Budowa parku rekreacji w miejscowości Sułów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa parku rekreacji w miejscowości Sułów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzepin
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-20
  • ZamawiającyGMINA RZEPIN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046801
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa parku rekreacji w miejscowości Sułów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RZEPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzepin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-110

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957596285

1.5.8.) Numer faksu: 957596478

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rzepin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rzepin.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parku rekreacji w miejscowości Sułów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc3730dc-ada0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003640/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa Parku Rekreacji we wsi Sułów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.rzepin.bip.net.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej:sekretariat@rzepin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania). Zasadyskładania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania ioznaczania czasu odbioru danych:specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacjeopierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe PoświadczeniePrzedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwemnastępujących przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 205. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy MiniPortalu oraz ePUAP). Maksymalny rozmiar wiadomości przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 10 MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) jest administratorem danychosobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;;2)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa parku rekreacji wmiejscowości Sułów, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;3) dane osoboweWykonawcy zostały pozyskane w odpowiedzi na ogłoszenie o postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego wskazanego powyżej; 4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy anastępnie w celu archiwalnym przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną Urzędu Gminy Rzepin iJednolitym Rzeczowym Wykazem Akt;6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowychbezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowychWykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;8) Wykonawca posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychdotyczących Wykonawcy;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, oile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego anizmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralnościprotokołu oraz jego załączników;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO oraz art. 19 ust. 3 ustawy Pzp; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych naruszaprzepisy RODO;9) Wykonawcy nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnymwynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostanąZamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyskaod wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno zwyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODOW przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o którychmowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu.W przypadku danych osobowych zamieszczonych przezZamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGKŚI.271.7.2021.AP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1284979,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Budowa parku rekreacji w miejscowości Sułów” – realizowana wformule „zaprojektuj i wybuduj”, składającego się z dwóch torów do jazdy na rolkachwykonanych z masy mineralno bitumicznej, którego zakres zamówienia obejmuje:I. Etap I -opracowanie - na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno –Użytkowego, niezbędnej do realizacji przedsięwzięcia dokumentacji projektowej wraz zuzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację prac zgodnie zprzepisami ustawy Prawo Budowlane w tym wszelkich innych niezbędnych decyzji, opinii iuzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji,II. Etap II - wykonanie robótbudowlano – instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową zakończoneprzygotowaniem dokumentacji powykonawczej.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:I. Wramach realizacji Etapu I Wykonawca przygotuje i opracuje:1) szczegółową koncepcjęzagospodarowania i wykonania robót - uzgodnienie jej z Zamawiającym przed przystąpieniemdo opracowania projektu budowlanego,2) projekt budowlany – opracowany w zakresie zgodnymz wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo Budowlane oraz RozporządzeniaMinistra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektubudowlanego, wykonany w oparciu o aktualną mapę do celów projektowych, wizję lokalnąTerenu Budowy. Projekt Budowlany powinien zawierać wszystkie niezbędne branże,3) inneopracowania wymagane dla uzyskania (w imieniu i na rzecz Zamawiającego) skutecznegozgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę i innych niezbędnychuzgodnień o ile są wymagane przepisami niezbędne do zaprojektowania, wybudowania iuruchomienia przedmiotu zamówienia.4) dokumentację wykonawczą dla celów realizacjiinwestycji. Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwaprojektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunkówzatwierdzenia Projektu budowlanego oraz warunków określonych w opiniach i uzgodnieniach,jak również zgodnie wymaganiami Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany będzie również do:a) Weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonaniaprzedmiotu zamówienia,b) Wykonania niezbędnego rozpoznania geologicznego, jeśli uzna takieza konieczne,c) Wykonania inwentaryzacji istniejących obiektów, urządzeń i sieci w zakresiepotrzebnym dla sporządzenia projektu budowlano-wykonawczego, jeśli uzna to za konieczne,d)zapewnienia sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami ze stronyprojektanta.W celu uzyskania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskaniapozwolenia na budowę oraz wszelkich z tym związanych decyzji, uzgodnień, opinii itd.Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa.II. W ramach realizacji Etapu IIWykonawca wykona:1) Niezbędne roboty ziemne,2) Podbudowę podłoża,3) Warstwystabilizowane, 4) Warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,5) kanalizację z rurkanalizacyjnych,6) Ułożenie krawężników betonowych i obrzeża chodnikowego,7) Kanałtechnologiczny,8) Zbiornik retencyjny,9) Trybuny.Ponadto Wykonawca w ramach realizacjiprzedmiotu zamówienia:1) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebiegoraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi ijakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,2) powinien, o ile uzna to za konieczne,zapewnić swoim specjalistom wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzymogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. dodatkowi projektanci, kierownicydanej branży, uprawniony geodeta, radca prawny, specjalista ds. ppoż., inżynier materiałowy,specjalista ochrony placu budowy, administrator, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdąkonieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji,uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletnewynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawartew cenie oferty Wykonawcy. 3) uczestnictwa w radach budowy (w ramach realizacji ETAPU II).Rady budowy będą odbywać się w razie potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy na miesiąc.Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzyganebieżące zagadnienia związane z budową,4) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniamiinfrastruktury technicznej, należy zaprojektować i wykonać ich przebudowę lubzabezpieczenie,5) zapewnieni obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacjapowykonawcza wraz z inwentaryzacją geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodekgeodezyjny i kartograficzny), 6) w okresie rękojmi i gwarancji do udziału w organizowanychprzeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek, 7) ponoszenia pełnejodpowiedzialności za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skuteknieprzestrzegania przepisów BHP,8) przyjmowania odpowiedzialności za wszelkie szkodywyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadkiuszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacjiprzedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny, Szczegółowy zakresprzedmiotu zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalejPFU) stanowiącym załącznik Nr 6 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiającynie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnieniawarunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ.2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie napodstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa wrozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający niewyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnieniawarunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ.4) zdolnościtechnicznej lub zawodowej. I. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:a)Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie conajmniej: - jedno zamówienie polegające na ułożeniu nawierzchni bitumicznej o wartości min.200 tys. zł brutto. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponująlub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:- min.jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnieniabudowlane do projektowania równoważne do wyżej wskazanych.- min. jedną osobą posiadającąuprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające imrównoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane doprojektowania równoważne do wyżej wskazanych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych (sporządzony zgodnie ze wzoremstanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz którychroboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeliwykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inneodpowiednie dokumenty.2) wykaz osób (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

udzielenie zamówienia:Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadkuwykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są doustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikałoumocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawcównależy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawieraćw szczególności wskazanie:i. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,ii.wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych znazwy z określeniem adresu siedziby,iii. ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofertyoświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 8 do SWZ.Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowymPonadto wykonawcy wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego,złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 2 SWZ, przy czym podmiotoweśrodki dowodowe, o których mowa:- w ust. 2 pkt 1 i 2 SWZ składa odpowiednioWykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku- w pkt. ust. 2 pkt 3 SWZskłada każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodny z zapisami w zał. nr.5 projektu umowy § 12 . Wszystkie powyższe postanowieniastanowią katalog zmian, na które Inwestor może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednakzobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-18

2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie zaplecza sanitarnego wewnątrz hali - Święty Wojciech
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie zaplecza sanitarnego wewnątrz hali produkcyjno - magazynowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI