Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Automatyczne drzwi w obiektach OSiR Wola” współfinansowana ze środków PFRON w ramach realizacji programu pn.: Dostępna przestrzeń publiczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013083214
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Esperanto 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-049
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 636 70 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osirwola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sport.um.warszawa.pl/waw/osir-wola
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Automatyczne drzwi w obiektach OSiR Wola” współfinansowana ze środków PFRON w ramach realizacji programu pn.: Dostępna przestrzeń publiczna
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55427002-825c-48dd-8908-5f00706b4c80
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017882/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Automatyczne drzwi w obiektach OSIR WOLA
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://osirwola.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://osirwola.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą,
z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Wykonawca i Zamawiający oświadczają, iż realizują obowiązki Administratora Danych Osobowych w zakresie określonym przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanym dalej RODO oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.
2. Wykonawca zapewnia przestrzeganie zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami RODO oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych, w szczególności zachowania przekazywanych danych w poufności.
3. Wykonawca zapewnia wypełnianie obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu realizacji umowy, w szczególności wobec pracowników, których deleguje do wykonywania pracy.
4. Wykonawca zobowiązuje się przekazać, w sposób pozwalający Zamawiającemu skorzystać z prawa odstąpienia od wykonania obowiązku informacyjnego treść informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych zawartych w pkt. 6 lit. B poniżej - osobom go reprezentującym, pełnomocnikom, osobom wskazanym przez niego do kontaktów i/lub koordynacji w celu zawarcia lub wykonywania umowy, a także osobom, przy pomocy których realizuje umowę (w szczególności pracownikom ochrony), w tym podwykonawcom – których dane ujawniono dla potrzeb zawarcia i wykonania niniejszej umowy. W przypadku zaistnienia sytuacji przekazywania danych w innym celu i zakresie niż wskazuje klauzula w lit. B (w szczególności w przypadku przekazywania danych w trybie art. 438 ustawy Prawo zamówień publicznych), Wykonawca zobowiązuję się uzupełnić i przekazać osobom, których dane przekazuje również te informacje.
5. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z klauzulą informacyjną Zawartą w pkt. 6 lit. A poniżej, przy czym klauzula dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi w tym prowadzącą działalność gospodarczą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: nr postępowania: 3/P/OSiR/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Automatyczne drzwi w obiektach OSiR Wola” współfinansowana ze środków PFRON w ramach realizacji programu pn.: „Dostępna przestrzeń publiczna”.
2. W zakresie ww. zadania należy wykonać roboty budowlane polegające na remoncie drzwi wejściowych budynków obiektów OSiR Wola znajdujących się w Warszawie przy ulicach: Redutowej 37 (Hala Reduta), Kajetana Garbińskiego 1 (Pływalnia Nowa Fala), Esperanto 5 (Pływalnia Foka), Obozowej 60 (Hala Koło) oraz doposażeniu w automatyczne urządzenie napędowe istniejących drzwi wejściowych budynku znajdującego się przy ulicy Marcina Kasprzaka 1/3 (Pływalnia Delfin) wraz z usługami bez dodatkowej zapłaty przeglądów, konserwacji i serwisu.
3. Na obiektach jest podłączony system całodobowego monitoringu, lecz nie została zatrudniona ochrona fizyczna. Jeśli wykonawca nie zdąży zamontować i podłączyć drzwi w ciągu jednego dnia, w godzinach pracy obiektu :
• Pływalnia Foka pon-pt w godz. 06:00 -22:00 sob – nd 08:00-22:00
• Pływalnia Delfin pon-pt w godz. 07:00 -22:00 sob – nd 08:00-22:00
• Pływalnia Nowa Fala w godz. 07:00 -22:00 sob – nd 08:00-22:00
• Hala Koło pon.-niedz. w godz. 08:00 :22:00
• Hala Reduta pon.-niedz. w godz. 08:00 :22:00
powinien stosownie zabezpieczyć obiekt. Zabezpieczenie obiektów w trakcie robót, w obrębie terenu robót należy do podstawowych obowiązków wykonawcy, winno być przeprowadzone na jego koszt. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone z przyczyny braku stosownego zabezpieczenia, w tym również za kradzieże powstałe w całym obiekcie, w czasie kiedy budynek nie został stosownie zabezpieczony. Za stosowne zabezpieczenie uznaje się ochronę fizyczną w czasie, kiedy budynek nie będzie posiadał możliwych do zabezpieczenia drzwi po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym warunków owego zabezpieczenia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” zawarty jest w załączniku do SWZ – dokumentacja projektowa wraz z załącznikami. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
1.1. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
▪ w pieniądzu,
▪ w gwarancjach bankowych,
▪ w gwarancjach ubezpieczeniowych,
▪ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
1.2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego - CITI BANK HANDLOWY: nr 31 1030 1508 0000 0005 5047 4026. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
1.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wraz z ofertą. Beneficjentem takich dokumentów musi być”: Miasto Stołeczne Warszawa Plac Bankowy 3/5 00-950 Warszawa w imieniu i na rzecz, którego działa - Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Wola z siedzibą w Warszawie przy ul. Esperanto 5, 01-049 Warszawa.
1.4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt. 1, 2 i 3 ustawy Pzp.
1.5. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Wadium musi zostać wniesione, co najmniej na cały okres związania ofertą.
1.6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
1.7. Zamawiający zwróci, zażąda ponownego wniesienia, zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.
1.8. Gwarancje lub poręczenia muszą być poddane prawu polskiemu i wystawione przez podmiot uprawniony do działania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spory wynikające z gwarancji lub poręczenia będą podlegały rozstrzygnięciu przez polskie sądy powszechne
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ustawy Pzp).PEłnomocnictwo należy dołączyć do oferty zgodniez zapisem rozdział XIII ust.3 i SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
a) działań organów państwowych – ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT;
b) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego – roboty zaniechane. Rozliczenie wartości robót zaniechanych, których wykonanie stało się zbędne, nastąpi na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy, złożonego przed zawarciem umowy.
2) zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić
w przypadku:
a) działania siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum zwłoki w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych na skutek działania siły wyższej.
Termin zakończenia robót może zostać przesunięty o czas przerwy w robotach, udokumentowany wpisem do dziennika budowy dokonanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
3) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy robót lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty – jeżeli zmiana albo rezygnacja
z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełnia warunki udziału określone w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, które swoimi zasobami potwierdził poprzedni podwykonawca.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych i wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. O zaistnieniu zmian w ww. zakresie Strony powiadomią się nawzajem pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://osirwola.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-09 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-08