Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie” – III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160228667
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzeska 17
1.5.2.) Miejscowość: Świerczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-112
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774196344
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_rolnictwo@swierczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierczow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kultura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie” – III postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0812c74-87e5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005901/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa antresoli w Gminnym Ośrodku Kultury w Świerczowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków EFMR na lata 2014-2020 w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” działanie „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” objętego Priorytetem 4.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiarplikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,wycofaniaoferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000) informuję, że:1. Administratorem danych osobowych jest Gminny Ośrodek Kultury w Świerczowie reprezentowany przez Tadeusza Bezwerchnego, ul. Brzeska 17, 46-112 Świerczów, NIP: 7521429264.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych.3. Dane osobowe przetwarzane są w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy o pracę, i w oparciu o ogólne rozporządzenie o ochronie danych oraz ustawę z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wewnętrznych celów administracyjnych, w tym statystyki i raportowania wewnętrznego (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia RODO).4. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, w związku z czym niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować brakiem możliwości zawarcia umowy.5. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty przetwarzające uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz zaufane podmioty (przetwarzające dane) współpracujące z administratorem w zakresie niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania Gminnego Ośrodka Kultury na podstawie umowy powierzenia danych osobowych.5. Dane osobowe zleceniobiorcy nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej poza obszar działania RODO.6. Dane osobowe zleceniobiorcy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.7. Zleceniobiorca posiada prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wszystkie wymienione prawa wymagają pisemnej formy. 8. Zleceniobiorca ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. 9. Dane przekazane przez zleceniobiorcę nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIM.271.01.2021.MH
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE ODPOWIEDNIO WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH: Zakres prac obejmuje:Wykonaniu robót ogólnobudowlanych związanych z przebudową pomieszczeń, bez przebudowy elementów zewnętrznych budynku:Antresola zlokalizowana jest w północnej części sali widowiskowej i zaprojektowana jest w technologiiżelbetowej monolitycznej z układaniem betonu sposobem ręcznym.Zastosowany Beton B25 ,stal A-III.Elementy konstrukcyjne żelbetowe :stopy fundamentowesłupy okrągłepodciągipłyta stropowa monolitycznaschody płytowe monolityczneRoboty murarsko-tynkarskiebalustrada murowana, zakończona okładziną granitowąbalustrada schodowa stalowaścianka działowa pod schodamitynk stroputynk balustradytynk ścianki działowejmalowanie dwukrotne farbami emulsyjnymiPosadzkaposadzka z klepki dębowejokładziny schodów z płytek gres antypoślizgowych z cokolikamidla celów widowiskowych układane rozbieralne gotowe podestyWyposażeniezestaw nagłośnieniagabloty informacyjneprzenośne ławki konferencyjne 4 osoboweInstalacje :Przewiduje się instalację elektryczną jednofazową zasilaną z rozdzielni głównej.W instalacji elektrycznej występuje obwód oświetleniowy z oprawami LED oraz obwód gniazd wtykowych.W obwodzie oświetleniowym przewiduje się oprawy ścienne i sufitowe LED, a także podświetlenie gablot i biegu schodowego.Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia stanowiącymi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego ofertaodpowiadawszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza,tj. uzyskaław sumie największą ilość punktów na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4