Adaptacja pawilonu przy ul. Szlak na Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych PS-2

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Adaptacja pawilonu przy ul. Szlak na Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych PS-2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-13
  • ZamawiającyPolitechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042177
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Adaptacja pawilonu przy ul. Szlak na Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych PS-2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12/628-26-48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pawilonu przy ul. Szlak na Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych PS-2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4afb4b69-98fe-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

projekt "Dostępna PK" - umowa POWR.03.05.00-00-A027/20 z dnia 14.12.2020r., dofinansowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, wspófinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pk.edu.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl oraz poczty elektronicznej zampub@pk.edu.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Szczegółowe informacje w pkt. 13 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KA-2/015/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres realizacji zadania:- roboty rozbiórkowe i wywozy, demontaże- roboty ogólnobudowlane (podkłady pod posadzki, gresy, ścianki i obudowy g.-k., murowanie, malowanie, tynkowanie, flizy, drzwi wewnętrzne, drzwi zewnętrzne z siłownikiem, parapety wewn., podjazd z kostki betonowej, wyposażenie osprzętu WC dla osób niepełnosprawnych)- roboty instalacji sanitarnych (instalacje wod.-kan. wewnętrznej wraz z białym montażem oraz osprzętem, przeróbki instalacji c.o., instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, roboty towarzyszące)- roboty instalacji elektrycznych (instalacje elektryczne wewnętrzne, montaż osprzętu i lamp, instalacja przeciwwłamaniowa, instalacja videodomofonowa, instalacja przyzywowa, instalacja strukturalna, pomiary powykonawcze, roboty towarzyszące)Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 5 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (plik zip.), który zawiera: koncepcje, rzuty, STWiOR oraz przedmiary.Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca ma wykazać w sposób szczególny. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca ma wykazać w sposób szczególny.Sytuacja ekonomiczna lub finansowa- Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł Zdolność techniczna lub zawodowa- Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane takie jak: remont/przebudowa/budowa pomieszczeń administracyjno-biurowych w obiektach użyteczności publicznej/ przemysłowych/ usługowych wraz z instalacjami sanitarnymi wraz z wentylacją mechaniczną i klimatyzacją oraz instalacjami elektrycznymi zasilania i słaboprądowymi.2) dysponuje lub będzie dysponował : a) kierownikiem robót budowlanych: posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) kierownikiem branży sanitarnej posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wod-kan c) kierownikiem branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych Osoby wymienione powyżej powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy,Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZUbezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 6 do SWZJeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. szczegóły w pkt. 12 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści Umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:1) wystąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót budowalnych 2) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy terenu budowy (placu budowy) w terminie 3) powstanie potrzeba przeprowadzenia (uzyskania) dodatkowych badań lub ekspertyz4) wystąpi konieczności dokonania zmiany materiałów 5) W przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmiany materiałów zaoferowanych przez Wykonawcę 6) Projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w Dokumentacji projektowej 7) Wystąpią okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia Umowy 8) w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę konieczności wykonania robót zamiennych 9) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych robót lub usług 10) w przypadku zawieszenia realizacji zakresu robót budowlanych przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 12) w przypadku podpisania przez Strony aneksu do umowy i dokonania zmiany treści niniejszej Umowy na podstawie art. art. 455 ust.1 pkt 3, pkt 4 i art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, i zleceniem Wykonawcy wykonania dodatkowych robót budowlanych lub usług wykraczających poza Przedmiot umowy13) w przypadku wystąpienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, istotnych wady lub braków Dokumentacji projektowej, których usuniecie wstrzymuje wykonywanie robót budowlanych stanowiących Przedmiot umowy 14) w przypadku wystąpienia konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w Dokumentacji Technicznej15) W przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia Umowy pomimo zachowania należytej staranności17) W przypadku wystąpienia konieczność zmiany osób18) W przypadku realizacji niniejszej umowy przez Zamawiającego lub podmiot trzeci na podstawie odrębnej umowy 19) W przypadku wstrzymania robót przez właściwe organy administracji publicznej 20) W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego warunków umowy21) W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w zakresie Przedmiotu umowy lub w sposobie jego wykonania na etapie realizacji robót 22) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy będących następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów25) w przypadku gdy do realizacji Przedmiotu umowy zachodzi konieczność uzyskania wyroku sądowego26) jeżeli Wykonawca złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego27) w przypadku konieczności zmiany Podwykonawcy28) w przypadku konieczności zmiany określonego w umowie zakresu i wartość wykonywanych robót przez podwykonawców 29) w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w niniejszej umowie oraz wskazanych w art. 455 ust.1 pkt 3, pkt 4 i art. 455 ust. 2 ustawy Pzp30) w przypadku, gdy w trakcie realizacji niniejszej umowy, w odniesieniu do co najmniej 3 pracowników Wykonawcy stwierdzono zakażenie COVID – 1931) w przypadku, gdy w trakcie realizacji niniejszej umowy, na co najmniej 3 pracowników Wykonawcy nałożono obowiązek kwarantanny związanej z COVID – 1932) w przypadku, jeżeli dotrzymanie terminów przewidzianych w niniejszej umowie byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego lub w przypadku działania siły wyższej33) w przypadku gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe zachowanie terminów pierwotnie przewidzianych w umowie10. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.11. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem wyraźnie wskazanych sytuacji, w których zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy, zmiana umowy nie wymaga zawarcia aneksu.Szczegóły w projekcie umowy- załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 4 miesięcy od daty przekazania placu budowy (wraz z odbiorem końcowym).
2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l-Trzyciąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l. Konieczny przyjazd doradcy na miejsce montażu z uwagi na trudnodostępne miejsce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI