Dostosowanie budynku SP-3 do wymogów p.poż

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostosowanie budynku SP-3 do wymogów p.poż
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChrzanów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-06
  • ZamawiającyZespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00037821
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku SP-3 do wymogów p.poż

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272747805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeasip@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność rachunkowo-księgowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku SP-3 do wymogów p.poż

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-211c6c31-a20c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003741/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie budynku SP3 do wymogów p.poż

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielniezamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać będzie się przy użyciuminiPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal w systemie ePUAPidentyfikator adresata: zeasipwchrzanowie oraz (za wyjątkiem składania ofert) poczty elektronicznejzeasip@chrzanow.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 2. W postępowaniuo udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym, a Wykonawcami odbywa sięelektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal - Formularza do komunikacji. 3. We wszelkiej korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numeremreferencyjnym: ZP.271.2.2021. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacjiwynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje siędatę ich przekazania na ePUAP.6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem miniPortalu -Formularza do komunikacji jako załączniki, zamawiający dopuszcza również możliwość składaniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń zapomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: zeasip@chrzanow.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestZespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie, Aleja Henryka 20, 32-500Chrzanów.2) Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych(IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Kontakt z InspektoremOchrony Danych możliwy jest pod adresem email: zeasip@chrzanow.pl lub pod nr tel. 32/753-88-74.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4) Dane osobowe Wykonawcybędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane będą następnie przechowywane w celacharchiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzeniaPrezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt orazinstrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisyszczególne stanowią inaczej, a w przypadku zamówień dofinansowanych ze środków zewnętrznych –przez okres trwałości projektu.5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawyPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) W odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;7) Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);− na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnieniakorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;8) Nie przysługujePani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. Dostosowanie budynku SP-3 do wymogów p.poż.2. Lokalizacja: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Królowej Jadwigi w Chrzanowie Aleja Henryka 43, 32-500 Chrzanów.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: wykonanie robót polegających na dostosowaniu budynku szkoły do wymogów poż w następstwie nałożonej decyzji Komendanta Powiatowej Straży Pożarnej w Chrzanowie, wykonanej ekspertyzy i w oparciu o ekspertyzę wykonany projekt budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę . Z projektu budowlanego będą realizowane roboty budowlane oraz roboty sanitarne. Roboty budowlane to roboty rozbiórkowe i demontażowe , zabudowa typu GK, dostawa i montaż stolarki drzwiowej ,wykonanie schodów zewnętrznych oraz roboty wykończeniowe Roboty sanitarne to wykonanie wewnętrznej instalacji do celów p.poż oraz wykonanie odcinka zewnętrznej instalacji p.poż. Szczegółowy zakres robót określa: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (w branży budowlanej i sanitarnej) oraz pomocniczo – przedmiar robót (branża budowlana, wewnętrznej instalacji wodociągowej p.poż i zewnętrznej instalacji wodociągowej p.poż). Po zakończeniu robót należy sporządzić protokoły z prób i sprawdzeń oraz sporządzić dokumentację powykonawczą.Roboty z branży elektrycznej zostają wyłączone z realizacji bieżącego zadania.Szczegółowy zakres robót określa: projekt budowlany (załącznik nr 5 do SWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w branży budowlanej i sanitarnej ( załącznik nr 6 do SWZ) oraz pomocniczo – przedmiar robót branża budowlana, wewnętrznej instalacji wodociągowej p.poż i zewnętrznej instalacji wodociągowej p.poż (załącznik nr 7 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262520-2 - Roboty murowe

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofertzłożonych w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ:2. Przy wyborzenajkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert oraz ichwagą: Kryterium Cena (C) 60%Kryterium Okres gwarancji (G) 40%1) W kryterium I liczba przyznanychpunktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:(Cena ofertynajniższej /Cena oferty badanej )x 60 pkt = ilość punktów dla danej oferty. Maksymalnie wykonawcamoże uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.2) W kryterium II liczba przyznanych punktów dlaposzczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:(Okres gwarancji badanej oferty/Najdłuższy zaoferowany okres gwarancji)x 40 pkt = ilość punktów dla danej oferty W kryterium IIwykonawca może uzyskać max 40 pkt Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriówopisanych w pkt 1 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+G.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku Kierownika budowy – posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz na stanowisku Kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych.Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2020, poz. 220).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz OFERTA –załącznik nr 1 do SWZ, 2) Wypełniony załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące odpowiednio: a) wykonawcy b) każdego zewspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólnikówspółki cywilnej; c) podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje sięwykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oraz przesłanek wykluczeniaz postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawyPzp.3) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby na które wykonawca będzie siępowoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 118 ust. 3ustawy Pzp musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania ww. podmiotów do oddania mu dodyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środkidowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązaniepodmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór załącznik nr 3 do SWZ, musi potwierdzać, żestosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywistydostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcyzasobów podmiotu udostępniającego zasoby ;b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy iwykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniuzamówienia; c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach któregowykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lubusługi, których wskazane zdolności dotyczą.4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienieosób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego statusprawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginałulub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ówubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania ofertywspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowićpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo doreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosownepełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdegoze wspólników.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości w wysokości: 1 800,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej),żadenze wspólników spółki cywilnej ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca wcelu spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu zpostępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1ustawy Pzp.2. Wypełniony załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa wart. 125 ust. 1ustawy Pzp dotyczące odpowiednio: a) wykonawcy; b) każdego ze wspólników konsorcjum (wprzypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej; c) podmiotów„trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnieniawarunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 .3.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musibezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienietakie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do ofertynależy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonejnotarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzieleniezamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilkuprzedsiębiorców(tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo,podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy został określony w załączniku nr 4 do SWZ, tj. we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 15:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-04

2021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI