowy przewód zimnej wody w sąsiedniej łazience. Ciepła woda użytkowa przygotowana jest w istniejącym bojlerze w pomieszczeniu sąsiednim. Po zamontowaniu trójnika należy zgodnie z częścią graficzną poprowadzić rurociąg do remontowanych pomieszczeń i zasilić umywalki. Przy umywalkach montować zawory kątowe umożliwiające odcięcie wody doprowadzanej do umywalki. Na każdym piętrze zamontować zawory odcinające na zimnej i ciepłej wodzie oraz rewizje. Średnice przewodów zgodnie z częścią graficzną, całość zaizolować izolacją termiczną, o grubości wg WT. Po wykonanych pracach hydraulicznych przeprowadzić próbę ciśnieniową wszystkich wykonanych połączeń,
3) hydrant znajdujący się w pomieszczeniu na II piętrze należy przenieść tak, aby możliwy był do niego dostęp od strony korytarza.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. Przedmiot zmówienia stanowi zwarty kompleks. Podzielenie zamówienia na zadania groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zmówienia, a także potrzebą skoordynowania działań́ rożnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia na ograniczonym terenie. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia.
4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy (licząc od daty podpisania protokołu końcowego i odbioru robót).
5. Zgodnie z art. 310 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy, jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godziny.
Odbycie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w postępowaniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262522-6 - Roboty murarskie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442110-1 - Malowanie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp zastrzega możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Przedmiotem zamówienia podobnego będzie remont pomieszczeń sanitarnych w kampusach Politechniki Koszalińskiej. Wartość zamówienia podobnego będzie wynosić do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
a) C - cena brutto oferty - 60%, sposób oceny: minimalizacja
b) G - okres gwarancji w pełnych miesiącach - 20% sposób oceny: maksymalizacja
c) D - doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia tj. kierownika robót budowlanych - 20%, sposób oceny: maksymalizacja
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką – po uwzględnieniu wagi – może osiągnąć oferta po zsumowaniu ww. kryteriów, wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji w pełnych miesiącach
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia tj. kierownika robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:
osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca, jest zobowiązany wskazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia spełniające następujące wymagania tj.:
a) kierownik robót budowlanych, który musi spełniać następujące wymagania: posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub posiadać równoważne kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych zgodnie z przepisami polskiego prawa*;
b) kierownik robót elektrycznych, który musi spełniać następujące wymagania: posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub posiadać równoważne kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych zgodnie z przepisami polskiego prawa*;
c) kierownik robót sanitarnych, który musi spełniać następujące wymagania: posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji hydraulicznych lub posiadać równoważne kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych zgodnie z przepisami polskiego prawa*.
* W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób, od których wymagane są uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2020, poz. 1333 ze zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunek określony w rozdziale VIII SWZ pkt. 1 ppkt 1.2 4) za spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą samodzielnie lub łącznie spełnianie wymaganego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 7);
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z rozdziałem VIII SWZ pkt. 1 ppkt 1.2 4) – wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz dokumentów, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SWZ w postaci elektronicznej - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Kosztorys ofertowy - sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej, jako sumy iloczynu liczby jednostek przedmiarowych robót, jednostkowych nakładów rzeczowych i ich cen oraz doliczonych kosztów pośrednich i zysku. W kosztorysie należy podać ceny jednostkowe robót. Podatek od towarów i usług należy doliczyć na końcu kosztorysu ofertowego w oryginale, w postaci elektronicznej - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
Nie wykazywać pozycji dotyczących robót towarzyszących i tymczasowych w kosztorysie ofertowym, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ.
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w postaci elektronicznej – opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z zapisami w rozdziale X;
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (jeżeli dotyczy) - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu na zasobach, którego polega Wykonawca - wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ
6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy tj.: oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy pzp, które wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – załącznik nr 9 do SWZ.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, w postaci elektronicznej – opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do udzielania pełnomocnictwa;
8) Pełnomocnictwa dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). Informacje dotyczace wadium zawiera rozdział X SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wszystkie projektowane postanowienia umowy, które mają wiązać strony zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
2.Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1, art. 455 ust. 1 pkt 2 ppkt b, art. 455 ust. 1 pkt 3-4 ustawy pzp przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności wskazanych w powołanych przepisach pzp, oraz w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
3.Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, albo 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
4.W przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy pzp, zamawiający:
1) nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;
2) po dokonaniu zmiany umowy zamieszcza ogłoszenie o zmianie umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazuje Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
5.Jeżeli umowa zawiera postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości cen, dopuszczalną wartość zmiany ceny, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 lit. c i pkt 4 ustawy pzp, lub dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 2, ustala się w oparciu o zmienioną cenę.
6.Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 454 ustawy pzp zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych).
7.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-27 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
1) kserokopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
2) w przypadku wyboru oferty złożonej przez ”konsorcjum Wykonawców” – umowę regulującą współpracę członków konsorcjum;
3) dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.